Брендоманія
26 Лютого
Бренд персонаж Mr. Muscle: секрети створення легендарного образу як у SC Johnson & Son
Ми нічого не купуємо просто так — ми обираємо продукцію брендів із філософією, історією та емоціями. Якщо людина шукає туристичне взуття, йому на думку може спасти Timberland. Коли потрібно вибрати взуття для пляжу перед поїздкою у відпустку, у свідомості спливе Crocs, а при виборі кросівок ми подумаємо про Nike або Adidas.
26 Лютого
Дайте вогню: історія бренду запальничок Zippo
$18 тисяч за латунну запальничку — чи не надто дорого? “Не надто”, – відповів один з колекціонерів, купивши запальничку Zippo з обмеженої серії “1933” на антикварному аукціоні в Токіо. Тільки картонна упаковка від запальнички 1949 року коштує $500, а її вміст оцінили в $1340.
26 Лютого
Harley-Davidson: від велосипеда з двигуном від човна до культового мотоцикла
США – батьківщина безлічі впливових брендів. Coca-Cola, McDonalds, Windows та Facebook, а також безліч інших компаній заслужили любов і лояльність клієнтів завдяки потужним маркетинговим кампаніям та ефективному брендингу. За рівнем характеру, харизми та цілеспрямованості небагато компаній можуть зрівнятися з Harley-Davidson.
26 Лютого
Перемоги та факапи Dove: коротка історія бренду
Dove міг поділити долю більшості брендів beauty-сфери — знімати «вилізані» рекламні ролики з моделями з ідеальною фігурою та шкірою. Однак відмова від «гламурної» реклами та боротьба зі стереотипами про жіночу красу призвели до стійкого зростання продажів після 2010 року.
14 Лютого
Budweiser – бренд, за який борються більше 100 років
За бренд Budweiser вже понад сто років у прямому значенні йде битва. За право продавати пиво під цією торговою маркою борються дві компанії: американська та чеська. Як два виробники «ділять» між собою найдорожчий пивний бренд, розповіли експерти студії WeLoveBrands.
14 Лютого
«Готуємо з любов’ю»: історія бренду локшини швидкого приготування Doshirak
Doshirak у Росії займає понад 60% ринку локшини швидкого приготування, а сама «швидка» локшина відноситься до товарів з найбільшим зростанням продажів. За 2021 рік росіяни купили понад 2 млрд. упаковок цього фаст-фуду. Приріст склав 16% у грошовому та 6,1% у натуральному вираженні. У 2020 році відповідні показники становили 7,4% та 1,7%.
14 Лютого
Bonduelle: історія бренду зі 170-річною історією
Обсяг світового ринку консервованих продуктів у 2021 році наблизився до $100 млрд. За прогнозами експертів, до 2026 року він досягне $124,8 млрд. На сегмент консервів із овочів та фруктів припадає близько 65% від загальної кількості консервованої продукції.
14 Лютого
Кейс Actimel: від ідеї до символу здорового харчування №1
Actimel почав з ідеї запакувати всю користь йогурту в невелику зручну пляшку. Спершу був йогурт, потім з'явився «Актімель». Його історія — виклик традиціям та нормам. Сьогодні лише в Європі люди щодня випивають понад 7,2 млн. пляшок напою. У Великобританії Actimel називають «відомим» понад 88% опитаних, 42% ставляться до нього позитивно, і лише 6% негативно.
14 Лютого
Starbucks: від продажу кави до найбільшої у світі мережі кав’ярень
Якщо вас запитають, яка найпопулярніша мережа кав'ярень у світі, напевно, перше, що прийде вам на думку, буде Starbucks. І не дивно. Цей бренд став відомим і сподобався мільйонам завдяки своєму прагненню розвивати кавову культуру та об'єднувати людей. Сьогодні кав'ярні Старбакс приваблюють багато відвідувачів у всьому світі.
14 Лютого
McDonald’s: як невелике кафе перетворилося на імперію фастфуду
Навряд чи знайдеться людина, яка не знає про Макдональдса. Це не дивно, адже американська компанія є лідером у сфері фастфуду і знаходиться у першій десятці списку світових брендів. Що дозволяє McDonald's досі залишатися однією з найбільш відвідуваних мереж ресторанів швидкого харчування?
14 Лютого
Gillette – компанія, що змінила уявлення про гоління
Всесвітньо відомий бренд Gillette з'явився понад 120 років тому, коли чоловіки зверталися до перукарів, щоб упорядкувати «рослинність» на обличчі.
14 Лютого
Colgate – бренд, який прагне покращити життя кожного
Colgate – відомий бренд засобів догляду за порожниною рота, який бував у будинках у багатьох. В Україні – це одна з найпопулярніших компаній-виробників зубних паст, щіток, ниток та рідин для полоскання.
13 Лютого
Історія Burberry: з окопів – на королівський трон
Все почалося в Англії в місті Бейзінгсток, коли учень драпірувальника Томас Берберрі вирішив розробити матеріал, який ефективно захищав би від примх погоди і був зручним у носінні.
13 Лютого
Історія Будинку Fendi, який прославився майстерністю та інноваціями
Бізнес сім'ї Фенді розпочався з магазину хутряних та шкіряних виробів у столиці Італії. Сьогодні Fendi — міжнародний преміальний модний будинок, який виготовляє одяг, вироби з хутра, взуття, парфумерію, окуляри та інші аксесуари.
13 Лютого
Історія та досвід TikTok: як увійти до топ-100 дорогих брендів та стати провідною соцмережею
Технологічна компанія, заснована у 2017 році, зараз заробляє мільярди доларів. Чи можете ви собі це уявити? TikTok повністю змінив онлайн-досвід людей.