Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Правильний дизайн пакування без перебільшень можна порівняти з талановитим фотографом. Так само, як майстер з фотокамерою вміє представити обличчя моделі у найбільш вигідному ракурсі, так і бездоганно виконана упаковка здатна показати товар споживачеві у найпривабливішому вигляді.
Проте маркетологи багатьох компаній, мабуть, не завжди пам'ятають про це, зосереджуючись більше на рекламних кампаніях, ніж на продумуванні дизайну упаковки від і до. А дарма, адже згідно з опитуваннями споживачів у європейських країнах не медіапростір, а торгові точки є для них основним інформаційним джерелом, з якого вони дізнаються про новинки. Приходячи в магазин, кожен може на власні очі розглянути і доторкнутися до упаковки з товаром, і тільки після цього прийняти остаточне рішення про покупку.
Розглядаючи роль дизайнерської концепції упаковки у формуванні образу товару, можна навести приклад, пов'язаний з появою на ринку освіжувача повітря Air Wick Pure. Виробник вирішив протиставити свій продукт, що не залишає слідів на поверхнях, традиційним аерозолям, випустивши освіжувач у прозорій упаковці. У результаті Air Wick Pure став мати великий попит, і навіть більш висока вартість порівняно з цінами інших освіжувачів не відштовхнула покупців. Все тому, що виробник завдяки упаковці зміг безпомилково підкреслити цінність товару, що виводиться на ринок.
Майте на увазі, що на ухвалення рішення споживачем «купити/не купувати» новинку, що з'явилася на полицях магазинів, може вплинути навіть найдрібніша деталь. Яскравість кольорів, пропорції зображень, розміри шрифту - все це треба враховувати під час роботи над створенням дизайну упаковки будь-якого товару. А особливо того, з яким споживач ще не знайомий.
Коли виникає необхідність розробити дизайн упаковки для ще невідомого ринку товару, насамперед потрібно знайти тямущого виконавця. Будьте готові до того, що вартість професійних послуг суттєво відрізняється від розцінок фрілансерів. Але й результат у разі замовлення послуги у веб-студії з дизайнерами, маркетологами та менеджерами у штаті буде на порядок вищим.
Після того, як розробника дизайну обрано, замовник надає йому всю необхідну інформацію щодо нового товару, для якого потрібно створити упаковку. До цього обов'язкового переліку входять:
|
Характеристики товару Важливо враховувати вагу, форму, стан нового товару, щоб упаковка забезпечувала збереження ним своїх властивостей і при цьому не порушувала своєї цілісності. |
|
|
Цільова аудиторія. Як відомо, на ухвалення рішень про покупку жінками та чоловіками впливають різні фактори. Так само як і на людей різного віку, із різних сфер діяльності, з різними уподобаннями. У зв'язку з чим ці особливості мають бути враховані у дизайні упаковки. |
|
|
Ціновий сегмент. Якщо товар-новинка відноситься до елітної категорії товарів, у дизайні упаковки необхідно використовувати елементи, що ототожнюються з розкішшю та говорять про елітний статус покупця. Якщо ж планується випуск нового товару, призначеного для людей із середнім чи низьким рівнем доходів, то тут деталі мають бути простішими. |
|
|
Спосіб продажу товару. Має значення, як і де продаватиметься товар: у роздріб чи оптом, у магазинах мас-маркету чи бутіках, через інтернет. |
Отримавши відповіді всі ці питання, дизайнер може розпочинати створення самих макетів майбутньої упаковки. Бажано замовляти дизайн упаковки у кількох варіантах, з яких замовник зможе вибрати найкращу, на свій погляд, концепцію. Або як експеримент протестувати кожен з варіантів підготовленої упаковки шляхом випуску невеликої партії товару і в результаті затвердити той дизайн, який більше сподобається споживчій аудиторії.