→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Історія Audi: перевага високих технологій

766

Оцінили: 174

Зміст:
Розмір шрифту:

Історія Audi: перевага високих технологій

Хто не знає бренд із чотирма з'єднаними кільцями? Варто лише побачити їх і одразу стає зрозуміло, що перед очима Audi – німецька марка автомобілів класу люкс.

 

Компанія Audi AG виробляє престижні автомобілі, представницькі та сімейні, з підвищеною прохідністю та для ралі, гоночні, електрокари, моделі зі штучним інтелектом. Лише з січня до вересня 2022 року було продано понад мільйон транспортних засобів. Такий високий попит цілком зрозумілий: компанія постійно дивиться у майбутнє, думає наперед, впроваджує сучасні технології та протистоїть викликам.

audi

Загальна інформація про компанію та фінансовий успіх

Audi AG – це німецька компанія, яка виготовляє автомобілі преміум-класу. Її штаб-квартира знаходиться в Інгольштадті, що в Баварії (Німеччина). Вона є дочірньою компанією концерну Volkswagen Group, а виробництво авто здійснюється на 9 заводах у різних країнах світу.

Компанія управляє підрозділами у Німеччині, Бельгії, Мексиці, Угорщині, Китаї, Індії, Словаччині, Іспанії та інших країнах. Також їй належать такі бренди як Audi Sport GmbH, Ducati, ItalDesign-Giugiaro, Lamborghini.

Історія створення Audi трохи складна. Сама компанія з такою назвою з'явилася 1932 року, але виробництво автомобілів під керівництвом Августа Хорьха – засновника марки – почалося ще 1909-го. А з 1965 року бренд Audi викупив концерн Volkswagen.

З 2000-х продаж компанії різко збільшився. Найбільше зростання припадало на Близький Схід (+58,5%), Східну Європу (+19,3%) та Африку (+17,2%). Сьогодні обсяг виробництва становить 1802073 авто, а на підприємствах працюють понад 90 тисяч співробітників.

Фінансові показники :

  • виторг – 55,680 млрд євро;

  • чистий дохід – 4,6 млрд. євро;

  • активи – 66,878 млрд. євро;

  • загальний капітал – 38,395 млрд. євро.

Корпоративне управління Audi AG спирається на свій досвід та лідерські якості для просування інтересів клієнтів та співробітників по всьому світу. Правління веде справи Audi AG та Audi Group відповідно до закону, Статуту та Положення, а також правил процедури, виданих Наглядовою радою, та з урахуванням стандартів Volkswagen.

Головними конкурентами Audi є інші німецькі автомобільні гіганти, такі як Mercedes-Benz та BMW.

Офіційний сайт компанії: audi.com.

audi

Технології та головні досягнення Ауді

Чому машини Ауді вважаються найнадійнішими, швидкими та якісними? Вся справа у передових технологіях та інноваціях, які впроваджуються у процесі виробництва. Серед них:

audi Штучний інтелект

AI – це функція допомоги водієві, яку пропонує Audi. Намір компанії полягає в тому, щоб запропонувати повністю автономне керування в майбутньому, визнаючи, що для досягнення цієї мети необхідно подолати юридичні, нормативні та технічні перешкоди. 4 червня 2017 року Ауді створила A8 – повністю самоврядну модель на швидкості до 60 км/год із використанням штучного інтелекту. На відміну від інших машин, водію не потрібно проводити перевірки безпеки, наприклад, торкатися керма кожні 15 секунд, щоб використовувати цю функцію. Таким чином, Audi A8 став першим серійним автомобілем, що досяг 3-го рівня автономного водіння, а водій може відволіктися на інші завдання, наприклад, дзвінок або смс, не переживаючи безпеки.

audi Вічний кузов

Ауді виготовляє 100% оцинковані автомобілі. Такий матеріал використовується для запобігання корозії. А довговічність кузова при цьому навіть перевершила власні очікування компанії. У результаті виробник продовжив свою первісну 10-річну гарантію від наскрізної корозії до 12 років.

audi Audi Space Frame

При виробництві моделі A8 застосовувалася технологія Audi Space Frame або ASF. Спеціальна полегшена конструкція знижує вагу кузова, дозволяє зменшити вібрацію та підвищити безпеку при зіткненні. Зниження ваги частково компенсується повним приводом quattro. Це система, яка є стандартною на більшості ринків. До цього Audi використовувала зразки шасі Type 44, виготовлені з алюмінію. Недоліком алюмінієвої рами є те, що її ремонт дуже дорогий і потребує спеціалізованої майстерні. Інші моделі, які отримали Audi Space Frame: Audi A2, Audi TT та Audi R8.

audi Унікальні трансмісії

Для більшої частини своїх авто компанія не прийняла поперечного розташування двигуна, яке зазвичай використовується в автомобілях економ-класу. Таке рішення зумовлювалося тим, що це обмежувало б потужність. Щоб мати можливість встановлювати потужні двигуни, Audi почала проектувати більш дорогі автомобілі з подовжньо розташованим спереду двигуном, у «навісному» положенні, над передніми колесами перед осьовою лінією. Таке компонування походить від седанів DKW і Auto Union 1950-х років. Хоча це дозволяє легко використати повний привід, але суперечить ідеальному розподілу ваги 50:50.

audi Двигуни

До появи Audi 80 та Audi 50 у 1970-х роках компанія займалася розробкою чотирициліндрових двигунів EA111 та EA827. У 1980-х Audi була лідером з випуску п'ятициліндрових двигунів об'ємом 2,1/2,2 л як довговічної альтернативи традиційним шестициліндровим двигунам. Виріб використовувався не тільки в серійних автомобілях, а й у гоночних. П'ятициліндровий двигун об'ємом 2,1 л став основою для ралі в 1980-х роках і після модифікації забезпечував потужність понад 400 кінських сил. До 1990 року вироблялися двигуни робочим об'ємом від 2,0 л до 2,3 л. Цей діапазон потужності забезпечував як економію палива, і потужність.

Для ультра-розкішної версії повнорозмірного флагманського седана Audi A8, Audi A8L W12 бренд використовує двигун Volkswagen Group W12 замість звичайного V12. Перевагою цього виробу є компактність, що дозволяє Audi створювати 12-циліндрові седани з повним приводом. У той же час, звичайний двигун V12 мав лише задньопривідну конфігурацію, оскільки в моторному відсіку не було місця для диференціала та інших компонентів, необхідних приводу передніх коліс.

audi Розподілене упорскування палива

Були представлені нові моделі A3, A4, A6 та A8 з двигунами з пошаровим упорскуванням палива (FSI). Майже кожне авто, що працює на бензині, тепер має цю систему економії палива.

audi Коробка передач із прямим перемиканням

У 2003 році Volkswagen представив коробку передач із прямим перемиканням передач (DSG). Це різновид трансмісії з подвійним зчепленням. Така автоматична коробка керується як звичайна з гідротрансформатором. Система включає подвійні муфти з електрогідравлічним керуванням замість гідротрансформатора. Ця коробка впроваджена у деякі моделі VW Golf, Audi A3, Audi A4 та TT, де DSG називається S-Tronic.

audi Світлодіодні денні ходові вогні

Починаючи з 2005 року, Audi застосовує технологію білих світлодіодів як денних ходових вогнів у своїх авто. Відмінна форма ДХО стала своєрідною фішкою бренду. Світлодіоди були вперше представлені на Audi A8 W12 – першому у світі серійному автомобілі зі світлодіодними ДХО. З того часу технологія поширилася по всьому модельному ряду. З 2010 року Ауді також впроваджує світлодіодну систему у фарах ближнього та далекого світла.

audi Мультимедійний інтерфейс

Починаючи з Audi A8 2003, використовується інтерфейс централізованого управління для бортових інформаційно-розважальних систем під назвою Multi Media Interface. MMI являє собою ручку управління, що обертається, і «сегментні» кнопки, призначені для управління всіма розважальними пристроями в авто, а також супутниковою навігацією, обігрівом і вентиляцією. MMI тепер доступна для всього модельного ряду.

audi Синтетичне паливо

Audi допомогла з технологією виробництва синтетичного дизельного палива з води та вуглекислого газу, яке отримало назву E-diesel. Наразі компанія працює над синтетичним бензином.

audi Автоматизована логістика

Ауді використовує скануючі рукавички для реєстрації деталей під час складання та автоматичних роботів для переміщення автомобілів із заводу до вантажних вагонів поїзда.

Перелічені розробки компанії підтверджують її прагнення інновацій, завдяки чому вдається домогтися виняткового статусу автомобілів Audi.

audi

Історія Ауді: що послужило появі автомобілів класу люкс

Август Хорьх у 1899 році створив у Кельні компанію A. Horch & Cie. Після розбіжностей із фінансовим директором йому довелося відійти від справ. Тоді в 1909 він вирішив відкрити нову фірму, яка незабаром отримала назву Audi.

У липні 1911 року перший автомобіль зійшов із конвеєра на заводі в Цвіккау в Німеччині. На цій моделі Type B Хорьх тричі вигравав легендарне альпійське ралі.

Відомо, що компанія Horch створювала найефективніші та найточніші двигуни. Audi продовжила випускати розкішні та потужні автомобілі для свого часу, такі як Audi Type SS. А в 1921 році виробник став першим, хто почав випускати авто з розташуванням керма зліва.

В 1932 Horch, Audi, DKW і Wanderer об'єдналися в компанію Auto Union. Ця подія лягла також основою логотипу бренду. Після об'єднання виробники, які раніше випускали різні моделі, запропонували покупцям широкий спектр моделей. До 1938 року кожен четвертий автомобіль у Німеччині було зроблено Auto Union.

Під час Другої світової війни виробництво авто призупинили, оскільки підприємства Ауді, як і більшість промислових об'єктів у Німеччині, переобладнали під військові потреби. А 1945-го заводи компанії були розібрані в рамках військових репарацій, а активи – відчужені.

Тоді Auto Union, розуміючи безперспективність діяльності у Східній Німеччині, перемістилася до Баварії та розпочала виробництво запчастин. Саме це приміщення стане в результаті штаб-квартирою реформованої компанії 1949 року. Виробник продовжив традицію, налагодивши випуск автомобілів з переднім приводом та двотактними двигунами.

audi

Відродження Audi у складі Volkswagen Group

У 1965 році компанія Volkswagen викуповує 50% акцій Auto Union, а в 1969 -му їй уже належали права на весь бізнес. Тоді ж було створено Audi NSU Auto Union AG, а марку Audi знову було представлено на ринку.

Перша машина Audi, виставлена ​​на продаж, з'явилася в 1968 році і отримала назву C1. Ця модель досі модернізується і сьогодні відома як A6.

У 1971 році з'явився слоган "Vorsprung durch Technik", що перекладається як "перевага завдяки технологіям". Це не просто девіз, а обіцянка, яка спонукала розробників створювати унікальні моделі з автопілотом. Завдяки інноваціям компанія збільшила обсяги продажів на 100% за останні 10 років.

1985 року Audi NSU Auto Union AG перейменували на Audi AG. Саме ця назва використовується зараз. Через два роки компанія розробила перший 5-циліндровий двигун, який розглядався як крок у майбутнє з більш економічною витратою палива.

У 1978 році з виробничої лінії зійшов перший автомобіль Audi 80 зі знаменитою технологією Quattro, яка досі використовується у більшості моделей бренду.

1993 року Франкфуртський автосалон опублікував аналіз Audi Space Frame. У цьому автомобілі використовувалися абсолютно нові принципи конструкції, в яких основним матеріалом виступав алюміній, а не сталь, що дозволило значно знизити вагу кузова.

У 1989 році компанія представила 2,5-літровий п'ятициліндровий двигун TDI. Це був перший у світі серійний автомобільний дизельний двигун з турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням та електронним керуванням.

audi

2009 року Audi запустила проект e-tron. Щоб зробити крок у майбутнє електромобілів, бренд представив моделі, що задають високу планку для конкурентів на ринку з розгоном від 0 до 100 км за 4,8 секунди і загальним запасом ходу 250 кілометрів.

Автомобілі Audi відомі своїм розкішним дизайном та футуристичними інноваціями. У 2011 році було продано понад 1,3 мільйона авто, і компанія стала лідером ринку у Західній Європі та Китаї. У світі Audi посідає друге місце після BMW.

Корпоративний імідж Audi помітний та послідовний, включаючи дизайн, логотип, типографіку та характерні асиметричні форми. Крім того, унікальні рекламні кампанії допомагають позначити Audi як сучасного та надихаючого виробника.

Останні кілька років асортимент продукції розширився. Замість того, щоб зосередитись на одному основному розмірі та дизайні, компанія пропонує 8 типорозмірів, а також дає можливість вибрати різні цінові категорії. А значить більшість покупців знайдуть модель, яка буде відповідати їхнім вимогам.

Завдяки інноваціям, Audi розглядається як футуристичний, але зручний бренд із сучасними технологіями. Його мультимедійна система взаємопов'язана та підлаштовується під кожного водія. А участь у таких проектах, як e-tron або розробка економічних двигунів дозволяє зменшити вплив на навколишнє середовище.

audi

Основні цінності Audi

Компанія Ауді формує майбутнє мобільності преміум-класу. Вона створює розумний, осмислений і орієнтований потреби людей продукт. Взаємодоповнюваність сталого розвитку та цифровізації відкриє дивовижні можливості та нову еру мобільності.

Для Audi дуже важливою є стійкість. Вона означає відповідальність перед майбутнім, орієнтовану цінності. Компанія дбає про баланс між економікою, екологією та суспільством. Це означає дивитися на загальну картину. Для Audi майбутнє – це позиція. Мова йде про моральну відповідальність та особистий приклад.

audi

Дизайн – щось більше, ніж надання форми та стильного зовнішнього вигляду автомобілям. Це частина великої ідеї. Компанія дбає про людей та заохочує їх схильності. Тому вона розсуває межі звичних категорій дизайну. Освітлення, форма та дизайн автомобіля піднято на новий рівень натхнення та досконалості. Нетривіальне оформлення демонструє силу чудових естетичних інновацій. Там, де інші виробники пропонують чисту функціональність, Audi дає клієнтам глибокі емоційні враження із захоплюючими деталями та далекоглядним підходом.

audi

Для компанії цифровізація означає зробити життя простіше і зручніше за допомогою цифрових технологій. Однією з основних завдань є осмислене поєднання різних форматів та сервісів. Мета – бути корисною для клієнтів і плавно, майже непомітно, інтегрувати інформацію в їхнє середовище та повсякденне життя. "Vorsprung" також означає робити це з максимально можливим ступенем індивідуалізації та персоніфікації.

 
audi

Продуктивність є невід'ємною частиною прогресивного підходу Audi. Вона глибоко вкорінена ДНК компанії. Перфекціонізм у розробці автомобілів та відповідальне ставлення до продуктивності, потужності та швидкості також відіграють важливу роль. Ауді не встановлює жодних обмежень щодо точності, ефективності, потужності та елегантності дизайну. Для неї першорядне значення має прагнення постійно підвищувати продуктивність та просувати розробки.

«Дехто бачить те, що відбувається тут і зараз. Ми бачимо набагато більше» – так звучить один із слоганів компанії.

Уміння дивитися світ іншими очима дозволяє розвиватися. Тому кожна мить свого життя Audi присвячує формуванню майбутнього. Завдяки цьому бренд щодня робить світ досконалішим – за допомогою своїх ідей, пристрасті та бачення мобільності майбутнього.

audi

Основні елементи фірмового стилю Ауді

Нейм Audi базується на латинському перекладі прізвища засновника Августа Хорьха. «Horch» у перекладі з німецької означає «слухай», а латиною це слово звучить як «audi». Коли підприємець створив другу компанію, він хотів і в її назві використати своє ім'я, але не міг через судові розгляди, оскільки така назва вже існувала. Тоді його ділові партнери запропонували оригінальний вихід – перевести прізвище латиною.

Що стосується логотипу, то він відображає поєднання найкращих якостей бренду. Швидкість, маневреність, легкість управління, мінімальна витрата палива – скрізь машина – переможець.

Основа логотипу Ауді - чотири кільця, які вишикуються в один ряд і з'єднуються один з одним. Вони білі чи чорні – залежно від фону. Кожна з них є однією з чотирьох автомобільних компаній, які об'єдналися в Auto Union, що стала попередницею Audi.

Кільця бувають трьох товщин: Audi Rings Standard, Audi Rings Medium та Audi Rings Light. Вони не прив'язані до конкретних моделей автомобілів. Головне, щоб усі елементи добре виділялися та поєднувалися з друкаркою.

Логотип Audi – це проста, але знакова емблема, яка представляє автомобільний бренд у всьому світі.

Еволюція логотипу

audi

1909 рік

Перший логотип Audi з'явився у 1909 році і безпосередньо пов'язаний із назвою компанії. Ім'я виконане в діагональ темно-сірим великим шрифтом. Вийшла гарна лаконічна емблема без зайвих елементів.

audi

З 1909 по 1910 рік

Невдовзі розробили принципово нове рішення. Після реєстрації автомобільної компанії з'явився знак, витриманий у строгих чорно-білих тонах, що складається з кількох знакових елементів. Серед них – чорний трикутник, усередині якого можна побачити назву компанії, виготовлену білим кольором. Фігура має напівсферу та цифру 1 нагорі.

audi

З 1910 по 1932 рік

За цей період логотип практично не змінювався. Єдина внесена зміна – шрифт. Він став читальнішим, а літери – виразніше. Символ означав, що перше місце віддано автомобілям Audi, оскільки вони поєднують у собі бездоганну якість та підвищений рівень комфорту.

audi

З 1932 по 1949 рік

У 1929 році розпочалася світова економічна криза. Через загальне безгрошів'я автомобілі Audi практично не купувалися. Тоді у 1932 році було вирішено об'єднати чотири компанії: Horch, Wanderer, DKW та Audi. Так виник автомобільний концерн Auto Union AG.

Старий логотип став неактуальним, тому розробили зовсім іншу версію. Так виникли відомі всім сьогодні об'єднані кільця. Новий знак символізував єдність чотирьох компаній та величезну силу союзу. Усередині кожного кільця розміщувалися також логотипи фірм. Сам фірмовий знак став темно-синього кольору.

audi

З 1949 по 1969 рік

У цей час логотип спростили. З чотирьох кілець прибрали логотипи компаній, а синій колір замінили на світло-сірий із темно-сірими контурами. У центрі була назва нової компанії «Auto Union», написана на білому тлі між двома горизонтальними смугами.

audi

1969 рік

Коли до концерну приєдналася компанія NSU Motorenwerke AG, яка випускає мотоцикли та автомобілі, дизайнери знову змінили логотип. Чотири з'єднані кільця зникли. Замість них з'явився великий чорний прямокутник із білим написом Audi NSU усередині.

Цей варіант проіснував недовго.

audi

З 1969 по 1995 рік

1965 року бренд перейшов під контроль Volkswagen, що стало новим періодом у розвитку автомобільної компанії. Досі заводи випускали авто під старим знаком, але тепер його довелося змінити.

Нове рішення у вигляді простих чотирьох синіх кілець без зайвих символів та написів символізувало впевненість та силу.

У цей період було розроблено ще один варіант лого. Це горизонтальний чорний овал, усередині якого розміщався напис Audi. Назва бренду була оформлена досить незвично. Привертають увагу такі моменти: нестандартний шрифт, жирні білі букви, закруглена буква «d».

audi

З 1978 по 1995 рік

У 1978 році було розроблено яскраву версію логотипу. Чорний колір змінили на червоний, кільця прибрали, додали тонкий біло-червоний контур, а напис залишився білим.

Новий знак був помітний здалеку. Білий та червоний – традиційне поєднання відтінків, що асоціюється зі сміливістю, активністю та енергією. Це ідеальне рішення для компанії, яка розвивається та прагне нових досягнень.

audi

З 1995 по 2009 рік

1995 року дизайнери розробили незвичайний варіант логотипу, продуманий до дрібниць. Вони об'єднали два попередні рішення та спростили їх. Замість синіх кілець з'явилися об'ємні сріблясті, а яскраво-червоний напис Audi, який привертає увагу, помістили під ними. Текст та символ врівноважували та доповнювали один одного. Сріблястий колір підкреслював професіоналізм та технологічність компанії.

Оригінальний логотип сподобався співзасновникам та проіснував до 2009 року. Він гармонійно поєднував у собі ексклюзивність та елегантність.

audi

З 2009 по 2016 рік

2009 року логотип знову змінили. Назва компанії зменшили та перенесли з центру в лівий нижній кут. А срібні каблучки стали більшими, об'ємнішими і посіли центральне місце.

audi

З 2016 року до сьогодні

2016 року дизайнери кардинально спростили логотип Audi. 3D-елементи та додаткові написи зникли. Легендарні обручки, з'єднавшись, змінили свій колір – вони стали чорними. Такий варіант виглядає стильно та лаконічно.

2017 року в Інтернеті з'явилася інформація про те, що німецький концерн зареєстрував дві нові емблеми. Експерти припускають, що це пов'язано з появою електрокарів та люксових моделей Audi. Вони відрізняються розкішшю, покращеними характеристиками та унікальністю.

Перший варіант лого є дві пари з'єднаних чорних напівкілець. А другий – це обручки без переплетень. В обох випадках емблеми залишаються впізнаваними та асоціюються з Audi.

Шрифт, який використовує Audi, завжди мав незвичайні варіанти написання букв A та D, але сам по суті не змінювався. А ось кольорова гама часто стрибала туди-сюди. Спочатку використовувався чорний колір, потім сірий, білий та синій, потім додався червоний, а тепер лого знову став чорним.

Сьогодні логотип Audi – простий та стильний. Пов'язані кільця відображають багату історію компанії та асоціюються з високою якістю. Ця емблема на решітці радіатора автомобіля впізнається у всьому світі.

audi

6 цікавих та малознайомих фактів про Ауді

Заснований у 1909 році, Audi є всесвітньо відомим брендом, який представляє автомобілі класу люкс. З моменту свого заснування німецький автовиробник пройшов довгий шлях, тому не дивно, що його історія мала чимало цікавих фактів.

Серед найяскравіших такі :

audi

Перші моделі все ще зустрічаються

У 2022 році Audi виповнилося 113 років. Виробник зарекомендував себе як надійну компанію, яка випускає якісні розкішні авто. Перші моделі можна знайти серед популярних німецьких автомобілів в ОАЕ.

audi

Перша компанія, яка провела краш-тест своїх автомобілів

Ауді став першим автомобільним брендом, який проводив краш-тести автомобілів ще 1938 року. Вони відрізнялися від складних сучасних випробувань. Натомість інженери Audi в якості стандартної практики використовували скочування автомобіля Audi F7 з пагорба на очах у глядачів та демонстрацію безпеки розробки.

audi

Audi першою використовувала коробку передач з подвійним зчепленням

Сьогодні більшість автомобілів пропонують автоматичні коробки передач зі швидким перемиканням та подвійним зчепленням. Але ви знаєте, що саме Audi першою використовувала таку в одному зі своїх авто. Точніше, прототип коробки з подвійним зчепленням. Цю деталь встановили Audi Quattro S1 E2.

audi

Перший німецький автовиробник, що впровадив ліве кермо

Audi представила Tyke K у вересні 1921 року на автосалоні у Берліні. Модель стала першою післявоєнною розробкою компанії та вважалася технічно справним та передовим автомобілем того часу. Він розвивав максимальну швидкість до 95 км/год. Тим не менш, найважливішою особливістю Type K було те, що він увійшов в історію як перший німецький автомобіль із лівим кермом. Це було революційне рішення. Згодом, завдяки своїй популярності та функціонуванню, ця опція стала стандартною для всіх машин 20-х років.

audi

Повнопривідні автомобілі Audi Quattro зробили революцію в ралі

Коли Audi Quattro був готовий до випуску, чемпіонат світу з ралі змінив свої правила, поступившись місцем повнопривідним автомобілям. У 1980 році компанія представила систему Quattro і виграла безліч ралі в період із 1981 по 1986 рік.

audi

Audi виграла Ле-Ман з дизельними та гібридними автомобілями

Кожен учасник 24-годинної гонки Ле-Мана до 2005 року зазнав поразки від гонщика R8. Намагаючись зарекомендувати себе як виробника справжніх гоночних автомобілів, Audi у 2006 році створила модель з дизельним двигуном V10. Саме вона стала чемпіоном Ле-Мана з першого разу. У 2012 році компанія виграла гонку "24 години Ле-Мана" з використанням гібридної технології. Загалом Audi перемагала у цій гонці 13 разів.

Автомобілі Audi завжди передбачали очікування автолюбителів і продовжують це робити досі. А сама компанія має незвичайну історію, повну винаходів, і не зупиняється у розвитку, впроваджуючи інновації та продовжуючи розробляти люксові моделі.

Бажаєте створити сильний бренд, а не просто фірму? Щоб виділятися на тлі конкурентів, залучати цільову аудиторію, підвищити довіру споживачів та сформувати образ надійної успішної компанії. Якщо так, телефонуйте або пишіть у месенджери для обговорення вашого проекту.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 174

Середня оцінка 4.4 / 5