Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Українські виробники одягу задають нові тренди та вдало комбінують традиційні технології з новітніми, часто використовуючи національну символіку, вишивку та сакральні знаки давньої України. Зібрали 8 найбільш популярних у нашій країні та за її межами брендів одягу, з якими ви можете сміливо висловлюватись.
SYNDICATE — молодіжний бренд, заснований у 2010 році в Києві, один із перших та найвідоміший представник «стрітвіру» в Україні. Компанія стартувала з виготовлення експериментальних футболок, а сьогодні розширені лінійки одягу представлені у всьому світі — від Києва до Мілана, Нью-Йорка та Токіо.
У колекціях «Сіндікейту» зібрані комфортні та функціональні вироби для молоді. У розробці дизайну продуктів беруть участь незалежні митці. Багато моделей унісекс, так що однаково популярні серед молодих людей обох статей.
Надихаючись яскравою андеграундною київською культурою та прагнучи інновацій, SYNDICATE пропонує свіжий погляд на сучасний міський одяг. Сьогодні в моделях бренду простежуються скандинавські та японські мотиви, а також експерименти з формами та матеріалами.
Rikky Hype — український бренд базового та спортивного одягу для молоді та середнього віку, а також чоловічої та жіночої спідньої білизни. З часу заснування у 2017 році компанія запустила два виробництва у Києві та Харкові та зібрала команду близько 100 осіб.
Стартових інвестицій у розмірі $6 тисяч, які у трьох друзів-засновників бренду залишилися після продажу нерентабельного SPA-салону, вистачало лише на пошиття спідньої білизни. Початкові яскраві строкаті забарвлення змінилися більш ходовими однотонними, невдовзі в асортименті з'явився спортивний одяг, а трохи пізніше - топи та повсякденні футболки.
З 2020 року, коли компанія відкрила два власні виробництва, 90% продукції випускається власними силами. Цільова аудиторія бренду — жінки до 35 років, які віддають перевагу базовому та класичному спортивному одягу стриманих тонів, займаються фітнесом і спортом, а також дотримуються спортивного стилю у повсякденному житті.
Партнери планують розвивати бренд, забезпечуючи якість виробів, що дозволить успішно конкурувати із західними виробниками. «Ми хочемо бачити Rikky Hype як масштабний український мас-маркет у спортивно-повсякденному стилі. Вже зараз працюємо над додаванням до колекції верхнього одягу та взуття, розширенням лінійки аксесуарів» , — ділиться планами одна із засновниць компанії Ганна Свідченко.
Бренд Harvest стартував у 2015 році з міцних та зручних сумок та рюкзаків. З перших виробів автори дотримувалися принципу - дизайн обов'язково виправдовується функціональністю.
У 2021 році «Харвест» випустив першу лінію чоловічого та жіночого одягу — базових світшотів, трикотажних костюмів, худої та верхньої одягу, а у 2022 — колекцію одягу для дітей 2–9 років, яку надихнули діти власників компанії.
Цінності бренду Harvest:
З 2021 року Harvest представлений у маркетплейсі та мережі офлайн магазинів NU OT, а у 2023 році партнери створили спільну лінію жіночого одягу. Попередні колекції бренду були націлені на простоту та зручність, а нова колаборація створена, щоб жінки відчули себе святково.
Напередодні Дня закоханих бренд випустив лінійку парного унісекс-одягу, в якому дві половинки зможуть відчути себе максимально зручно та зможуть створювати couple look-і. Моделі прикрашені трипільськими голографічними знаками із актуальними для українців значеннями.
У 2021 році Harvest посів перше місце та отримав «Знак Якості» Всеукраїнського конкурсу «Найякісніші товари та послуги року» у категорії «Український виробник». Сьогодні товари бренду представлені у чотирьох шоурумах – у Києві, Львові, Дніпрі та Харкові.
Історія «Етнодім» розпочалася у 2009 році. За цей час компанія пройшла шлях від невеликого онлайн-магазину, в якому продавали вишиванки майстрів із заходу України, до великого виробництва. Концепція бренду — створювати трендовий етно-одяг у найкращих українських народних традиціях.
Мотиви для вишиванок — поєднання історії, важливих подій та епізодів із повсякденного життя України. Це графічна розповідь про запорожців, які пишуть листа султану, сирниках зі шкільної їдальні, рідних людей та перших дискотеках, львівській каві та садочку вишневому біля хати, Говерлі та Черемоші, відродженні, яке не розстріляти, та Могилянці.
Андрій Черуха, один із засновників «Етнодому» стверджує, що команді вдалося сформувати цінності бренду та транслювати їх у виробах та комунікаціях із клієнтами: «Ми хотіли робити такий одяг, який сучасні українці носили б з гордістю і показували іншим — ось він, справжній український культура» .
Сьогодні в Etnodim працюють понад 130 людей. На кожній вишиванці пришита бирка з іменами людей, які створювали виріб. Це данина поваги членам команди, які залишаються у тіні — швачкам, дизайнерам та іншим учасникам процесу виробництва. Багато покупців зізнаються: незважаючи на те, що ця бирка заважає, вони не можуть її відрізати через імена творців.
На створення дизайну кожної моделі витрачається не менше півроку. «Етнодім» співпрацює з Музеєм Гончара та вивчає старі вишиванки, навіть якщо від них залишилися лише маленькі клаптики. Дизайнери переробляють їх на сучасний лад та використовують ключові мотиви у нових виробах.
У грудні 2022 року вишиванка SLOVO роботи дизайнера Анни Фесенко з різними символічними фігурами, такими як козлики, хвилі, вишні та гілочки ялинки, поповнила архів музею. Вишивки на цій моделі — алегорії до реальних людей — Остапа Вишні, Анатолія Петрицького, Миколи Хвильового, Михайла Ялового та інших художників розстріляного відродження.
Для Etnodim вишиванка є частиною українського культурного коду та символом, який ідентифікує нас у всьому світі. Бренд бачить своєю головною місією створення якісних виробів, які з гордістю носитимуть і українці, і іноземці, захоплені нашою культурою.
O.TAJE — бренд українського трикотажу, який у 2015 році під назвою Siyai створили колеги за попередніми проектами Анастасія та Яна. Ідея бренду сформувалася у відповідь на потребу в стильному, жіночному та зручному одязі, який поєднуватиме практичність із витонченістю та оригінальністю. «Фішкою» трикотажу O.TAJE стали розрізи та декоративні елементи, яскраві акценти та насичені кольори – завдяки цим особливостям одяг бренду привертає увагу та нікого не залишає байдужим.
У кожній колекції дотримується загальна філософія марки – випуск базових та яскравих моделей, щоб покупці завжди отримували можливість вибору між класикою та новими трендами. «Родзинкою» бренду творці називають емоції та настрій, які створює трикотаж.
«У колекціях O.TAJE можна знайти і стримані базові речі, і оригінальне, сміливе і навіть зухвале вбрання, а єдина ДНК бренду дозволяє поєднувати весь представлений одяг, міксувати різні моделі та створювати індивідуальні та неповторні образи» .
Усі продукти бренду шиються на власній українській виробничій базі. Каталог «О.Таже» містить святкові, повсякденні та ділові трикотажні вироби - топи, джемпери, кардигани, штани, шорти, спідниці, сукні та костюми.
У перспективі компанія планує освоїти випуск взуття та аксесуарів, розширити лінійку матеріалів, а також масштабуватись на ринок ЄС і не лише.
The Lace — український бренд стильного жіночого одягу та аксесуарів, який створили подружжя Ігор та Альбіна Червоні. Назва марки походить від англійського слова, яке в перекладі означає «мереживо» — їм було прикрашено першу сукню компанії.
Альбіна розповідає, що на старті особливо хотіли шити те, що не можна купити ніде — сукня з боа, пальта з хутряними кишенями та інші екстравагантні моделі, однак такий вибір суттєво обмежував можливості масштабування.
Сьогодні компанія дотримується балансу — у колекціях можна зустріти і оригінальні сукні з авторськими принтами, і зручні базові речі. Кожна лінія містить iconic pieces, доповнюючи які лаконічними моделями, можна створити вдалий мікс для капсульного гардеробу.
Політика бренду — відсутність надвиробництва, стоків та значних знижок. Особлива увага приділяється якості тканин, фурнітури, крою, деталей та оздоблення. The Lace регулярно випускає лімітовані колекції - для них подружжя власноруч підбирає в Італії ексклюзивні тканини, забезпечуючи клієнтам максимальну справжність та неповторність.
Продукцію «Зе Лейс» можна купити в інтернет-магазині та чотирьох шоурумах — трьох у Києві та одному у Львові.
COOSH – український casual-бренд одягу та аксесуарів, який у 2017 році заснувала дизайнер та блогер Аліна Френдій. За її словами, знайти гарний і водночас зручний одяг — як «зірвати великий куш». Тому колекції бренду формуються так, щоб покупці легко спромоглися скласти базовий сезонний гардероб. Вся продукція бренду шиється на власних виробництвах та випускається у вигляді ліній Basic, Elegant, Celebrate та Daily.
Пропонуючи клієнтам пальто, куртки, костюми, спортивні костюми, сукні, спідниці, трикотажні вироби, джинси та взуття, COOSH повністю закриває потреби у одязі. У дропах, які зазвичай виходять щомісяця, зазвичай близько 30% гарячих трендів і 70% базових виробів. Ідеї для створення колекцій приходять до Аліни на переглядах модних показів street style та Vogue Runaway.
2022 року COOSH представив колекцію джемперів, яка була натхненна ідеєю об'єднати найбільші міста України — від Львова до Харкова. На джемперах нанесені назви міст, а моделі вийшли у п'яти кольорових гаммах: чорному, електрику, молочному, бежевому та смарагдовому.
Перший магазин бренду відкрився у Тернополі у 2017 році. Сьогодні одяг та аксесуари «Куш» можна купити онлайн та у шоурумах Києва, Тернополя та Львова. Дизайн кожного з них є унікальним — Аліна відразу відмовилася від концепції стандартних бутіків у ТРЦ. Наприклад, у Львові COOSH розташований у приміщенні 16 століття з автентичними старовинними фресками на стелі, у Тернополі – у магазині з австрійським паркетом. У Києві на покупців чекає урбаністична обстановка зі стильними м'якими кріслами.
POUSTOVIT – один із перших українських брендів жіночого одягу, який у 1998 році заснувала професійний дизайнер Лілія Пустовіт. Шити модний одяг Лілія розпочала у студентському будинку моделей ще під час навчання в інституті легкої промисловості, а першу авторську колекцію представила у 1994 році на виставці Easter Wind у Тулузі.
Цього ж року Пустовіт пройшла стажування в L'Universite de l'Art Moderne у Парижі, а у 1996 почала працювати дизайнером жіночої колекції pret-a-porter у модному будинку Daniel Hechter.
На створення бренду Лілію надихнули відвідування різних країн світу, знайомство з культурами їхніх народів та сакральною українською спадщиною. В авторських принтах та деталях одягу дизайнерка зуміла об'єднати українські етно-мотиви та дух гедонізму, властивого французам.
Ключова ланка колекцій бренду — сукня, а культовий елемент — сукня-сорочка, в якій поєднуються жіноча чуттєвість та сила, актуальність та комфорт, чіткі деталі та лаконічність крою. У сукнях POUSTOVIT можна провести весь день – з роботи в офісі до вечірки та походу до театру.
З 2007 року роботи Пустовіт продаються у лондонському концепт-сторі Dover Street Market, у сеульському бутіку 10 Corso Como та паризькому L'Eclaireur. Нещодавно Лілія Пустовіт представила нову колекцію 22/23, на яку її надихнули подорожі Скандинавією та ідеї гармонійного співіснування у світі з природою. Вироби колекції відрізняють природні мотиви півночі Європи, тепла осіння палітра, вільні зручні силуети, прості та вишукані фасони.
Філософія українського апсайклінг-бренду одягу та аксесуарів для жінок JJSQUEE – використання мінімальної кількості нових матеріалів. У моделях бренду, який 2021 року заснувала Валерія Ястреб, використовуються матеріали та вироби зі стоків та ресейл-платформ.
Бренд доводить, що, використовуючи матеріали зі стоків та вторинних ринків, можна отримати унікальні та екологічні речі в одиничній чи обмеженій кількості.
JJSQUEE створює дизайнерські продукти з мінімальним впливом на довкілля для сміливих та впевнених собі дівчат. Вироби бренду є унікальними — основа завжди змінюється на 10–15%, а кожен варіант декору лімітований.
Клієнти можуть замовити пошиття існуючих моделей за індивідуальними мірками або внести до них корективи. Також майстри можуть кастомізувати будь-яку річ із гардеробу замовника.