→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Kinder Pingui – рекламні персонажі, які зробили батончик популярним

207

Оцінили: 46

Зміст:
Розмір шрифту:

Kinder Pingui – рекламні персонажі, які зробили батончик популярним

Напевно, кожен не тільки чув, але й пробував смакоти такого знаменитого бренду як Kinder. Найвідоміша насолода - це, звичайно ж, шоколадні яйця з іграшкою всередині, які так люблять діти і навіть деякі дорослі.

 

За всю історію існування компанії було створено величезну кількість різних смаколиків, включаючи батончики «Kinder Pingui». Вони полюбилися багатьма завдяки м'якому смаку, а їх впізнавала реклама з сімейством милих пінгвінів.

Рекламні персонажі бренду викликають посмішку, налаштовують на позитив та пробуджують інтерес до продукту.

Що таке Kinder Pingui?

Ті, хто часто дивиться телевізор, точно бачили рекламний ролик про сім'ю пінгвінів, які живуть у голку – крижаному будинку десь в Антарктиді та дуже люблять бісквітне тістечко Кіндер Пінгві.

kinder-pingui

Сам по собі продукт є шоколадним батончиком, який складається з двох бісквітних шарів з какао, між якими знаходиться молочна начинка. Є також варіант із молочно-кокосовою начинкою. Це легкі, ніжні, поживні ласощі, які за порадою виробника треба зберігати в холодильнику. Звідси асоціації з холодом, снігом та льодами. Тому для реклами обрали Антарктиду, крижані будиночки та мешканців-пінгвінів.

Історія створення батончика "Kinder Pingui"

Кіндер Пінгві є продуктом, що випускається під маркою Kinder, як і інші солодощі для дітей. Сама ж марка належить італійській компаніїFerrero, яку заснував П'єтро Ферреро у 1946 році. Через три роки після відкриття невеликої кондитерської крамниці П'єтро помер від серцевого нападу, тож справу очолив його 24-річний син Мікеле. Саме йому спала на думку ідея випускати шоколадні яйця з іграшкою всередині. Сам Мікеле у дитинстві не любив молоко, тож вирішив створити серію особливого шоколаду з підвищеним вмістом молока (42%). А оскільки в той час в Італії було прийнято випікати на Великдень тістечко у вигляді яйця та вкладати в нього монетку чи невелику іграшку, цю ідею використали для випуску нового продукту. Так з'явивсяКіндер.

kinder-pingui

Перша продукція надійшла у продаж у Німеччині та дуже швидко привернула увагу дітей та їхніх батьків. Коли у компанії з'явилися нові технічні можливості, було вирішено додавати в солодощі ще більше молока. Так з'явився «Кіндер Молочний скибочку» (його продажу в Німеччині становлять понад 22 тисячі тонн щорічно).

В 1975 брендFerrero представив новинку - тістечко Kinder Brioss. Ідея його створення виникла, коли власник зауважив, що у жінок стає дедалі менше часу на домашню випічку для дітей. Батончик припав до смаку людям, тому невдовзі лінійка була розширена тістечком із молочною начинкоюKinder Delice. А за рік з'явився і Kinder Pingui. Його особливістю стала відсутність консервантів, через що продукт треба обов'язково зберігати в холодильнику.

kinder-pingui

Асортименти Kinder

У лінійці Kinder є багато різних солодощів, але їх все поєднує одна особливість - велика кількість молока і неймовірний смак.

У товарній лінійці компанії:

  1. Kinder Сюрприз – яйце з молочного шоколаду з іграшкою всередині.

  2. Kinder Chocolate – шоколадні упаковані батончики, в яких більше молока, ніж какао.

  3. «Молочний скибочку» – бісквіт з натуральним молоком та медом.

kinder-pinguikinder-pinguikinder-pingui

  1. «Kinder Paradiso» – бісквітне тістечко зі смаком лимона та молочною начинкою, посипане цукровою пудрою.

  2. «Kinder Chocolate зі злаками» – батончик із молочного шоколаду з додаванням п'яти злаків.

  3. «Kinder Joy» – двошарова паста на основі молока та какао зі смачною вафельною кулькою та іграшкою всередині.

kinder-pinguikinder-pinguikinder-pingui

  1. Kinder Bueno Dark - вафельний батончик з горіховим кремом, який тане в роті.

  2. Kinder Schoko-Bons – цукерки з молочно-горіховою начинкою. Упаковки бувають 46 г та 125 г.

  3. «Kinder Maxi King» – хрумка вафля з молочно-карамельною начинкою, покрита молочним шоколадом та подрібненими лісовими горіхами.

kinder-pinguikinder-pinguikinder-pingui

  1. Kinder Maxi - це збільшена версія батончиків Кіндер Шоколад.

  2. «Kinder Delice» – бісквітне тістечко з молочною начинкою, покрите глазур'ю.

  3. «Kinder Pingui» – бісквіт із хрумким шоколадом та молочною начинкою.

  4. "Kinder Pingui Кокос" - такий же бісквіт, як і попередній, але з молочно-кокосовою начинкою.

kinder-pinguikinder-pinguikinder-pinguikinder-pingui

Для реклами продуктів використовуються різні прийоми та сюжети, але персонажі є лише у серії Кіндер Пінгві. Саме цей батончик асоціюється із веселими пінгвінами, які співають пісні, щоб зігрітися. Заводна пісенька зі словами «Кіндер Пінгві я люблю» і кумедні персонажі настільки сподобалися дітьми, що при згадці цього бісквіту в голові відразу виникають картинки милого сімейства пінгвінів.

Особливості фірмового стилю Kinder

У логотипі бренду букви стоять щільно, всі малі. Перша буква "K" написана так, що одна з вертикальних ліній знаходиться на рівні з "i". Чорний колір букви утримує погляд покупця і саме на ній робиться наголос. У дизайні все продумано та лаконічно зображено. Червоний відтінок є одним із основних у всіх продуктових лінійках. Він привертає себе увагу і викликає позитивні емоції. А поєднання чорного з червоним символізує авторитет, силу, елегантність та успішність.

kinder-pingui

При цьому використовується стандартний шрифт, який підкреслює стабільність, добре читається та сприймається аудиторією.

У логотипі охолодженого бісквітного тістечка окрім назви марки Kinder є також слово Pingui та силует пінгвіна. Це слово та зображення оформлені синім кольором. Синій та блакитний відтінки символізують спокій, впевненість, безпеку та успіх. Вони викликають відчуття безтурботності та підвищують довіру. Тому ці кольори є частиною фірмового стилю Kinder.

Філософія «Kinder Pingui»

У рекламі «Кіндер Пінгві» найчастіше змальовується родина пінгвінів: мама, тато, дочка та син. Вони живуть у холодних краях, а їхній будинок – це крижане житло голку.

Кожен рекламний ролик відрізняється унікальним сюжетом, але завжди торкається головна ідея: «Найсмачніше – дітям». Дитина показує або говорить батькам цікаву думку, яку вона для себе відкрила, а потім за це її нагороджують смачним шоколадним десертом, який ще більше піднімає настрій.

Реклама Kinder Pingui відрізняється теплотою, зображенням сімейного кохання. На перший план виставляються наївні дитячі ідеї, які роблять цей світ кращим і дозволяють вірити в чудеса.

kinder-pingui

Чому Kinder такий популярний?

Незважаючи на креативність та теплоту ідеї з доброзичливою родиною пінгвінів, популярність компанії «Кіндер» таки приніс знаменитий «Кіндер Сюрприз». І навіть не своїм смачним та корисним шоколадом, а іграшкою, яка захована всередині. Інтрига, що трапиться цього разу, плюс серії іграшок, які можна колекціонувати, і надія на те, що сюрприз не повториться – ось головний секрет дитячої радості та успіху бренду.

Особливий фурор роблять колекційні лінійки з фігурками з відомих мультфільмів (наприклад, «Льодовиковий період» або «Маша та Ведмідь»). Ще є колекції окремо для хлопчиків та дівчаток, щоб сюрприз точно підійшов до дитини.

kinder-pingui

Компанія провадить колосальну роботу – від розробки ідеї нової іграшки до її масового випуску. І все для того, щоби діти були раді. Ця мета також переплітається з філософією лінійки Кіндер Пінгві. Адже головний зміст кожного рекламного відеоролика у тому, що діти мають отримувати найкраще.

До речі, велику роль у впізнаваності реклами Kinder Pingui зіграла пісня, яка постійно звучала. У ній лише кілька слів: «Кіндер Пінгві я люблю», але вона дуже засідає у пам'яті. Впевнені, що саме ці слова крутилася у думках у багатьох, коли реклама була на піку популярності, і згадуючи їхні діти просили у батьків купити їм смачний батончик.

Як бачимо на прикладі Кіндер Пінгві, рекламні персонажі допомагають не лише привернути увагу аудиторії до бренду, а й добре запам'ятовуються, формують приємне враження, покращують настрій та тісно зв'язуються у свідомості споживачів із продуктом. Щоб розробити унікальний фірмовий стиль , емоційний бренд або яскравого рекламного персонажа, зверніться до студії WeLoveBrands . Для отримання консультацій та уточнення деталей зв'яжіться з нами по телефону або напишіть у чат на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 46

Середня оцінка 4.5 / 5