Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Любителі смачного какао та хрустких сніданків точно знають забавного Кролика Квікі. Багато хто дізнається його ще й у зв'язці з брендом Nesquik.
Зараз вже складно уявити товари цієї компанії без знаменитого пухнастого фірмового персонажа, адже він надає колориту кожній упаковці, на якій живе, випромінює енергію, дарує позитивні емоції.
Quik Bunny або Nesquik Bunny – це офіційний талісман бренду «Nestle», один із найвідоміших рекламних персонажів, які полюбилися дітям. Вперше він з'явився в рекламі полуничного напою Quik у 1973 році.
Спочатку Кролик Квікі був рожевий, але пізніше він був оновлений для реклами шоколадного молока. Персонаж став коричневого кольору і з'явився медальйон у вигляді літери «Q».
Ім'я Quik Bunny у свідомості покупця асоціюється зі швидкістю, і кролика як персонаж вибрали невипадково. Виробники хотіли розробити логотип, який натякав би на швидке приготування напою і в той же час подобався дітям. Тому вирішили зіграти на фразі «Швидкий, як кролик», створивши кумедного героя.
У 1999 році бренд Quik змінив назву на Nesquik, тому невдовзі і кролик був перейменований на Nesquik Bunny. Змінилася також літера на його медальйоні з Q на N. Саме в такому вигляді бренд-персонаж і запам'ятався шанувальникам найсмачнішого напою, перетворившись на талісман бренду та уособлюючи пустотливих дітей.
Кролик комунікабельний за характером. Його улюблене заняття – проводити дозвілля разом із товаришами. Він любить кататися на скейтборді, велосипеді, роликах, лазити по деревах, грати у футбол тощо. Ці заняття стали основними креативними рекламними відеороликами. Дітям і навіть дорослим подобається захоплююча атмосфера, яку несе у собі реклама продукту і це, безперечно, сформувало позитивний образ бренду.
Окрім анімаційної реклами, Кролик Квікі з'являється у коміксах «DC Universe» та мультсеріалі «Південний парк» у серії «Уява, епізод III».
У 1948 році в США компанія Nestle створила шоколадну пудру, яка ставала найсмачнішим какао. Напій отримав назву Nestle Quik і випускався в лаконічній упаковці без персонажів.
Quik Bunny з'явився у 1973 році. З моменту народження він кілька разів змінював зовнішній вигляд: спочатку з рожевого на коричневого, потім його одягли у штани та футболку, а потім переодягли в інший одяг та додали аксесуари.
Коли енергійний Кролик Квікі вийшов на екрани, він скидався на мультяшного персонажа, тому рекламні ролики відразу сподобалися дітям. Зі зростанням популярності продукту та зміною назви бренду було вирішено змінити і героя. Так у персонажа з'явився одяг: блакитні штани, жовта футболка, бейсболка та навіть взуття. Тепер він нагадував енергійного хлопчика і невдовзі став талісманом бренду у всьому світі.
У 2016 році компанія провела редизайн. Так кролик втратив бейсболку, але зате обзавівся рюкзаком і толстовкою, тому нагадував школяра.
Цікавий факт, що у Франції та Греції продукцію компанії представляв зовсім інший персонаж – жовтий монстр Грокік або Gros Quik.
Під логотипом цієї компанії продаються сухі сніданки, шоколадки, шоколадні батончики, розчинний какао та солодкі коктейлі.
Nestle постійно розробляє смачні новинки, щоб порадувати покупців та їхніх дітей. При цьому жодна упаковка не обходиться без емоційного Кролика Квікі, який став невід'ємною частиною Nesquik.
Логотип компанії практично не змінювався з того часу, як кролик отримав свій знаменитий образ. Однак життя не стоїть на місці, тож зміни дісталися і сюди.
Редизайн фірмового знака Nesquik відбувся у 2016 році, коли виробник захотів зробити його сучаснішим. У назві бренду з'явився градієнт, тобто літери стали синьо-блакитними. Змінився і шрифт – він став м'яким та округлим. А напис «Nestle» поміняв колір із червоного на блакитний.
Колір упаковки залишився жовтим, але став яскравішим. До дизайну додали також зображення сонця з променями, що асоціюється з початком нового радісного та продуктивного дня.
Щодо символу бренду, то кролика зробили більш реалістичним та доброзичливим. Новий дизайн Nesquik Bunny розробив FutureBrand у співпраці з агентством McCann.
Продукція Nesquik розроблена в першу чергу для дітей. Це можна зрозуміти з мультиплікаційної реклами, в якій кролик постійно займається чимось цікавим, а в перерві, звичайно ж, п'є смачний какао, щоб заповнити запас енергії. Або ж збирається з ранку до школи, а щоб бути повним сил для отримання знань та спілкування з друзями, ласує шоколадом чи батончиками. Від цього й пішов знаменитий слоган компанії: «Мами довіряють! Діти люблять!».
Яскрава упаковка Nesquik вже не перший рік є символом чудового шоколадного смаку та відмінної якості продукції. Ці ласощі відрізняються від інших шоколадок доступною ціною і м'яким смаком.
Компанія представляє не лише шоколадки, а й какао, шоколадні кульки, шоколадні батончики.
Популярність марці приніс Кролик Квікі, який з'являється на кожній упаковці. Товариський характер та мила зовнішність зробили його улюбленцем публіки та символом усієї лінійки «Nesquik».
Також компанія стала успішною завдяки чудовій якості продукції, виготовленої з кращих інгредієнтів, якій можна балувати дітей не тільки у свята, а й звичайно ж тішити смакотами дорослих.
Хочете створити такий же успішний бренд ? Тоді вам потрібен яскравий емоційний образ, який виділятиметься на тлі конкурентів, притягуватиме покупців, формуючи приємне враження. Одним із способів зробити бізнес більш живим та легким є розробка фірмового персонажа. Щоб обговорити деталі дизайну та брендингу, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в онлайн-чаті.