Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Усім відомий той факт, що доглянуті руки вважаються правилом гарного тону, тому жінки рідко обходяться без професійного манікюру. До того ж лак на нігтях потрібно оновлювати не рідше ніж один раз на місяць.
За такого стабільного попиту відкрити манікюрний салон чи кабінет – це означає запустити перспективний та прибутковий бізнес у сфері краси. Як це правильно зробити? Шукайте відповіді у нашій статті.
Якщо ви замислюєтеся над вибором сфери манікюрних послуг як професійна діяльність, потрібно вивчити переваги та недоліки цього бізнесу.
Актуальність бізнесу – все більше жінок різного віку шукають свого майстра, який повністю задовольнить їхню потребу в хорошому манікюрі. Користуватись такими послугами почали і чоловіки. Запити у всіх різні – когось цікавить звичайний гігієнічний манікюр, хтось мріє про круті дизайни, аж до картин на нігтях, комусь важливі модні техніки, а хтось женеться за стерильністю та акуратністю. Якщо ви задовольнятимете різні потреби, то зможете охопити більше споживачів.
Відсутність сезонності . Доглядати нігті можна і потрібно цілий рік, тому при якісній роботі ви забезпечите потік постійних клієнтів.
Різні формати бізнесу . Це дозволяє відкрити як великий салон, що пропонує крім манікюру та педикюру інші послуги в галузі догляду, або мережу салонів, так і скромну студію вдома. Тобто запуск справи можливий і з мінімальним бюджетом.
Старт без знань у сфері фінансів . Якщо ви починаєте з оренди невеликого кабінету або роботи вдома, то вам не потрібні спеціальні знання у веденні бізнесу. Достатньо просто розрахувати витрати, знайти приміщення та закупити матеріали. Але це не стосується професійних знань – вони потрібні обов'язково з першого дня діяльності, щоб нікому не завдати шкоди.
Розширення бізнесу у будь - який момент . У салоні або кабінеті, де доглядають нігті, можна додати різні послуги, тим самим розширивши поле діяльності та збільшивши потік клієнтів. Наприклад, вигідно пропонувати клієнткам масаж, макіяж, перукарські послуги, татуаж та ін.
Швидка окупність . За грамотного підходу почати отримувати прибуток можна вже за кілька місяців після запуску.
Наведені переваги є причинами, чому варто відкрити манікюрний кабінет з нуля. Проте, попри плюси, цей вид підприємницької діяльності потребує врахування ризиків.
висока конкуренція;
низький рівень сервісу;
некомпетентність майстрів;
неякісні видаткові матеріали.
Але ці пункти, крім конкуренції, можна усунути. Для цього слід пройти хороші курси самостійно або знайти тямущих майстрів, постійно підвищувати кваліфікацію, правильно організувати роботу. А для зменшення збитків від конкурентів та відбудови від них необхідно вивчити цільовий ринок, потреби аудиторії, тенденції у ніші, забезпечити відмінний сервіс, а також розробити унікальний фірмовий стиль. А ще важливо прописати докладний бізнес-план та не забувати про просування послуг.
Манікюр, а з ним і педикюр, - це послуги салону, які завжди затребувані, незалежно від пори року. Крім того, на них найменше впливає економічна нестабільність. Навіть за найнесприятливіших розкладів жінки та чоловіки знайдуть майстри дешевше (не в салоні, а працюючого вдома), але від послуг професіонала не відмовляться. Справа в тому, що охайний вигляд рук – частина іміджу, а в деяких ситуаціях, особливо якщо особистість публічна, зовнішній вигляд людини потрапляє у поле зору та обговорюється оточуючими. А значить такі клієнти стануть постійними, звичайно ж, якщо будуть задоволені майстерністю співробітників салону.
Затребуваність манікюрних послуг над ринком пов'язані з зростанням доходів населення і доступністю процедур. При цьому відвідування майстра нігтьового сервісу стало звичайною справою для людей різного рівня статку.
Збільшення попиту залежить від розвитку індустрії краси, яка пропонує нові види послуг з догляду за руками і ногами, продиктовані модними тенденціями. Це потрібно враховувати для формування переліку послуг.
А ще на популярність салону впливає район, тобто його розташування. Спальне, ділове, центр чи студентське містечко – аудиторія тут різна, що вимагає різних підходів та видів послуг.
Також потрібно враховувати конкурентне середовище. Вивчіть своїх колег по цеху в тому районі, в якому збираєтеся відкрити манікюрний кабінет. Побудьте таємним клієнтом, оцініть рівень сервісу, якість послуг, асортимент процедур. Продумайте, чим ви зможете вигідно виділитися на їхньому фоні, які запити клієнтів задовольнити і яку користь дати людям. Можна запозичити деякі ефективні прийоми залучення відвідувачів, аж до того, що переманити майстра, який вам сподобається разом із його клієнтами.
Відвідувачами манікюрного салону чи кабінету будуть на 90% дівчата та жінки віком від 15 до 50 років. Представниці прекрасної статі старшого покоління (від 50 років) відвідують майстри манікюру у 5% випадків. Стільки ж відсотків припадає на чоловіків. Однак вони частіше віддають перевагу виїзду майстра додому.
Варто взяти до уваги і фінансове становище ваших потенційних клієнтів. З одного боку – це бізнес-леді, з іншого – студентки, мами у декреті чи безробітні. Від їхніх фінансових можливостей залежить, як часто вони відвідуватимуть салон і скільки зможуть заплатити за ту чи іншу процедуру догляду за руками.
Тобто врахувати треба такі фактори :
вік;
підлога;
рівень статку;
статус;
спосіб життя;
інтереси та хобі;
цінності;
пріоритети;
можливі проблеми та болі.
Аналіз цільової аудиторії можна замовити у спеціалізованих брендингових компаніях або зайнятися дослідженням самостійно.
Для розуміння бажань та потреб потенційних клієнтів задайте низку питань своїм знайомим та близьким.
Наприклад, що б вони хотіли отримати від відвідування майстра з манікюру? Який результат їх задовольнить? Що для них важливе в обслуговуванні? Які вимоги до фахівця? Яку ціну вони готові сплатити за послуги?
Так ви дізнаєтеся, на що чекає ваша цільова аудиторія і як можна збільшити попит на свої послуги. Крім того, таку інформацію можна отримати на спеціалізованих форумах, у спільнотах соціальних мереж.
Кожен підприємець, який тільки-но запускає свій перший бізнес, замислюється, як убезпечити свою справу і не прогоріти невдовзі після відкриття. Що краще обрати – франшизу чи самостійний старт?
Франшиза – це право працювати під відомим брендом та використовувати напрацювання компанії у своєму бізнесі. Вам не потрібно турбуватися про розробку фірмового стилю та дизайну приміщення, формування іміджу, складання переліку послуг, адже це все ви візьмете у франчайзера і застосовуватимете в роботі.
При цьому франшиза манікюрного салону – це великий початковий паушальний внесок, щомісячна плата роялті та відрахування за рекламу, обмеження у виборі постачальників косметичних матеріалів та надання манікюрних послуг. Ви будете зобов'язані дотримуватися правил ведення бізнесу, які встановлює франчайзер, виконувати план продажу, подавати звіти про діяльність та рівень доходів. Тобто свободи дій – мінімум, але й можливість прогоріти зменшиться.
При виборі франшизи манікюрного салону звертайте увагу на тривалість роботи компанії на ринку косметичних послуг, швидкість зростання бізнесу, розмір паушального внеску та роялті, наявність підтримки франчайзера, його конкурентів у районі, де збираєтеся відкрити кабінет.
Якщо ж ви впевнені у своїх власних силах і маєте знання у веденні бізнесу у сфері краси, тоді відкривайте манікюрний салон самостійно. Для цього вам знадобиться розробити бізнес-план, який врахує усі важливі моменти. Про те, як відкрити бізнес самотужки, розповідаємо далі.
Для успішного відкриття будь-якого закладу потрібен докладний план, у якому враховані витрати та прописані кроки, що й у якому порядку робити. Від ефективності документа залежить успішність справи, що запускається, відносини з партнерами, інвесторами та клієнтами.
Аналіз цільової аудиторії: стать, вік, соціальний статус та матеріальне становище. Опишіть способи розбудови відносин з клієнтами та кроки щодо формування бази постійних клієнтів.
Формат бізнесу: салон чи студія, кабінет, нейл-бар, вдома.
Реєстрація. Пропишіть, які документи потрібно зібрати і чи потрібна ліцензія на манікюрний салон.
локація. Вимоги до району та приміщення для нігтьового салону.
Меблі, обладнання та матеріали для манікюрного кабінету з цінами на них.
Критерії підбору персоналу у салон. Список співробітників.
Ефективні маркетингові інструменти для манікюрного бізнесу.
Фінансовий план: витрати, прибутки.
Перелік послуг та їх вартість.
Рентабельність.
Франшиза чи самостійний старт.
Ризики бізнесу та способи їх уникнення.
Дотримуючись цієї інструкції, ви зможете скласти докладний бізнес-план з огляду на всі необхідні моменти, правильно розпланувати манікюрний бізнес та мінімізувати ризики.
Робити манікюр та педикюр можна в салоні, власному кабінеті, нейл-барі або вдома. Кожен із чотирьох форматів роботи має свої плюси та мінуси.
Салон або студія манікюру
надає весь спектр послуг, пов'язаних із доглядом за кистями рук та стопами ніг. Тут працюють кваліфіковані майстри широкого профілю і можна встановлювати ціну вищу за середню по ринку. Однак будьте готові до того, що вам знадобиться вкласти чималі кошти у запуск справи, і вони не одразу окупляться. До того ж, забезпечити постійний потік клієнтів не завжди є можливим.
Манікюрний кабінет
невелике приміщення для роботи не більше двох майстрів одночасно. Для такого формату знадобиться проста бізнес-модель. Підійде стандартні процедури, а постійні витрати для бізнесу будуть мінімальними. У той же час через невелике приміщення та штат співробітників практично неможливо розширювати діяльність.
Нейл-бар
в якому роблять експрес-манікюр, зазвичай є стійкою або столиком в торговому центрі. Цей вид манікюрного бізнесу дозволяє швидко змінити локацію, якщо потік клієнтів не влаштовує вас. Але такий формат має низку недоліків: висока оренда, порівняння з бюджетними закладами, наявність психологічного моменту, адже манікюр робиться в громадському місці на увазі у перехожих, немає можливостей для розширення справи.
Манікюрний бізнес вдома
залучає молодих підприємців тим, що потребує мінімальних вкладень та не потребує реєстрації (на початковому етапі). Ви робите манікюр у себе вдома чи виїжджаєте до клієнта. Такий формат підійде як новачкам, так і досвідченим майстрам. Великим плюсом стане наявність бази власних клієнтів, інакше вам доведеться згаяти час на напрацювання репутації та підвищення довіри.
Вибирайте той формат бізнесу, який видається найбільш комфортним. Як варіант: якщо ви новачок у сфері манікюру (тільки закінчили курси), спробуйте спочатку набратися досвіду і напрацювати базу клієнтів, надаючи свої послуги в салоні. Потім ви можете робити манікюр вдома або орендувати приміщення під манікюрний кабінет.
Для запуску бізнесу насамперед необхідно пройти реєстрацію та залежно від виду діяльності отримати ліцензію.
Якщо ви вирішили працювати вдома або самостійно в манікюрному кабінеті, вам підійде ФОП. Така форма власності є оптимальною для сфери послуг. Прибуток виводиться готівкою та безготівковим розрахунком. Форма оподаткування – спрощена, а юридичної адреси немає необхідності.
Якщо ви плануєте відкрити заклад із найманими співробітниками, ваш варіант – ТОВ. Ця форма власності повністю відповідає вимогам середніх та великих компаній. Товариство з обмеженою відповідальністю утворюють засновники, із внесків яких формується статутний капітал. Реєстрація юридичної адреси у разі обов'язкова.
Для ведення манікюрного бізнесу знадобляться такі документи :
свідоцтво про реєстрацію ФОП або ТОВ;
дозволи від пожежної та санітарно-епідеміологічної служби на використання орендованого приміщення;
свідоцтво про постановку на облік до податкової;
документи, що підтверджують реєстрацію у Фонді соціального страхування та Пенсійному фонді (потрібні для найму працівників);
трудові договори із майстрами манікюру;
санітарні книжки від кожного із спеціалістів.
Також вам знадобиться підписати договір на утилізацію ТПВ та підготуватися до періодичного відвідування працівників СЕС.
Якщо вас цікавить питання, чи потрібна ліцензія на манікюрний салон, то все залежить від специфіки роботи. Якщо ви плануєте робити лише манікюр та педикюр, медичну ліцензію оформляти не потрібно. Але якщо ви хочете надавати додаткові послуги, наприклад, масаж, епіляцію, косметологічні процедури, необхідно отримати дозвіл на діяльність.
Скільки загалом коштує відкрити манікюрний салон? Для того, щоб розрахувати початкові та щомісячні витрати, потрібно визначитися з розміром приміщення, форматом та формою бізнесу.
Тому розглядатимемо тему витрат на прикладі манікюрного салону з трьома робочими місцями, розміщеного на першому поверсі житлового вдома.
Для запуску бізнесу знадобляться такі інвестиційні вкладення :
реєстрація бізнесу та сплата податків - від 150 $;
оренда приміщення – від 380 $;
ремонт та оформлення приміщення – близько 460 $;
закупівля меблів – близько 2000 $;
обладнання та інструменти - від 350 $;
витратні матеріали – від 440 $;
маркетингова кампанія - від 610 $;
додаткові витрати на навчання персоналу, транспорт, підготовку до відкриття – від 760 $.
Таким чином, на відкриття необхідно витратити 5150 $. До цієї суми доведеться додати 25% резервного фонду. Він потрібний для підстрахування, тобто допомагає покрити непередбачені витрати та уникнути касового розриву. Така подушка безпеки стане у пригоді для того, щоб вийти в нуль на початковому етапі роботи. Потім у резервний фонд можна вносити щомісячні відрахування у районі 5% від чистого прибутку.
До постійних витрат відносяться :
платежі до податкової – від 120$;
оренда - від 380 $;
комунальні послуги - від 150 $;
зарплата майстрам – близько 1930 $;
заповнення витратних матеріалів - близько 77 $;
реклама - від 75 $.
Таким чином, щомісяця вам доведеться виплачувати суму в 2732 $ для повноцінного функціонування манікюрного бізнесу.
Щоб розрахувати доходи, потрібно сформувати перелік послуг та ціни на них. Основний прибуток надходить безпосередньо від манікюру – 30%. Таким же попитом користуються послуги з нарощування нігтів. 15% надходить від педикюру.
При цьому, вибір послуг залежить від специфіки діяльності салону, наявного обладнання та кваліфікації майстрів.
базовий манікюр без покриття - 6 $;
апаратний манікюр - 10 $;
звичайне лакове покриття - 1,5 $;
гелеве покриття - 7,6 $;
зняття лаку - 3 $;
нарощування нігтів гелем - 20 $;
художній розпис нігтів - 4,5 $;
корекція - 10 $;
парафінотерапія кистей рук - 3,8 $;
масаж рук - 3 $;
педикюр - 15,3 $;
парафінотерапія стоп ніг - 6 $.
Коли манікюрний бізнес зміцніє, можна запроваджувати додаткові процедури, такі як нарощування вій, мікроблейдинг брів, SPA-процедури, пілінг, лікувальний масаж та ін.
Коли у вас буде сформовано прайс-лист, прорахуйте середній чек для песимістичного, реалістичного та оптимістичного сценаріїв розвитку манікюрного бізнесу.
Навіщо це робити? Щоб визначити рівень прибутковості вашого салону. Для цього розрахуйте передбачувану суму за послуги, надані клієнтам за місяць, та кількість виданих чеків (або відвідувачів). Суму поділіть на кількість чеків та отримайте середнє число. Чим воно вище, тим прибутковіший бізнес.
Наприклад, виторг за місяць дорівнює 153 $. Ваш салон відвідало 20 людей. Тоді сума середнього чека буде розраховуватися за рівнянням: 153/20 = 7,65 $.
Крім того, ці розрахунки дають зрозуміти, які процедури найбільш популярні, а які не користуються популярністю, тобто що потрібно прибрати з прайсу, а де можна і підвищити ціну. А ще це оцінка фінансового потенціалу клієнта (скільки він готовий витратити гроші) та роботи салону (наскільки кваліфікований персонал, чи правильно виставлений графік та ін.).
Також дослухайтеся до відвідувачів. Можливо, вони хотіли б отримати послугу, якої поки що немає у вашому закладі. Це допоможе розширити базу клієнтів та збільшити прибуток.
Важливо підвищувати суму середнього чека. Як це зробити? Навчіть весь персонал, починаючи з адміністратора, технік продажів. Нехай майстри пропонують додаткові або нові послуги, дорожчі процедури, що супроводжують базове. Розробте скрипт для персоналу: "Як розмовляти з клієнтом". Вводьте акції, знижки на відвідування, сформуйте програму лояльності для постійних клієнтів.
Основні чинники, що впливають на відвідуваність, а отже і на суму середнього чека, – професіоналізм майстрів, чистота у приміщенні та дружнє ставлення до відвідувача.
Точка беззбитковості – це обсяг операцій, у якому сукупний дохід дорівнює витратам. Іншими словами, це показник того, що бізнес вийшов у нуль.
Для того, щоб обчислити точку беззбитковості, вам потрібно знати, скільки видів певної послуги знадобиться для так званого нульового прибутку.
Показник розраховується за такою формулою:
VC – собівартість однієї послуги;
Р – ціна послуги у манікюрному салоні;
FC – щомісячні витрати на роботу закладу.
Якщо витрати салону щомісяця становлять 2732 $, а манікюр без покриття лаком обходиться вам в 1 $, а ви його робите за 6 $, то точка беззбитковості вираховуватиметься таким чином: 2732 / (6 - 1) = 546,4. Це означає, що потрібно надати вищезазначену послугу 546 разів на місяць, щоб витрати манікюрного салону були повністю покриті.
Такі розрахунки допоможуть вам надалі будувати план продажу, щоб витрати були значно меншими від прибутку закладу.
Щоб зрозуміти, чи вигідно відкривати манікюрний салон, зверніть увагу на рентабельність, зіставте витрати та очікуваний дохід, розрахуйте окупність проекту.
Рентабельність манікюрного салону становить близько 20-25%. Це означає, що з кожного долара ви можете заробляти 20-25 центів. У місяць дохід може сягати 3000$ залежно від кількості майстрів, видів тварин і вартості послуг.
Як розрахувати окупність бізнесу? Наведемо приклад:
Якщо один майстер може прийняти за день від 4 до 5 клієнтів (залежно від виду послуги, яку потрібно надати), середній чек на день виходить 15$ з одного відвідувача. Сумарний дохід за робочу зміну становитиме від 60 $ до 75 $. А якщо в салоні три майстри, то прибуток дорівнюватиме 180-225 $ за день і 6750 $ - в місяць при максимально сприятливому розкладі. Віднімаємо від цієї суми витрати та отримуємо чистий виторг у розмірі 1500 $.
Це означає, що при початкових вкладеннях 5150 $ манікюрний салон окупиться за перші 3-4 місяці.
Такий сценарій розвитку бізнесу можливий при щоденній роботі, стабільному потоці 4-5 відвідувачів на день та за відсутності непередбачених витрат. Тому рекомендуємо розрахувати терміни окупності для песимістичної, реалістичної та оптимістичної відвідуваності закладу.
Вибір місця для салону манікюру залежить від його формату. Наприклад, для манікюрної студії чи кабінету краще вибирати райони із постійним потоком потенційних відвідувачів. Це можуть бути центральні вулиці, перехрестя у спальних районах, торгові центри.
До приміщення також висуваються вимоги залежно від формату бізнесу. Манікюрний кабінет найкраще розмітити у вже відремонтованій будівлі. У приміщенні має бути достатньо місця для робочого столу, стільців, інвентарю та візка для зберігання та пересування манікюрного приладдя.
Ви можете самостійно облаштувати вхід та оформити вивіску. Якщо плануєте працювати вдома, виділіть для цього окрему кімнату. Непогано якщо крім робочих меблів та обладнання в них поміститься, наприклад, диван, на якому відвідувачі чекатимуть на свою чергу.
Існують загальні правила щодо планування приміщення :
робоче місце одного майстра має бути менше 4,5 м/кв;
треба розділити зони для манікюру та педикюру;
слід встановити гаряче та холодне водопостачання, систему вентиляції;
потрібно виділити підсобне приміщення під склад для обладнання та витратних матеріалів, а також зону для стерилізації інструментів.
Для манікюрного салону можна орендувати квартиру (30 м/кв для 3 майстрів) на першому поверсі житлового створення. Тож вартість оренди вийде менше. Окрім того, обговоріть можливість орендних канікул до відкриття або на більший термін.
Для ефективного впливу на цільову аудиторію, підвищення довіри до салону, формування бездоганного іміджу новому бізнесу потрібні унікальні назви, логотип та інші елементи корпоративного стилю.
Фірмовий стиль включає створення логотипу, корпоративних кольорів та шрифтів, дизайн сайту або сторінок у соціальних мережах, оформлення вивіски, візиток, листівок, прайс-листа та рекламних матеріалів.
Щоб молодому манікюрному бізнесу отримати яскравий, помітний візуальний образ, що запам'ятовується, для виходу на ринок, потрібно продумати у всіх дрібницях елементи фірмового стилю. Вони повинні відображатися в дизайні інтер'єру, комплектуючих салону, на формі персоналу, на друкованій та сувенірній продукції, рекламних носіях та ін.
Фірмовий стиль – це ефективний спосіб виділити салон серед подібних закладів та залучити клієнтів. Про етапи розробки та вартості дізнайтесь тут .
Насамперед, необхідно вивчити конкурентів та потреби цільової аудиторії, щоб виділятися на тлі інших салонів та відповідати очікуванням клієнтів. Тоді ви зможете відобразити в назві цінності, близькі споживачам, використовувати слова, які будуть їм зрозумілі і які викличуть потрібні емоції.
Потім слід визначитися з видами послуг і вирішити, яка назва вам більше до душі – інформативна, що натякає на вид діяльності (НігтеТочка, Ногтюрн, Yes Nail, LAKi і т.д.) або оригінальне, що підкреслює індивідуальність та передає атмосферу салону (Sun&City, Mon Amii, Балі, Версаль, Сливки та ін.).
Незалежно від того, який варіант нейма вам ближче, слід вибирати той, який відповідає ряду критеріїв. Серед них:
стислість;
звучність;
запам'ятовуваність;
актуальність;
унікальність.
Назва манікюрного салону має викликати лише приємні асоціації, у ньому не повинно бути негативних смислів при перекладі різними мовами і воно не повинно нагадувати інші імена салонів, щоб не плутати відвідувачів.
Якщо ви ще не вибрали назву і не знаєте з чого почати, зверніться за допомогою до брендингової агенції WeLoveBrands . Неймінг-фахівці розроблять вам кілька варіантів, що відповідають перерахованим критеріям. Про етапи створення назви салону та вартість послуги можете дізнатися тут .
Розробка назви та елементів фірмового стилю – це кроки, які має пройти кожен манікюрний салон, щоб сформувати власний бренд, виділятись на тлі конкурентів та залучити більше лояльних клієнтів.
Оформлення студії з догляду за нігтями має бути ергономічним, світлим та стильним.
По-перше , на вході в салон повинна розташовуватися стійка адміністратора та зона для очікування своєї черги. Тут можна поставити журнальні столики та м'які меблі: дивани, крісла. Також тут потрібне місце для стелажу з професійними косметичними засобами для продажу.
Вдале рішення – розмістити на вході велике дзеркало на весь зріст із логотипом салону. Там клієнти зможуть робити селфі, тим самим рекламуючи ваш заклад.
По-друге , зонувати приміщення можна за допомогою шторок, перегородок, колірним оформленням підлоги. Якщо перегородки будуть невисокими – 1 метр у довжину та шириною 10-15 см, то вони можуть виступати як додаткові підставки.
По-третє , якщо говорити про колірне оформлення, то тут підійдуть м'які, непомітні відтінки з яскравими вкрапленнями. Виділіть предмети меблів, текстильні елементи інтер'єру, зробіть акцентну стіну або ін. Тобто щось одне.
Головне тут, щоб дизайн манікюрного салону сприяв комфортному перебування клієнта, а розміщення меблів та обладнання забезпечувало зручний доступ до робочого місця майстра.
Також, для створення приємної обстановки необхідно подбати про достатнє освітлення та стильне сучасне оформлення. Це справлятиме враження успішного салону, орієнтованого на споживачів.
Купівля меблів, обладнання та розхідників для манікюрного салону – це те, на чому не заощаджують. Від їхньої якості однаково, як і від результату манікюрних процедур, залежить ваша репутація. Важливо, щоб ефект після відвідування салону відповідав очікуванням клієнта. А цього неможливо досягти, використовуючи другосортні інструменти та матеріали. Тому обирайте та замовляйте тільки якісні розхідники відомих брендів, а не дешеві аналоги.
крісла для майстрів – від 460 $;
крісла для клієнтів – від 460 $;
стіл для манікюру (висота не нижче 70 см) - від 150 $;
0;"> стелажі для зберігання інструментів та витратних матеріалів – від 120$;
стійка ресепшн - близько 80 $;
диван для відвідувачів - близько 150 $;
телевізор для зали - від 300 $;
крісло для педикюрних робіт – від 460 $;
кулер - близько 45 $.
Разом доведеться виділити близько 2225 $.
Вибираючи обладнання для манікюрного салону та інструменти, потрібно враховувати також перелік процедур, які ви пропонуватимете.
UF-лампи для нарощування та сушіння гель-лаку – від 30$;
набори для манікюру та педикюру – від 90$;
обладнання для стерилізації - близько 50 $;
фрезер для манікюру та педикюру – близько 100$;
ванни, підставки та подушки - від 120 $;
парафінотопка - від 45 $;
пензлики для нігтів - по 15 $ за штуку;
лампа - близько 30 $;
витяжка для манікюру - від 60 $.
Разом вам знадобиться бюджет щонайменше 540$.
Що стосується розхідників, то їх потрібно закупити в достатньому обсязі спочатку і докуповувати кошти, що бракують, щомісяця, проводячи ретельну інвентаризацію.
палітри звичайних лаків та гель-лаків - від 155 $;
засоби для видалення лаку/шелаку, пом'якшення кутикули та інших процедур – близько 150 $;
доглядові кошти - від 90 $;
серветки, рукавички та інші витратні матеріали – близько 45 $.
Загалом на це вам знадобиться не менше 440$.
Усього на комплектуючі та витратні матеріали для манікюрного салону необхідно виділити суму в 3200-3300 $.
Щоб спростити роботу, автоматизувати бізнес-процеси, підключіть програмне забезпечення. Воно насамперед полегшує розрахунок коштів, інвентаризацію витратних матеріалів, оцінку зносу обладнання та інструментів, допомагає контролювати витрати та доходи.
Вам не доведеться витрачати весь робочий день або платити понаднормові співробітникам, які проводять інвентаризацію, якщо є автоматизована система обліку залишків розхідників. Крім того, ви зможете переглядати звіти перевірки за будь-який попередній період, проводити позапланову інвентаризацію, своєчасно замовляти відсутні матеріали. А якщо ви займаєтеся ще й продажем доглядових засобів, то швидко розраховуватимете відвідувачів, у тому числі і після надання манікюрних послуг.
З установкою CRM ви зможете вести автоматизовану базу клієнтів, журнал відвідувань, розраховувати середній чек, зарплату, виторг за різні періоди часу. Вам легше буде формувати та правити графік майстрів та контролювати робочий процес. Крім того, програмне забезпечення – це швидке заповнення та своєчасне подання звітів у всі необхідні інстанції.
Популярні CRM-системи для манікюрного салону: Binotel, NetHunt, Торгсофт, Beauty Pro, CleverBox: CRM та інші.
Часто рівень сервісу безпосередньо впливає, повернеться до вас клієнт знову або піде до більш дружніх конкурентів. Тому вибору співробітників та контролю якості їхньої роботи потрібно приділити особливу увагу.
Переконайтеся, що майстер, якого ви наймаєте, має освіту за спеціальністю та резюме, а краще – рекомендації з попереднього місця роботи або відгуки задоволених клієнтів.
Перевірте наявність медичної книжки із пройденим медоглядом.
Попросіть показати дипломи, сертифікати з проходження тренінгів та майстер-класів, якщо такі є.
Наймаючи будь-якого співробітника, особливо адміністратора, переконайтеся, що він комунікабельний, ввічливий і вміє виходити з конфліктних ситуацій.
Наймайте молодих працівників – до 30 років.
Кількість працівників залежить від формату бізнесу, його особливостей та списку послуг. Наприклад, для манікюрного кабінету вам знадобляться:
2-3 майстри, які однаково професійні (робота позмінна);
1-2 адміністратора (змінна робота);
прибиральниця (можна найняти не на повний робочий день або організувати чергування співробітників);
бухгалтер (позаштатний).
Весь персонал має бути доглянутим, мати охайний зовнішній вигляд.
Не зайвим буде розвісити на стінах кабінету дипломи та сертифікати співробітників та самого манікюрного салону. Це позитивно позначиться на репутації закладу та викличе довіру у клієнтів.
Також важливо контролювати роботу персоналу, щоб унеможливити крадіжку витратних матеріалів та ухилення від роботи. До того ж, якщо до майстра раптом почало приходити мало відвідувачів, цілком імовірно, що він робить манікюр постійним клієнтам вдома.
Як уникнути таких ситуацій? Потрібно забезпечити всьому персоналу гідну заробітну плату, зручний робочий графік, встановити довірчі відносини в колективі та з керівником, розробити систему знижок та пільг на манікюрні послуги для співробітників, запровадити систему самостійної звітності, проводити планерки та збори, навчання за рахунок компанії, тим-білдінги . Тобто дбати про співробітників, щоб вони сприймали успіх вашого закладу як власний.
Якщо перелічені методи контролю не вплинуть на позитивну дію і, наприклад, крадіжки продовжуються, впровадьте систему відеоспостереження, запросіть «таємного відвідувача» або найміть на роботу «таємного співробітника». Так ви зможете обчислити злодія та повідомити про нього правоохоронним органам.
Існує кілька правил, як залучити клієнтів і зробити так, щоб вони поверталися:
Ваші послуги та обслуговування мають бути на висоті.
Манікюрний салон має відкриватися для всіх відвідувачів без винятку.
Спілкуйтеся з цільовою аудиторією безпосередньо та публічно: у соціальних мережах, месенджерах, чаті на сайті, форумах, у коментарях до відгуків.
Час від часу вводьте знижки та проводьте акції, розробте програму лояльності для постійних клієнтів.
Ненав'язливо повідомляйте про участь у благодійних заходах.
Співпрацюйте з тими косметичними брендами, які встигли зарекомендувати себе та викликати довіру у відвідувачів.
Крім того, проводіть навчальну роботу з вашим персоналом. Кожен співробітник повинен вміти правильно зустрічати клієнта і закривати діалог, виходити з конфліктних ситуацій, бути терплячим, уважним по відношенню до клієнта, мати комунікативні навички.
Обов'язкова вимога – знання своєї справи. Плюсом буде використання акторських навичок та емоційної мови у спілкуванні з клієнтом.
Таким чином, ви збільшите ймовірність, що відвідувач звернеться до вас знову після першого відвідування.
Найкраща реклама для манікюрного салону – це особисті рекомендації клієнта своїм друзям та знайомим. Це якщо говорити про заклад, що вже працює. Але як повідомити про себе ще до відкриття та залучити перших відвідувачів?
Роздача флаєрів, листівок, буклетів та розклеювання оголошень в районі відкриття салону.
Роздача візиток на тематичні заходи міста та в будь-яких інших місцях, де можуть бути ваші потенційні клієнти.
Запуск особистого сайту манікюрного салону, ведення сторінок у соціальних мережах та груп у месенджерах.
Участь у конкурсах та змаганнях.
Проведення майстер-класів.
Оформлення інтригуючої та привабливої вивіски салону.
Особливу увагу приділіть рекламі в день відкриття. Замовте урочисту церемонію, прикрасьте фасад, запросіть всіх своїх знайомих персонально, влаштуйте розіграш чи майстер-клас.
Коли нігтьова студія відкриється та почнуть приходити перші відвідувачі, обов'язково ведіть базу клієнтів. Так ви зможете обдзвонювати їх із пропозицією знижок або нових манікюрних процедур, нагадувати про майбутнє відвідування та узгоджувати інші моменти.
Для залучення клієнтів допоможе професійний блог про нейл-індустрію. На сайті слід розміщувати цікаві та корисні матеріали, включаючи відеоогляди, рейтинги, лайфхаки, поради щодо догляду за руками та нігтями, щодо вибору кольору, добірки дизайнів та ін.
Ризики, з якими може зіткнутися ваш манікюрний бізнес, бувають зовнішніми та внутрішніми. Перші – це проблеми, пов'язані з економічною ситуацією країни, а внутрішні – з управлінням салону. Але і з тими, і з іншими можна впоратися. Як? Відповідаємо.
Високий рівень конкуренції на ринку манікюрних послуг
Рішення: сформувати ефективну маркетингову кампанію та клієнтську базу.
Падіння платоспроможності потенційних клієнтів
Рішення: проводити акції, знижки або знизити ціни на манікюрні послуги.
Втрата орендованого приміщення через розірвання договору
Рішення: тут допоможуть лише превентивні заходи – вибрати сумлінного орендодавця та укласти довгострокову оренду.
Надання манікюрних послуг в обхід салону
Рішення: запровадити корпоративну культуру, сформувати гідний рівень заробітної плати, підтримувати мотивацію співробітників заробляти більше та побудувати дружню атмосферу у колективі.
Некомпетентний майстер
Рішення: перевірити кваліфікацію співробітника на етапі найму, а також влаштовувати навчання за рахунок закладу.
Догляд клієнтів із майстром
Рішення: укладати довгостроковий трудовий договір із майстром, включити премії та бонуси за різні досягнення, а також розробити програму лояльності, яка зробить привабливим лише ваш заклад у свідомості клієнтів.
Відсутність розвитку та дотримання модних тенденцій
Рішення: моніторити спеціалізовані сайти, підвищувати кваліфікацію майстрів, запрошуючи на уроки до інших фахівців, влаштовувати майстер-класи для персоналу.
Втрата репутації закладу через низький рівень сервісу
Рішення: контролювати якість послуг, просити клієнтів залишати відгуки, виконувати роботу над помилками.
Крім того, стежте за бізнесом конкурентів, ціни за послуги формуйте на тому ж рівні, що й у них, часто проводьте акції та не забувайте заохочувати майстрів, щоб вони продовжували співпрацювати з манікюрним салоном та не відводили клієнтів.
Щоб досягти успіху на манікюрній ниві, дотримуйтесь наступних порад:
Робіть націнку на послуги таким чином, щоб ви отримали прибуток не менше ніж 30%.
65% або більше відвідувачів повинні увійти до постійних клієнтів протягом першого року.
Виплачуйте відсоток від наданих послуг майстрам, крім основної ставки.
Адміністратор повинен отримувати як заробітну плату ставку та 2% від виручки закладу щомісяця.
Перевірте співробітника, у якого скоротився потік клієнтів, можливо, він надає манікюрні послуги вдома.
Приготуйтеся до того, що перші три місяці витрати будуть вищими за доходи.
Швидка окупність манікюрного бізнесу безпосередньо залежить від якості послуг та грамотної рекламної кампанії.
Розробіть позмінний графік – 2 через 2, оскільки салон працює без вихідних, а майстри – часто по 10-11 годин щодня.
Хоча бізнес не схильний до сезонності, основний потік клієнтів буде з п'ятниці по неділю і перед святами. Пропрацюйте графік на ці дні, щоб прийняти якнайбільше відвідувачів.
Манікюрний бізнес – вигідна справа, незалежно від сезону та економічної ситуації в країні. Причому велика кількість форматів дозволяє відкрити нігтьовий салон з мінімальними вкладеннями. Але не забувайте, що успіх будь-якого бізнесу – це опрацьований план дій, облік усіх ризиків, якісний сервіс та грамотна маркетингова стратегія.
Якщо ви хочете відкрити манікюрний кабінет і вам потрібен яскравий сучасний візуальний образ, звертайтеся до студії WeLoveBrands для розробки впізнаваного фірмового стилю, унікального логотипу та назви, що запам'ятовується. Для отримання консультацій та уточнення деталей зв'яжіться з нами по телефону або напишіть у месенджери.