Блог
27 Січня
Особистий бренд юриста та адвоката — як сформувати довіру та збільшити вартість послуг
Юристи та адвокати — представники однієї з найпублічніших професій у світі. Багато юристів згодом навіть стають професійними політиками. Цьому сприяють освіта, логіка, ораторське мистецтво, уміння дискутувати та навички комунікації.
10 Січня
Візуал в Інстаграмі 2024: як красиво оформити профіль
Instagram щомісяця відвідує понад мільярд унікальних користувачів. 90% з них підписано на профілі блогерів, компаній чи брендів. Але бізнеси чи лідери думок переводять комунікацію в соціальну мережу і часто стикаються з тим, що продаж та кількість нових передплатників не зростають.
27 Січня
Оригінальна назва магазину одягу
«H&M», «ZARA», «Mango», «Adidas», «Arber» відмінні назви для магазинів одягу, чи не так? Так добре звучать, легко вимовляються, чудово запам’ятовуються. «От би і моєму бутіку придумати таку ж круту назву!» – якщо це ваша думка, то ми не дарма тут зібралися. Ми – щоб поділитися знаннями та досвідом у неймінгу, а ви – щоб увібрати корисну та цікаву інфу. Приступимо.
26 Січня
Візитка будівельної компанії: як залучити нових клієнтів
Будівельний ринок в Україні насичений різними компаніями, які надають послуги з будівництва, ремонту, оздоблення та дизайну. Щоб виділитися на тлі конкурентів, просунути свій бізнес та збільшити кількість клієнтів, необхідно використовувати різноманітні маркетингові інструменти, включаючи будівельні візитки.
26 Січня
Фармацевтичний неймінг: назви лікарських препаратів
Успіх нового медикаменту на ринку багато в чому залежить від вдалої назви. Саме вона є першим кроком до побудови бренду, на неї насамперед звертають увагу споживачі. І якщо нейм буде легко вимовлятися, швидко запам’ятовуватися і викликати приємні асоціації, то покращить сприйняття та впізнаваність продукту.
26 Січня
Як придумати назву клінінгової компанії
Ринок клінінгу швидко розвивається. Цьому сприяє як попит послуг, так і відносно невеликі стартові вкладення в бізнес. Відкриваються нові компанії, які використовують різні сучасні технології та відрізняються рівнем сервісу. Щоб не загубитися серед багатьох фірм, слід продумати позиціонування, грамотно розробити стратегію розвитку. Величезну роль у просуванні відіграє назва клінінгової компанії, адже споживачі зазвичай спочатку помічають саме її, вона ж впливає на сприйняття бізнесу в цілому.
25 Січня
Неймінг автосервісу: як назвати СТО, щоб отримувати прибуток
В Україні налічується понад 10 мільйонів автомобілів (у середньому 245 одиниць на 1000 мешканців). Це і легкові авто, і вантажні, і транспорт. Всі машини мають властивість рано чи пізно ламатися, у них зношуються деталі, приходять у непридатність комплектуючі або ушкодження при ДТП.
25 Січня
QR-візитка: візитка зі штрих-кодом для залучення клієнтів
Візитки – один із найшвидших способів обміну контактними даними. Вони є частиною іміджу компанії, формують враження про неї, впливають на довіру аудиторії.
25 Січня
Як створити та оформити візитки для магазину одягу
Існує безліч способів просування товарів і одним із найпопулярніших вважаються візитки для магазину одягу. З їх допомогою можна ненав’язливо розповісти споживачам про свою торгову точку, асортимент, акції та спеціальні пропозиції, а також повідомити контактні дані, адресу електронної пошти, назви акаунтів у соціальних мережах.
20 Січня
Візитки майстра манікюру та педикюру: дизайн та особливості створення
Бьюті-індустрія стрімко розвивається і є однією з найконкурентніших. Це пояснюється підвищеним попитом на послуги, бажанням жінок завжди виглядати доглянуто та привабливо. Щоб виділитися на тлі конкурентів і перетворити свій манікюрний салон на прибутковий бізнес, важливо використовувати різні інструменти просування. Найпростішим і зручнішим є візитки майстра манікюру та педикюру.
19 Січня
Візитки клінінгових компаній як спосіб просування послуг із прибирання
Послуги клінінгу належать до висококонкурентних, тому для просування свого бізнесу та розширення клієнтської бази необхідно використовувати різноманітні рекламні та маркетингові інструменти. Одним із найпростіших, зручних та ефективних способів розкручування є візитки клінінгових компаній.
19 Січня
Візитки психологів: як правильно заповнити та оформити
Багато хто вважає, що візитна картка як інструмент реклами стала зайвою. Адже якщо вона перестала виконувати функцію знайомства з компанією або продуктом, в ній більше немає необхідності. Але це не так. Зараз візитка – це не просто листок параметрами 90х50 мм з інформацією про спеціаліста та спосіб обміну контактами. Це частина іміджу компанії, відображення індивідуальності та характеру бізнесу. А для психологів – ще й можливість наголосити на своєму статусі, професіоналізмі.
19 Січня
Які види візиток бувають і які ефективніші для бізнесу
Китайські чиновники використовували паперові візитки ще в далекому 2–3 столітті до нашої ери. Сьогодні візитні картки — must-have атрибут ділового світу та бізнес-нетворкінгу, а також частина іміджу як компанії, так і конкретного фахівця. Вони є маркетинговим інструментом, що допомагає просувати товари чи послуги, збільшувати продажі.
19 Січня
Візитки перукаря: дизайн-тренди для залучення клієнтів
У давнину людина вкорочувала волосся гострим камінням, на зміну яким прийшли кам’яні ножі. А процедури стародавніх єгиптян можна назвати основами перукарського мистецтва — спеціально навчені люди фарбували волосся хною та іншими природними пігментами, робили завивку та виготовляли перуки. Археологи при розкопках їх житла знаходили бронзові гребені та шпильки, кам’яні та бронзові ножі для гоління.
19 Січня
Візитки магазину та інтернет-магазину: як мотивувати людей купувати
Реклама офлайн магазину та просування інтернет-магазину — must have для повноцінної роботи, успішного розвитку та збільшення продажів. Щоб про вас дізналося якнайбільше потенційних покупців, важливо використовувати доступні рекламні канали. Серед офлайн-методів просування найпопулярніші листівки, буклети, зовнішня реклама, а також візитні картки. Але використовуються візитки і для реклами інтернет-магазинів.