Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Louis Vuitton – один із найвідоміших законодавців моди у всьому світі. Про французький бренд співають у піснях, пишуть у журналах та деяких книгах. Модний будинок бере участь у різних показах, представляє колекції одягу, взуття та прикрас, а його фішкою є знамениті валізи з монограмою LV.
Історія Луї Віттон почалася в XIX столітті і продовжується досі. Зараз це найдорожчий люксовий бренд, який оцінюється у $32,2 млрд.
Louis Vuitton - це французький модний будинок, який виробляє одяг, сумки, аксесуари та багато іншого. Належить до класу «люкс». На сьогоднішній день перебуває у холдингу LVMH.
Бренд був заснований в 1854 році в Парижі, Франція Луї Вюіттон. Наразі власником є Бернар Арно.
Луї Віттон представлений майже по всьому світу – має 460 бутіків у 65 державах. Щорічний оборот компанії за інформацією 2018 року становить 46,826 млрд євро, а активи – 74,3 млрд євро. У компанії працює понад 121 000 осіб.
Головні конкуренти Louis Vuitton – це модні будинки Chanel, Hermes, Saint Laurent, Cartier, Chloe. Бренд має офіційний вебсайт
Бренд став популярним завдяки деяким винаходам. Вони увійшли до моди і стали невід'ємною частиною нашого життя.
Головним досягненням Луї Віттон вважається виготовлення особливих валіз. У 19 столітті валіза з кришкою, що відкривається збоку, справила справжній фурор. Він був набагато зручнішим за продукцію конкурентів, а завдяки плоским стінкам полегшував транспортування багажу.
Продукція від Louis Vuitton стала настільки популярною, що засновник марки зміг відкрити у центрі Парижа найбільший у світі магазин товарів для подорожей.
Бренд намагається всіляко допомогти у вирішенні глобальних соціальних проблем. Наприклад, у 2016 році він об'єднався з UNICEF для допомоги нужденним дітям, які стали жертвами воєнних дій, різних епідемій, катаклізмів та багатьох інших обставин, які становлять загрозу.
Louis Vuitton спеціально розробив прикрасу Lockit зі срібла, з кожного продажу якого UNICEF надходило 200$.
У жовтні 2014 року у Парижі з'явився Фонд Луї Віттон. Ініціатором його створення став Бернар Арно. Ця будівля стала величезним внеском у масову культуру. Його вважають символом сучасної культури та новою пам'яткою Парижа.
Будівля Фонду Луї Віттон уособлює всю естетику архітектури сучасності, а його «внутрішній світ» наповнений мистецтвом. Усередині зберігається безліч робіт як відомих художників, і молодих. Фонд взаємодіє з новими «творцями», замовляючи у них картини, а також виставляє легендарні світові шедеври.
Засновником всесвітньо відомої компанії став Луї Вюіттон. Коли йому було 10 років, він осиротів. Його почала виховувати прийомна сім'я. Вітчим-тесляр Луї навчив його працювати руками, а в 13 років хлопчик пішов з дому в пошуках кращого життя. Через два роки він приходить до Парижа, і з цього моменту починається історія знаменитого бренду.
У пошуках роботи Вюїттон зайшов у майстерню Марешаля. Там виготовлялися скрині для подорожей. Юнак влаштувався туди підмайстром і почав вивчати «мистецтво створення скриньок».
Оскільки на початку 19 століття галузь залізничного транспорту активно розвивалася, попит створення багажу в майстерні щодня зростав. Луї під керівництвом Марешаля розвивав свої вміння. До кожної роботи він підходив з особливою уважністю та прискіпливістю.
Вже через кілька років Луї Вюіттон прославився в Парижі як найкращий майстер з виготовлення валіз з якісної шкіри та дорогої фурнітури. Це дозволило зараховувати його до люксовим товарам.
В 1853 його клієнтом стала дружина Наполеона Бонапарта - Євгенія де Монтіхо. Цей прорив дозволив В'юїттону пропонувати свої послуги найшанованішим та найстатнішим особам держави.
1854-го Луї вирішується відкрити власну майстерню в Парижі. Здебільшого, у ній виконувались приватні замовлення. Приблизно водночас молодий майстер придумав використовувати для оббивки скринь полотно, а не шкіру, як тоді було прийнято. Це дозволило зробити його вироби водонепроникними.
Через час Вюїттон переїжджає в Аньєр, щоб продовжувати розширювати своє виробництво. Там і досі виготовляють індивідуальні замовлення.
Щоб зробити валізи та скрині зручнішими, Вюіттон вирішує змінити їхню форму. Майстер змінює закруглені фігури на прямокутні, щоб багаж можна було ставити один на одного і щоб він не ушкоджувався під час падіння. Модель інноваційної форми назвали "Trianon".
Разом із популярністю бренду, зростала і нахабність його конкурентів. На ринку почала з'являтися величезна кількість підробок відомих скриньок. Тому Луї вирішив прикрашати свої вироби авторським принтом, який відомий нам досі. Спочатку «друк унікальності» складався з бежево-коричневих смуг, а потім перетворився на всесвітньо відомий шаховий малюнок. Також майстер розробив унікальну модель замків, запатентував пружинні замки.
Наприкінці XIX століття клієнтами Louis Vuitton були багато знаменитостей та бізнесменів. Анрі Матісс, Герцог та Герцогиня Віндзорські, Ротшильди та інші тепер подорожували лише з валізами цього французького бренду.
Коли Луї Віттон помер, справа перейшла його синові Жоржу (1892). На згадку про батька він розробив видатну монограму, яка лише посилила захист від підробок. Вона складалася з ініціалів LV, ромбів та чотирилисника. Вперше скриня з таким принтом з'явилася 1897 року.
Жорж активно просував бренд на міжнародному ринку, багато подорожував та побував у різних країнах. Він запустив магазини Louis Vuitton у Лондоні, Буенос-Айресі, Бомбеї, Вашингтоні та Нью-Йорку. Також він відкрив у 1914 році і найбільший фірмовий бутік у Парижі – на Єлисейських полях.
На початку століття бренд зайнявся розширенням асортименту. Тепер до легендарних валіз додалися сумки. Першою з'явилася модель Steamer Bag – розміщалася усередині багажу та відокремлювала брудні речі від чистих.
Потім у 1925 році Луї Віттон на замовлення Коко Шанель розробив жіночу сумочку для щоденного використання. Але лише дев'ять років тому бренд Шанель дозволив продавати її. Модель носила назву Alma На сьогоднішній день таку сумку можна придбати у фірмових бутиках і на офіційному сайті.
У 1930 році бренд представив світові нову модель жіночої сумки. Вона називалася "Keepall". Спочатку її створювали для транспортування брудної жіночої білизни, але найчастіше використовували як дорожню сумку. Популярна ця модель і сьогодні. У 1930 році випустили також моделі Speedy (зменшена версія Keepall, створена на замовлення Одрі Хепберн) і Noe (сумка-відро для транспортування шампанського).
У 1936 році після смерті Жоржа посаду голови компанії обіймає його син Гастон-Луї. З приходом Другої світової війни виробництво товарів марки Луї Віттон не поменшало, оскільки бренд підтримували нацисти. Незважаючи на те, що цей факт позначився на іміджі компанії, вона все ж таки розвивалася, а моделі вдосконалювалися.
У 1950-х роках бренд почав активно використовувати натуральну шкіру у різних виробах. Щоб фірмову монограму можна було розміщувати по всій продукції, включаючи моделі меншого розміру, Гастон-Луї її трохи видозмінив і спростив.
У 1966 році Louis Vuitton презентує світові сумку "Papillon" округлої форми.
1977-го знову змінюється керівник компанії – тепер ним стає чоловік дочки Гастона-Луї Анрі Ракам'є. Бренд починає активно рекламуватись, і для цього був запрошений відомий фотограф Жан Ларів'єр.
Реклама, розвиток авіатранспорту та поява у жінок права на працю дозволили ще більше розширити асортимент та збільшити обсяги продажів до небувалих висот.
У 1978 році бренд відкриває перші бутіки в Азії (в Осаці та Токіо), а у 80-ті продовжує освоювати азіатський ринок.
У 1987 році бренд об'єднується з компанією Moet Hennessy та створює холдинг LVMH, який вважається найбільшим виробником люксових товарів. У наші дні «під його крилом» знаходяться Givenchy, Christian Dior, Hennesy, Kenzo та багато інших всесвітньо відомих брендів.
У 1989 році марка Луї Віттон мала 130 бутіків у різних країнах світу.
На початку 1990-х президентом компанії призначається Ів Карсель. Завдяки йому бренд розширюється, і в 1992 відкриваються фірмові магазини в Пекіні.
У 1996 році на честь столітнього ювілею монограми LV бренд запросив видатних дизайнерів для розробки унікальних моделей сумок. Нову колекцію представили у бутіках у столицях семи країн.
1997 став новою епохою в житті Louis Vuitton. Марк Джейкобс стає креативним директором бренду і навесні 1998-го представляє колекцію жіночого та чоловічого одягу prеt-a-porter, а також легендарну лінійку Monogram Vernis.
Згодом дизайнер починає співпрацювати з популярними художниками тих часів, вигадує нові ідеї. Бренд стає сучаснішим. На початку 2000-х років з'являється перший ювелірний виріб — браслет. А через рік Louis Vuitton випускає першу в історії компанії колекцію годинника - Tambour.
2004-го у продажу з'явилися вироби з новою варіацією фірмової монограми. Цього разу її зробили різнобарвною.
У 2009 році бренд представив валізу із вбудованими ящиками та полицями. Такий кейс міг вміщати телевізор, комп'ютер, кава-машину та сонячну батарею, тому підходив для походів та подорожей «дикими» місцями.
2013 року керувати створенням жіночої лінії Луї Віттон призначають Ніколя Геск'єра. Дизайнер вніс свої корективи в стиль бренду, зробивши його більш футуристичним та авангардним.
Louis Vuitton – бренд, який адаптувався під сучасні реалії та розвивався з урахуванням потреб цільової аудиторії. І можливо тому він досі користується підвищеним попитом.
Однією з ключових складових успіху бренду є створення унікальності та ексклюзивності. Луї Віттон сформував імідж елітної компанії, товари якої може купити не кожен. І це відчуття «доступно не для всіх» з кожним днем робить модний будинок популярнішим, а його клієнти почуваються особливими та супер стильними.
Споживач готовий вкладати свої ресурси, щоб відчути себе впевненіше та «в тренді». Тому Louis Vuitton має великий попит.
Бренд постійно підкреслює свою винятковість та неповторність за допомогою особливої стратегії. Луї Віттон регулярно запрошує знаменитостей для участі у рекламних кампаніях. Наприклад, у просуванні марки були задіяні Одрі Хепберн, Дженніфер Лопес та багато інших. А реклама Louis Vuitton завжди розміщується лише у престижних журналах та газетах. Також компанія часто виготовляє одяг для селебріті.
Луї Вітон збудував репутацію бренду, який відповідає вимогам вищого суспільства. А завдяки грамотним стратегіям компанії вдається просувати свою головну цінність — елітарність. У фірмових бутиках ніколи не буває знижок та розпродажів.
Бренд може похвалитися високою якістю своєї продукції та її ексклюзивністю. Однією з особливостей є те, що сумки виготовляються повністю вручну, що виділяє Louis Vuitton серед конкурентів.
Головний принцип Louis Vuitton — кожна валіза має поєднувати у собі легкість та високу мобільність. Тому сумки та валізи від Louis Vuitton славляться своєю якістю та трендовим дизайном.
Однією з найяскравіших традицій компанії вважається спалювання непроданих сумок. Товари повертаються до Парижа і там знищуються.
Також бренд увійшов до історії моди як творець магазинів в унікальних будинках. Наприклад, 1912 року в Парижі було збудовано розкішний магазин, який працює й донині.
Також компанія спонсорує різноманітні спортивні заходи. Наприклад, з 1983 по 2007-й вона фінансувала змагання з вітрильного спорту.
Фірмовий стиль Louis Vuitton з'явився після того, як продукцію бренду почали активно підробляти. Це сталося, коли валізи засновника компанії Луї Вюіттона ще тільки набирали популярності.
Для боротьби з несумлінними конкурентами він почав зображати на своїх товарах фірмовий знак якості — смугасте забарвлення в коричнево-бежевих тонах, а для продажу в інші країни і напис «Marque L.Vuitton deposee», який перекладається як «Торгова марка Луї Віттон». Пізніше з'явився особливий принт у стилі шахівниці.
Монограму, яка стала символом бренду, вигадав Жорж Вюіттон. Керівник компанії надихнувся зображенням чотирилисника на керамічній плитці у своєму особняку. Додавши ініціали LV до цього візерунка, він створив унікальний знак. З того часу монограма залишається незмінною.
Головною особливістю оформлення офіційного логотипу бренду є символ LV. Це ініціали фундатора – Louis Vuitton. Під символом також написано назву компанії.
Логотип багато років практично не змінився. Але в 1997 році під керівництвом Марка Джейкобса бренд вирішив повністю відмовитися від напису і використовувати тільки монограму.
Знамените лого LV стало візитною картковою маркою. Через те, що продукція Луї Віттон класу люкс, фірмовий знак часто асоціюється у споживачів із владою та багатством.
Створення логотипу приписують Жоржу - сину Луї Вюіттон. Він розробив його на згадку про свого батька.
Найдорожчий виріб від Луї Віттон - це плюшевий ведмедик. Його вартість складає $2 100 000. Виготовляли ведмежа із золотих ниток та натуральної ведмежої вовни. Очі у нього зроблені з діамантів та сапфірів. Іграшку «нарядили» у пальто з фірмовою монограмою, прикрашене золотими гудзиками.
Компанія регулярно бореться із виробниками підробок. Так, на початку двохтисячних бренд активно судився з Google, оскільки при пошуку продукції Louis Vuitton в пошуковій системі з'являлися посилання на магазини з підробками. У результаті Google виплатив іменитому бренду $300 000.
Для мандрівника з Бельгії бренд розробив унікальну валізу-ліжко. Вона була зручна при транспортуванні і зовні виглядала як звичайна валіза, але в ній була вбудована розкладачка.
На 118-річчя монограми Луї Віттон Карл Лагерфельд розробив дизайн боксерської груші. Вона була упакована в валізу, а в комплекті з нею йшли рукавички та спортивний килимок. Усього випустили 25 таких наборів вартістю $175 000 кожен.
Найдорожчою сумкою Louis Vuitton вважається Tribute Patchwork Bag, випущена у 2007 році. Вона унікальна тим, що складається зі шматочків різних сумок Модного дому. Її вартість становила $45 000. Усього випустили 24 вироби такої моделі.
У 2009 році в рекламі Луї Віттон знялися космонавти – Базз Олдрін, один із перших, хто висадився на Місяць, Саллі Райд, перша громадянка США, яка вирушила на Місяць, та Джеймс Ловелл, командир екіпажу Apollo-13. Вони рекламували сумку Icare.
Louis Vuitton часто співпрацює із сучасними художниками, створюючи цікаві проекти. Так, результатом роботи зі Стівеном Спраузом стали сумки з різнобарвними написами, з Такасі Муракамі – вироби, на яких замість звичної монограми красувалися кольорові патерни, з Яєю Кусамою – сумки з принтом у горошок, а з Джеффом Кунсом – сумки, на яких були зображені відомі картини.
Завдяки продуманій стратегії, грамотним рекламним кампаніям та створенню певного іміджу, Louis Vuitton користується популярністю у покупців вже понад 160 років, збільшуючи свій прибуток. Бренд вважається ексклюзивним, а володіння речами розкішної марки є мрією багатьох.
Для розвитку свого бізнесу та залучення більшої кількості клієнтів потрібен привабливий візуальний образ. І ми, WeLoveBrands, готові допомогти цьому. Щоб отримати унікальний фірмовий стиль , оригінальний логотип, дизайн упаковки або сайту, що запам'ятовується, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.