→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Moncler: як пуховик став люксовим одягом

167

Оцінили: 38

Зміст:
Розмір шрифту:

Moncler: як пуховик став люксовим одягом

Moncler є брендом верхнього одягу від кутюр та будинком моди класу люкс. Відомий своїм високоякісним спортивним одягом, теплими куртками та гірськолижними костюмами. Представлений у багатьох країнах світу і вважається одним із найвідоміших у своєму сегменті.

 

Колекції модного будинку створюються розумом не одного, а кількох дизайнерів. Вони виходять у світ не 2 рази на рік, а щомісяця. Таким чином бренд тримає руку на пульсі, щоб спілкуватися з клієнтами якнайчастіше, навіть щотижня, якщо це необхідно.

Спочатку компанія займалася виробництвом стьобаних спальних мішків, дощовиків, наметів з телескопічною структурою та зовнішніх покриттів для туристів, які віддають перевагу гірському відпочинку. Сьогодні Монклер є одним з найбільш популярних творців верхнього одягу від кутюр і пропонує стильні якісні речі, серед яких на особливу увагу заслуговує стьобана куртка – візитна картка бренду.

Діяльність та доходи Монклер

Італійський будинок моди Moncler, що спеціалізується на готовому та верхньому одязі класу люкс, розпочав свою роботу у 1952 році у Франції. Його творцями є Рене Рамійон та Андре Вінсент. Сьогодні штаб-квартира компанії знаходиться в Італії, Мілан. Генеральним та ідейним директором Moncler є Ремо Руффіні.

Асортимент бренду з моменту заснування розширився до плащів, вітровок, трикотажу, шкіргалантереї, взуття, парфумерії та супутніх аксесуарів. Щоб боротися з підробками компанія впровадила онлайн-систему перевірки коду для аутентифікації куплених продуктів.

У компанії працює близько 4155 осіб.

Основними акціонерами є :

 

moncler 25,4% - Ruffini Partecipazioni Srl;


moncler 5,0% - Блекрок Інк.;


moncler 3,0% - Морган Стенлі Азія Лімітед;


moncler 2,2% - Казначейські акції;


moncler 64,4% – акції ринку.

 

У 2018 році бренд оголосив про створення творчої та бізнес-моделі Moncler Genius. Її суть у тому, щоб випускати колекції не одного, а кількох дизайнерів, котрі інтерпретують ідентичність бренду.

Станом на 2018 рік дохід торгової марки становив 1420,1 млн. євро, а чистий прибуток - 332,4 млн. євро. А в 2022 році виторг компанії досяг 2 млрд євро.

2020 року Moncler викупила бренд розкішного спортивного одягу Stone Island, а через рік стала офіційним партнером італійського ФК Inter Milan.

Сайти компанії: moncler.com та monclergroup.com. Тут ви можете ознайомитися з філософією Moncler, дизайнерами Genius і новими колекціями.

moncler

Досягнення компанії Moncler у світі високої моди

Для висвітлення інституційних кампаній Moncler запросила до співпраці низку відомих фотографів. З 2009 до 2014 року з брендом працював Брюс Вебер. А з 2014 до 2018 Енні Лейбовіц представляла досягнення компанії на своїх фотознімках. Компанію, пов'язану з Gamme Rouge, висвітлював Стівен Мейзел з 2009 до 2014 року. У 2017-2018 роках із Монклер співпрацював Лю Болін. Наступної зими 2018-2019 рр. у компанії з'явився Крейг МакДін. Весь 2019 кампанії бренду представляв Тім Вокер. Цього року Moncler зробила провокаційний маркетинговий хід під назвою «Poldo» – кутюр для собак.

Компанія за весь час свого існування випустила кілька різновидів колекцій.

Знаковими з них стали :

 

moncler основна лінія одягу для чоловіків і жінок, що зветься брендом;


moncler дитяча колекція під назвою Moncler Enfant;


moncler лінія спецодягу Moncler Grenoble для любителів лижного спорту та відпочинку;


moncler колекція високої моди Moncler Gamme Rouge (з'явилася Тижня моди в Парижі 2018 року);


moncler Moncler Gamme Bleu – колекція для чоловіків, що побачила світ на міланському Тижні моди;


moncler лінія одягу Moncler O з'явилася на показах у 2016-2017 рр. за рахунок колаборації бренду з Off-White c/o Virgil Abloh;


moncler лінія одягу Moncler C була створена у 2017-2018 рр. при співпраці з британським дизайнером Крейгом Гріном.

 

2018 року креативний директор модного будинку Ремо Руффіні розробив новий проект, який отримав ім'я Moncler Genius. Суть його в тому, що 8 різних дизайнерів одночасно створюють капсульні колекції одягу, не виходячи за межі «гірськолижної» стилістики бренду. Першопрохідниками інновації стали Франческо Рагацці, Valentino П'єрпаоло Піччолі, Карл Темплер, Хіросі Фудзівара, Кей Ніномія, Симона Роша, Сандро Мандріно та Крейг Грін. Це допомогло підвищити впізнаваність бренду, розширити аудиторію за рахунок залучення нових клієнтів і досягти фінансового зростання. Moncler Genius став прикладом того, як бренд, створений понад півстоліття тому, адаптується до змін ринку та нових тенденцій у світі моди.

moncler

Благодійні проекти Moncler

Монклер співпрацює з ЮНІСЕФ за програмою Warmly Moncler for UNICEF, яка спрямована на забезпечення одягом та спецкомплектами дітей та сімей, які потребують регіонів із суворою зимою.

Благодійний проект представлено у 192 країнах. Для шкіл та житлових будинків передають матеріали для обігріву, а також комплекти, що складаються з ковдр, головних уборів, рукавичок, шарфів, шкарпеток та взуття. Також нужденним постачають питну воду, продукти та ліки.

У 2020 році в рамках боротьби з епідемією коронавірусу компанія виділила 10 млн. євро на будівництво лікарні в Мілані. У ній мало розташовуватися 400 палат інтенсивної терапії.

Хроніки Moncler: основа та розвиток бренду

moncler

Moncler заснована в альпійському селі Монестьє де Клермон у Франції в 1952 році. Створили компанію Рене Рамійон та Андре Вінсент. Спочатку вони пропонували вуличне спорядження, таке як намети та спальні мішки, а також накидки з капюшоном. Коли продукцію високо оцінив легендарний альпініст Лайонел Террей, популярність компанії збільшилась. А незабаром вийшла капсульна колекція Moncler pour Lionel Terray, речі якої призначалися для виживання в екстремальних умовах. Альпініст на собі перевіряв якість стьобаних курток, пуховиків, комбінезонів та іншої продукції.

moncler

У 1954 році спецодяг Монклер був обраний для участі у французькій експедиції на К2, де Акілле Компаньйоні та Ліно Лачеделлі підкорили другу за висотою вершину Землі. З цієї миті бренд завоював репутацію постачальника надійного верхнього одягу.

Торгову марку також обрали для екіпірування учасників французької експедиції, яка досягла вершини Макалу у 1955 році.

moncler

Цього року Moncler став офіційним постачальником речей для експедицій на Алясці, а 1968 року – для зимових Олімпійських ігор у Греноблі, а також для національної збірної Франції з гірськолижного спорту. У міру зростання популярності альпійського відпочинку бренд почав асоціюватись із лижним гламуром.

moncler

У 1980 році куртки Moncler стають сучаснішими. Дизайнер Шанталь Томас, працюючи разом із компанією над удосконаленням класичного пуховика, представив цікаві кольори, хутряне оздоблення, атлас та двосторонні тканини, а блискавки замінив гудзиками.

moncler

moncler

Компанія Moncler опинилася на межі банкрутства та була придбана італійським підприємцем Ремо Руффіні. У цей час марка хоч і залишалася популярною, але не впоралася з конкуренцією.

Щоб стати більш відомим, бренд співпрацював із MYKITA, Comme des Garson та Fendi. Результатом взаємовигідного співробітництва стали нові лінійки продуктів для тих, хто проводить час у русі.

Голова та генеральний директор позиціонували Монклер як унікальний, повністю італійський продукт. На його думку, кожна деталь – від плавних блискавок до блискучого нейлону – ніби створена спеціально для бренду.

Оскільки Руффіні провів більшу частину свого життя в плаванні або в горах, основна увага була приділена легким стьобаним пуховикам із застібкою-блискавкою спереду та високим коміром. Цей стандарт тепла та комфорту збережено з моменту створення компанії.

Починаючи з колекції Longue Saison, стьобані пуховики перетворилися на стильну річ для холодної погоди. А завдяки партнерству з Carlyle Group вони перекочували з гірськолижних схилів до міста. Завданням було, щоб такий одяг став must-have для людини в будь-якій точці світу. Ідея перетворилася на реальність, і у 2015 році оборот групи перевищив один мільярд євро.

Шанувальниками торгової марки та клієнтками були Джекі Кеннеді, Мадонна та Кейт Бланшетт.

moncler

Відбувся проект Moncler Genius: One House, Different Voices. Вибрані Ремо Руффіні дизайнери здобули повну свободу дій для створення капсульних колекцій у сфері пуховиків. Нинішній дизайнер Сандро Мандріно із Moncler Grenoble став автором технічного лижного одягу бренду. Випущені протягом року речі мали мало спільного стилістично, хоча вони переосмислювали суть торгової марки.

Слоган Moncler «Один будинок, різні голоси» говорить про те, що бренд стає гнучким, залишаючись вірним у спадок. 2018 року Ремо Руффіні отримав звання «Лицаря праці» від президента Італійської Республіки.

moncler

Nike, Louis Vuitton та Moncler визнані лідерами в галузі крос-канальної роздрібної торгівлі.

moncler

Через кілька років компанія вирішує відмовитися від хутра тварин до 2024 року, починає випускати парфуми і стає партнером популярного італійського футбольного клубу Inter Milan.

На сьогоднішній день Moncler Group продовжує переосмислювати свої цінності та цілі через випущені колекції. Для залучення аудиторії компанія дотримується у роботі трьох основних принципів: функціональності, сучасного дизайну та різноманітності. Такий підхід дозволив Руффіні збільшити продажі та відкрити десятки нових магазинів. Зараз у різних країнах світу перебуває понад 200 самостійних торгових точок та 65 бутіків у ТЦ.

moncler

Один будинок, різні голоси: місія та цінності Moncler

Мета бренду Монклер – створення легких стьобаних пуховиків з високими експлуатаційними характеристиками, які залишаються вірними спадщині бренду та актуальні як на гірськолижних схилах, так і в міському житті.

Місія – поєднання стилю з постійними технологічними інноваціями за підтримки експертів з альпінізму.

Компанія дотримується 5 цінностей:

 

moncler Рух до високих вершин

Moncler прагне кращого – як індивідуально, і у команді. Натхнена безперервним прагненням до досконалості компанія завжди навчається і прагне встановлювати нові стандарти.

 

moncler Один будинок, всі голоси

Бренд любить залучати всі голоси, дозволяючи талантам кожного сяяти. Він вітає будь-які перспективи, використовує множинність та звертається до кожного покоління, дозволяючи голосам співати.

 

moncler Прийняття божевільного

Монклер прагне позачасової відмінності бренду. Компанія позиціонує себе як нестандартну та унікальну. Вона розвиває свого внутрішнього генія та творчу перевагу, втілює в життя сміливі мрії, божевільні та, здавалося б, недосяжні ідеї. Moncler підживлює свою енергію, тому що вірить, що все справді велике часто народжується божевільним.

 

moncler Тепло

Бренд створений, щоб зігрівати людей. Ця емоційна торгова марка привносить тепло людських відносин у все, що робить – від речей, які створює, до відносин, які будує. Відзначає досягнення кожного, великі та маленькі, із співпереживанням та довірою.

 

moncler Безпека та захист завтра

Колекції створюються з екологічних матеріалів та компонентів. Сировина є переробленою, органічною або виготовленою відповідно до стандартів та принципів сталого розвитку.

 

Стратегія компанії полягає в геніальності, суворості, різноманітності, здатності до інновацій при збереженні вірності собі та прагненні шукати незвичайне у «звичайному».

Moncler використовує зміни, щоб стати сильнішими. Вона продовжує досліджувати як відомі, так і нові можливості, прагнучи постійного діалогу з аудиторією, що розширюється. Завдяки своїй гнучкості та бажанню змінюватися компанія придбала Stone Island. З його появою починається шлях, що веде бренд до розкриття свого повного потенціалу та зі збереженням ідентичності.

moncler

Стратегія команди Moncler спирається на п'ять стовпів:

  1. Нове бачення розкоші, далеке від стереотипів. Концепція охоплює пошук досвіду, інклюзивність, почуття приналежності до спільноти, змішання різних смислів та світів, включаючи мистецтво, культуру, музику та спорт.

  2. Створення світового бренду, здатного постійно розвиватись, зберігаючи свої унікальні позиції.

  3. Проходження шляхом стійкого зростання. Новий план Moncler зосереджено на п'яти стандартах: відновлювану енергію, захист тварин, економіку замкнутого циклу, переробку та благодійність.

  4. Підтримка розвитку каналів розподілу з допомогою багатоканального підходу. Пряма взаємодія з клієнтами по всіх каналах і точках дотику дозволяє розвиватися разом із споживачами, щоб ніколи не переставати їх дивувати.

  5. Зміцнення цифрової культури. Цифрові технології є важливим інструментом для отримання доходів, і тим способом, яким компанія збирається реалізувати свою справжню та майбутню стратегію.

Фірмовий стиль Moncler

Спортивний одяг Moncler поєднує у собі довговічність, практичність та високу моду, адже бренд орієнтований на преміальний ціновий сегмент. Компанія намагається, щоб стьобані куртки, пуховики та верхній одяг не виглядали нудно, використовуючи при цьому високотехнологічні матеріали, яких немає більше ні в кого.

Ідеєю назви послужило ім'я гірського села неподалік Гренобля – Монестьє-де-Клермон. Саме тут уперше було запущено виробництво. Фахівці, які працювали над неймінгом, взяли частини слів «Мон» та «Клер» та об'єднали їх, щоб нейм звучав із французьким шармом.

Цікавий факт: і саме село пізніше було перейменовано на Moncler.

Щодо логотипу, то він створювався поетапно. Оскільки перший пуховик відразу став частиною екіпірування багатьох експедицій і в ньому італійські альпіністи підкорили К2, французи піднялися на Макалу, а деякі спортсмени носили одяг Moncler під час зимових Олімпійських ігор 1968 року, то на логотипі бренду було вирішено зобразити гірські вершини.

Півня було додано через його особливий статус: його визнано національним символом Франції. Хоча компанія переїхала до Італії, цей імідж зберігся. Синя голова птаха дивиться ліворуч, а червоний хвіст – праворуч. Він підноситься над назвою лейбла і розташовується всередині напівкруглої фігури з виступом і подвійною темно-синьою рамкою.

Дві гори виглядають як розімкнені трикутники та нагадують букву «М». Вони відкриті внизу, припускаючи їхнє незриме продовження поза малюнком. При цьому верхівки дизайнери зобразили у вигляді двох ламаних ліній із точками, спрямованими нагору. Середина порожня, тому у просвіті видно синю гору за червоною. При цьому вони виглядають як лижі або лижні палиці, притулені один до одного.

Логотип безпосередньо відбиває історичну спадщину Moncler. Він розміщений майже на всіх куртках бренду. Зазвичай його можна побачити на кишені чи лівому рукаві. Деякі шанувальники Moncler відрізняють оригінальну продукцію від підробки лише з цієї маленької деталі, порівнюючи розташування літер та форму ліній.

Назва бренду написана жирним шрифтом без засічок. Він складається із штрихів однакової товщини. Слово вигнуте у формі перевернутої арки. Майже всі темно-сині елементи, за винятком хвоста півня і вершини гори з правого боку (вони червоні). Вибрані відтінки чудово видно на білому тлі. І всі разом вони є кольорами французького прапора.

moncler

Реклама та просування бренду Moncler

Бренд активно співпрацює зі знаменитостями та людьми мистецтва для реклами та просування своєї продукції. Зокрема, особами рекламних кампаній ставали Вілл Сміт, британські актори Міллі Боббі Браун та Джон Бойєга.

Використовуються також нестандартні ідеї та цікаві колаборації. Так, для однієї з рекламних кампаній за участю знаменитого фотографа зі США Енні Лейбовіц було запрошено китайського художника і фотографа Ліу Боліна, відомого своїми перфомансами з «людиною-невидимкою». Для реклами Ліу Боліна розмалював своє тіло сріблясто-сірою фарбою, щоб злитися з льодовиками Ісландії, де відбувалися зйомки. Вийшло чарівно та сюрреалістично.

Іншу фотосесію Енні Лейбовіц було зроблено у стилі фентезі. Моделі, що брали участь у зйомках, виглядали одночасно як Кай та Герда та герої «Ігри престолів».

Ще одна цікава ідея – зняти рекламу за мотивами історії про Гулівера. Тут використовувалися фігурки ліліпутів, одягнені в сині пуховики і взуті в черевики з різнокольоровими шнурками, спеціально підготовлені для реклами Монклер.

А для свого проекту Mondogenius бренд створив ціле віртуальне шоу, в якому для кожної колекції була підготовлена своя міні-презентація.

Що особливого в одязі Moncler?

Напевно багато хто бачив фото та відео стильних знаменитостей у яскравих пуховиках та жилетах від Moncler. Чому вибирають саме цей бренд? Як він став настільки популярним, що багато хто воліє цей верхній одяг?

Речі Монклер не виробляються в Італії, Франції чи навіть Китаї. Одяг виготовляється у кількох європейських країнах, таких як Румунія, Угорщина та Болгарія. Тож будьте обережні! Якщо на куртці з логотипом бренду написано, що вона зроблена у Франції чи Італії, це підробка.

Очевидно, що від будь-якого люксового бренду споживачі очікують найпреміальніших матеріалів та найвищої якості. Moncler використовує японський нейлон, який відрізняється довговічністю та комфортом. Дешевий матеріал виключається, оскільки він не захистить від дощу чи снігу. Шуби бренду утеплені білим гусячим пухом, а капюшон виготовлений з хутра койота. Проте компанія поставила у пріоритет турботу про довкілля та тварин. Тому до 2024 року вона перейде на 100% екологічне виробництво та відмовиться від натурального хутра.

Світ моди сильно змінився протягом останніх десятиліть. Зимові пальта більше не використовуються для того, щоб зігрітися. Наразі вони вважаються основним елементом зимового гардеробу. Стильний, блискучий або барвистий пуховик - саме те, що потрібно, щоб завершити образ холодної пори.

Також минули ті часи, коли лижний одяг призначався лише для схилів. Компанія Moncler постаралася максимально використати сучасні тенденції моди та створила пальто, які підходять як для схилів, так і для вулиць.

У міру того, як верхній та вуличний одяг ставали все більш переплетеними, для бренду Moncler сталося щось грандіозне. У жовтні 2015 року Дрейк випустив музичне відео Hotline Bling. Саме по собі воно було незабутнім і цікавим, але яскравою деталлю в ролику стала яскраво-жовтогаряча куртка Moncler.

Після того, як відео було завантажено, продаж бренду різко зріс. Тому що багато хто хотів слідувати за знаменитістю, але допомогло, безумовно, і створення популярного мема, взятого з кадру кліпу.

Тисячі мемов і твітів після виходу ролика лише підтверджували той факт, що верхній одяг може і має бути частиною образу.

Moncler створив модний і зручний верхній одяг, починаючи з екіпірування спортсменів-альпіністів і закінчуючи гламурними знаменитостями. Це ідеальний верхній одяг для тих, хто живе де дуже холодно, і мріє створювати актуальні вуличні образи всю зиму.

moncler

 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 38

Середня оцінка 4.4 / 5