→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Особистий бренд бухгалтера – шлях до довіри клієнтів

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд бухгалтера – шлях до довіри клієнтів

Незалежні бухгалтери та аудитори працюють у висококонкурентній сфері. Продемонструвати індивідуальність та виділитися на тлі подібних пропозицій стає дедалі важче. Нещодавно бухгалтери знаходили роботу за допомогою оголошень у газетах та сарафанного радіо. Сьогодні розвивати бізнес та вибудовувати особистий бренд допомагає активне позиціонування у соцмережах.

Що таке особистий бренд бухгалтера і чому він такий важливий

Особистий бренд — це унікальний набір характеристик, які допомагають відрізнити та виділити людину в її сфері діяльності. Це ім'я та прізвище, стиль та манера поведінки, імідж, спеціальність, професійні якості та думка суспільства про неї. Сильний бренд бухгалтера — висока впізнаваність у ділових колах, визнання компетентності, позитивні асоціації, довіра та авторитет у сфері бізнесу.

Більшість бачить бухгалтера фінансовим експертом з аналітичним складом розуму, пов'язуючи його діяльність з урахуванням господарських операцій та розрахунком податкових зобов'язань клієнтів. Насправді роль цього фахівця набагато ширша: він відповідає за фінансовий успіх клієнтів, підвищує якість їхнього життя і найчастіше стає їхньою довіреною особою.

Бухгалтеру, як і представникам інших сфер бізнесу, важливо встановити зв'язок із аудиторією та продати їй свої послуги. Сильний персональний бренд та позитивний імідж значно спрощують це завдання. Зарекомендуйте свій бренд, і вас вважатимуть авторитетом у цій галузі. Так підвищується ймовірність завоювати довіру цільової аудиторії, що важливо у галузі бухгалтерського обліку та фінансів, оскільки фахівець працює з грошима та особистою інформацією клієнтів.

Бухгалтер, який має сильний бренд, отримує низку конкурентних переваг перед конкурентами. До плюсів прокаченого бренду можна віднести:

 

accountants-brandнезалежність від роботодавців, можливість самостійно знаходити та підбирати проекти;

 

accountants-brandрозширення кола ділових контактів;

 

accountants-brandпопулярність та визнання у бізнес-середовищі;

 

accountants-brandвисокий рівень доходів.

 

Прокачений особистий бренд: до чого потрібно бути готовим?

Кожна медаль має зворотний бік. Маючи сильний бренд, потрібно бути готовим до:

  • надмірної уваги з боку суспільства;

  • витрат часу на подальший розвиток бренду;

  • концентрації та постійного самоконтролю;

  • можливої появи недоброзичливців;

  • необхідності підтримувати вибраний образ.

Людина-бренд немає права на помилку. Приклади показують, що кожен промах негативно впливатиме на репутацію фахівця, а значні помилки можуть «вбити» всю маркетингову та PR-діяльність, спрямовану на розкручування бухгалтера.

accountants-brand

Перше враження: від чого залежить та як на нього впливати

Відносини багато в чому залежать від того, як ви вперше представитеся іншій людині. Дослідження показують, що красиві та високі чоловіки отримують вищу зарплатню. У той же час, від привабливих людей очікують більше щирості, комунікабельності та кваліфікації. «Дитячі обличчя» часто сприймаються як добрі, теплі та чесні, на відміну від людей з гострими чи незграбними рисами обличчя. Можна подумати, що хороша зовнішність «окупається», коли йдеться про перше враження. Але що впливає на перше враження?

Найважливіший аспект при знайомстві — невербальні сигнали. Одяг, зачіска, аксесуари та інші елементи зовнішнього вигляду мають менше значення, ніж жести та міміка.

Дослідження інших вчених також підтверджують теорію про силу впливу міміки та мови тіла у перші хвилини знайомства. Проста експресія, особливо демонстрація позитивних емоцій залишають стійкі спогади. Ці емоції можуть виражатися через позу, жести, зоровий контакт, тон голосу, положення рота та форму брів.

На думку психологів, враження про людину формується за одну десяту секунди, максимум до 3-4 секунд. Відбувається підсвідома оцінка, чи заслуговує ця особа на довіру, чи компетентний цей фахівець, екстраверт перед вами чи інтроверт. Деякі риси особи можуть пов'язувати з екстраверсією, домінуванням та навіть загрозою. Часто перше враження помилкове, оскільки воно ґрунтується на упередженнях. Незважаючи на те, що наукові дані пояснюють помилковість таких думок, важливо формувати позитивне перше враження. Це допоможе зав'язати нові знайомства та ділові контакти, що ґрунтуються на довірі та авторитеті. Ці поради допоможуть досягти позитивних результатів:

  • Підтримуйте зоровий контакт під час зустрічі або розмови з іншою людиною.

  • Розслабляйте м'язи обличчя. Можна підтримувати легку посмішку, коли це доречно.

  • Не хмурте брови, щоб не створювати напружену обстановку.

  • Носіть чистий та підібраний на кшталт фігури одяг.

  • Підтримуйте волосся, руки і тіло чистим і доглянутим.

  • Говоріть нейтральним, м'яким голосом. Якщо хочете виглядати більш авторитетним, намагайтеся розмовляти нижчим голосом — це підкреслює експертність, впевненість у власних знаннях та лідерські якості.

Перші секунди знайомства мають важливе значення. Від них часто залежать ваші подальші стосунки, тому будьте готові справити гарне перше враження.

Атрибути людини-бренду

Відмінні риси, характеристики та особливості людини у брендингу називають атрибутами. До них належать прізвище, ім'я, зовнішні дані, особливості характеру, спеціальність, кваліфікація, професійний досвід, досягнення та захоплення. Окрім ділового іміджу у професійному середовищі, особистий бренд бухгалтера може стати унікальним завдяки високій кваліфікації, відповідальному підходу до робочих проектів та вмінню зберігати ділові таємниці.

Завдання бренд-менеджера чи брендолога — знайти унікальні, сильні атрибути бухгалтера, а також за допомогою спеціальних інструментів та каналів просування привернути увагу потенційних замовників.

accountants-brand

6 кроків на шляху до сильного особистого бренду

Особистий бренд розкривається через розуміння своєї індивідуальності, сильних та слабких сторін. Побудувати сильний бренд означає вивчити та використовувати найкращі персональні якості: від зовнішніх даних та характеру до професійної підготовки та досвіду.

 

accountants-brand визначте свою цільову аудиторію.

Декілька питань можуть допомогти визначити коло замовників:

 

accountants-brandСфера діяльності клієнта?


accountants-brandЙого рівень доходів?


accountants-brandВікова категорія замовників?


accountants-brandОсновні проблеми, з якими стикається клієнт?


accountants-brandЯк ці проблеми можуть закрити ваші професійні послуги? 


accountants-brandЩо змусить клієнта сплатити послугу? 


accountants-brandЗа що він готовий заплатити велику суму? 

 

Визначивши ідеальних клієнтів, ви отримаєте чітке уявлення про те, хто вони, які цінності та пріоритети. Крім того, це допоможе сформулювати унікальну пропозицію.

 

accountants-brandсформуйте свій образ.

На аркуші паперу або в документі на комп'ютері придумайте ім'я, яке використовуватимете в онлайн-просуванні, а також створіть ідеальну версію самого себе. Спробуйте відповісти на такі запитання:

 

accountants-brandНа кого з авторитетних осіб ви хочете бути схожим?


accountants-brandЯким ви бачите себе через 5-10 років?


accountants-brandНа який рівень доходів розраховуєте за рік, 5 чи 10 років?


accountants-brandЩо вам потрібно прокачати, щоб заробляти більше зараз? 


accountants-brandЯкі п'ять найважливіших цінностей, які будуть корисні потенційному клієнту, ви можете виділити? 

 

Сформуйте уявлення про себе та свій потенціал. Важливо також підтримувати life-long learning, проходити спеціалізовані та додаткові курси, стежити за трендами у сфері, щоб збільшувати свою популярність на ринку праці.

 

accountants-brandпроведіть дослідження.

До створення свого сайту та просування в соцмережах з'ясуйте потреби цільової аудиторії. Подивіться список друзів, визначте, чи потрапляє хтось із них у вашу ЦА. Визначити та виділити потреби цільового клієнта в галузі бухгалтерського обліку можна також за допомогою спеціальних сервісів, таких як парсери соціальних мереж, внутрішні інструменти у Facebook та Twitter, Google Analytics, «Яндекс Аналітика» та інші.

accountants-brand

 

accountants-brandвизначте канали для просування особистого бренду.

У мережах Facebook, Linkedin, Instagram та YouTube ви можете ділитися інформацією, цікавою для своєї ніші. Визначте, якими платформами найчастіше користується ваша ЦА. Починайте діалог з відомими людьми в цих соцмережах, ставте лайки на їхніх сторінках і звертайтеся безпосередньо до них, пропонуючи гостьові публікації в їхніх блогах. Це може допомогти розширити охоплення серед своєї аудиторії, а також «достукатися» до тих, хто потребує бухгалтерських послуг.

 

accountants-brandпідтримуйте комунікацію з передплатниками.

Соціальні мережі — ефективний інструмент взаємодії із цільовою аудиторією. Відповідайте на коментарі під своїми постами, а також на повідомлення у приватних повідомленнях. Не ігноруйте негативну критику, намагаючись вирішити кожне запитання користувачів. Позитивні відгуки про свою діяльність публікуйте у стрічці чи stories.

 

accountants-brandфіксуйте результати.

Важливо точно відслідковувати, скільки часу і грошей ви витрачаєте на маркетингову стратегію, а також який це результат приносить. Проаналізуйте, які платформи приносять найкращий результат, які теми набувають найбільше взаємодій серед користувачів. Важливо також розуміти, з якої платформи до вас приходить найбільше клієнтів.

Самостійне формування та просування особистого бренду може давати непогані результати. Однак бухгалтерський облік краще довірити бухгалтеру, а просування власного бренду — професійному маркетологу. Експерти компанії WeLoveBrands з нуля формують стратегію просування особистого бренду, допомагаючи розширити кількість ділових контактів та нових клієнтів.

Архетипи: як бухгалтеру сформувати сильний особистий бренд

Чому одні бренди викликають сильні емоції та прихильність, а інші — повну байдужість з боку аудиторії? Чому ми прямуємо за одними брендами, надихаємося ними, купуємо їхню продукцію, тоді як інші компанії залишаються в тіні? Відповідь — в архетипі, який використовує бренд.

Бренд-стратеги та маркетологи з метою підвищити продаж та впізнаваність компаній часто звертаються до психології. Один із прийомів — теорія архетипів. Архетипи брендів відповідають індивідуальності власника та викликають у користувачів конкретні образи. За Карлом Юнгом, розробником теорії, архетипи — це спільні всім психічні структури, які ми успадкували від наших предків. Саме вони змушують нас реагувати на різні події певним чином. Ви також можете впливати на несвідоме, створюючи бренди, привабливі тільки тому, що вони відповідають нашим переконанням, що глибоко вкоренилися.

accountants-brand

Дванадцять найяскравіших архетипів брендів — це:

  1. Маги. Їхня головна місія — зробити світ місцем, де справджуються мрії. Це надихаючі творчі бренди, найяскравіший приклад архетипу — конструктори Lego, що завоювали клієнтів у всьому світі.

  2. Мудреці. Хочуть зробити світ розумнішим, оперують даними з надійних джерел інформації, звертаються до інтелекту та відіграють роль наставника чи гуру. На відміну від магів, мудреці не створюють майбутнє, а допомагають людям зрозуміти сьогодення, спираючись на досвід, практичну інформацію та аналіз.

  3. Простодушні. Їхня основна мета — приносити позитивні емоції. Простота і наївність цього архетипу відбиваються у відкритому ставленні до світу. Простодушні прагнуть виглядати надійними і заслуговують на довіру, демонструють високу мораль. Цей архетип викликає у споживачів почуття щастя та ніжності.

accountants-brandaccountants-brandaccountants-brand
  1. Бунтарі. Ламають стереотипи та порушують соціальні норми. Вони допомагають виходити за межі звичок, кидають виклик умовностям та авторитетам. Яскравий приклад такого архетипу серед брендів — виробник культових мотоциклів Harley-Davidson.

  2. Блазні. Їх відрізняє легковажний погляд життя. Головна місія брендів цього архетипу — доставити світові радість. Вони веселі, смішні та безтурботні. Мета блазня — не відволікати людей від їхніх справ, а допомагати отримувати задоволення від того, що вони роблять.

  3. Коханці. Створюють атмосферу кохання, пристрасті та поваги. Вони надихають, викликають сильні емоції та асоціації, пов'язані з чуттєвістю та романтичними стосунками.

accountants-brandaccountants-brandaccountants-brand
  1. Шукачі. Завжди налаштовані на пригоди. Їх відрізняє дух незалежності та непідробна цікавість. Сенс життя шукачів у постійному русі, пошуку нових вражень, ризик та порушення загальноприйнятих правил.

  2. Правителі. Це лідери, які перетворюють хаос на лад. Правителі допомагають людям організувати своє життя, бачити світ стабільним та безпечним. Вони відповідають порядності, честі та бездоганній, стабільній репутації.

  3. Дбайливі. Прагнуть безкорисливого служіння і мріють об'єднати людей навколо спільної мети. Щедрий характер турботливих робить їх авторитетними фігурами та об'єктами захоплення. Наприклад, вони запрошують людей взяти участь у кампаніях із захисту навколишнього середовища. Вони не просто чекають на пожертвування, а хочуть донести до людей наслідки своїх дій, а також надихнути їх на зміни.

accountants-brandaccountants-brandaccountants-brand
  1. Герої. Живуть заради порятунку інших, покращують світ, діють відважно та сміливо і надихають інших робити те саме. Головна мета Героїв — розв'язати глобальні проблеми.

  2. Славні малі. Ними рухає прагнення взаємодіяти з іншими. Цей архетип побудований на простих людських цінностях, визнання важливості кожної особистості, скромний і гідний спосіб життя.

  3. Творці. Створюють речі, які мають глибокий зміст і цінність. Бренди-творці ставлять творчість понад усе. Вони допомагають розвивати уяву та дають інструменти для успіху.

accountants-brandaccountants-brandaccountants-brand

Архетипи брендів можна розділити на чотири категорії. Кожна з них характеризує спрямованість: порядок, самопізнання, групова приналежність та зміна. Чотири мотивації також є головними людськими рушійними силами, визначеними Абрахамом Маслоу.

Найчастіше у брендах поєднуються кілька архетипів. В особистому бренді бухгалтера найяскравіше виявляються риси Мудреця та Творця. А прагнення порядку і безпеки відносить їх і до архетипу Правитель.

Створення бренду «під ключ» в агенції WeLoveBrands

Особистий бренд дає популярність і клієнтів, а також збільшує доходи. Створити власний бренд — означає використовувати знання маркетингу та психології, досвід та інтуїцію.

Ми вивчимо вашу історію, ознайомимося з професійним досвідом та спеціалізацією. Проаналізуємо ринок, цільову аудиторію та конкурентів, розробимо фірмовий стиль та візуальну складову. Доступна розробка брендбука та просування бренду в соціальних мережах Facebook, Instagram та YouTube. Бажаєте отримати безкоштовну годинну консультацію, а також перші рекомендації щодо просування персонального бренду? Зв'яжіться з нами, щоб розпочати залучати нових клієнтів без «слива» бюджету.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5