Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Colgate – відомий бренд засобів для догляду за ротовою порожниною, який бував у будинках у багатьох. В Україні – це одна з найпопулярніших компаній-виробників зубних паст, щіток, ниток та рідин для полоскання.
Colgate – відомий бренд засобів для догляду за ротовою порожниною, який бував у будинках у багатьох. В Україні – це одна з найпопулярніших компаній-виробників зубних паст, щіток, ниток та рідин для полоскання. Але мало хто знає, що історія Колгейт розпочалася не з випуску зубної пасти. Сьогодні товари бренду люблять мільйони споживачів по всьому світу, а сама компанія є лідером у своїй ніші не лише щодо виробництва засобів для догляду за ротовою порожниною, а й за кількістю патентів у галузі гігієни рота.
Colgate є частиною американської корпорації Colgate-Palmolive. Це дбайлива, інноваційна, зростаюча компанія, яка прагне створити здорове майбутнє для всіх людей, домашніх тварин і планети в цілому.
Бренд народився 1806 року в Нью-Йорку (США). Спочатку це була фабрика з виробництва крохмалю, мила та свічок, а називалася вона William Colgate & Company. Її заснував англійський емігрант Вільям Колгейт.
Сьогодні скромне започаткування підприємця перетворилося на глобальну компанію з виробництва споживчих товарів, яка обслуговує мільйони людей по всьому світу.
У Colgate-Palmolive працює 34 000 співробітників, а продукція представлена у 200 державах. Асортимент включає засоби гігієни, товари для дому, побутову хімію та корми для тварин.
До брендів, що належать компанії, входять: Colgate, Palmolive, Elmex, Meridol, Tom's of Maine, Hello, Sorriso, Speed Stick, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sanex, Filorga, EltaMD, PCA Skin, Ajax, Axion, Fabuloso , Soupline, Suavitel, а також Hill's – виробник корисного корму для свійських тварин.
Colgate управляє рада директорів. Ключова фігура – Ноель Воллес. Він є головою, а також одночасно президентом та виконавчим директором.
дохід - $17,421 млрд;
чистий прибуток - $2,166 млрд;
активи - $15,040 млрд;
загальний капітал - $0,971 млрд.
Головним конкурентом Colgate-Palmolive є Procter & Gamble із брендом Oral-B. До суперників також входять Unilever і Dabur India Ltd.
Офіційний сайт: www.colgatepalmolive.com.
Colgate-Palmolive отримала визнання за зусилля у сфері сталого розвитку, соціальної відповідальності, інновацій, балансу та досконалості на робочому місці, а також різноманітності, справедливості та інклюзивності.
Роботодавець
Colgate-Palmolive визнана однією з найсправедливіших компаній у США. За версією JUST Capital, у партнерстві з CNBC вона є №1 у своїй категорії. Відбір проходив за такими категоріями:
створення робочих місць у США;
виплата справедливої зарплати (не нижче за прожитковий мінімум);
підзвітність усім зацікавленим сторонам;
захист здоров'я та безпеки працівників;
надання пільг та забезпечення балансу між роботою та особистим життям;
створення різноманітного та інклюзивного робочого місця;
виробництво стійких продуктів;
захист конфіденційності клієнтів.
У рейтингу CP (25 найкращих компаній у ланцюжку поставок) 2021 Колгейт посіла 2-е місце. 2022-го вона увійшла до числа 15 найнадійніших брендів у світі.
Різноманітність, рівність та інклюзивність
Colgate-Palmolive набрала 100 балів в Індекс корпоративної рівності 2022 року. Компанія була названа «Найкращим місцем для роботи ЛГБТК+». Рейтинг оцінює захист працівників, інклюзивні пільги, підтримку культури ЛГБТК+, корпоративну соціальну відповідальність та багато іншого. Компанія переосмислює світле майбутнє для всіх.
Також бренд переміг у номінаціях «Найкраще місце для роботи жінок» на Colgate Brazil 2021 та «Найкращі місця для роботи ЛГБТК+» у 2021 році в Мексиці.
Інновації
Турбота про здоровіше майбутнє для домашніх тварин лежить в основі місії Colgate-Palmolive. У 2022 році команда Hill's Pet Nutrition розповіла історію про те, як живильний корм впливає на здоров'я собак чи кішок із надмірною вагою. Завдяки ініціативі компанії підвищується поінформованість суспільства щодо проблеми ожиріння у домашніх тварин. Крім того, Hill's Pet Nutrition отримала три нагороди ADDY від 4A та дві нагороди Clio Awards за визначну роботу.
Компанія Colgate-Palmolive стала також лауреатом премії Innovation Awards 2022 за зубну щітку Colgate Smart Rhythm Sonic Toothbrush. 2021 року вона була удостоєна звання «Краща маркетингова кампанія 2021 року» за рекламу бренду Colgate's Sonic.
Сталий розвиток
В рамках переосмислення майбутнього як більш здорового та стійкого для всіх людей, домашніх тварин та планети, Colgate-Palmolive вживає заходів щодо боротьби зі зміною клімату та забрудненням води. Компанія потрапила до списку CDP з клімату та води за прозорість у діях.
У 2021 році Колгейт отримала звання «Найефективнішої компанії з виробництва товарів для дому», а через рік посіла 29 місце у переліку найвідповідальніших компаній США.
Це не повний перелік усіх нагород, які компанія отримує щороку. Саме її небайдуже ставлення до своїх клієнтів, співробітників, тварин та навколишнього середовища створює позитивний імідж в очах споживачів. Таким чином Colgate викликає довіру та підвищує інтерес до товарів.
Невелика фабрика з виробництва мила та свічок, відкрита на початку XIX століття, через 200 років перетворилася на впливову та всесвітньо відому компанію. Її клієнтами є мільйони людей у всьому світі, яких вона ставить у центр своєї уваги.
Історія бренду розпочалася у 1806 році. Вільям Колгейт запустив виробництво крохмалю, мила та свічок на Датч-стріт у Нью-Йорку. У 1817 році в нью-йоркській газеті виходить перша реклама Colgate, а через три роки відкривається перший крохмальний завод у Джерсі-Сіті, штат Нью-Джерсі. Так компанія починає розширюватися та розвиватися.
У 1833 році Вільям Колгейт переніс серцевий напад, тому продаж тимчасово зупинився. Після одужання підприємець повернувся до роботи і невдовзі на ринок вийшло мило у шматках однакової ваги.
У 1857 році після смерті Колгейта новим керівником компанії стає його син Семюель Колгейт, який не дуже хотів займатися таким бізнесом, але все ж таки вважав правильним продовжити справу батька. Він реорганізував фірму, перейменував її на Colgate & Company і зайнявся миловарінням.
Бізнес виявився прибутковим і в 1872 в Канзас-Сіті, штат Канзас була заснована миловарна компанія. У продажу з'явилося ароматне мило Cashmere Bouquet, а потім на фабриці почали виробляти мило Crystal White.
Паралельно з Колгейтом розвивалася й інша компанія – BJ Johnson. У Мілуокі, штат Вісконсін, вона займалася виробництвом мила з пальмової та оливкової олії за формулою, розробленою Бердеттом Дж. Джонсоном. Продукція мала підвищений попит, і в 1917 році компанія змінює назву на відоме сьогодні - Palmolive. На початку ХХ століття мило цієї марки було найбільш продаваним у всьому світі, а сьогодні продукція Palmolive продається більш ніж у 88 країнах у 54 варіантах.
В 1873 Colgate випускає свою першу зубну пасту. На полиці магазинів вона потрапляє у скляні баночки. Ароматний засіб для зубів було оцінено належним чином, тому цей напрямок розвивався. В 1896 бренд представив зубну пасту в складному олов'яному тюбику. Тоді вона називалася дентальним кремом, оскільки була кремоподібною масою, а звичну нам назву продукт отримав тільки через 12 років. Його зареєстрували сини Семюеля Колгейта.
Ідея зручного пакування належала стоматологу Шеффілду. Колгейт використала її, відразу ж налагодивши випуск зубної пасти у тюбиках та отримавши права на цю технологію. Тоді компанія вигадала слоган «Ми не могли покращити продукт, тому покращили тюбик», щоб представити нову упаковку.
Вдала стратегія допомогла компанії досягти успіху. І коли Colgate виповнилося 100 років, асортимент був досить широким. У продаж виходили кілька видів зубних паст, господарське мило, 160 видів туалетного мила та понад 600 ароматів парфумів – всього близько 800 різних товарів.
1900 ознаменувався отриманням вищої нагороди за мило і парфуми на Всесвітній виставці в Парижі. Компанія зробила акцент на екологічності інгредієнтів та переваги продукту.
Colgate починає займатися благодійністю та роздає два мільйони тюбиків зубної пасти та зубних щіток школам. У 1911 році запускаються стоматологічні програми для дітей, у рамках яких компанія проводить безкоштовні консультації щодо гігієни ротової порожнини. Ці проекти компанія підтримує і сьогодні, роздаючи кошти на догляд у країнах Європи, Азії, Латинської Америки та Африки.
У 1926 році виробники мила Palmolive та Peet зливаються в компанію Palmolive-Peet. А 1928 року вона об'єднується з Colgate. Так утворюється корпорація Colgate-Palmolive-Peet.
В 1953 злиття було остаточно завершено, і компанія спростила нейм до Colgate-Palmolive. Штаб-квартира була переміщена до Нью-Йорка та розташовувалася за адресою 300 Park Avenue.
Colgate-Palmolive продовжує розвиватися та випускати нові товари. Бажання просуватися у сфері гігієни та здоров'я підштовхує керівництво переходити до більш рішучих дій. Тому в 1962 році відкривається дослідницький центр у Піскатауей, штат Нью-Джерсі. Там проводилися різноманітні дослідження продукції. У 1968 році було клінічно доведено, що зубна паста Colgate містить фторид MFP, який зменшує карієс.
У 1972 році компанія набуває Hoyt Laboratories, яка пізніше стає відома як Colgate Oral Pharmaceuticals.
У 1983 році завдяки старанням стоматологів було створено першу зубну щітку Колгейт Plus. Цей інструмент для чищення зубів став настільки популярним, що якщо зібрати всі зубні щітки, випущені на сьогоднішній день, і побудувати їх у ряд, то можна обійти земну кулю. Усього виготовлено 1,6 мільярда зубних щіток Colgate.
У 1989 році річний обсяг продажів Colgate вперше перевищив позначку 5 млрд доларів. Асортименти постійно розширювався. Так, крім засобів гігієни, у продаж надійшли порошки для чищення, корми для собак, засоби догляду за шкірою і волоссям. А в 1991 році компанія набуває прав на Murphy Oil Soap – популярний засіб для чищення деревини у США. Потім починає випускати універсальні засоби для чищення, спреї і серветки.
1992-го компанія виробляє зубну пасту Colgate Total, яка за 5 років стала лідером ринку в Сполучених Штатах. Тільки Colgate Total серед усіх конкурентів могла похвалитися перевагою 12-годинного захисту зубів та вирішенням повного спектру проблем ротової порожнини.
У 1996 році запустили першу освітню програму Colgate Bright Smiles, Bright Futures, яка надає інформацію про догляд за ротовою порожниною. У ній взяли участь 50 млн дітей із 50 країн світу.
Colgate також придбала кілька конкуруючих компаній, зокрема, мексиканський бізнес із виробництва засобів для ротової порожнини та європейську фірму GABA. Купівля виявилася вдалою, оскільки бренд мав сильні зв'язки з важливим європейським аптечним каналом і стоматологічною спільнотою.
У 2006 компанія святкує 200-річчя, а в 2014-му оновлює історичні «Годинник Colgate» – пам'ятка в Джерсі.
Приблизно в цей час Colgate Bright Smiles, Bright Futures відзначає 25-річчя створення яскравих посмішок. З 1991 року програма охопила понад 850 мільйонів дітей у 80 країнах, а до 2020 року – 1,3 мільярда дітей.
Colgate співпрацює з Фондом Мексиканської стоматологічної асоціації, щоб підтримати ухвалення нового закону, що вимагає режиму гігієни ротової порожнини протягом кожного навчального дня для кожної дитини, зарахованої до державної початкової школи в Мехіко.
У 2019 році компанія випускає перший у своєму роді тюбик зубної пасти, придатний для вторинної переробки. Зубна паста Colgate Total переживає друге народження, оновлюється дизайн упаковки.
Colgate реагує на пандемію COVID-19, жертвуючи 25 мільйонів шматків мила #SafeHands, товари для здоров'я та гігієни, а також корм для домашніх тварин на суму 20 мільйонів доларів.
Бренд і сьогодні продовжує приділяти особливу увагу догляду за ротовою порожниною, особистою гігієною, чистотою в будинку та харчування домашніх тварин.
Американський бренд засобів для догляду за ротовою порожниною Colgate дотримується трьох основоположних принципів:
Турбота.
Колгейт піклується про людей: своїх співробітників, споживачів, акціонерів та ділових партнерів. Компанія прагне діяти етично, із співчуттям та чесністю у всіх ситуаціях, слухати інших з повагою, цінувати відмінності людей та їхніх поглядів. Турбота проявляється і в прагненні захищати навколишнє середовище, покращувати життя спільнот, в яких живуть та працюють заводи та офіси Colgate, а також дотримання державних законів та постанов.
Всесвітня командна робота.
Всі співробітники Colgate є частиною глобальної команди, яка виконує спільну роботу в різних країнах світу. Завдяки обміну ідеями, технологіями та талантами, компанія-виробник здатна домогтися збільшення доходу та підтримувати зростання.
Постійне вдосконалення.
Colgate-Palmolive прагне ставати краще щодня у всьому, за що береться. Це стосується як керівництва, так і кожного працівника. Розуміння очікувань споживачів, постійна робота над інноваціями та покращенням продуктів, послуг та процесів робить Колгейт одним із найкращих брендів у своєму сегменті.
Компанія дуже відповідально ставиться до найму персоналу, дотримуючись принципу різноманітності. Тому співробітники Colgate настільки ж різноманітні, як і люди, яких вони обслуговують у всьому світі. Вони родом із різних країн, з унікальним досвідом, характеристиками та набором навичок. І це робить Колгейт сильнішим у всіх відносинах. Зацікавлені в успіху співробітники поділяють відданість трьом основним цінностям бренду, що відображається не тільки як продукція та репутація компанії, а й у прагненні побудувати майбутнє, яке змусить усміхнутися кожного.
Турбота, глобальна командна робота та постійне вдосконалення – це три стовпи, на яких будується розуміння, хто та як працює у Colgate-Palmolive.
Програма Colgate People спрямована на переосмислення здоровішого майбутнього для всіх. Як публічна компанія, Colgate-Palmolive хоче досягти довгострокового сталого зростання для всіх зацікавлених сторін. Як організація, успіх якої залежить від винахідливості власних співробітників, вона докладає всіх зусиль, щоб запропонувати найкраще місце для роботи, в якому кожна людина почуватиметься необхідною і виявить бажання рости. Як бізнес з виробництва упакованих товарів, Колгейт завжди прагнутиме завойовувати довіру і передбачати переваги клієнтів. Як єдина у своєму роді компанія Colgate-Palmolive будуватиме здоровіше і стійкіше майбутнє для людей, тварин і планети.
Colgate-Palmolive — міжнародна компанія, що спеціалізується на виробництві засобів гігієни та для догляду за ротовою порожниною, а також кормів для тварин. Була утворена шляхом злиття двох брендів, що вплинуло і на назву, і на айдентику.
Назва Colgate
Компанія отримала своє ім'я на честь засновника Вільяма Колгейта, який на початку XIX століття запустив виробництво мила та свічок. Друга частина назви корпорації Colgate-Palmolive – це нейм іншого бренду. В його основі лежать інгредієнти, з яких виготовлялося мило, а саме пальмова та оливкова олії. Ідея поєднати компоненти palm і olive виникла у миловара Джонсона з Мілуокі в 1989 році. Так з'явилася назва Palmolive.
Особливості фірмового стилю
У плані візуальної айдентики компанія Colgate-Palmolive дуже стабільна та консервативна. Дизайн лого практично не змінився з 1953 року, коли відбулося злиття брендів. Фірмовий знак виконаний у мінімалістичному стилі та є універсальним.
Компанії належить понад п'ятдесят різних брендів, причому деякі з них доступні тільки в одній або двох країнах. Але найпопулярнішими та прибутковими є Colgate та Palmolive, тому не дивно, що логотип відображає ці популярні марки.
Логотипи Colgate та Colgate-Palmolive
Логотип Colgate-Palmolive є монограмою «CP» з назвою компанії, яка використовується не завжди. Літери «С» та «Р» – це перші літери брендів Colgate та Palmolive. Вони зображені в такий спосіб, що утворюють еліпс, розбитий на частини тонким білим просвітом.
Що стосується саме Колгейт, то логотип бренду є шрифтовим, до якого іноді додається вигнута лінія, що символізує посмішку. Білий текст написано на червоному тлі.
Колірна гама та шрифти
Спокійний синій відтінок логотипу Colgate-Palmolive символізує стабільність та професіоналізм. Він є одним із кольорів, що застосовуються багатьма технологічними та гігієнічними компаніями, які ставлять високу якість продуктів та послуг на перше місце у списку пріоритетів.
У дизайні використовувався шрифтовий стиль без засічок, який дуже близький до шрифтів Syntax Next Pro Heavy Italic та Rolphie 11 Ultra Expd Italic. Похилі літери мають чіткі контури та товсті лінії.
А червоно-біла кольорова гама, обрана для Колгейт, відбиває любов, силу, чистоту та свіжість. За допомогою такої комбінації покращується сприйняття та відбувається спонукання до дії.
При згадці марки Колгейт відразу ж виникають асоціації з гігієною ротової порожнини, а для багатьох назва компанії взагалі є синонімом зубної пасти. Це свідчить про те, що бренд користується довірою клієнтів як жоден інший виробник засобів догляду за порожниною рота. Але, напевно, не всі цікавилися історією компанії, тому не знають різних цікавих фактів, пов'язаних з нею.
Colgate починала не із зубної пасти.
До того, як у Колгейт придумали зубну пасту, компанія близько десяти років продавала ароматизоване мило, свічки та парфуми.
З підмайстра до бізнесменів.
Вільям Колгейт навчився торговим хитрощам, працюючи підмайстром на миловарному заводі в Нью-Йорку, куди він приїхав у пошуках роботи. Спостережливість та старанність привели його до створення власного підприємства.
Вільям Колгейт пішов із дому у 16 років.
Вільям Колгейт вирушив до Нью-Йорка у пошуках роботи у 1799 році. Капітан човна, на який він сів, встиг прищепити юнакові любов до людей та навколишнього світу. Пізніше філантропія, яка доросла у нього в душі, позначилася на трьох основних цінностях компанії.
Зубна паста Colgate з'явилася після смерті Уїльяма Колгейта.
Основний продукт Colgate вигадав не творець бренду. Він не дожив до того, як у продаж вийшла зубна паста, яка зробила бренд таким популярним. Зубну пасту було представлено через шістнадцять років після смерті Колгейта.
Існує Університет Колгейт.
Сини Вільяма Колгейта були покровителями Медісонського університету та Теологічної семінарії. Вони зробили великі пожертвування інституту, і на знак визнання керівництво навчального закладу змінило назву на Університет Колгейт у 1890 році.
Colgate була зареєстрована на Нью-Йоркській фондовій біржі під час Великої депресії.
Компанію Colgate зареєстрували в 1930 році під час Великої депресії в США, коли світова економіка занепадала після краху фондових ринків у жовтні 1929 року.
Colgate офіційно котирується лише у двох країнах.
Colgate офіційно котирується на фондових біржах лише двох країн – США та Індії, але має дочірні організації у 200 державах.
Склад зубної пасти Колгейт змінювався.
1968 року до складу зубної пасти додали монофторфосфат. Ця неорганічна сполука є найкращим захистом від карієсу.
Colgate став найбільш продаваним брендом у 1999 році.
Через сім років після заснування свого першого заводу в Індії Колгейт став найпопулярнішим брендом у світі.
Colgate зіштовхнулася з проблемою подвійного значення Іспанії.
Іспанською мовою слово «colgate» означає «йди повісь», через що компанії було складно продавати зубну пасту в цій країні. Проте бренд став популярним в Іспанії саме завдяки химерній назві.
PETA сертифікувала Colgate у 2011 році.
У 2011 році організація People for the Ethical Treatment of Animals aka PETA визнала Colgate однією з компаній, які проводять випробування на тваринах лише відповідно до державних постанов. У документі також йдеться про те, що компанія активно шукала альтернативи для тестування.
Компанія Colgate допомогла встановити світовий рекорд.
У 2007 році школярі на Філіппінах встановили світовий рекорд Гіннеса на заході Colgate Super Mega Brushing – одночасно чистили зуби 41038 студентів у 13 різних регіонах по всій країні.
Оманливе твердження Colgate.
У 2007 році Управління стандартів реклами Великобританії виявило, що заява Colgate про 4 з 5 вчених, які рекомендували зубну пасту, була хибною. Орган заборонив компанії робити такі заяви.
Colgate - найпопулярніший світовий бренд.
Згідно з дослідженням, проведеним Kantar Worldpanel у 2015 році, Колгейт – єдиний бренд, який купують понад 50% домогосподарств по всьому світу.
Colgate – найбільший бренд засобів для догляду за ротовою порожниною в Індії.
Компанія завжди домінувала на індійському ринку засобів догляду за ротовою порожниною, а в 2017 році було встановлено, що її частка на ринку країни становить 55%.
Компанія Колгейт була оштрафована у Франції.
2016 року національна служба регулювання конкуренції Франції – Autorité de la concurrence – оштрафувала компанію Colgate-Palmolive за встановлення цін.
Всі ці факти, як і інші події в історії бренду, показують не лише досягнення Colgate, а й шлях до успіху компанії, яка впроваджувала інновації, шукала ефективних рішень для зміни майбутнього на краще. Колгейт, просуваючи гігієну ротової порожнини, звертає увагу громадськості на проблеми навколишнього середовища, ожиріння у домашніх тварин, утиск ЛГБТК+. І Colgate-Palmolive не зупиняється на досягнутому, адже в планах змінити життя кожного, зробивши його більш здоровим та стабільним.
Якщо ви хочете зробити свою компанію відомою, підвищити лояльність і довіру цільової аудиторії, розробіть фірмовий стиль і стратегію просування. За допомогою айдентики ви зможете не тільки виділитися на фоні конкурентів, а й сформувати бажаний образ, посилити враження, а продумані канали розкрутки допоможуть збільшити кількість клієнтів. Всі ці завдання готова взяти на себе команда WeLove Brands. Для отримання консультації та розрахунку вартості створення логотипу, назви та інших обов'язкових елементів бренду зателефонуйте нам або напишіть у месенджерах.