Блог
12 Квітня
Пивні логотипи: креативні рішення для пива та пивоварень
Ще з давніх-давен люди шукали спосіб відпочити і розслабитися після важкого робочого дня. Саме з такою метою створювалися паби та таверни. У таких закладах популярним напоєм було пиво для посиденьок у компанії друзів. І зараз, за статистикою, 60% малого бізнесу спрямовано на сферу відпочинку та розваг. Саме тому у пивних барів та магазинів велика конкуренція.
12 Квітня
Логотип для манікюрного салону або нейл майстра
А ви знали, що у світі 55% жінок регулярно користуються послугами манікюру? Тільки подумайте, якщо відсотки перевести в реальне число, воно складе близько 2 млрд. Шокує, правда?
12 Квітня
Логотип для охоронної фірми
Кожна людина хоче бути у безпеці та прагне захистити своє майно. Тому люди й звертаються до охоронних компаній. Але як серед багатьох фірм вибрати ту, яка забезпечить швидке реагування на непередбачену ситуацію?
12 Квітня
Логотип для натяжних стель
Ремонт квартир та різних приміщень завжди актуальний та цікавить людей. Різні панельні варіанти, кам’яне або дерев’яне оздоблення – всі ці дизайнерські рішення тьмяніють у порівнянні з красою натяжних стель.
12 Квітня
Логотип для рибного магазину
А ви купили б червону ікру чи рибу в продуктовому магазині без вивіски чи логотипу? За статистикою, кожен третій покупець надає значення, де саме купувати продукти харчування. Те саме стосується і магазину морепродуктів. Адже логотип – це не тільки ідентифікація підприємства, а й свого роду гарантія якості продукції, що продається.
12 Квітня
Логотип розплідника рослин – підвищуємо лояльність до компанії
Розплідник рослин для більшості власників – хобі, що переросло у бізнес. А щоб ця справа набирала обертів, звичайно ж, потрібні клієнти. Залучити споживачів та одночасно виділитися на тлі конкурентів допоможе яскравий візуальний образ. Іншими словами, вам слід створити логотип для розплідника рослин, який буде добре запам’ятовуватися та працювати на імідж компанії, перетворюючи ваших клієнтів на постійних покупців.
4 Квітня
Логотип для фінансової компанії – безпека та надійність
Почуття безпеки та надійності — головне посилання кожної організації, що працює у сфері фінансів. І щоб привернути до себе споживачів, слід створити фірмовий знак, який переконує їх у стабільності компанії та високій якості послуг.
4 Квітня
Навіщо компанії, що виробляє шоколад, потрібен логотип?
Напис коричневого кольору – ось переважна більшість логотипів шоколаду. Якщо ваше лого схоже на лого конкурентів – як глядач може запам’ятати вас? Як ваш бренд знайде нових клієнтів?
4 Квітня
Логотип для тату салону – новаторські рішення для туту майстрів
Статистика 2020 року говорить про те, що тату-салони – це мільярдна галузь, в якій легко розвиваються стартапи. Навіть за відсутності великого стартового бюджету ви цілком можете розраховувати на рентабельність, яка буде вищою за середню. Але людям, які хочуть розвиватися в цій галузі, необхідно приділяти пильну увагу тому, як вони представлять себе своєї аудиторії. І першим, найвідповідальнішим кроком буде створення логотипу.
4 Квітня
Логотип для майстра вій – акцент на красі та моді
«У жінок є лише дві зброї: туш для вій та сльози. Але ми не можемо їх використовувати одночасно.» Мерилін Монро
4 Квітня
Логотипи для дитячого садка – демонструємо любов та турботу
Що важливо для батьків, які вперше віддають свою дитину до дитячого садка? Щоб там було безпечно та комфортно, щоб малюк проводив час цікаво та з користю, щоб вихователі були уважними, справедливими та не поділяли дітей.
3 Квітня
Логотип для особистого бренду – підвищуємо впізнаваність
Логотип є одним з ключових елементів для бренду. Його створюють не тільки для корпорацій та міжнародних компаній — від емблеми також залежить впізнаваність блогера чи знаменитості.
3 Квітня
Логотип для Instagram – виводимо профіль на новий рівень
Instagram щомісяця використовує один мільярд людей. 63% користувачів соцмережі заходять у свій аккаунт мінімум щодня, а 42% – кілька разів на день. 200 мільйонів людей щодня відвідують один чи навіть кілька бізнес-профілів в Інстаграмі.
3 Квітня
Неймінг: як назвати магазин електроніки
Як ви вважаєте, чи впливає назва компанії на просування товару? Адже навіть у мультфільмі «Острів скарбів» капітан Врунгель казав так: «Як корабель назвеш – так він і попливе». Така нехитра цитата розкриває всю важливість неймінгу у розробці бренду будь-якої компанії. Адже споживач спочатку оцінює товар саме за логотипом та його назвою.
3 Квітня
Назва для магазину годинників – крокуємо в ногу з часом
Ви – власник магазину годинників? І крім слова «годинник», для назви нічого не лізе в голову? Тоді ця стаття для вас. Розкажемо, де черпати натхнення для оригінальних ідей, поділимося лайфхаками та методами створення цікавого нейма для магазину годинників.