Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Енергія, зручність та доступна ціна – ось три основні складові продукції бренду Duracell. Це лідер серед виробників високоефективних батарей, електричних елементів і акумуляторів.
З моменту заснування фірма стала культовою в галузі забезпечення енергією, завойовуючи довіру своїми потужними маленькими батареями з тривалим терміном служби. А серцем компанії став фірмовий персонаж – заєць Duracell.
Веселий активний рожевий заєць - це талісман Duracell. Його вигадали в 1973 році, щоб вийти на новий рівень і обійти конкурентів, які пропонують сольові батарейки.
Найбільш популярна рекламна кампанія для демонстрації роботи батарей фірми проводилася в торгових центрах. Там запускали двох іграшкових зайців: один працював на лужних батарейках Duracell, а другий на сольових елементах. Звичайно ж, заєць Дюрасел залишався у роботі набагато довше.
Зараз про потужність товарів цієї фірми знають у всьому світі, а рожевий заєць став невід'ємним символом бренду, без якого важко уявити презентацію продукції.
Історія компанії Duracell розпочалася у 1920-х роках, коли вчений на ім'я Семюель Рубен створив відомі зараз лужні батареї. Його основним видом діяльності була розробка мініатюрних елементів живлення. Вчений прийшов у компанію, де працював Філіп Роджерс Меллорі (виробник вольфрамових ниток) для того, щоб знайти обладнання, якого йому не вистачало. Рубен та Меллорі побачили перспективи і вирішили поєднати зусилля для створення унікального продукту. Їхня співпраця стала початком створення компанії «Duracell International».
За часів Другої світової війни бізнес з виготовлення батарей був як ніколи успішний, адже американські військові потребували ємних, малогабаритних та безпечних пристроїв, які здатні працювати в будь-яких умовах. Компанія Ф. Меллорі випустила безліч ртутно-цинкових елементів потреб солдатів. Після війни вона змінила свою назву на Mallory Battery Company.
У середині 20 століття Семюель Рубен покращив лужну батарею так, щоб аналогів їй не було. А потім вони були зроблені в новому розмірі - ААА для того, щоб підходити камерам фірми Kodak. Продукція постачалася також компанії «Polaroid», виробникам магнітофонів, рацій та інших пристроїв.
У 1969 році Duracell навіть стала першою батареєю, що потрапила на Місяць, оскільки була частиною місії Apollo 11.
Бренд Duracell з'явився у 1964 році та був названий світовим лідером серед виробників батарейок. З кожним роком продукція фірми все покращувалася, і зараз в асортименті різні види батарей та акумуляторів, включаючи Duracell Ultra з покращеними характеристиками.
У 1970-х виникла необхідність відбудуватися від конкурентів і показати, що батареї Дюрасел перевершують за якістю товари інших марок. Тоді для рекламної кампанії вигадали енергійного бренд-персонажу, що демонструє потужність батарейок. Так з'явився кумедний рожевий заєць, що грає на барабанах. Він символізує стійкість та готовність до довгої роботи, випереджаючи інших, що працюють на звичайних батареях. З 2019 року герой набув ще однієї особливості – мова. Тепер у рекламі продукції він розмовляє.
Заєць Duracell та фірма в цілому змінюються, як і світ навколо них. З кожним роком якість і потужність батарей/акумуляторів підвищується, а рекламний персонаж, що підкреслює індивідуальність бренду, набув людської подоби і став одним з найвідоміших у світі.
Компанія переважно продає портативні пристрої, що тримають заряд. Простіше кажучи - батарейки та акумулятори.
В асортименті є такі товари :
• лужні батареї;
• спеціальні батареї;
• батарейки типу «таблетка»;
• батареї для слухових апаратів.
Продукція Дюрасел відрізняється високою якістю та надійністю, завдяки чому бренд став дуже успішним. Виробник займає лідируючі позиції в цій сфері, спираючись на інновації.
Дизайн самих батарейок особливо не змінювався вже багато років. Ще в 1971 році були використані чорні та мідні кольори, які збереглися досі. Таке забарвлення символізує провідність, силу та перевагу.
Сам невтомний заєць Дюрасел представлений, як не дивно, в рожевому кольорі. Зазвичай це відтінок ніжності та жіночності, але не тут. Цей колір обрали, тому що символом Великодня у США був рожевий кролик. Такий персонаж не лише оригінально виглядав у рекламі, а й покращував настрій. Він полюбився глядачам і почав символізувати швидкість, витривалість та життєрадісність. Пізніше його одягли у футболку оранжевого кольору, оскільки цей відтінок відбиває тепло, енергію, бадьорість, оптимізм.
Назва ж "Duracell" складається з двох слів: durable і cell, які перекладаються як "елемент тривалого використання".
Батарейки Duracell є одні з перших, які з'явилися в рекламі на телебаченні, а слоган, з яким вони були представлені публіці, можна легко запам'ятати: «Жодна батарейка не виглядає так, як ця. Жодна батарея не витримає стільки, скільки ця».
«Duracell» має відеоролик, в якому про життя рожевого зайця розповідають інші тварини, які працюють на батарейках (вони нібито познайомилися з героєм Дюрасел на знімальному майданчику). Так, динозаври розповіли, що чули про іграшку, яка ніколи не стоїть на місці, а ось ведмідь та собака хвалили прагнення та наполегливість зайця. Наприкінці кожен із персонажів охарактеризував символ Дюрасел одним словом. А вийшло з цього ось що: «Невичерпний. Невтомний. Божевільний. Божевільний. Граційний. Витривалий». Це ті якості, які вирізняють батарейки відомого бренду.
Duracell отримала перевагу над конкурентами завдяки якісній продукції, адже компанія випускає батареї, які довго служать. А ще це перший «батарійковий» бренд, який почав вказувати на свою продукцію термін придатності, тим самим підвищуючи довіру споживачів.
Головними факторами успіху компанії є :
Грамотна рекламна кампанія . Бежевий рожевий заєць з батареями, що довго працюють, обганяє всіх конкурентів - це 100% виграшна презентація.
Інновації . Duracell стежить за нововведеннями та не зупиняється на досягнутому.
Удосконалення . У компанії є окремий центр, в якому люди займаються збільшенням потужності та часу роботи батарей та акумуляторів.
Так що компанія Duracell разом зі своїм рожевим зайцем ще довгі роки радуватимуть покупців креативною рекламою та якісною продукцією.
Якщо і ви хочете розвивати свій бізнес, домогтися зростання продажів, підвищити лояльність та довіру аудиторії, варто задуматися про створення фірмового персонажа. Який чіпляє образ викликатиме приємні емоції та асоціюватиметься з вашим продуктом. А отже, збільшиться впізнаваність компанії, що важливо для успішного ведення будь-якої діяльності.
Для консультації та уточнення деталей з питань брендингу звертайтесь до студії WeLoveBrands за телефоном або онлайн-чатом.