→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд фітнес-тренера: як залучити клієнтів

5

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд фітнес-тренера: як залучити клієнтів

З метою отримувати більше клієнтів до фітнес-клубу, збільшувати свій заробіток, а також відбудувуватися від конкурентів тренери розвивають особистий бренд. Незважаючи на користь персонального брендингу, тренери часто не приділяють достатньої уваги розвитку акаунтів у соціальних мережах та digital-інструментам маркетингу загалом. Так упускається можливість залучення клієнтів на персональні тренування та онлайн-курси.

Персональний бренд: що це і навіщо він потрібний

Особистий бренд — це емоційний образ. Формується у людей, які взаємодіяли з вашим продуктом чи послугами. Він підвищує лояльність цільової аудиторії та збільшує продажі, дозволяє просунутися як блогер, експерт, стати інфлюєнсером чи медійною особистістю.

Наприклад, Майкл Джордан — відомий баскетболіст, який на старті кар'єри підписав контракт із Nike. У колаборації з компанією спортсмен випустив кросівки Air Jordan, які добре продавалися та допомогли Джордану монетизувати своє ім'я. У 1996-му році баскетболіст також знявся у фільмі «Космічний джем» (Space Jam: A New Legacy).

fitness-brand

Конор Макгрегор — ірландський представник змішаних бойових мистецтв та професійний боксер. З 2018 року він також керує виробництвом віскі власної марки.

Особистий бренд дозволяє:

 

fitness-brandсформувати позитивний імідж;


fitness-brandрозширити базу клієнтів; 


fitness-brandвиділитися на тлі конкурентів; 


fitness-brandпідвищити лояльність та довіру споживачів; 


fitness-brandпродемонструвати особисту експертність; 


fitness-brandзбільшити впізнаваність в онлайні та реальному житті; 


fitness-brandпросувати послуги в різних digital-каналах. 

 

Розвиваючи персональний бренд, можна розповісти про себе та свою діяльність широкій аудиторії, поділитися цінним досвідом, а також завести корисні знайомства для подальшої співпраці.

Як керувати першим враженням

Особистий бренд в онлайні формує перше враження про людину ще до фактичного знайомства з нею. Сформований образ викликає емоції, формує очікування аудиторії та транслює користь фітнес-тренера. Крім того, у каналах комунікації, де просувається бренд тренера, важливо показати свій професіоналізм та дати передплатникам зрозуміти, що комунікація з ними відбувається не лише заради заробітку.

З цією метою в соціальних мережах та на сайті публікують корисний та цікавий контент. Як впливати на враження людей та підвищувати лояльність користувачів:

  • Взаємодія з передплатниками. Відповідайте на коментарі та приватні повідомлення. Не варто ігнорувати негативні відгуки. На позитивні повідомлення чи коментарі відповідайте подякою, на погані — визначенням причини негативу та спробою вирішити проблему.

  • Використовуйте сторітлінг. Виступаючи перед аудиторією та відчуваючи, що слухачі починають втомлюватися, достатньо однієї фрази, щоб їх оживити: «Я хочу розповісти вам історію». Промовивши її, ви побачите, як швидко включається увага людей. Аналогічний принцип і онлайн.

Люди люблять історії, із задоволенням переглядають рекламні ролики, які містять елемент сторітелінгу. Можна використовувати будь-яку історію — починаючи з того, де ви навчалися професії фітнес-тренера, з ким із відомих блогерів працювали, з якими помилками та комічними ситуаціями стикалися, до хобі ваших улюблених спортивних тренерів.

  • Генеруйте якісний контент. Діліться з передплатниками корисними порадами, повідомляйте про новини в спортивній сфері, а також створюйте цікаві добірки: «Топ-помилок при присіданнях зі штангою», «Поширені помилки, які заважають вам схуднути», «Міфи про силові тренування» і т.д.

  • Розповідайте про особисті досягнення. Транслюйте реалізовані проекти, показуйте результати підопічних, повідомляйте про нагороди моделей бікіні, яких ви тренували.

Ці дії дозволять сформувати позитивний образ, продемонструвати особисті сильні сторони та зацікавити цільових користувачів. При цьому важливо бути собою, не вигадувати фантастичний образ чи приписувати собі неіснуючі успіхи. Найефективніше відповідати своєму стилю та манерам поведінки, яких ви дотримуєтеся у повсякденному житті.

fitness-brand

Атрибути людини-бренду

Просування особистого бренду — комплексна робота, спрямована на розкриття та трансляцію основних елементів та головних якостей фітнес-тренера. До них відносяться:

  • користь — корисна інформація та мотивація, яку несете людям ви та канали комунікації;

  • позиціонування — унікальність, сильні сторони, перевага на тлі конкурентів;

  • імідж — зовнішність, модель поведінки, стиль одягу, зачіска тощо.;

  • місія — призначення персонального бренду;

  • стратегія — план розвитку вас як людини-бренду, використовувані канали комунікації та типи публікованого контенту;

  • цінності — правила життя, співзвучні з ключовими цінностями аудиторії.

Ці елементи враховують ще на старті формування образу людини-бренду. Важливо: позиціонування, імідж, місія та цінності формуються та кардинально не змінюються з розвитком персонального бренду. Будьте послідовними у своїх словах та діях. Неможливо бути суворим прихильником веганства та перейти на м'ясну дієту через роки розвитку профілів у соцмережах, і при цьому не викликати негативної реакції у своєї багатотисячної аудиторії.

Архетипи у персональному брендингу: а хто ви?

Що спонукає людей прив'язуватись до бренду? Чому споживачі готові стояти в черзі з самого ранку, щоб першими купити новинку певної компанії? Звичайно, має значення, у тому числі маркетинг та лояльність до бренду. Однак крім цього на наше ставлення і сприйняття компанії впливають архетипи, що міцно закріпилися, або образи та асоціації. Наприклад, Bounty асоціюється з островами та райським відпочинком, а Санту з Coca-Cola пов'язують із сімейними цінностями.

Якщо проаналізувати, чому ми віддаємо перевагу тим чи іншим брендам, можна виявити, що швидше за все ваші улюблені бренди ґрунтуються на тому самому архетипі. Концепцію сформулював Карл Юнг, а до брендів та маркетингу її адаптували у 2001-му році Керол Пірсон та Маргарет Марк. Зараз у брендингу виділяють 12 основних архетипів, у кожного з них свої цінності та особливості.

Щоб вибрати архетип для бренду, важливо орієнтуватися на цільову аудиторію та образ, який ви хочете сформувати.

А саме: фокусуватися на головному бажанні ЦА, її цілях та цінностях, емоціях та ключових страхах, а також на логіці. Архетип використовують у кожному каналі комунікації бренду — від візуалу чи текстів у соцмережах до вибору інфлюенсерів чи блогерів для реклами. Зібрали оптимальні архетипи, які підійдуть фітнес-тренеру чи тренажерному залу.

Шукач (Explorer)

Особливість цього архетипу — новаторські підходи чи акцент на обслуговуванні, і навіть вираз індивідуальності через придбане. Приклади архетипу Шукач — Subaru, Джонні Депп, GoPro та Jeep. У каналах комунікації наголошуйте на універсальності та практичності тренувань. Ідеально архетип підійде для фітнес-тренерів, котрі випускають власні онлайн-курси.

Що подивитися для натхнення: рекламний ролик «Спортмайстер. Жодного дня без спорту».

fitness-brand

Мудрець (Sage)

Мудрець транслює експертну інформацію, підкріплену багаторічним досвідом у сфері. Експертність має підтверджуватись сертифікатами та нагородами. Бренд, збудований на цьому архетипі, спонукає думати. Яскраві приклади людей-брендів Мудрець — Harvard, CNN та The Oprah Winfrey Network. У каналах комунікації важливо наголошувати на отриманні досвіду та свіжих дослідженнях.

Що подивитись для натхнення: блог Avocado Sasha — російського дипломованого біомедика Саші Єфімової з освітою в American School of Milan і University of Oxford.

fitness-brand

Бунтар (Outlaw)

Методики і контент Бунтаря часто мають революційний характер. Вони підкреслюють незалежність та мислення "out of the box". Головні приклади брендів на основі цього архетипу — Harley-Davidson, Jack Daniels та Diesel. Рекламу націлюйте не лише на чоловіків та сміливих жінок, але також на любителів екстремального спорту.

Що подивитися для натхнення: рекламу Harley-Davidson та Instagram-профіль української актриси, сертифікованої йогині та боксерки Тетяни Гайдар.

fitness-brand

Герой (Hero)

Герой — це трансляція інноваційного продукту або методик, які допомагають користувачеві послуг фітнес-тренера відкрити свої сильні сторони та можливості. Приклади брендів — Nike, Nissan та супергерої. Для ефективних продажів Герою рекомендується кидати виклик споживачеві реклами. Мотивацією до покупки повинні бути можливість стати сильнішими, витривалішими, а також позбутися страху. Небезпека та екстрим — Основні складові архетипу, а особливе задоволення і гострі відчуття приносить Герою подолання перешкод, прокачування себе і безперервне зростання.

fitness-brand

Дбайливий (Caregiver)

Особливості архетипу — акцент на обслуговуванні, клієнтська підтримка, асоціації зі здоровим харчуванням та піклування про покупця. З метою ефективних продажів Дбайливому необхідно надавати оперативну допомогу клієнту у вирішенні його питань.

fitness-brand

Готовий контент-план для фітнес-тренера: про що писати в блозі та соцмережах

У сфері фітнес-послуг, як і будь-якому іншому бізнесі, існує боротьба за клієнтів. Ваша мета — довести, що ви краще, з вами результат видно швидше, а тренування проходять комфортніше, різноманітніше та цікавіше. Під час ведення профілю у соціальних мережах та просуванні послуг фітнес-тренерам рекомендується звертати увагу на такі фактори:

fitness-brandКонкуренти. До них можна віднести навіть колег з фітнес-клубу. Якщо спортзалів у вашому місті багато, змагатися за увагу клієнтів доведеться активніше. 

fitness-brandНапрямок тренувань. Крім зниження ваги, зміцнення м'язів або нарощування маси, останніми роками з'явилося багато нових фітнес-напрямків: аеро-йога, тераробіка, так-бо, калланетика, TRX, pole-sport та інші. Завдання тренера — пояснити ЦА, в яких напрямах він спеціалізується. Це має бути зрозуміло виходячи з візуалу на веб-сайті та в соцмережах, а також по текстах, шапці профілю в Instagram і т.д.

fitness-brandЦільова аудиторія. Є тренери-універсали, а є фахівці, які працюють із конкретною аудиторією: молоді мами, чоловіки, категорія підготовки до змагань чи виступів. Контент необхідно генерувати для чинних та потенційних клієнтів.

fitness-brandЛокація. Переважно цільова аудиторія фітнес-тренера — люди, які живуть чи працюють недалеко від спортзалу. Це важливо враховувати при просуванні облікових записів у соцмережах — наприклад, коли настроюється таргетована реклама. Але є і зворотний бік: вашою метою в просуванні особистого бренду може стати акцент на впізнаваності чи формуванні іміджу. Або на розвитку облікового запису, орієнтованого на онлайн-тренування. Таким тренерам не потрібно прив'язуватись до конкретної локації. 

Завдання фітнес-тренера — показати, що він кращий за інших, і займатися варто у нього. Цього можна досягти за допомогою продуманого, цікавого контенту. Кожен пост має відповідати конкретному завданню:

fitness-brandfitness-brandfitness-brandfitness-brandfitness-brandfitness-brand
  • показати свій професіоналізм;

  • рекламувати вільний годинник для персональних та групових тренувань;

  • повідомити про акції або зміни в роботі спортзалу;

  • зміцнити довіру користувачів;

  • збільшити взаємодію з контентом;

  • підняти активність у профілі.

Контент розбийте за рубриками: ефіри зі спортивними зірками, лайфхаки або добірки вправ, лайфстайлові пости про особисте життя та харчування, «До-Після» клієнтів і т. д. У stories можна публікувати тести на знання техніки виконання вправ та відгуки клієнтів. Якісні, живі фото та корисна інформація у постах — все це важливо у формуванні особистого бренду та залученні нових людей на тренування.

fitness-brand

4 фітнес-тренери з сильним особистим брендом

Хтось почав свою кар'єру, навчившись нутріціології та фітнесу у популярних університетах світу. Інші стали популярними випадково: просто почавши публікувати тренування, які допомогли зменшити вагу після вагітності. Зібрали топ-4 зірки фітнесу за версією Forbes. Наведені у добірці приклади — про користь, естетику тіла та мотивацію.

Наталі Джилл (Natalie Jill), 49 років

Передплатників у Instagram: 516 тисяч

Акаунт у Instagram 49-річна Джилл завела, щоб ділитися порадами з харчування та розповідати про свою боротьбу із набраними під час вагітності кілограмами. Зараз на рахунку фітнес-тренерки — книга, сайт про спорт та харчування, популярні відеоуроки та додаток з порадами з тренувань.

fitness-brand

Лізабет Лопес (Lyzabeth Lopez), 35+ років

Передплатників у Instagram: 2 мільйони

Персональний фітнес-коуч розпочала просування особистого бренду, викладаючи тренування для любителів фігури «пісочний годинник» без бездумних «сушок» та жорстких дієт. У тренера своя франшиза фітнес-клубу і є онлайн-програми тренувань.

fitness-brand

Симеон Панда (Simeon Panda), 30+ років

Передплатників у Instagram: 7,7 мільйона

Фітнес-модель, професійний атлет та тренер займається спортом з 16 років. Блог про спорт Симеон веде з 2013-го року, а кількість його передплатників в одному лише «Інстаграмі» практично досягло позначки 8 мільйонів. Відеоролики спортсмена набирають понад 600 тисяч переглядів. Панда також випускає електронні книги з порадами про спорт, а також лінійку спортивного одягу та аксесуарів.

fitness-brand

Джо Вікс (Joe Wicks), 30+ років

Передплатників у Instagram: 1,8 мільйона

Джо Вікс — популярний блогер, фітнес-коуч та автор книг з правильного харчування. У соціальних мережах він ділиться 15-хвилинними тренуваннями, виконання яких на щоденній основі допоможе досягти гарного, рельєфного тіла. У книгах фітнес-тренер ділиться рецептами корисних та смачних страв, а також пропагує правильне харчування, ґрунтуючись на своєму багаторічному досвіді. У профілі Instagram також можна зустріти багато фото «До-Після» клієнтів, яких консультував Вікс.

fitness-brand

Що читати для розвитку особистого бренду

Бренд — це не просто логотип чи слоган. Щоб вчитися упаковувати свої сильні сторони у брендинг та впливати на репутацію, важливо постійно прокачувати свої знання та застосовувати їх на практиці, а також використовувати ефективні способи просування та відмовлятися від менш успішних. Найкращий спосіб поповнити багаж знань — вчитися у найкращих.

«Створіть власний бренд. Як знаходити можливості, розвиватися та виділятися»

Автор: Юрген Саленбахер

Автор книги — викладач у Барселоні (IED), Люцерні (HSLU) та Стокгольмі (Hyper Island). Він же — коуч в галузі дизайну та бізнесу. Юрген Саленбахер у своїй книзі пояснює, як розвивати творче мислення та зробити бренд помітним для цільового споживача. Окрема глава присвячена розвитку особистості: вона містить вправи та поради, які допоможуть визначити свій потенціал, цілі, завдання, місію та цінності.

fitness-brand

«Не очевидно. Як виявляти тренди раніше за інших»

Автор: Рохіт Бхаргава

Рохіт Бхаргава — засновник Influential Marketing Group, експерт з трендів та консультант великих компаній з брендингу. Він також викладає маркетинг та продажі в Джорджтаунському університеті. Виступав у 30+ країнах перед аудиторією до 10 000 осіб.

Книга Рохіта Бхаргава навчить визначати значущі для вашого бізнесу тренди. Грунтується на 4-річних дослідженнях та досвіді роботи автора з такими великими компаніями, як Intel та Світовий банк. У книзі також описано ефективну методологію пошуку трендів.

«Як стати популярним автором. Тексти на службі власного бренду. 5 кроків»

Автор: Катерина Іноземцева

Катерина Іноземцева — засновник онлайн-школи # FreePublicitySchool, колумніст Forbes, спікер конференцій TEDx. З 2014 року допомагає підприємцям та експертам просувати особистий бренд за допомогою інструментів «фріпаблісіті» — публікацій у ЗМІ, виступів та книг. Ви дізнаєтесь, як створювати корисний та захоплюючий контент, взаємодіяти зі ЗМІ, визначати потреби та «болі» своєї ЦА, а також як освоїти тайм-менеджмент, щоб усе встигати.

Де замовити послуги зі створення бренду с нуля

Кожен сервіс або послуга у 2021 році рухається від глобалізації до персоніфікації. Людина найчастіше приходить не до спортзалу, а до конкретного фітнес-тренера. Маючи прокачений особистий бренд, відкриваються нові можливості.

Людина-бренд — це свобода, можливість продавати свої знання та послуги за вищою вартістю. Крім того, зібравши велику кількість передплатників, можна тренувати клієнтів у всьому світі або продавати курси онлайн-тренувань мешканцям різних країн.

Сьогодні доступно безліч каналів та інструментів, які допомагають у створенні та просуванні особистого бренду. Їх вибір залежить від ЦА та вашого досвіду, і не обмежується звичними Facebook, Instagram чи YouTube. Правильно підібрати майданчики для взаємодії з цільовим клієнтом, а також ефективно просувати їх допоможуть фахівці WeLoveBrands. Ми зафіксуємо ваші вимоги та побажання, проаналізуємо ринок, вивчимо основних конкурентів, визначимо потреби цільової аудиторії. Після чого розробимо стратегію та позиціонування людини-бренду.

Персональний брендинг в WeLoveBrands також включає створення фірмового стилю, підготовку візуалу, неймінг і сторітлінг. Окремо просувається персональний бренд — веб-сайт та соціальні мережі. Для отримання консультації та визначення вартості замовлення зв'яжіться з нами по телефону або залиште запит на сайті. Розвивайте бізнес та заробляйте за допомогою своєї індивідуальності!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5