Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
А ви знали, що всесвітньо відомий віскі Джек Деніелс виробляється на найстарішій гуральні США? А те, що засновник увійшов до алкогольного бізнесу ще підлітком? Сьогодні Jack Daniel's – це компанія з величезною колекцією дистильованих та купажованих спиртних напоїв. Віскі, який вона виробляє, цінується за його неповторний та багатий смак.
Однак ніхто б не дізнався про напій під номером сім, якби не копітка робота автора рецепту, вміле керівництво компанією протягом десятиліть та правильно побудована маркетингова стратегія.
Jack Daniel's - віскі, що найбільше продається в світі. Бренд був створений Джаспером Ньютоном Денієлом, який мав прізвисько Джек. У створенні та розвитку компанії брали участь Натан «Найближчий» Грін, Лем Мотлоу та Кріс Флетчер. З 1956 завод Jack Daniel Distillery перейшов до Brown-Forman Corporation.
Преміальний віскі з Теннессі, як і раніше, виготовляється на воді печерного джерела, що не містить заліза, витримується на деревному вугіллі, розливається в квадратні пляшки і виробляється на найстарішій зареєстрованій винокурні США, заснованій в 1866 році в Лінчбурзі, штат Теннессі.
Віскі Jack Daniel's має насичений аромат та м'який смак, що оцінили мільйони шанувальників цього напою по всьому світу. Американський продукт неодноразово отримував нагороди за якість, включаючи золоту медаль на виставках та конкурсах, зірку якості у Бельгії та почесний сертифікат Інституту гігієни.
У 2017 році обсяг виробництва становив 16,1 млн ящиків або 38,3 млн галонів. Якщо переводити в літри, то кількість дорівнює 144 900 000 одиницям. Прибуток компанії становив понад $120 млн.
Найстаріша зареєстрована винокурня у Сполучених Штатах, яка є домом для бренду віскі, що найбільше продається у світі, занесена до Національного реєстру історичних місць.
Її можна відвідати, замовивши екскурсійний тур. А з'явилася вона після придбання землі поряд із печерою. Там були цінні мінеральні джерела, з яких виробник черпав воду для віскі.
Приблизно до 1895 року алкоголь розливали у великі круглі пляшки з вузькою шийкою, загорнуті у звичайний сірий папір під назвою бренду. Пізніше почали використовувати відомі пляшки квадратної форми. Джек хотів, щоб Old No. 7 виділявся як смаком, а й зовнішнім виглядом.
Найвідоміший віскі бренду - Black Label. На його частку припадає понад 95% загального обсягу продажів. Його фільтрують через деревне вугілля, а потім витримують у бочках ручної роботи.
Головний конкурент бренду – Jim Beam. Сайт компанії: jackdaniels.com.
За 150 років свого існування компанія Джек Деніелс випустила кілька виняткових продуктів, що є справжнім досягненням на ринку алкогольних напоїв.
Old No. 7
Найвідоміший напій бренду – це Tennessee Whiskey під назвою Old No. 7. Його смак, аромат та колір виходять завдяки особливій техніці приготування. Скроні пом'якшується за допомогою десятифутового деревного вугілля цукрового клена і потім витримується в дубових бочках ручної роботи. Ці бочки також виготовляються на заводі Jack Daniel Distillery. У продаж спиртний напій потрапляє лише після дегустації. Так його створював сам фундатор, так Old No. 7 готується і сьогодні.
Tennessee Apple
Напій Jack Daniel's Tennessee Apple має унікальний характер класичного віскі, але з вкрапленнями особливих ноток - хрустких зелених яблук. Віскі має сміливий, освіжаючий та виключно м'який смак.
Tennessee Rye
Віскі Jack Daniel's Tennessee Rye виготовлений з 70% житнього засипу та природної джерельної води з власного джерела Cave Spring Hollow і витриманий на деревному вугіллі. Цей напій виготовляється досі у місті Лінчбурзі, де й росте жито, яке використовують у виробництві. Віскі вийшов пряним, складним, але при цьому м'яким. Це один із нових рецептів за більш ніж 150 років.
Колекція Single Barrel
Містить 4 види віскі:
Single Barrel Select . Має тонкі ноти карамелі та спецій у поєднанні з яскравими фруктовими нотками та солодкими ароматами.
Single Barrel Rye . Це історичне творіння поєднує в собі гладкість Jack Daniel's з унікальним насипом, що складається на 70% з жита, 18% з кукурудзи та 12% з ячменю. Складні аромати стиглих фруктів поєднуються з легкими нотками дуба, створюючи насичений пряний смак із приємним тривалим післясмаком.
Single Barrel Barrel Proof . Це віскі, розлитий у пляшки прямо з бочки за повної фортеці. Інтенсивний, м'який і напрочуд різноманітний напій, що володіє фірмовим смаком ванілі та деревини.
Single Barrel 100 Proof . Віскі розливається у пляшки Bond при 100-кратній фортеці, щоб отримати глибину та інтенсивність його багатого смаку. Цей м'який ароматний напій доступний тільки в магазинах duty-free в декількох аеропортах у світі.
Gentleman Jack
Віскі зазнає вторинного пом'якшення деревним вугіллям для досягнення виняткового смаку. Містить нотки дуба, карамелі та ванілі, тому ідеально підходить до святкового столу.
Tennessee Honey
Цей напій є сумішшю віскі Jack Daniel's Tennessee і унікального медового лікеру власного виробництва. Оригінальний, з нотками меду і природним м'яким смаком, Jack Daniel's Tennessee Honey є дуже популярним.
Tennessee Fire
У цьому віскі теплий лікер із корицею поєднується зі сміливим характером Jack Daniel's Old No. 7, створюючи класичний напій з напрочуд м'яким післясмаком.
Sinatra Select
Віскі був створений як данина поваги найбільшому шанувальнику Джека - Френку Сінатре. Зроблений напій за допомогою унікальних «Бочок Sinatra», у яких є глибокі канавки та спеціально вирізані в них клепки. Ця додаткова обробка надає віскі багатого бурштинового кольору, сміливого характеру і приємної димності, підкресленої неймовірно м'яким ванільним післясмаком.
Коктейли
Jack Daniel's Can Cocktails можна насолоджуватись скрізь, просто діставши з холодильника. Суміші продаються у бляшанках. Є три смаки: яблучний напій з Tennessee Apple, лимонад з Tennessee Honey та кола з Old №7.
Winter Jack
Jack Daniel's Winter Jack – це сезонна суміш яблучного лікеру, старого віскі Jack Daniel's Old No. 7 Tennessee та святкових спецій (апельсинова цедра, кориця, гвоздика). Напій приготований за оригінальним сімейним рецептом Джека і продається лише у жовтні.
Jack Daniel's став популярним завдяки своїй «золотій» колекції напоїв, які продовжують мати попит серед справжніх цінителів якісного віскі.
Створення чогось, що матиме підвищений попит понад 150 років, потребує часу, зусиль та характеру. Так було і з Old No. 7 – фірмовим віскі та візитною карткою Jack Daniel's. В цілому ж, Джаспер Ньютон Деніел витратив роки на вивчення процесу дистиляції та освоєння ремесла виготовлення віскі, щоб представити продукт, гідний вищих похвал.
Джаспер Ньютон Деніел, більше відомий як Джек Деніел, народився у багатодітній родині. Він був наймолодшим із 10 дітей, а точна дата його народження невідома. Імовірно, це сталося 1950 року у вересні. Коли померла його мати, батько одружився знову. З мачухою хлопчик не ладнав, тому після смерті батька, що трапилася під час Громадянської війни, він втік із дому.
Джек потрапив до рук преподобного Дена Колла, який займався виробництвом алкогольних напоїв. У юному віці хлопчик спіткав тонкощі цієї справи і зміг розпочати власний бізнес.
На сімейній фермі Коллов Джек навчався мистецтву приготування віскі у проповідника та темношкірого раба на ім'я Натан «Найближчий» Грін, який також був майстром-дистилятором. Пізніше його найняли як голову винокурні Деніела.
Джек був дуже тямущим і швидко освоїв особливу технологію виробництва віскі. Коли Колл відійшов від справ, Деніел узяв управління винокурнею на себе. Йому тоді було 13 років. До 1880 вона стала другою за продуктивністю в окрузі Мур.
1904 року Old No. 7 Tennessee отримує золоту медаль на Всесвітній виставці у Сент-Луїсі, штат Міссурі. Це перша із семи золотих медалей, що присуджуються цьому напою. Так віскі з Теннессі стає популярним у США.
1907 року у Джека Деніела почалися проблеми зі здоров'ям. Тоді він вирішив занурити у свої справи племінника Лема Мотлоу, щоб передати йому бізнес через відсутність власних дітей. Той, своєю чергою, керував підприємством близько 40 років (до 1947 року).
Коли Джек пішов з життя в 1911 через зараження крові, справи в компанії почали погіршуватися. Цьому сприяли й історичні події – «сухий закон», Велика депресія, та був і Друга світова війна.
В 1911 Джесс Мотлоу (син Лема) стає майстром з виробництва віскі. Але вже в 1919- му починає діяти «сухий закон», тому компанія не могла легально продавати свої запаси віскі та зберігати напої на складах у Бірмінгемі, Цинциннаті та Сент-Луїсі. Протягом кількох років багато хорошого віскі не давало ніякого доходу.
Після того, як закон скасували, настали часи відродження бізнесу, але складнощі залишалися, адже тепер було складно знайти інгредієнти для приготування напою.
Занепад у бізнесі допоміг пережити новий майстер гуральні Лем Толлі. 1941 року він замовляє зведення статуї Джека в натуральну величину перед печерним джерелом. Це збільшує популярність та попит на віскі. Також на зліт продажу вплинули обмежені запаси Old No. 7.
Під час Другої світової війни підприємство припинило свою діяльність через заборону продажу віскі.
1947 року завод відновив свою роботу, оскільки високоякісна кукурудза знову стала доступною. Також було зареєстровано компанію Jack Daniel Distillery, Lem Motlow, Prop., Inc.
Цього ж року у нью-йоркському барі Джекі Глісон (комедійний актор та музикант) знайомить Френка Сінатру з віскі Jack Daniel's Tennessee. Це стало початком дружби бренду та знаменитого співака, яка тривала довгі роки.
У 1951 році виробництво віскі досягає довоєнних масштабів, а в 1956 році компанію викупила корпорація Brown-Forman - одна з найбільших у сфері виробництва спиртних напоїв.
З 1964 майстром-дистилятором стає Джесс Гембл, а з 1966 - Френк Бобо. Саме тоді Old No. 7 перетворився з маловідомого регіонального віскі на американську ікону.
Саме Джесс допомагає зробити легендарний чорно-білий фірмовий стиль Jack Daniel's знаменитим. Репортер журналу Nashville Magazine зауважив: «Завдяки зворотній витонченості реклама привертає увагу, як стара фотографія Авраама Лінкольна».
У 1966 році британські зірки рок-н-ролу, які перетинали океан і потрапляли до Штатів, захоплювалися автентичним американським віскі. Так, продукція Jack Daniel's ставала популярною і в інших країнах.
1977 року Jack Daniel's стає партнером виступів панк-музикантів у клубах Нью-Йорка на постійній основі.
У 1980 -х рр. хейр-метал захоплює Сансет-Стріп у Каліфорнії. Незважаючи на те, що в глибині душі він все ще «житель» Теннессі, Jack Daniel's все ж таки стає невід'ємною частиною каліфорнійської сцени.
Нова ера інновацій починається з вистави Gentleman Jack майстром винокурні Джиммі Бедфордом і продовжується найбільшим розширенням під керівництвом Джеффа Арнетта.
У 1988 був представлений віскі подвійного пом'якшення Джентльмен Джек. А 1989 року Old No. 7 стає частиною американської культури барбекю, тому компанія започаткувала щорічне змагання – Jack Daniel's World Championship Invitational Barbecue.
Потім Jack Daniel's удосконалює пляшки, змінює етикетки, продовжує рекламні кампанії, а з 2006 року переходить до спонсорства. Зокрема, бренд підтримував команди суперкарів V8 Perkins Engineering та Kelly Racing, а також фінансував тури Zac Brown Band.
У 2011 році компанія представляє своє перше ароматизоване пиво Jack Daniel's Tennessee Honey, яке надихнуло нове покоління любителів елітного віскі.
У 2014 році, щоб не відставати від потреб ринку, Джефф відкриває в окрузі Лоуренс, штат Алабама, нову бондарну майстерню. Щодня тут виготовлялися вручну сотні бочок.
У 2015 -му з'являється перший з часів Old No. 7 рецепт на основі жита – Single Barrel Rye. Потім створюється коричнева суміш Jack Daniel's Tennessee Fire. Ще через рік заводу Джека виповнюється 150 років, і він стає найстарішим зареєстрованим федеральним урядом підприємством.
У 2017 році під керівництвом Джефа Арнетта сім'я віскі поповнюється напоєм Tennessee Rye.
У 2018 році винокурня починає влаштовувати екскурсії та дегустації, а також уже 30 разів проводить змагання з барбекю.
У новому десятилітті біля керма Jack Daniel's з'являється новий майстер-дистилятор. Кріс Флетчер виводить компанію на перше місце, щоб направити спадщину Джека та його віскі у майбутнє.
Компанія Джек Деніелс докладає зусиль для захисту природних ресурсів, які вона використовує для виробництва віскі.
Коли засновник вперше навчився мистецтву дистиляції, він також зрозумів, наскільки важливо робити все правильно, навіть якщо це вимагає трохи більше зусиль та часу. Сьогодні компанія розвиває бізнес і намагається зробити гуральню з «нульовими відходами». Відповідальне ставлення поширюється на воду, з якої робиться віскі, та деревину, з якої виготовляються бочки.
Прихильність до виробництва елітного віскі може зрівнятися лише з відданістю компанії зберегти світ. Ось чому Jack Daniel's відправляє 99% матеріалів, що використовуються на лікеро-горілчаному заводі, на повторне використання або переробку. Тому компанія постійно працює над досягненням нових цілей з безвідходного виробництва.
Ініціативи без відходів включають :
переробку деревного вугілля з цукрового клена, який використовується для фільтрації, коптильні гранули для барбекю;
перетворення надлишків термозбіжної плівки з упаковки в матеріал для настилу;
повторне використання продуктів перегонки зерна та дріжджів як корм для худоби;
відправлення використаних бочок меблярам та іншим виробникам алкоголю;
скорочення паперових відходів за рахунок надання планшетів для електронного записування.
Виробництво Jack Daniel's починається з води, що не містить заліза. Її беруть із природного джерела Cave Spring Hollow. Тому для його заощадження компанія зберегла сотні акрів землі та продовжує економити близько 8 мільйонів галонів води на рік, перекачуючи її зі зворотного осмосу для використання у протипожежній системі.
Неможливо замінити дерева цукрового клена, які компанія використовує для пом'якшення деревного вугілля, та білі дуби, необхідні для виготовлення бочок. Тому Jack Daniel's є учасником Ініціативи Dendri Fund's White Oak Initiative щодо оцінки та збереження стану лісових масивів. Також компанія співпрацює з Університетом Теннессі в рамках довгострокової програми «Покращення дерев» для дослідження та вивчення білого дуба та цукрового клена. Ці проекти гарантують, що у бізнесу завжди буде найкраща деревина.
Саме у скороченні відходів, захисті водного джерела та дерев полягають основні цінності компанії, місія якої дарувати людям насолоду від елітного віскі Jack Daniel's.
Кожен напій Jack Daniel має оригінальну етикетку зі своїм дизайном. Наприклад, одним із елементів на Tennessee Honey є бджола.
Ще до «сухого закону» спиртзавод почав продавати віскі у пляшках із презентабельною чорною етикеткою. Саме тоді було закладено основу сучасного логотипу, який зазнав кількох модифікацій.
Логотип Jack Daniel's є vintage знак. Він повторює форму пляшки та містить овал, обвитий спіраллю, всередині якого стоїть знаменита фраза «Old №7». Монограми та завитки емблеми говорять про преміальний смак, тривалий термін витримки та старовинні рецепти, якими славиться алкоголь цієї марки.
Від 1950-х до 1990-х років
Емблема того часу відображає культурно-історичну спадщину Jack Daniel's. Назва найстарішої гуральні написана вгорі і має форму арки. Використовуються великі літери, причому перші – «J» і «D» – вище за інші. Внизу знаходиться напис "OLD TIME", а під ним автентичний овал, оточений спіралеподібним візерунком.
Примітно, що для всіх написів на логотип використовуються різні шрифти. Більшість – із засічками та лише для слова «Теннессі» обрали рукописний.
З 1990-х по 2011 рік
Виробник збільшив фразу "JACK DANIEL'S" і зменшив "OLD TIME", щоб візуально виділити назву винокурні. Овальна спіральна емблема також стала компактною, що далося взнаки на розмірах «Old No. 7 BRAND». Інформація внизу етикетки було переставлено. Через велику кількість рядків дизайнерам довелося зробити текст дрібним. Слова «Теннессі» та «ВІСКИ» залишилися більшими.
З 2011 року до сьогодні
16 травня 2011 року винокурня оголосила, що змінює культову пляшку Black Label. Редизайн торкнувся її форми та етикеток.
Представники брендингової компанії Cue спростили написи, яких до цього було надто багато, і прибрали нагромадження слів, тому що текст відволікав увагу від головної назви бренду. Напис «OLD TIME» було видалено, дві бічні точки всередині овалу зникли, а фразі «Old No. 7 BRAND» акцент змістився на «No. 7».
Що стосується написів на самій етикетці, то вони теж стали виглядати інакше: зникло слово "QUALITY", рукописний шрифт слова "Теннессі" став акуратнішим, а словосполучення "SOUR MASH" прикрасили хвилястими лініями справа і зліва. Крім того, прибрали частину інформації про виробника, яка була внизу.
Цінителі якісного віскі знають Jack Daniel's як один із найбільш багатослівних брендів, на етикетці якого багато тексту та мало графічних елементів. Але у процесі еволюції частина тексту зникла.
Дизайнери прибрали інформацію про те, скільки людей проживає в місті Лінчбурзі, а також рік заснування бренду, оскільки це були спірні дані, які не підтверджені документально. Слова про власника Лема Мотлоу теж перестали бути актуальними, оскільки компанія давно належить корпорації Brown-Forman.
Під час останнього редизайну пляшки Black Label розробники постаралися зробити етикетки чіткими та розбірливими, не змінюючи оригінальний дизайн. Назва винокурні, як і раніше, написано шрифтом Jasper, а слово «Теннессі» – рукописним шрифтом Лінчберг. Крім того, на етикетці присутні й інші шрифти із засічками та без них.
Основа логотипу – чорна у колір етикетки, а текст та графічні елементи – світлі (найчастіше білі, але є варіанти з пісковим відтінком).
Хто розробив першу версію логотипу, залишається загадкою. А ось новий фірмовий знак Jack Daniel's, представлений у 2011 році, створили фахівці дизайнерського агентства Cue під керівництвом їхнього креативного директора Алана Колвіна.
На перший погляд може здатись, що логотип бренду виглядає як набір випадкових елементів, але це не так. Овал із закрученими лініями є пробкою, яка допомагає зберегти смак і аромат віскі. Уривчаста прямокутна рамка по краях повторює форму пляшки. Що стосується чорного кольору етикетки, то він вважається жалобним. Якщо вірити чуткам, його почали використовувати вже після смерті засновника компанії.
Десь на початку 1860-х років хлопчик на ім'я Джек Деніел втік з дому, бо йому не подобалася його мачуха, яка була його єдиним опікуном – мати померла під час пологів, а батько помер від пневмонії під час Громадянської війни.
Джек продовжив працювати на фермі, де навчився робити віскі Теннессі з чорним маркуванням, який сьогодні подають у всіх найкращих барах та ресторанах не лише в США, а й у низці інших країн. Але Jack Daniel's – не просто марка популярного алкоголю. На увагу заслуговує його таємнича та захоплююча історія.
Світ п'є величезну кількість Jack Daniel's
Jack Daniel's займає 4-е місце серед спиртних напоїв у світі, що найбільше продаються. За ним слідують Bacardi (5-е місце) та Jim Beam (14-е місце).
Походження знаменитого Old No. 7 залишається загадкою
Насправді, ніхто не знає, чому на пляшці Jack Daniel's стоїть цифра 7, але ходять різні чутки. Серед них – що у Деніела було сім подружок, що поїзд номер сім віз його бочки, і що він втратив одну зі своїх цінних бочок віскі у сім років.
Віскі виробляється у «сухому» окрузі, але купити пляшку можна на винокурні
Jack Daniel's виробляється за іронією долі у штаті, де діє «сухий закон». Однак отримати пляшку віскі під час екскурсії винокурнею можна цілком легально. Напій у пам'ятній пляшці — лазівка, встановлена законом штату, надається безкоштовно.
Похорон із пляшкою Jack Daniel’s
Френка Сінатру було поховано з пляшкою віскі відомого бренду, а також з пачкою сигарет Camel, запальничкою Zippo, десятьма центами і одним доларом.
Винокурня Джека Деніела – популярне туристичне місце
Понад чверть мільйона людей на рік відвідують підприємство Jack Daniel's.
Brown-Forman витрачає сотні мільйонів доларів на розширення виробництва
Компанія Jack Daniel's продемонструвала таке вибухове зростання, що після розширення у 2013 році було оголошено про додаткові інвестиції у розмірі $140 мільйонів у винокурню та центр для відвідувачів уже через три роки.
Різниця між бурбоном та віскі Теннессі – у деревному вугіллі
Jack Daniel's – це віскі із Теннессі, а не бурбон. Напій проходить процес пом'якшення на вугіллі. Протягом 10-12 днів рідина капає через саморобне вугілля із цукрового клена. Потім прямує у бочку для витримки як бурбон. Цьому процесу Джек навчився у лютеранського священика Дена Колла.
Бренд тісно пов'язаний із музикою
Компанія Jack Daniel's завжди була пов'язана із музикою. Фактично, коли Деніел відкрив салуни The White Rabbit та Red Dog у Лінчбурзі, він закликав 13 своїх співробітників сформувати групу, яка виступатиме на майданчиках. Він назвав її The Jack Daniel's Original Silver Cornet Band.
Величезний продаж Jack Daniel's в Duty Free
Віскі Джека посідає друге місце у світі серед спиртних напоїв, що найбільше продаються, в магазинах безмитної торгівлі. Продається 889 тисяч ящиків на рік.
Мабуть, усі сучасні магазини світу, які продають алкоголь, мають один стандартний продукт. І це Jack Daniel's – одна із найвідоміших марок віскі. Напої бренду продаються в усьому світі, подаються в ресторанах і кожен поціновувач якісного віскі хоча б раз у житті спробував творіння Джека Деніела. До успіху його привели унікальна технологія виготовлення віскі, грамотне керування та ефективний брендинг.
Хочете створити такий же незабутній бренд зі своїм характером? Звертайтеся до нашої студії для розробки унікального візуального образу компанії та концепції просування. Для уточнення деталей зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в месенджерах.