Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Щоб відрізнити хорошу картину від бездарної, оригінальний текст від посереднього та класний продукт від звичайного, важлива наочність. Вважається, що більше фільмів, картин, дизайнів та текстів пройшло через пам'ять людини, тим легше їй буде генерувати готові рішення за короткий термін.
Редактор HTML-коду Переносити за словами
Причому нагляд - це не про одноразовий похід у Лувр або перегляд естетичної кінокартини. Щоб розвивати цей скилл, потрібно систематично поповнювати скарбничку.
Якщо вам подобається вибирати, зберігати та шерити з іншими користувачами оригінальні зображення, а також прокачати нагляд, Pinterest — ваша платформа. Сервіс нагадує гігантську дошку, де користувачі зберігають уподобаний контент або завантажують свої зображення.
Чому Pinterest так подобається людям і як платформа стала популярною — у статті фахівців брендингового агентства WeLoveBrands.
Pinterest – соцмережа, орієнтована на візуальний контент. На сайті можна підбирати та зберігати зображення, або «піни» на дошках оголошень, які тут називаються pinboards. Найпопулярніші теми включають рецепти приготування страв, DIY (поради та підказки типу «зроби сам»), моду та лайфстайл.
Заснована компанія у 2009 році. Штаб-квартира розташована у Сан-Франциско. У 2021 фінансовому році виторг Pinterest на 52% перевищив суму за попередній рік і склав $2,6 млрд. Стійке зростання доходів спостерігається з 2016 року. Більшість виручки приносить аудиторія США. Чистий прибуток за 2021 рік склав $316,4 млн. За кількістю активних користувачів на місяць у розмірі 436,8 млн Pinterest займає 14-е місце і випереджає Twitter та Reddit, але відстає від Facebook, YouTube та Instagram.
Сайт соціальної мережі запустили у березні 2010 року у вигляді закритого бета-тестування екс-співробітники Google. У січні 2011-го один із них розмістив на Pinterest перше зображення — картонну фігуру пари на велосипеді. Щоб залучити перших користувачів, фаундер надсилав електронні листи всім, хто був у його адресній книзі.
Згодом співавтор платформи сказав: «Я відправив Pinterest 200 друзям. Думаю, що сто із них відкрили листа. То були катастрофічно малі цифри. Я включив багато людей з Google та Каліфорнії, написав електронною поштою багатьом людям з Айови. Люди почали використовувати Pinterest та використовували його так, як ми сподівалися. Ці кілька людей підтримували роботу Pinterest».
До кінця 2011 року у Pinterest було вже 10 тис. користувачів. Після запуску програми для iPhone у березні 2011 року кількість завантажень перевершила очікування творців платформи, проте аж до літа 2011 року Зільберман із командою програмістів керували сайтом із маленької квартири. У серпні компанія розробила програму для iPad. Ще через місяць запустили Pinterest Mobile - версію для мобільних пристроїв.
У серпні 2011 року журнал Time включив Pinterest до статті «50 найкращих веб-сайтів 2011 року». Стаття пробудила інтерес у платформі та залучила мільйони нових користувачів. До грудня Pinterest увійшов до десятки найбільших соціальних мереж з більш ніж 11 млн відвідувачів на тиждень. За приголомшливе зростання TechCrunch назвав Pinterest "найкращим стартапом 2011 року".
Pinterest продовжував набирати обертів. До серпня на профілі реєструвалося понад 20 млн користувачів. Компанія залучила $100 млн у рамках інвестиційної кампанії, яку очолював гігант eCommerce Rakuten. Завдяки інвестиціям капіталізація бренду зросла до $1,5 млрд — більше, ніж у Instagram, яку Facebook придбав місяцем раніше, ніж $1 млрд. Інвестиції дали можливість підтримувати зростання платформи.
У лютому 2013 року Reuters і ComScore заявили, що Pinterest набрали 48,7 млн. користувачів по всьому світу. Через два роки Pinterest оголосила про 150 млн активних користувачів на місяць: 70 млн усередині США та 80 млн за її межами.
Період між 2013 та 2015 роками став часом активного пошуку інструментів монетизації бізнесу. У жовтні 2013 року компанія отримала ще $225 млн, більшу частину яких також інвестували у розробку та виробництво. Великим оновленням Pinterest стали піни, що просуваються.
До початку 2015 року кількість користувачів Pinterest наблизилася до 50 млн. Чергові раунди фінансування принесли $567 млн, після чого капіталізація компанії перевищила $11 млрд, при цьому доходи від реклами виявилися значно нижчими, ніж очікувалося.
У вересні 2015 року Pinterest кількість користувачів за місяць перевищила 100 млн, проте річний виторг компанії склав лише $100 млн замість $169 млн прогнозованих. При цьому за наступний рік кількість користувачів платформи зросла більш ніж на 135%. Компанія забезпечувала друге за величиною джерело реферального трафіку після Facebook і користувалася високою довірою інвесторів, проте їхні очікування були ще вищими.
А до 2016 року ім'я Pinterest стало загальним. У компанії стало більше 150 млн. користувачів і більше 2 млрд. пошукових запитів, але керівники все ще не дійшли розуміння, як за допомогою великої аудиторії збільшити дохід і подолати розрив між відвідуваністю і продажами.
У лютому 2017 року компанія представила дві нові функції продукту, які визначили її майбутнє. Першою і найбільшою була запатентована технологія розпізнавання зображень ''Lens''. Функція аналізувала об'єкти, які знімали камери смартфонів. Вона дозволяла користувачам Pinterest швидко та без зусиль знаходити та купувати речі, які їм сподобалися.
Одночасно з ''Lens'' запустили функцію ''Instant Ideas''. Цей простий, але ефективний інструмент додав невеликий гурток під кожною «шпилькою». Після натискання на коло користувач отримував перелік елементів та пінів, які відповідали вихідному зображенню. Instant Ideas дозволили користувачам легко переходити від однієї ідеї до іншої.
У лютому 2018 року керівники компанії переконали відомого фахівця з Computer vision Чака Розенберга піти з Google і очолити відповідний напрямок у Pinterest. Загальна оцінка компанії на той момент сягала $12 млрд.
2020 року Pinterest повідомив про доходи від реклами у розмірі $1,7 млрд — на 48% більше, ніж 2019-го .
Pinterest вже позиціонує себе як платформу для покупок. Керівництво компанії відкоригувало маркетингову стратегію та працює над посиленням монетизації. У перспективі Pinterest може стати головним віртуальним торговим майданчиком, на якому можна буде вибрати та «випробувати» потрібні товари. Чи вдасться Pinterest відповідати очікуванням інвесторів, покаже час.
Сам бренд говорить про свою місію так: «Місія Pinterest – надихати всіх на створення життя, яке вони люблять».
Вже понад 450 мільйонів людей у всьому світі використовують Pinterest, щоб мріяти, планувати та готуватися до того, що вони хочуть робити у житті.
Основні цінності бренду :
створювати видатні продукти та враження;
брати на себе відповідальність за створення культури власності, цінувати різні погляди та життєвий досвід, будувати міцні зв'язки та підтримувати добробут співробітників;
діяти як один, допомагати іншим досягти успіху та зрозуміти, що перемоги належать всій команді;
перемагати чи навчатися, незалежно від успіху чи невдачі зберігати отримані знання.
Вже на старті досягнення компанії були відзначені призами та преміями. Pinterest став кращим стартапом 2011 року за версією TechCrunch Crunchies Awards. На Webby Awards 2012 компанія отримала нагороду «Кращий додаток для соціальних мереж» та премію «Голос народу» за найкращий функціональний візуальний дизайн.
У 2016 та 2017 роках зусилля компанії у розвитку корпоративної культури були відзначені 8 нагородами ''Comparably Awards''. Comparably Awards — щорічна серія нагород, якою щорічно нагороджують найкращі компанії та керівників у 16 різних категоріях культури на робочому місці.
У 2016 році Pinterest перемогла в категоріях «15% найкращих генеральних директорів» та «5% найкращих команд». Наступного року компанія отримала шість нагород у номінаціях «Найкраща культура компанії», «Найкраща компанія для жінок», «Найкраща компанія за різноманітність», «Найкраща компенсація», «Найкраща компанія eNPS» та «Найкращі команди».
Символ Pinterest - буква 'P', стилізована під елегантну ретро-шпильку з плавними вигнутими лініями. Біло-червону емблему вважають одним із найуспішніших елементів візуальної айдентики поточного сторіччя. Вона виглядає повноцінно відображає назву, призначення та творчий зміст бренду.
Знакову емблему компанії представили у 2011 році та використовують як спільно з текстовим логотипом, так і окремо. Знайти ідеальний тестовий логотип для онлайн-сервісу обміну фотографіями та графікою було непросто. Він мав стати незабутнім і сильним, але в той же час мінімалістичним. Тому перший логотип створили в монохромному форматі, проте за рік перейшли на червоно-білу палітру кольорів.
Сучасну версію текстового логотипу представили у 2016 році. Емблема виконана в червоно-білій кольоровій гамі в титульному регістрі жирним шрифтом без засічок.
Назву Pinterest запропонувала подруга одного із засновників бренла Бена Зільбермана під час вечері на честь Дня Подяки у 2009 році. Поєднання слів "Pin" - шпилька і "Interest" - інтерес ідеально передають концепцію платформи.
Керований пошук Google Images, який пошуковий гігант представив у 2017 році - точна копія аналогічного сервісу «Пінтерест» 2014 року.
Загальна кількість дощок Pinterest перевищує 3 млрд. На Pinterest можна знайти понад 75 млрд ідей.
Бажаєте створити бренд та айдентику , які запам'ятаються, а також просунути вже існуючу компанію у соцмережах? Зв'яжіться зі спеціалістами брендінгової агенції WeLoveBrands ™. Ми підкреслимо сильні сторони бренду, а також забезпечимо просування компанії, продукту чи послуги у Facebook та Instagram.