Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Перша у світі букмекерська компанія Ladbrokes, заснована у 1886 році, приймає ставки на спорт із 1902 року. Відкрита в 2002-му інтернет-майданчик Ladbrokes.com і більш ніж 3,5 тисяч контор цього бренду приносять виручку в розмірі 3,5 мільярда фунтів стерлінгів на рік.
Оборот світової індустрії спортивних ставок у 2020 році зріс до 203 мільярдів доларів США, а кількість букмекерських контор та букмекерів становила майже 31 000.
Враховуючи, що відвідуваність кожного з сайтів лідерів українського ринку беттинга (ставок на спорт) сягає майже десяти мільйонів на місяць, можна стверджувати, що букмекерські послуги — жорсткий та висококонкурентний бізнес. Логотип як основна складова іміджу компанії допоможе виділити її на тлі конкурентів, залучити нових клієнтів та утримати поточних гравців.
Логотип — Основний елемент впізнавання підприємства. Він допомагає виділити контору серед конкурентів, формує перше враження про неї та підштовхує споживачів скористатися її послугами.
Фірмовий знак виконує такі функції:
Ідентифікація. Приходять нові тенденції, розвиваються інструменти та методи дизайну, змінюється сприйняття логотипу. Але найважливіша мета лого залишається колишньою — це впізнавання компанії.
Привернення уваги. Букмекер має менше 2 секунд, щоб переконати потенційного клієнта в цінності своєї пропозиції. За цей короткий час логотип повинен передати інформацію про вид бізнесу та цінності бренду.
Впізнання. Людському мозку набагато легше обробляти або запам'ятовувати форми та кольори, ніж слова. Тому унікальний фірмовий знак із графічними елементами виділить компанію на ринку та в інформаційному просторі загалом.
Стимуляція рішень. Ми створюємо в думці візуальну бібліотеку і починаємо пов'язувати шрифти, форми та кольори з певними емоціями чи об'єктами. Побачивши логотип, споживач підсвідомо оцінює, подобається він чи ні. На підставі цієї оцінки він ухвалює рішення про купівлю товару чи послуги.
Інформування. Хороший логотип передає меседжі про місію та цінність компанії.
Формування довіри. Успіх будь-якої компанії, а особливо букмекерської контори залежить від рівня довіри з боку споживачів. Недбало виконаний фірмовий знак викликає негативні емоції та відштовхує потенційного клієнта. А підвищити довіру до бренду допоможуть приємні асоціації, які виникнуть в аудиторії, дивлячись на цікавий логотип.
Щоб логотип букмекерської контори якісно виконував свої функції, він має відповідати загальним правилам та вимогам.
Хороший логотип букмекера працює на імідж компанії десять років і більше. Його створюють з урахуванням поточних трендів та прогнозів на майбутнє десятиліття. Це забезпечує емблемі актуальність, оригінальність та довіру серед споживачів.
Які якості повинен мати логотип:
#1Лаконічність . Достатньо поглянути на логотип кращих компаній світу, щоб переконатися: більшість з них відрізняється простою формою та мінімальною кількістю використовуваних кольорів. Один з найвідоміших дизайнерів Пол Ренд зауважив: «Складний, метушливий або незрозумілий дизайн приховує в собі механізм самознищення. Він тільки ускладнить ідентифікацію і зробить повідомлення незрозумілим».
#2Запам'ятовування. Якість, нерозривно пов'язана з простотою. Чим простіше лого, тим легше і швидше воно запам'ятовується, і навіть розпізнається серед інших.
#3Унікальність. У світі понад 1,5 мільйона торгових марок, з них близько 31 тисячі належать букмекерським конторам. Це означає, що споживачі щодня бачать десятки, або навіть сотні різних знаків. Виділити букмекера з цього потоку допоможе відомий та унікальний логотип.
#4Відповідність сфері бізнесу. Для емблем у різних нішах використовують певні кольори, шрифти та графічні елементи. Їхня невідповідність сфері та місії компанії може вводити в оману та знижувати довіру до букмекерської контори.
#5Масштабованість. Якісна емблема добре виглядає на великих рекламних носіях та екранах гаджетів. Для лого букмекерів це особливо важливо, так що близько 90% ставок зараз виконується на онлайн-майданчиках.
#6Читання. Фірмовий знак повинен у легкій формі та без прихованих смислів доносити інформацію про діяльність компанії. Перевантажені зображення або стилізовані літери ускладнюють сприйняття, особливо на невеликих екранах.
При оцінці поточного логотипу або його редизайні важливо перевіряти знак на відповідність переліченим вище вимогам. Це забезпечить емблемі довговічність та ефективність для бізнесу.
Логотип повинен відображати вид діяльності компанії та користь для споживача. Його ефективність визначається концепцією, вибраними кольорами, шрифтом та графічними елементами. Їх, у свою чергу, підбирають залежно від знань маркетингу та психології споживачів.
У рекламі колір — шлях до передачі сенсу та емоцій, а також потужний інструмент для стимуляції прийняття рішень. Відтінки — перше, на що реагує мозок при погляді на новий об'єкт. За частки секунди вирішується, чи варто затримувати на ньому увагу. Дослідження показують: правильно підібраний колір покращує сприйняття інформації на 40% та підвищує позитивне ставлення до продукту на 22%.
Психологи ділять кольори на сприятливі та небажані для кожного напряму бізнесу. Оптимальними для логотипів букмекерських контор є зелений, червоний, синій, жовтий, чорний і золотий.
Зелений — колір грошей та зростання. Він знімає емоційну напруженість та одночасно концентрує увагу. Має ефект, подібний до легкого гіпнотичного. Зелений давно асоціюється з іграми – спортивними та азартними. Поля для гольфу, футболу, поло та крикету пофарбовані в соковитий відтінок зеленого. Зелені столи для більярду, карткових ігор та рулетки допомагають позбутися напруги, зняти внутрішні затискачі. Цей же відтінок розпалює азарт.
Червоний — колір активності та енергії. Заохочує до негайних дій. Добре привертає увагу і сприяє відчуттю втрати часу, тому його часто застосовують в оформленні інтер'єрів казино. Агресивний характер червоного кольору в логотипах рекомендується врівноважувати спокійнішими відтінками.
Синій колір передає почуття добробуту, сили та надійності, має на увазі професіоналізм та чесність. У логотипах букмекерських контор розслаблюючий ефект компенсують яскравими активними відтінками.
Жовтий колір передає святковий настрій і спонукає до дій. Він добре привертає увагу.
Чорний — сміливий та загадковий відтінок, який часто застосовують у рекламі товарів та послуг сегменту люкс. Логотипи з переважним чорним – мінімалістичні та стильні. Цей колір заявляє про свою статусність та престижність. Комбінації білого та чорного надають знаку збалансованості та надійності.
Золотий колір — символ багатства та найвищих цінностей. У поєднанні з іншими відтінками, особливо з чорним, підкреслює перевагу та розкіш.
Оптимальна кількість кольорів у логотипах — не більше трьох. Важливо правильно вибрати основний тон, а також грамотно узгодити його з рештою відтінків емблеми.
Кращі поєднання кольорів у лого букмекерів:
чорний та жовтий;
червоний та білий;
синій та білий;
синій та жовтий;
чорний і білий;
зелений та жовтий;
чорний та золотий.
Вибирайте кольори, орієнтуючись на цільову аудиторію, фірмовий стиль компанії та меседж, який хочете передати емблемою. Колірні рішення можуть відрізнятися залежно від віку, інтересів клієнтів та інших факторів.
Шрифт, так само як і колір, дозволяє передати місію та цінності компанії. У логотипах букмекерських контор зазвичай застосовують прості похилі шрифти без засічок. Вони надають емблемі динамічності та енергії.
Зображення або графічні елементи в букмекерських логотипах контор застосовують рідко. Це пов'язано насамперед із масовим переходом в інтернет. Щоб фірмовий знак не виглядав перевантаженим на невеликих екранах, використовують прості графічні елементи у вигляді стрілок, півкола, а також абстрактні фігури або зовсім відмовляються від графіки. Унікальності та впізнаваності досягають за допомогою поєднань кольорів та шрифтів.
Процес розробки логотипу вимагає знань у галузі дизайну, маркетингу та психології. Спеціалісти студії WeLoveBrands працюють у брендингу, дизайні реклами та поліграфії вже понад шість років і створюють унікальні логотипи в різних сферах – від beauty до юридичної. Щоб поставити запитання дизайнеру, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.
Логотип найстарішої букмекерської контори Ladbrokes (Великобританія) виконано білими похилими літерами на червоному тлі. Воно виглядає свіжо та енергійно.
Логотип Parimatch (міжнародної компанії зі штаб-квартирою на Кіпрі) одночасно строгий та яскравий. Жовта назва на чорному тлі добре виділяється, а невеликий нахил надає емблемі вираженої динаміки, підкресленої розтягнутими з лівого боку літерами «Р» і «М».
Лого «Фавбет» (Україна) підкреслено лаконічне. Синя назва контори у поєднанні зі спрощеним зображенням корони червоного кольору символізує солідність та надійність.
В емблемі компанії 1XBet (РФ) поєднуються м'які лінії синього та блакитного кольорів. Розділивши букву «Х» на дві частини, одна з яких прямує вгору, і надавши напису нахил, дизайнери створили енергійний і відомий логотип.
У лого британській компанії William Hill перше слово виконане каліграфічними великими жовтими літерами «під старовину», а друге — простими великими літерами білого кольору. Таке дизайнерське рішення передає зв'язок часів та надійність букмекерської контори.
Щоб створити логотип букмекерської контори, можна:
Розробити його самостійно. Для цього можна скористатися спеціалізованими онлайн-сервісами чи графічними редакторами. Враховуючи, що всі шаблони на таких платформах є універсальними та доступними для інших користувачів, не варто розраховувати на унікальне та ефективне лого.
Звернутися до фрілансера. Фахівець може розробити лого за 1500 – 2000 гривень. Серед підводного каміння такого підходу — ризик отримати неякісно виконану роботу, оскільки кваліфікацію фрілансера перевірити складно.
Звернутися до спеціалізованої дизайн-студії. Послуги з розробки логотипу стартують від $150. Вартість роботи залежить від терміновості та складності замовлення, кількості варіантів логотипів.
Дизайнери студії WeLoveBrands при розробці фірмового знаку вивчають цільову аудиторію, сильні сторони компанії та конкурентів у ніші. Щоб створити ефективний логотип букмекера з нуля або зробити редизайн, зв'яжіться з нами по телефону або надішліть повідомлення у чат на сайті.