→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотипи фіолетового кольору: благородство, духовність і натхнення

229

Оцінили: 52

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотипи фіолетового кольору: благородство, духовність і натхнення

Логотип – невід'ємна частина іміджу кожної компанії. Якщо ви хочете залучити більше клієнтів та підвищити продажі, вам неодмінно потрібно розробити персональну емблему. Вона ж покаже, що ви бренд. Солідне підприємство, яке виконує свою роботу на совість.

Правда для того, щоб лого вийшло вдалим і виконало свою роботу піарника на всі сто, вибирайте правильний колір. Відповідний відтінок не тільки виділить вас серед конкурентів, а й підкреслить індивідуальність. Вибирати його потрібно, спираючись на діяльність вашої компанії. Тому що кожен колір має певний психологічний вплив на людину. Отже необхідно підібрати той відтінок, який спонукатиме споживача на покупку або замовлення послуги у вас.

Сьогодні ми поговоримо про фіолетовий колір та про його роль у палітрі кольорів. Кому його краще використати? Ви дізнаєтесь із цієї статті.

Фіолетовий - аристократичний та благородний колір. Він виражає стриману силу та велич. Оскільки тон відноситься до холодних кольорів, він не збуджує нервову систему. Так що за його допомогою ви не зможете спровокувати клієнта на певну дію. Проте він викличе у покупця повагу до вашої компанії.

Трохи про сприйняття тону людьми

Фіолетовий колір є одним із найзагадковіших кольорів. Він глибокий і має багато різних значень. Цей колір не дарма розташувався наприкінці кольорової гами. Тому що він включає якості багатьох інших кольорів.

Його називають кольором з'єднання двох протилежностей. Все тому, що він виходить за допомогою змішування червоного та синього. Так що він поєднує в собі холодний спокій та гаряче буяння. Колір слабкості та сили, наївності та хитрості, мудрості та могутності. Узагальнюючи це колір-феномен. Комбінація непоєднуваного.

Фіолетовий означає шляхетність, духовність, натхнення, скромність, почуття власної гідності. Також це колір інтуїтивного мислення.

Кожен його відтінок впливає на людину. Вони мають різні значення. Наприклад, чорні тони фіолетового з переважанням синього означають владу і грубу силу. Якщо домінує червоний, він символізує наївність, інфантильність, імпульсивність і емоційну незрілість. Світліші відтінки мають заспокійливі властивості. Асоціюються з м'якістю та ніжністю. "Чистий" фіолетовий психологи вважають трохи важким для сприйняття.

Звісно, тонів існує дуже багато. Якщо ми зараз почнемо перераховувати все, це затягнеться надовго та всерйоз. Так що ми зупинимося на найпопулярніших:

 

Пурпурний

Дуже гарний колір. Яскравий і незабутній. Він у багатьох асоціюється з екстравагантністю, артистизмом та неординарністю.

     
 

Ліловий

Ніжний та приємний. Викликає позитивні емоції та заспокоює при тривожності. Також він покращує зір, м'яко впливає на людину. Також є символом інтуїції.

     
 

Бузковий

Виглядає багато і благородно. Хоча й пов'язаний із емоційною незрілістю. Ще він символізується з марнославством. Найчастіше його обирають підлітки.

     
 

Лавандовий

Ніжний та м'який відтінок. Дуже красивий та стильний. Світлий, трохи приглушений, не викликає яскравих емоцій. Але, тим не менш, неймовірно приємний для ока.

     
 

Баклажановий

Глибокий яскравий відтінок. В нього хочеться вдивлятися. Виглядає ефектно та шикарно. По суті, це фіолетовий із домішкою бордового.

     
 

Темно фіолетовий

Дуже стильний колір. Гарний, наближений до синього. Не дуже яскравий, але серйозний відтінок.

 

Фіолетовий у бізнесі

Фіолетовий колір зазвичай використовують спа-центри та кондитерські. Все тому, що він дуже заспокоює. Тому якщо ви і ваші співробітники часто "стресують", то цей колір відмінно підійде.

Також фіолетовий відмінно діє на пам'ять. Якщо вам необхідно запам'ятовувати великі обсяги інформації, використовуйте його. Більше того, цей тон пробуджує ранні спогади.

Ще фіолетовий колір посилює навіюваність і присипляє пильність. Саме тому його часто використовують гіпнотизери. Він сприяє зняттю симптомів хронічної втоми.

Щоправда, не переборщите з цим тоном. Від надмірної його кількість хилить у сон. Він може викликати пригніченість, занепад сил. Тож більше не завжди краще.

Значення кольору у різних країнах

Фіолетовий дуже неоднозначний колір і має безліч трактувань. У різних країнах він розшифровується по-своєму. Десь його вважають чепурним та святковим, а десь жалобним. У кожній країні значення хоч чимось, але відрізняється. А ми зібрали для вас найцікавіші значення:

  • Східні країни – має позитивні значення. Пов'язаний з багатством, достатком та везінням.

  • Західні країни – позитивний колір. Означає владу, привілеї та славу.

  • Англія - фіолетовий символізує жалобу і негатив.

  • Італія – негативне значення. Означає смерть та жалобу.

  • Таїланд — фіолетовий одяг одягають на покійника, якого дуже любили.

  • Бразилія — фіолетовий одяг одягають на покійника, який був безславним.

  • США – символізує мужність та честь.

 

У яких сферах бізнесу може буде застосований фіолетовий колір

Оскільки колір вважається дорогим і виглядає багато, радимо його додавати в логотипи компаній класу люкс. Але й для брендів із середньою ціновою політикою він також підійде. Фіолетовий - це винятковість, розкіш і шик. Процвітання та благополуччя. Тому якщо хочете показати клієнту ваш позитивний настрій і наголосити на якості та відповідальності компанії, фіолетовий — те, що потрібно.

Також буде гарний для тих, хто хоче заслужити на повагу у покупців. Безперечно, фіолетовий підходить майже всім галузям. Але є ті, в яких він виглядатиме особливо органічно. Давайте розглянемо ті галузі, у які колір впишеться як рідний:

  • Фінансові компанії

Фінансовим компаніям фіолетовий колір підійде, як нікому іншому. Адже їм треба показати, що на них можна покластися. Що компанії можна довіряти. А фіолетовий у цьому чудово допоможе. Він представить вас належним чином та запевнить клієнтів у вашій компетентності. Також, як ми писали раніше, фіолетовий символізує добробут. А ця якість йде пліч-о-пліч з успішними фінансовими операціями.

  • Медицина

У цій сфері не можна помилятися. Навіть колір для логотипу слід вибирати відповідально. Символіка компанії має не лише залучати клієнта, а й доносити певне посилання. Чому ми так рекомендуємо використовувати фіолетовий у медицині? Тому що він заспокоїть пацієнта. А завдяки тому, що цей колір символізує здоров'я та процвітання, людина не так хвилюватиметься. Колір на підсвідомому рівні викличе у нього повагу до вас. Тож сміливо використовуйте його у своїй емблемі.

  • IT-сфера

Сучасність і якість… Багатий досвід та останні технології… Ви, звичайно, можете описувати своє IT підприємство різними словами. Але це не матиме сенсу, якщо ваш лого не доноситиме такого ж посилу. Фіолетовий відтінок чудово передасть опис ваших позитивних якостей. Хочете показати, що ви найкращі на ринку комп'ютерних послуг? Тепер ви знаєте, як робити новий логотип.

  • Продукти харчування

Фіолетовий колір чудово підійде для дизайну продуктів харчування. Особливо солодощів. Ніжні спокійні відтінки будуть чудово виглядати на логотипах продуктових компаній. Апетит вони звичайно не особливо зможуть викликати, зате розслаблять мислення. А коли людина розслаблена, вона обов'язково захоче чогось смачненького. І до того ж, фіолетовий викличе повагу та довіру до вас. Запевнить, що у вашій продукції немає шкідливих домішок.

  • Одяг та взуття

Багато відтінків фіолетового кольору виглядають більш ніж стильно. У більшості людей вони асоціюються з трендовістю та високою модою. Особливо лавандовий. І якщо ви є власником магазину одягу або бренду, гріх цим не скористатися. До речі, бузкові відтінки чудово впишуться у дизайни компаній одягу не лише для дорослих, а й для дітей.

  • Студії творчості

Фіолетовий – колір творчого початку. Отже, якщо ви зробите логотип своєї студії в цьому тоні, всі творчі натури це оцінять. Більшість художників, музикантів та танцюристів люблять відтінки бузкового. Досі ламаєте голову, якого кольору зробити лого вашої студії? Тепер ви знаєте.

  • Салон краси

Цей колір чудово увіллється в дизайн логотипу салону краси. Він змусить відчути ваших клієнтів шикарно. А також наголосить на професіоналізмі співробітників. До того ж, фіолетовий – це стильно. Додайте пару фіолетових деталей в логотип, відвідувачі оцінять.

Якому бізнесу не підійдуть логотипи фіолетового кольору

Існують галузі, в яких фіолетовий виглядатиме недоречно. Іноді взагалі відштовхне клієнта від вашої компанії. Не радимо використовувати його підприємствам із низькою ціновою політикою. Також не варто використовувати його в галузях, пов'язаних із любов'ю та закоханістю. Якщо ви займаєтеся рослинами та їх продажем, то не вибирайте фіолетовий для логотипу. Читайте далі і дізнаєтесь докладніше, кому краще не використовувати цей колір.

  • Енергетичні компанії

У більшості людей енергетика асоціюється з вогнем, силою та потужністю. Тому фіолетовий ніяк не зможе це відобразити в логотипі. А оскільки це ще й холодний колір, він не пробудить потрібних емоцій. Також потрібно врахувати, що це жіночніший тон. Тож фіолет для таких емблем не вибираємо.

  • Весільні салони

Весілля – це дуже тремтливий процес. Це скупчення ніжності та ніяковості. Це щось легке та м'яке. Тому фіолетовий колір тут не впишеться. Він буде надто важким для символіки салону. Звичайно, можна спробувати використовувати лавандовий, але виглядатиме занадто холодним. Радимо розглянути інші кольори.

  • Сільськогосподарські компанії

Сільськогосподарські підприємства ну ніяк не поєднуються із розкішним королівським тоном. Фіолетовий колір означає мудрість, глибину та силу. А сільгосп компаніям потрібно показати своїм логотипом гарну працездатність та великий урожай. Цей відтінок не зможе повною мірою висловити могутність вашого підприємства.

  • Нерухомість

Логотип для подібної галузі потрібно оформляти у теплих кольорах. Але аж ніяк не у фіолетовому. Колір загадковості та духовності явно не підійде як елемент айдентики компанії з продажу нерухомості. Адже треба показати затишок домашнього вогнища. А де ви бачили фіолетове вогнище? Для агентства з продажу нерухомості краще використовувати інший відтінок.

  • Автомобілі

Емблеми для автомобільних компаній краще не забарвлювати у фіолетовий. Хоча б тому, що покупця треба завіряти у безпеці, а не в загадковості. У такій сфері все має бути суворо та зрозуміло. Серйозність, впевненість, якість – це явно не про фіолет. Звичайно його шляхетне та аристократичне значення привертає, але тут воно буде не доречним.

Яким кольором найкраще розбавити фіолетовий колір у логотипі

Іноді однотонні логотипи виглядають нудно. Тому радимо розбавляти фіолетовий іншими кольорами. Використовуйте різноманітні цікаві комбінації. Правда, дуже важливо підібрати правильний мікс відтінків. Адже невдале поєднання зіпсує весь логотип. Вони повинні ідеально виглядати, щоб не було до чого причепитися. А ще маємо доповнювати один одного. Нижче наведені найвиграшніші комбінації:

 

Фіолетовий та білий

Одне із класичних поєднань. На тлі білого фіолетовий відіграє особливо яскраво та незвично. Виглядає це поєднання просто надзвичайно. Стильно та ефектно.

     
 

Фіолетовий та рожевий

Досить несподівано. Ці тони ніби схожі між собою, але в тандемі це виглядає неймовірно круто! Холодний фіолетовий та теплий рожевий відмінно поєднуються.

     
 

Фіолетовий та зелений з теплим підтоном

Ви не повірите, але ця одна з найвиграшніших комбінацій. Незважаючи на те, що обидва кольори яскраві, вони виглядають вдало.

     
 

Фіолетовий з холодним зеленим

Два холодні кольори... Вони чудово комбінуються між собою. Це поєднання оживить будь-який логотип.

     
 

Фіолетовий і берлінська блакить

Фіолетовий чудово гармонує з берлінською блакиттю. Блакитний нагадує морську гладь, а фіолет підкреслює красу блакиті.

     
 

Фіолетовий та срібло

Це поєднання просто шикарне. Обидва кольори символізують аристократичність та шляхетність. А як вони виглядають у тандемі! Чудово!

     
 

Фіолетовий та бежевий

Ніжний та спокійний бежевий чудово виглядає поряд з фіолетом. М'якість із загадковістю. Тож якщо ви не встигли вибрати колірну гаму для свого лого, вибирайте цю. Не помилитеся.

 

Актуальні відтінки

Фіолетовий колір має багато варіацій. Кожна їх неповторна. Притому вони можуть виглядати привабливо, а можуть і викликати огиду. Якщо ви підберете правильний відтінок, зможете створити неповторний візуал. Врахуйте, що неприємні оку відтінки можуть зіграти з вашим логотипом злий жарт.

Безперечно, логотипи фіолетових відтінків викликають захоплення у покупців. Залучать нових клієнтів. Але тільки якщо ви оберете трендові тони. Давайте розберемося, які з них сподобаються вашому клієнту. А точніше, покажемо найактуальніші та стильні відтінки фіолетового.

  • лавандовий

Дуже стильний відтінок. Зараз він особливо популярний. В міру яскравий та спокійний.

  • фуксія

Яскравий колір. Виглядає оригінально, привертає увагу. Від нього буквально віє свіжістю.

  • сливовий

Відтінок стиглої та соковитої сливи. Просто уявіть свіжозірваний плід та його надзвичайний колір. Ось сливовий саме такий.

  • баклажановий

По суті, це фіолетовий із синім підтоном. Холодний, але дуже глибокий.

  • орхідея

Наче відтінок цієї квітки перенесли на картинку. Соковитий та стильний.

  • пурпурний

Один із найяскравіших кольорів. Тому не радимо його вибирати як солуючий. Але, тим не менш, гарний колір.

Але дуже важливо пам'ятати, що найменша помилка у виборі відтінку може зіпсувати все лого. Підбирайте його, спираючись не лише на особисті уподобання, а й на смаки вашої цільової аудиторії. Але ми все ж таки радимо звернутися до професіоналів. Адже саме вони підберуть правильний колір, орієнтуючись на ЦА. Причому треба знайти справжніх фахівців. Таких, як дизайнери студії WeLoveBrands . Ви тільки подивіться, які чудові логотипи фіолетового кольору вони вже створили для інших компаній.

Зверніть увагу на те, що ми опрацьовуємо кожну деталь емблеми. Так що на 99% впевнені, що вашим клієнтам сподобається логотип від нас, WeLoveBrands. Адже ми вкладаємо частинку душі в кожну зі своїх робіт . Саме тому наші творіння виглядають живими. Вони відрізняються від робіт конкурентів. Загадковість і мудрість чи прихована сила вирішувати вже вам! А ми намагатимемось презентувати це в кращому вигляді. Впевнені, ви знаєте, що дуже важливо довірити втілення своїх ідей профі. Тому ретельно підбирайте дизайнера, та й починайте вже думати, які кольори будуть на вашому лого:)

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 52

Середня оцінка 4.4 / 5