→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Типографічний стиль у дизайні

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Типографічний стиль у дизайні

Щоб донести до цільової аудиторії специфіку своєї діяльності, зовсім не обов'язково використовувати зображення в логотипі/фірмовому дизайні: досить цікаво зі смаком обіграти назву з літер. І типографічний стиль якраз слугує відповідним інструментом для вирішення цього завдання.

 

Суть типографічного стилю та його переваги

Суть типографічного стилю як одного з нових трендів у дизайні полягає у креативному використанні літерної назви як основний елемент. Це непросте завдання, оскільки поряд з оригінальним зовнішнім виглядом, що запам'ятовується, такий дизайн повинен передавати основну ідею і цінності компанії-замовника.

Але якщо довірити завдання професіоналам своєї справи, то вони допоможуть вам домогтися того, щоб у ваших потенційних клієнтів з першого погляду на фірмовий стиль формувалося потрібне враження про товари чи послуги, що надаються вами.

Переваги типографічного стилю в дизайні :

 

typographic-style показує інноваційність та креативність бренду;


typographic-style дозволяє розкрити практично будь-які корпоративні цінності компанії;


typographic-style посилює запам'ятовування бренду.

 

Історія виникнення типографічного стилю

Типографічний стиль з'явився і почав розвиватися у 1940-х роках, коли у графічному дизайні виникла ідея мінімізації декоративності та підвищення функціональності дизайну. На якість останнього впливало максимальне значення навантаження кожної деталі, а всі несуттєві елементи повністю відкидалися. Логотипи в типографічному стилі, що розкриває суть компанії через шрифт, стали основою подібної ідеології.

Особливості типографічного стилю, для якого бізнесу можна використовувати

Незважаючи на те, що типографічний стиль характеризується використанням мінімуму візуальних елементів, подібні рішення досить часто найкраще запам'ятовуються аудиторією. Але майте на увазі, що при значному збільшенні типографічного логотипу його сприйняття може змінюватися.

Фірмовий стиль із використанням назви вашого бренду підходить далеко не всім видам бізнесу: він має відповідати вашій діяльності. Наприклад, це відмінне рішення для медичної лабораторії або компанії з продажу сировини для перук. А ось більш солідним компаніям не варто вибирати типографічний стиль, особливо якщо в ньому є надмірна «гра з літерами».

typographic-style
@Mauri Davida

Основні моменти та поради щодо використання типографічного стилю

Як ви вже зрозуміли, центральним елементом типографічного стилю є шрифти . Цю авторську деталь дизайну намагаються зробити максимально яскравою та креативною (за допомогою літер різної висоти та розміру тощо).

Але щоб зберегти читабельність назви бренду/компанії та не перешкоджати нормальній комунікації зі споживачем, між літерами має бути достатньо вільного простору . При цьому навіть композиція зі сміливими друкарськими, що обмежує себе порожнім простором і текстом, може виглядати авантюрно.

Важливий нюанс: якщо ви плануєте розширювати свою діяльність шляхом виходу на міжнародний ринок, радимо переконатися в тому, що назва вашої компанії, яка використана в логотипі, не вимагає перекладу або додаткового пояснення.

Типографічний стиль у графічному дизайні та ілюстраціях

Сучасний графічний дизайн із мальованою друкарнею затребуваний при створенні обкладинок для книг (особливо дитячих) та ілюстрацій на сторінках.

Також друкарський стиль, що легко читає, добре виглядає в дизайні плакатів, афіш і рекламних постерів. Увагу міських жителів привертають до себе вивіски магазинів, ательє, перукарень із елементами друкарні.

typographic-style
@Mauri Davida
typographic-style
@ Delviana Delviana

Тоді як мінімалістські тенденції досить сильні, потрібно ще більше персоналізувати зв'язок з аудиторією. Результатом стає створення шрифтових дизайнів із індивідуальним підходом. А це сприяє появі таких тенденцій, як графічні інтеграції в типографіці або дизайни, що повністю настроюються, на основі шрифтів.

Типографічний стиль в айдентиці: логотип та фірмовий стиль

Логотип у типографічному стилі - найкраще рішення для компанії, яка не хоче перевантажувати свій фірмовий знак зайвими зображеннями. Кожен із логотипів у стилі, про який йдеться, поєднує в собі фірмове зображення-символ та назву компанії, виконані в нестандартній манері.

typographic-style
@ King Arthur
typographic-style
@ Artjet agency
@ Mohamed Adel ©

При створенні друкарського логотипу виділяють основне посилання, яке необхідно передати вашому потенційному клієнту, та аналізують можливі об'єкти та метафори, які відображають це поняття.

Види типографічних логотипів:

  • Засновані на варіаціях шрифтів . Базуються на буквеному написанні з різними варіаціями шрифтів, розмірів літер та кольорів. Такі логотипи можуть використовувати рукописні шрифти, курсив, лінійні літери, шрифти із засічками та без, літери різного розміру, ретро написи, спотворені шрифти, стилізовані під 3D зображення.

  • Видозмінені літери . До таких елементів, що надають логотипам декоративності, відносяться крапки, лінії, рисочки, завитки. Також з метою підвищення запам'ятовуваності фірмового знака дизайнери часто вдаються за допомогою до прийому використання негативного простору або обрізки/усічення букв або всього логотипу.

  • З різним розташуванням . Поряд з класичним горизонтальним логотипом існують і такі варіації, як фірмовий знак під нахилом, розгорнутий логотип, літери, що накладаються/перетинаються/відбиті.

  • Інші варіанти . Як фірмовий знак можуть бути використані й інші варіації шрифтових логотипів: одно- або дволітерна монограма, окремий символ, метафори, формування слова у фігуру, комбінація літер та ілюстрацій, з'єднання шрифту та геометричної фігури.

Типографічний стиль в упаковці товарів

Типографічний стиль у дизайні упаковки сьогодні популярний, як ніколи. Адже при правильному підборі та розміщенні дизайнерських елементів він дозволяє доступно передати настрій того чи іншого продукту.

Дизайном у друкарському стилі оформлюють упаковки з кавою, пляшки з алкогольними та безалкогольними напоями, баночки з косметичними засобами, упаковки з молочною продукцією, коробки для взуття.

Окремо варто згадати про одноразовий посуд, зокрема, одноразові стаканчики з химерними написами. З одного боку, це самостійний товар, а з іншого – приваблива «упаковка» для кави або інших напоїв «з собою».

typographic-style
@ Caparo design crew
typographic-style
@ Anastasia Azarenok

Типографічний стиль у веб- та smm-дизайні

У цифрову епоху ретельно продуманий та грамотно реалізований дизайн у типографічному стилі допомагає створювати міцний зв'язок між сайтом та його користувачами.

З метою оптимізації друкарні у веб- та smm-дизайні експерти радять:

# 1 Використовуйте мінімальну кількість шрифтів, бажано стандартних.

# 2 Обмежити довжину рядка.

# 3 Вибирати гарнітури, які добре читаються у будь-якому розмірі.

# 4 Використовуйте шрифти з чіткими літерами.

# 5 Уникайте написання тексту капсом.

# 6 Не зводити відстань між рядками до мінімуму.

# 7 Підібрати легкий для читання тексту контраст кольору.

# 8 Не використовувати мерехтливий текст, а також червоні або зелені кольори в тексті.

 

Приклади використання типографічного стилю в Україні

У 2019 році все більше українських брендів транслюють свої меседжі, використовуючи сміливу моушн-друкарку. І надалі, швидше за все, ця тенденція збережеться.

typographic-styletypographic-style

У 2020 році чітко простежуються спроби деяких брендів виділитися на ринку шляхом використання в дизайні незвичайних, гнучких шрифтів.

Загалом варто відзначити, що сучасний графічний дизайн як у світі, так і в Україні рухається у бік спрощених шрифтів та ікон.

Приклади використання типографічного стилю у світі

Поки світові гіганти не виявляють підвищеного інтересу до логотипів у типографічному стилі, молоді компанії все частіше використовують для створення свого фірмового стилю більш незвичайне шрифтове накреслення, що виділяється.

typographic-style
@ Barbara Isaeva
typographic-style
@ Fidan Talibzade

Талановиті веб-дизайнери в окремих випадках пов'язують типографічний шрифт з історією або продукцією бренду (наприклад, вирізають у буквах дірки, як у сирі), або відтворюють дитячий почерк з грайливими засічками та завитками.

Розробка дизайну в типографічному стилі: де замовити та за якою ціною

Якщо вас цікавить дизайн у типографічному стилі, замовити його можна кількома способами:

  1. у фрілансерів за ціною від 500 грн - упаковка, від 1500 грн - логотип, від 2500 грн - сайт;

  2. у веб-студії за ціною від $20 за розробку поліграфії, від $130 – фірмового стилю, від $150 – логотипу.

Точна ціна послуги залежить від обсягу, складності та особливостей роботи. Але майте на увазі, що при розробці друкарського фірмового стилю принципово важливі навички дизайнерів. Тому, якщо ви зацікавлені в якісному результаті, до проекту бажано залучати майстрів своєї справи, які простежать за тим, щоб літери були однакового розміру, а між ними була правильно дотримана відстань.

Стати клієнтом студії WeLoveBrands — і отримайте унікальний дизайн високої якості в типографічному стилі, продуманий до найдрібніших деталей і відповідний тому результату, який вам потрібний на виході.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5