→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Створення фірмового стилю та брендинг авіакомпаній

5

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендинг авіакомпаній

У світі на ринку авіаперевезень спостерігається висока конкуренція, тому компаніям доводиться боротися за кожного клієнта. У цій справі велику роль грає позиціонування підприємства. Сильними аргументами у боротьбі за лояльність споживачів є елементи фірмового стилю. Логотип, назва та інші деталі допомагають не лише розпізнати літак та авіакомпанію, а й створити асоціативний ряд із цінностями та ідеями перевізника.

 

Розробка фірмового стилю авіакомпанії

Створення фірмового стилю складається з безлічі деталей. Бренд повинен поєднувати не пов'язані між собою речі і вселяти почуття безпеки.

Пасажири, купуючи авіаквитки, думають про надійність, комфорт і пунктуальність, тому фірмовий стиль повинен відображати ці принципи.

При створенні фірмового стилю авіакомпанії враховують:

 

потреби та очікування цільової аудиторії;

відмінні риси авіакомпанії від конкурентів;

географічні особливості (регіони, у яких працює авіакомпанія);

напрямок діяльності (вантажні або пасажирські перевезення);

етнічні та національні характеристики.

Елементи фірмового стилю авіакомпанії

  1. Назва повинна легко вимовлятися та запам'ятовуватися . Найчастіше в неймінгу авіакомпаній використовують асоціації з високими ідеалами, слова "авіа", "повітря" і згадують регіони ("American Airlines", "Lufthansa", "Northwest", "United Airlines", "Wizzair"). Але є й інші назви - Blue Islands, EasyJet, Arkefly.

  2. Слоган повинен бути коротким, таким, що запам'ятовується і передавати ідею компанії . Наприклад, Розширте свій світ (Turkish Airlines), Hello Tomorrow і Fly Better (Emirates).

  3. Логотип – це відображення якості послуг, естетика та переваги авіакомпанії. Знак повинен бути простим і добре читатися на будь-яких поверхнях.

  4. Колірна гама . Вдало підібрані відтінки вселяють довіру та створюють настрій. Найчастіше використовують синій, червоний та жовтий кольори. Синій/блакитний асоціюється з надійністю, червоний – із турботою, а жовтий – із оптимізмом та щастям.

  5. Фірмові шрифти – це стиль та індивідуальність авіакомпанії. Потрібний для впізнання та виділення перевізника серед конкурентів. Ексклюзивні шрифти говорять про надійність, стабільність та успіх компанії.

  6. Дизайн уніформи співробітників . Те, як одягнені стюардеси, має велике значення. Уніформа допомагає створити образ компанії та розповідає про дух перевізника.

  7. Айдентика на сувенірній продукції та документації . Нанесення айдентики на різні предмети є додатковим способом просування та створення враження про авіаперевізника. Це є важлива частина індивідуального образу авіакомпанії.

  8. Забарвлення літака . Для пасажирів усі літаки схожі один на одного. Виділити лайнер допоможе забарвлення (фюзеляжу або хвостової частини). Малюнок має бути яскравим та унікальним. Найчастіше наносять назву та логотип авіакомпанії, а також роблять яскравим хвіст літака.

Чинники, що впливають на процес розробки

Цінова політика . Низька вартість квитків приваблює велику кількість клієнтів, тому цей фактор може бути основою розробки фірмового стилю бюджетних авіаліній (лоукостерів). Якщо ж ціна висока, її необхідно пояснити (додаткові послуги на борту літака, щоденні рейси та ін.). Допоможе у цьому грамотний брендинг.

Поділ на класи . При створенні фірмового стилю враховується, про яку компанію йдеться. Чи це будуть регулярні або чартерні рейси, лайнери з кількома поверхами або рестораном, бізнес або економ-клас.

Послуги під час польоту . Це можуть бути: харчування на борту (просте чи покращене), алкогольні напої, можливість взяти більше речей у ручну поклажу тощо.

Якість обслуговування . Якщо йдеться про економ-клас, то обслуговувати пасажирів можуть кілька стюардес, а для VIP-клієнтів пропонують особливі умови (масаж, особистий кухар та ін.).

Розробка фірмового стилю – трудомісткий та творчий процес. Людина, перебуваючи в літаку, звертає увагу на багато чого, тому продумати треба все до дрібниць – від квитків до посуду на борту та забарвлення літака.

Фірмовий стиль авіакомпанії: етапи розробки

  1. Збір та аналіз інформації про цільову аудиторію та конкурентів.

  2. Виявлення потреб та бажань споживачів.

  3. Створення концепції компанії, визначення її місії та цінностей.

  4. Використання ключових моментів позиціонування авіакомпанії. Наприклад, відображення у фірмовому стилі рівня сервісу (бізнес, економ-клас), виду перевезень (пасажирські чи вантажні), маршрутів (усередині країни чи міжнародні рейси) тощо.

Брендінг авіакомпанії - літайте красиво

Щоб створити успішний та престижний бренд, необхідно знайти свої відмінні риси та чітко виконувати обіцянки. Очікування клієнтів мають бути задоволені повністю, інакше імідж компанії почне погіршуватися, а отже – впадуть продажі.

Робота над брендом: особливості

 

творчий підхід та сучасні рішення;

бачення майбутнього;

прояв впевненості та компетентності;

етичні норми (повага до співробітників, пасажирів та партнерів);

високий рівень обслуговування.

У процесі створення бренду велике значення має реклама. Креативні та нестандартні ідеї допоможуть підвищити впізнаваність авіаліній та збільшити потік лояльних клієнтів. 

Приклади вдалих рекламних кампаній:

 

  • "Pacific Airlines" - сезон знижок на авіарейси.

  • "Student Flights" - "Літайте в Австралію за ціною 372 банок пива".

  • "El Al" - "Засни в Тель-Авіві, прокинься в Індії".

Бренд визначає спосіб життя компанії та вектор її розвитку. Брендінг дозволяє покращити роботу авіакомпанії та збільшити її цінність.

Бажаєте створити для авіакомпанії унікальний фірмовий стиль чи провести ребрендинг? Звертайтеся до студії WeLoveBrands. Отримати консультацію та зробити замовлення можна, заповнивши форму на сайті або зателефонувавши.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5