→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотипи для житлових комплексів – індустріальна досконалість

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотипи для житлових комплексів – індустріальна досконалість

Навіть якщо назви популярних брендів не були включені в логотип, я вважаю, що більшість людей на планеті могли визначити за графічним знаком бренд, який він представляє. Куди б ми не пішли, ці знаки супроводжують нас усе життя. Вони вбудовані в нашу культуру та спосіб життя. Так. Ви все правильно зрозуміли: логотипи відомих брендів впливають на наші рішення, розповідають нам про цінності компанії та часто сповнені сенсу. І якщо навіть світове визнання та впізнаваність житлового комплексу все ще не переконали вас у необхідності створити свій логотип, нижче представлені ще чотири вагомі аргументи.

Житловому комплексу потрібен логотип, бо він:

Логотипы для жилых комплексовІдентифікує. Можливо, ви дивилися старі вестерни і пам'ятайте, що ковбої, приймаючи худобу на ферму, ставили на ній тавро, ніби підтверджуючи право власності. Логотип житлового комплексу несе ту саму ідею – він підтверджує, що об'єкт належить бренду. Відображений на всій друкованій продукції бренду він розповідає про ваш житловий об'єкт та переваги, які ви пропонуєте потенційним покупцям нерухомості. Перед тим як розпочати розробку дизайну логотипу потрібно повністю зануритися в середу, в якій існуватиме графічний знак. Все дізнатися про бренди-конкуренти, як виглядають їхні логотипи і що потрібно зробити, щоб ваш графічний знак одразу виділявся на тлі конкурентів.

 

Логотипы для жилых комплексовЗапрошує потенційну аудиторію познайомитися з вашим брендом. Так, наш світ не можна назвати монохромним. Людям подобається цікаві ідеї дизайну та нові колірні рішення. Логотип, який представляє ваш бренд, розробляється так, щоб пробудити цікавість вашої потенційної аудиторії. Роль дизайнерів не просто створити щось чудове. Варто пам'ятати, що зараз ми говоримо не про мистецтво, а про стратегічний бізнес-інструмент, який дасть можливість ідентифікації житлового комплексу у величезному світі.

 

Логотипы для жилых комплексовПолегшить завдання розповісти історію компанії та встановити зв'язок із споживачами. У поєднанні з грамотною маркетинговою стратегією логотип викликатиме у споживача потрібні емоції, що призводить до здійснення потрібної дії. Ну а хороша новина полягає в тому, що графічний знак не обов'язково має бути надскладним і дорогим. Тому не існує причин, через які житловий комплекс не може мати гарного логотипу.

 

Логотипы для жилых комплексовЛоготип формує очікування аудиторії. І на цьому місці ми повинні зрозуміти весь рівень відповідальності. Що думатиме потенційний покупець при погляді на логотип вашого житлового комплексу? Занадто корпоративний? Веселий? Дорогий? Радикальний? Логотип та пов'язаний з ним фірмовий стиль має повністю відображати послання бренду цільової аудиторії.

 

Особливості створення логотипу для житлового комплексу

Після того, як закінчите читати цю статтю, ви вже будете готові почати пошук брендингового агентства або позаштатного дизайнера для розробки дизайну логотипу, який представить ваш житловий комплекс. Складіть творчий бриф який спрямовуватиме процес розробки та допоможе вам зробити правильний вибір стилю: простий, вінтажний, елегантний, елітний, розкішний, сучасний? Ви визначились із стилем? Починайте процес проектування.

Логотипы для жилых комплексовВи ще не знаєте, як називається ваш житловий комплекс? Визначтеся з назвою.

 

Вибір назви житлового комплексу варто довірити брендинговій агенції або неймерам. Тут важливо враховувати загальну стратегію бренду, а не задоволення власних амбіцій. Звичайно, тут можна застосувати класичні формули:

Логотипы для жилых комплексов Прізвище + нерухомість = назва

 

Логотипы для жилых комплексов Ваше ім'я + імена партнерів + нерухомість = назва

 

... та отримати нічим не примітну назву одного з житлових комплексів.

 

Логотипы для жилых комплексов

Або назва розроблена командою фахівців може стати частиною сильної маркетингової кампанії.

 

Логотипы для жилых комплексовЧи хочете ви, щоб у логотип був включений слоган? Чи варто використовувати слоган у логотипі?

 

Якщо ви все ж таки зважилися на це, варто переконатися, що він гармонійно вписується в логотип. Включити довге речення та візуально зіпсувати дизайн через дисбаланс – думаю, зовсім не те чого ви прагнете. Є ідеальне вирішення проблеми: зробити дві версії слогана: коротку версію використовувати у логотипі, а довгий слоган на решті об'єктів брендингу.

 

Логотипы для жилых комплексовПодумайте над колірною гамою.

 

Колірна гамма логотипу. Що може бути простішим? – посміхнетесь ви. Але тут не йшлося про ваш улюблений колір, тут треба враховувати: галузь, основних конкурентів та потенційну аудиторію. Кожен колір несе своє смислове навантаження, тому варто переконатися в тому, що колірна гама відповідає цінностям вашої компанії і позиціонує її в правильному кольорі.

Значення кольорів

Логотипы для жилых комплексовСиній: логічність, завершеність, стабільність

 

Логотипы для жилых комплексовБірюзовий: незалежність, відданість

 

Логотипы для жилых комплексовФіолетовий: розкіш, люкс, багатство, успіх

 

Логотипы для жилых комплексовЗелений: прагнення до всього натурального, молодість, свіжість, здоров'є

 

Логотипы для жилых комплексовРожевий: легковажність, молодість, насолода

 

Логотипы для жилых комплексовЧервоний: пристрасть, впевненість, енергія, амбіції

 

Логотипы для жилых комплексовЖовтий: щастя, оптимізм, літо, дружелюбність

 

Логотипы для жилых комплексовПомаранчевий: азарт, творчість, радість. Сірий: сила, зрілість, формалізм

 

 

Логотипы для жилых комплексовВиберіть графічний знак

 

На цьому етапі ухваліть рішення: ваш логотип буде текстовим або включатиме графічне зображення. Перевага графічного зображення полягає в тому, що його можна згодом використовувати без тексту. І обрана графіка може стати органічною частиною логотипу або його знищити. Якщо ви все ж таки вирішили використовувати графіку, то перед дизайнером відкриється багато можливостей для творчості: вибрати абстрактний дизайн або щось специфічніше для вашої сфери діяльності. Є 2 поширені помилки, яких припускаються дизайнери або власники житлових комплексів: надто перевантажене зображення або надто буквальне. Графіка не повинна бути універсальною та виглядати як кліпарт.

 Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

 

 

Логотипы для жилых комплексовОзнайомтеся із можливими варіантами шрифтів.

 

Вибір шрифту – відповідальне рішення, що впливає на сприйняття житлового комплексу. Кожен шрифт розповість про свою історію. Ну, наприклад: ваш житловий комплекс сучасний і прагне розвитку. Тоді ваш ідеальний вибір – шрифт без засічок. Якщо ви прагнете позачасової класики і шануєте традиції, тоді навпаки варто звернути увагу на шрифт із засічками. Назва житлового комплексу має гармонійно поєднуватися зі шрифтом слогану та не суперечити один одному.

Поради щодо підбору кольору та шрифтів

Отже, поговоримо про колірну гамму. Згідно зі статистичними даними, проведеними маркетологами Каліфорнійського університету, саме колір збільшує впізнаваність бренду (до 80%). Ви відразу ж згадали Home Depot, Target та T-Mobile з їх незвичайними відтінками помаранчевого, червоного та рожевого? Як створити унікальну кольорову гаму для логотипу житлового комплексу? У вас вже є варіанти, що сподобалися? Тоді подумайте, як вони поєднуються з ключовими словами бренду. Щоб визначитися з колірною гамою, складіть список ключових слів (прикметники), які описують компанію та її місію.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Пам'ятайте, що послідовність – це ключ до створення впізнаваного бренду. Я поясню: Tiffany’s не використовують різних відтінків синього – вони використовують той самий відтінок знову і знову. Тобто бренд житлового комплексу варто розглядати як систему чи рівняння, у структуру якого ви вставляєте значення та отримуєте правильну відповідь. Ця система буде набувати форм у міру того, як ви додасте візуальні ефекти.

 

Логотипы для жилых комплексов

 

Сила шрифтів. Правильний шрифт (це словосполучення не випадкове) може зробити багато для вашого бренду. Він надасть основного змісту та мети повідомленню, яке несе логотип. Вибір шрифту для логотипу житлового комплексу непросте завдання адже існує тисячі варіантів. Найкраще обмежитися трьома варіантами: один для заголовка, другий для підзаголовка, третій – для тексту. Понад три різновиди внесуть хаос, який складно включити до контент-маркетингу.

 

Логотипы для жилых комплексов

 

Тут ми розглянемо кілька категорій шрифтів, і те, як вони відображають ідентичність бренду.

  • Без засічок
  • Із засічками
  • Декоративний
  • Рукописний
  • Slab Serif

Декоративні.

До цієї групи входять сильно стилізовані та креативні шрифти. Як правило, вони захищені авторським правом, до цієї категорії належать шрифти: Disney, Lego та Toys R & Us та ін. Ось 4 декоративні шрифти, які можна включити до списку до розгляду якщо хочете продемонструвати оригінальність бренду:

  • Берлінер
  • Фредока
  • Один
  • Омар два
  • Rosella

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Рукописні.

Бажаєте вирішити проблему вибору шрифту для логотипу житлового об'єкта неформальним способом? Тоді рукописний шрифт допоможе зробити його пізнаваним. Ось 4 варіанти, які ви можете включити до свого списку:

  • Застереження
  • Гудячий текст
  • Ломбардський
  • Перманентний маркер

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Без засічок.

Простота і мінімалізм втілюють сучасний і елегантний стиль, і роблять його легкочитаємим навіть з великої відстані. Розгляньте 4 варіанти шрифту які можна включити до лого:

  • Helvetica
  • Open Sans
  • Оптима
  • Робото

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Із засічками.

Цей шрифт було створено у 15 столітті. Використовують декоративні ніжки на кінцях кожної літери, завдяки цьому мають витончений візуальний ефект.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Як правильно комбінувати шрифти у логотипі?

Для початку визначтеся з основним шрифтом для назви вашого житлового комплексу. З усіх варіантів шрифтів (а ми пам'ятаємо, що в логотипі можна поєднувати 3 максимум) він повинен бути найпривабливішим. Інші варіанти повинні бути значно тоншими. Як варіант можна комбінувати різні версії того самого шрифту. Варто зосередитися у пошуку на шрифтах, які матимуть загальну якість: пропорція, структура тощо. Навіть якщо вони належать до різних груп їх загальні якості зроблять логотип цілісним. Якщо ви плануєте увімкнути графічний елемент, подумайте, як шрифти можуть його доповнити. Наприклад: якщо графічний елемент жіночний і має завитки, він відмінно поєднуватиметься з петлями і розчерками. Якщо у вашому лого присутня докладна та реалістична графіка вона працюватиме разом із товстим шрифтом без засічок. І найголовніше – не погоджуйтесь на погану якість. Вам потрібен тільки високоякісний шрифт який буде легко читати в будь-якому розмірі. Слова на вашому логотипі повинні бути чіткими на будь-якому рекламному носії: банер, візитна картка або значок у соціальних мережах.

 

Логотипы для жилых комплексов

 

Тренди та ідеї для дизайну логотипів житлових комплексів

Мабуть, це улюблена тема для кожного другого дизайнера. На початку цього розділу, хочеться підкреслити, що тренди не вічні, так само як і ваш бренд. Цього року особливо популярною є намальована текстура в абстрактному стилі. І треба зазначити, що більшість цих мальованих текстур справді гарні. Але якщо причина, за якою ви їх вибираєте в тому, що вони просто вам подобаються. цей дизайн не прослужить вам довго. І якщо ви створюєте фірмовий стиль бренду, який вписується в тренд, спираючись тільки на його популярність, цього року варто пам'ятати про те, що тенденція піде і разом з тим, логотип і фірмовий стиль вашого житлового комплексу теж виглядатиме застарілим і немодним. Натомість потрібно шукати візуальні ефекти та стилі, які допоможуть встановити міцний емоційний зв'язок з вашою потенційною аудиторією.

Якщо ви шукаєте джерело натхнення, тенденції можуть бути корисними. Вони дадуть вам зрозуміти, в який бік рухається ринок (нагадаю: ми говоримо про візуальний стиль і способи роботи з реальною аудиторією). Тобто, тут я намагаюся сказати, що в пошуку трендових візуальних ефектів потрібно зберігати здоровий підхід, тому що сліпе дотримання тенденцій зробить ваш візуальний стиль таким же, як і у конкурентів.

Ось основні тенденції у дизайні логотипів, які визначають сучасний підхід:

3D градієнти. Злиття двох відомих трендів: градієнт та 3D. Градієнт це відмінний засіб перетворення будь-якої групи кольорів у повний енергії та креативу спектр. Дизайнери за цим трендом порадують нас результатами досліджень потенціалу градієнтів у поєднанні з приголомшливими 3D ефектами, тінями та глибинами, яких не вдавалося раніше спостерігати в дизайні логотипів. А виглядати це може приблизно так.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Стиль 80-х. Очевидно, настав час повернення моди на стиль 80-х. Цього року повернеться вся атрибутика цих років: хром, неон, велика кількість пікселів. Крім цього ми згадаємо про стару технологію, яка передувала світлим трекутникам та іншим геометричним фігурам, до яких прикуті наші очі сьогодні. Чому цей стиль знову став популярним? Все дуже просто, люди знову збирають вініл, касети та ігрові приставки. У лого цього стилю є чітка естетика, вона яскрава, технічна і навіть трохи глючна. До речі більшість тематик лого створених у цьому стилі присвячена найголовнішій розвазі тих часів – відеоігор.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Необроблені логотипи. Після неонових вивісок, градієнта та відеоігор стартують лого як би намальовані від руки. Вони повністю ігнорують гладкий та ідеальний візуальний ефект, який став можливим завдяки існуванню безлічі дизайнерських програм. Логотипи виконані в цьому стилі повертають нас до часів, коли створювалися ескізи за допомогою альбому та олівців. До малюнків, де є асиметрія, нерівні лінії та методи затінення. Цього року вони стануть більш схожими на начерки, бо більшість сучасних брендів прагнуть створити органічний образ. До речі бренд, який намагатиметься заявити про себе як про компанію з принципами, наголошуючи на традиційних цінностях, цілком може використати цей стиль, щоб продемонструвати свою індивідуальність.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Ультратонкі лінії. Цифрові медіа наклали свій відбиток на дизайн цього року як ніколи чітко. Зверніть увагу як дизайнери вийшли за рамки тонких ліній та створили ефект, який може працювати виключно у цифровій сфері. Через те, що тут є граничний рівень деталізації, складається враження чогось складного і навіть неземного. Цей стиль залишив далеко позаду стандартні вимоги до логотипу. Є бренди, які можуть працювати виключно в інтернеті, тому для них не існує друкованих обмежень. Ось три слова якими можна описати цей стиль: сучасно, футуристично і загадково.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Смілива типографіка. Логотипи створені в цьому стилі піднімуть текст від простих словосполучень, які лише посилили графіку до самого фокусу. До вашої уваги представляємо логотипи з яскравими та сміливими шрифтами, точно такими, як і компанії які вони презентують. На ринку є необхідність виявити унікальний характер бренду, і тому тенденція стала досить популярною. Представляйте цей стиль як типографіку, яка має свою думку: зухвалу, фанкову, божевільну. Дизайнери переконують у необхідності грати з нею: перевернути, відобразити. Пустити у справу шрифт який нагадує щось ще (слід від лапи тварини, луска риби та ін.) Але варто переконатися, що текст читабельний.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Приклади найкращих логотипів житлових комплексів у СНД

Яким має бути логотип житлового комплексу? Відразу на думку спадає графічне зображення ключів, дахів, будівель. У цьому розділі я хочу показати приклади логотипів компаній, яким вдалося вийти за рамки упереджень і зробити своє лого яскравим та незабутнім.

Компанія «Будова» Ця компанія родом з Одеси. При створенні логотипу для житлового комплексу «Мандарин» їм і в назві та в графічному зображенні вдалося вийти за рамки. Помаранчеве коло можна розглядати не лише як тропічний фрукт. Уява споживачів бачить сонце, висотки та зелень, транслюючи позитив, екологічність та дружелюбність. Дизайнер непогано впорався зі своїм завданням і сьогодні логотип житлового комплексу «Мандарин» можна розглядати як один із вдалих прикладів.

 

Логотипы для жилых комплексов

 

ЖК Мар'їнський Житловий комплекс, розташований у передмісті Одеси, також привернув мою увагу незвичайним підходом до вибору логотипу на якому зображено гіллясте зелене дерево. Дерево здавна є символом родоводу, великої родини, затишку, сталості та ін. І саме його пухнаста крона стала символом цього житлового комплексу. Зелений колір також передає повідомлення про екологічність, молодість та енергію.

 

Логотипы для жилых комплексов

 

ЖК Автограф Житловий комплекс при створенні логотипу віддав перевагу класиці, яка транслює і графікою і кольорами: сталість, класику та традиції. Зображення будинку, дерев та сонця очікуване, але цей завиток в стилі розпису та незвичайний відтінок темно-синього змушує погляд зупинитися. Загалом логотип можна назвати дуже вдалою концепцією.

 

Логотипы для жилых комплексов

 

Приклади логотипів житлових комплексів у світі

Тут хочемо продемонструвати приклади яскравих американських логотипів, які пов'язані з будівництвом та архітектурою. До речі, сміливі кольори (помаранчевий, червоний, жовтий та ін) в USA популярні серед будівельних компаній. Що стосується брендів, які хочуть позиціонувати себе як екологічно чисті, то вони вважають за краще використовувати у своїх логотипах усі відтінки зеленого кольору. Приклади сміливих, чистих та креативних логотипів стануть чудовим джерелом натхнення для дизайнерів та власників будівельних компаній, які перебувають у пошуках ідеї для свого логотипу.

Логотипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексовЛоготипы для жилых комплексов

 

Створення логотипу житлового комплексу: як, де та за якою ціною?

Де створити логотип? З чого почати? Скільки коштує логотип? – ці та тисяча інших питань можливо рояться у вашій голові. Професійний дизайнер на фрілансі чи брендингове агентство? Запитань стало ще більше? Почнемо з питання вартості. Вартість логотипу стартує від 0$ та можливо до 100 000 тисяч доларів. Тобто вартість створення залежить від якості та від того, хто їм займається.

від 0 до 150$

Генератор логотипів. Напівфабрикати у світі дизайну. І на виході ви можете отримати щось дуже дивне, яке не має нічого спільного з посланням вашого бренду та уподобаннями цільової аудиторії. Да ви праві. Ризикувати варто тільки в тому випадку, якщо у вас критично мало грошей і при цьому багато вільного часу на те, щоб повозитись і поваритися самому в цьому питанні.

від 50 до 350$

Фрілансери. Безумовно, можна знайти талановитого генія працюючого віддалено. Якщо ви співпрацюєте з цим фахівцем уперше, важливо прийти за рекомендацією або дуже уважно ознайомитися з його портфоліо та відгуками людей, які з ним співпрацювали. Але як ви розумієте самі - гарантій в цьому випадку немає ніяких.

від ... до 100 000$

Брендингове агентство. Цей бюджет має на увазі вибір на користь брендингового агентства, яке, як правило, разом зі створенням лого житлового комплексу пропонує комплексний брендинг. Це означає, що попередньо командою різнопрофільних фахівців буде проведено дослідження ринку та аналіз конкурентів, щоб з'ясувати, чим логотип вашого житлового комплексу може вигідно виділятися. Над його створенням працюватимуть творчі групи, спираючись на бізнес-дані.

WeLoveBrands створить єдиний образ для вашої аудиторії. Для того, щоб почати, запросіть нашого фахівця провести інтерв'ю. Для зв'язку з менеджерами використовуйте чат-бот або номер телефону, вказаний у контактах.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5