Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Що ми уявляємо, коли чуємо про такі відомі та улюблені бренди як Apple, Louis Vuitton, Samsung, Disney чи Google? Найчастіше їхній логотип. Перед нами уявно з'являється фірмовий знак компанії, і в цьому немає нічого дивного. Людина краще сприймає і швидше запам'ятовує картинки та символи, ніж текст. Тому розробка логотипу є ефективним способом візуалізувати ідею, сформувати необхідний образ у свідомості споживачів та підвищити впізнаваність підприємства.
Логотип не тільки відіграє вагому роль у питанні залучення споживчої уваги та відбудови вашого бізнесу від конкурентів, а й впливає на поведінку покупців, змушуючи їх закохуватися у бренд та хотіти його отримати. А якщо є інтерес до продукту, то й продаж зростатиме.
Якщо недооцінити важливість фірмового знака, то можна стати 205-ю аптекою в місті, на емблемі якої зображена змія або медичний хрест, або черговою юридичною фірмою з вагами на логотипі.
Незважаючи на те, що ці символи відображають специфіку бізнесу, тобто обрані не випадково, вони не дадуть вам виділитися серед конкурентів і стати впізнаваними. А значить, доведеться сподіватися лише на те, що серед багатьох компаній помітять і виберуть саме вас.
Уникнути подібної долі допоможе унікальний, простий і легко запам'ятовується фірмовий знак. Отримати таку можна у студії Welovebrands при замовленні послуги дизайн логотипу . Вартість розробки залежить від ряду факторів, включаючи обсяг та рівень складності роботи, встановлені терміни та кількість варіантів, наданих замовнику.
глибини аналізу (наскільки ретельно вивчається ринок, продукт, цільова аудиторія та конкуренти);
складності роботи (буде це редизайн лого або розробка знака з нуля, простий логотип або створення персонажа, тільки логотип або інші елементи фірмового стилю);
кількості концепцій і правок (що більше варіантів пропонується замовнику, тим дорожче впливає на вартість і те, на скільки правок готовий піти дизайнер);
строків (за терміновість треба буде доплатити);
досвіду дизайнера (вартість години роботи новачка, досвідченого дизайнера та арт-директора студії відрізняється, тому ціна розробки буде різною);
кількості мовних версій логотипу (якщо необхідно отримати фірмовий знак кількома мовами, доведеться заплатити більше);
наявності слогана/дискриптора (розміщення гасла поруч із логотипом потребує додаткового часу на розробку, а отже таке замовлення обійдеться дорожче);
підтвердження патентної чистоти (щоб ваш логотип «не забрали», його слід зареєструвати, а цей процес – додаткова робота, яка відбивається на остаточній вартості замовлення).
Далі ми докладно розповімо, з яких складових формується ціна розробки лого, і ви дізнаєтесь, скільки коштуватиме вам фірмовий знак.
На вартість розробки впливає вигляд лого та його особливості. Одна справа підібрати шрифт для текстового знака, що складається виключно з назви компанії, і зовсім інша створити унікального персонажа.
Текстові знаки, особливо якщо йдеться про коротке слово і нехитрий шрифт, обійдуться дешевше, ніж графічні та комбіновані, а розробка персонажа є найдорожчим варіантом (порівняно з іншими видами лого).
Види робіт | Ціна, грн | Категорія складності |
Час, робочі дні |
Частота замовлення, % |
1 варіант логотипу + доопрацювання | 2100 | 2 | 65 | |
3 варіанти + доопрацювання одного з наданих | 4900 | 5 | 98 | |
5 варіантів + доопрацювання одного з наданих | 6300 | 7 | 24 |
Приклади логотипів | ||
Види робіт | Ціна, грн | Категорія складності |
Час, робочі дні |
Частота замовлення, % |
1 варіант логотипу + доопрацювання | 2800 | 2 | 20 | |
3 варіанти + доопрацювання одного з наданих | 6300 | 5 | 64 | |
5 варіантів + доопрацювання одного з наданих | 10500 | 7 | 16 |
Приклади логотипів | ||
Види робіт | Ціна, грн | Категорія складності |
Час, робочі дні |
Частота замовлення, % |
1 варіант логотипу + доопрацювання | 6 300 | 10 | 5 | |
3 варіанти + доопрацювання одного з наданих | 12 600 | 14 | 85 | |
5 варіантів + доопрацювання одного з наданих | 25 000 | 21 | 10 |
Приклади логотипів | ||
Види робіт | Ціна, грн | Категорія складності |
Час, робочі дні |
Частота замовлення, % |
1 варіант логотипу + доопрацювання 3 виправлення | 12 500 | 10 | 67 | |
1 варіант + доопрацювання 1-го з наданих + до 5 правок | 37 000 | 25 | 20 | |
1 варіант + доопрацювання 1-го з наданих + виправлення не обмежені | 64 000 | 30 | 13 |
Приклади логотипів | ||
** - доопрацюванню підлягає 1 вибраний варіант і включає: зміну колірної гами, зміну шрифту, зміну розташування елементів логотипу, зміну пропорцій, незначні зміни символьного знака.
На вартість також впливає складність та тривалість роботи. Чим більше часу та зусиль на неї витрачено, тим дорожчим буде результат. Наприклад, простий комбінований логотип обійдеться дешевше, ніж складний персонаж , а шрифтовий знак середньої складності буде дешевше, ніж фірмовий.
Розробка логотипу відбувається за постійної участі та контролю з боку патентного повіреного, який стежить за тим, щоб логотип розроблявся з урахуванням вимог законодавства про товарні знаки, тим самим підвищуючи ймовірність його подальшої успішної реєстрації як товарний знак. Підготовка та подання документів на реєстрацію товарного знака є готельною послугою та не входить у вартість його розробки.
Види робіт | Ціна, грн | Категорія складності | Час, робочі дні | Частота замовлення, % |
1 варіант знака + доопрацювання | 33 000 | 20 | 54 | |
2 варіанти знака + доопрацювання | 60 000 | 3 | 27 | |
3 варіанти знака + доопрацювання | 85 000 | 2 | 19 |
Вартість реєстрації логотипу включає: платіж за послугу пошуку назви, державний збір за подання заявки та експертизу, збір за публікацію інформації про торгову марку, мито за видачу свідоцтва та платіж за послуги студії.
Види робіт |
Ціна, грн | Тривалість, місяці | Частота замовлення, % |
Стандартна реєстрація | від 12000 | 18-20 | 66 |
Прискорена реєстрація | від 20000 | 7-8 | 34 |
Якщо ваш логотип не працює, можливо він просто застарів, викликає у споживачів не ті емоції, які має, або є занадто складним. Якою б не була причина, фірмовий знак необхідно оновити. Для цього потрібно замовити редизайн логотипу.
Шляхи розв'язання можуть бути різні – від спрощення зображення до зміни стилю та наповнення лого новими емоціями.
Вартість послуги залежить від обсягів робіт та поставленого завдання. Якщо потрібно виконати косметичний ремонт логотипу, тобто прибрати зайве і трохи змінити знак, це обійдеться дешевше, ніж у випадку, якщо треба буде розробити нову концепцію та повністю змінити стилістику.
Види робіт |
Ціна, грн | Категорія складності |
Час, робочі дні |
Частота замовлення, % |
Редизайн шрифтовий логотип | 4900 | 2 | 65 | |
Редизайн графічного логотипу | 6300 | |||
Редизайн комбінованого логотипу | 12600 | 5 | 98 | |
Редизайн персонажа | 37000 | 7 | 24 |
Анімовані логотипи не просто виділяють компанію серед конкурентів, вони зачаровують споживачів та дозволяють донести до них більше інформації.
Люди звикли бачити статичні символи та знаки, тому оживаюча картинка викликає ефект несподіванки, привертає увагу, інтригує та легко запам'ятовується.
А ще відео та анімація дозволяють перетворити лого на презентацію, розповісти історію бренду, продемонструвати ефект від продукту та незвичайно піднести переваги. З таким логотипом покупці однозначно отримають більше інформації.
Якщо ви хочете зробити свій бренд популярним та бажаним, вам потрібна анімація логотипу. Ціна на послугу формується виходячи з виду ролика, його тривалості та рівня складності. Стартує від 1500 грн.
Логотип може бути простим, а от його створення легким не назвеш. Він потребує творчого підходу, почуття стилю, спеціальних знань та навичок. Щоб отримати добрий результат, необхідно спочатку вивчити ринок, проаналізувати цільову аудиторію та конкурентів, продумати ідею, виробити концепцію і лише після цього переходити до розробки логотипу.
Залежно від того, хто виконуватиме роботу (новачок, досвідчений дизайнер чи арт-директор), формується вартість послуги.
Якщо проект отримає незалежний дизайнер, на ціну впливатимуть його досвід, зайнятість та місце проживання. У випадку, якщо розробкою займається компанія, вартість варіюється в залежності від її іміджу, розташування, витрат та відсотка прибутку.
При виборі виконавця обов'язково перегляньте портфоліо дизайнера або агентства. Роботи розкажуть про досвід, фантазію та почуття стилю автора та допоможуть зрозуміти, чи варто до нього звертатися.
Перевага роботи в такому форматі - це розробка логотипу до затвердження з боку Замовника з необмеженою кількістю варіантів та доопрацювань.
Види робіт |
Ціна, грн | Частота замовлення, % |
1 година роботи джуніор дизайнера | 420 | 22 |
1 година роботи професійного дизайнера | 700 | 65 |
1 година роботи арт-директора | 1400 | 13 |
Робота дизайнера полягає не тільки у малюванні лого, а й у розробці концепції та бачення того, як фірмовий знак виглядатиме на упаковці , візитках, уніформі і т.д.
При цьому на наданні замовнику варіантів лого, як правило, не закінчується. Далі йде процес затвердження та внесення правок, і часто таких переробок може бути кілька, особливо якщо клієнт сам не впевнений, який результат хоче отримати. Тобто чим довше ланцюжокдій і що складніше робота, то дорожче.
Обсяг та складність роботи залежать передусім від кількості розроблених концепцій та варіантів логотипів, а також від особливостей їх створення, тісно пов'язаних із стилями лого. Розглянемо їх.
Геометричний. Передбачає використання різних форм та фігур, найчастіше це коло, квадрат та трикутник (Mitsubishi, LG, Microsoft, Google Drive, Ford). Коло символізує єдність, досконалість та розвиток, трикутник відображає прагнення до успіху, а квадрат говорить про порядок, стабільність та стійкість. Такі логотипи можуть бути простими та дуже складними. Короткий знак полегшує сприйняття, але в гонитві за простотою важливо не перейти межу і не зробити логотип примітивним. Що стосується складних фігур, то тут теж необхідно дотримуватися почуття міри, інакше знак вийде громіздким, несмачним і неефективним.
Спіралеподібний. Для такого логотипу характерні завитки та спіралі (Coca-Cola). Вони допомагають створювати відчуття глибини та свободи. Також це популярний стиль для логотипів у сфері медицини та досліджень.
Краплинно-крапковий. За основу взяті краплі та крапки, які можуть розташовуватися на відстані один від одного або зливатися докупи. Дизайнери створюють як плоскі, так і об'ємні логотипи. Найчастіше такий стиль використовується у сфері науки та техніки.
Еко-стиль або «флора та фауна». За основу беруться рослини чи тварини (листя, дерева, кінь, вовк тощо). При використанні рослин у логотип можна привнести нотку легкості та свіжості, а якщо вибрати представників фауни – розкрити характер компанії (силу, витривалість, швидкість та ін.). Цей стиль також чудово підходить для створення персонажів, з якими асоціюватиметься ваш бізнес.
Геральдичний. Передбачає використання гербів, прапорів та геральдичних символів, щоб підкреслити статус та стабільність компанії (Porsche, Stella Artois, BMW). Такий знак вселяє довіру та говорить про надійність бізнесу. Розробка геральдичного лого – тонка робота, що вимагає знань та вмінь.
Штемпельний. Такі логотипи виглядають як печатки та штампи та асоціюються зі старовиною. Підходять для компаній із багатою історією.
Тінь, підсвічування та градієнти. Логотипи відрізняються енергійністю, теплотою та динамікою. Стиль дозволяє створювати емоційні фірмові знаки, а й вимагає хорошої віддачі від дизайнера.
Ілюзії. Це одна з модних фішок у дизайні - створення знаків, здатних обдурити зір споживачів. Потрібне враження досягається за рахунок гри із візуальними ефектами. Це можуть бути розбиті на частини або деформовані логотипи. До створення такого знака слід залучати досвідченого дизайнера.
Боку звернено логотип. Є зображення-ілюстрації. Вони виглядають мистецтвом і асоціюються з затишком і теплом, чимось рідним та близьким. Такий стиль вимагає часу, фантазії та вмінь.
Для отримання консультації щодо розробки логотипу та фірмового стилю ви можете зв'язатися з дизайнером за телефоном, месенджером або замовити виїзд фахівця до вас в офіс. Також у випадку, якщо у вас немає часу на відвідування студії для обговорення макетів, дизайнер приїде до вас сам.
Види робіт |
Ціна, грн | Тривалість, годинник | Частота замовлення, % |
Консультація з дизайнером зі скайпу, вайберу, телеграм (передплата) | 700 | 1 | 54 |
Виїзд дизайнера до Замовника по Києву (передплата) | 1400 | 3 | 27 |
Виїзд дизайнера до Замовника по Дніпру (передплата) | 1400 | 2 | 19 |
Корпоративний стиль – це обличчя бізнесу та можливість голосно заявити про себе. Візуальні та вербальні елементи зміцнюють імідж компанії, формують у свідомості покупців привабливий образ та допомагають виділитися на ринку.
Логотип одна із найважливіших елементів фірмового стилю. Він привертає увагу споживачів, доносить до них потрібну думку та ідентифікує бренд.
Інші елементи корпоративного стилю: назва, слоган, фірмові кольори та шрифти. Разом з тим вони створюють єдиний образ компанії і дозволяють їй виглядати стильно і гармонійно.
Замовляючи розробку фірмового стилю та логотипу, ви заощаджуєте кошти, оскільки на комплекс послуг надається знижка.
Види робіт |
Ціна, грн | Категорія складності |
Час, нар. буд. |
Частота замовлення, % |
1 варіант логотипу + фірмовий стиль + доопрацювання |
16 000 | 7 | 67 | |
3 варіанти логотипу + фірмовий стиль + доопрацювання одного з наданих |
35 000 | 15 | 20 | |
5 варіантів логотипу + фірмовий стиль + доопрацювання одного з наданих |
60 000 | 30 | 13 |
Логобук містить всю інформацію про логотип та правила його використання. Тут ви знайдете опис ідеї створення знака, його розміри, колірну гаму, шрифти та співвідношення різних елементів.
Зведення правил необхідне коректного розміщення логотипу на різних носіях і предметах (сайт, візитки, сувенірна продукція, документація, уніформа, інтер'єр).
Якщо ігнорувати ці рекомендації, лого буде використовуватися абияк, а це зіпсує візуальний образ та імідж компанії. Люди, дивлячись на недбале та хаотичне розміщення фірмового знака, думатимуть, що й робота компанії така ж безладна. Як результат – довіра знижується, а продажі падають. Погодьтеся, таке нікому не потрібне.
Якщо у вас велика компанія або є філії та підрозділи, то тим більше потрібний логобук. Він допоможе оформити всі приміщення в єдиному стилі та коректно розмістити логотип на всіх носіях.
Ціна розробки посібника з логотипу в Україні стартує від 5500 грн. На вартість впливає обсяг документа та особливості його оформлення. Щоб замовити логобук у студії Welovebrands, зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті.
Види робіт |
Ціна, грн |
Категорія складності |
Час, робочі дні | Частота замовлення, % |
Логобук | 5500 | 10 | 67 | |
Гадлайн | 35 000 | 15 | 20 | |
Брендбук | 85 000 | 25 | 13 |
Ціни на послугу відрізняються залежно від регіону та досвідченості дизайнера. В обласних центрах і великих містах вартість розробки логотипу буде вищою, ніж у маленьких, незважаючи на більш високу конкуренцію на ринку.
При цьому, Київ, Дніпро та Львів працюють приблизно в одному ціновому діапазоні, і замовлення послуги тут обійдеться дорожче, ніж, наприклад, у Харкові чи Одесі. Хоча це все відносно.
Так, середня ціна розробки логотипу в Дніпрі може бути вищою, ніж у Харкові, але якщо пошукати невеликі агенції та студії, можна отримати вигідну пропозицію і навіть заощадити.
Середні ціни на дизайн логотипу (з урахуванням фрілансу):
у Києві та Дніпрі – від 1000 грн;
у Львові – від 800-900 грн.;
в Одесі та Харкові – від 500-700 грн.
Найчастіше замовникам пропонують не конкретну послугу, а сформовані пакети послуг дизайну логотипу. Прайс включає різну кількість концепцій та варіантів лого. У пакетах зазначаються терміни виготовлення, допустима кількість правок та інші особливості роботи. Такі пропозиції більш вигідні, оскільки включають все необхідне і надають право вибору - дешевше і менше варіантів або дорожче і більше ідей.
У будь-якому випадку пам'ятайте, що ви платите не стільки за розробку та малювання лого, скільки за ідею, стратегію та досвід. Логотип може бути простим у виконанні, але щоб створити такий лаконічний знак, попередньо має бути виконана велика робота.
Вартість фірмового знака залежить від низки чинників. Серед них – вид логотипу, спосіб його розробки та виконавець.
Якщо ви спробуєте створити знак самотужки чи скористаєтеся послугами фрілансера, то зможете заощадити. Головне, щоб потім не довелося переробляти та шукати когось ще, хто швидко та акуратно виправить ситуацію.
Логотип має бути у векторному форматі, тоді його можна буде змінити, збільшити або зменшити без втрати якості. І якщо ваш фірмовий знак було зроблено у растровому форматі, його слід відмалювати у векторі. Така робота, перевод логотипу у векторний формат, виконується за 1-2 дні та коштує в середньому від 800 грн.
Вартість редизайну логотипу залежить від обсягів та складності робіт, а також від того, хто береться до роботи. Дизайнери-фрілансери візьмуть менше, ніж студії, але й результат може виявитися відповідним.
При виборі виконавця враховуйте, що якісний редизайн можливий лише після ретельного аналізу. Спочатку необхідно знайти слабке місце в логотипі та продумати шляхи вирішення, і лише після цього щось міняти.
Чи зможе фрілансер упоратися з цим завданням? Якщо ви йому довіряєте, замовляйте, а якщо ні, зверніться краще до професійної агенції. Вартість послуги стартує від 3500 грн.
Як показує статистика, багато власників невеликих фірм відмовляються платити великі суми за дизайн логотипу. При цьому вони готові пожертвувати якістю задля економії коштів.
Так, 27% бізнесменів хочуть отримати логотип за $30 і менше, 21% підприємців можуть віддати за фірмовий знак $100-500 і лише 9% представників малого бізнесу готові заплатити понад $500 за послугу. При цьому, 18% бізнесменів мріють і про безкоштовне лого.
Цікавою є і статистика щодо очікування. 43% підприємців готові чекати на логотип 1-2 тижні, 27% – 1-2 дні, 15% – згодні почекати місяць і більше, 9% – хочуть отримати лого через кілька годин після замовлення, а 4% – готові чекати лише 30 хвилин.
Навряд чи, тому що швидка і якісна робота не буде дешевою (хіба що вам трапиться який-небудь філантроп або ви попросите про послугу хорошого знайомого), а швидка і недорога розробка викликає сумніви щодо якості.
При цьому, за статистикою, 11% власників бізнесів хочуть отримати саме це швидко, якісно та недорого.
13% бізнесменів готові чекати скільки завгодно, аби отримати працюючий логотип за помірну суму, а для 14% значення має лише ціна (і не важливо, який вийде результат).
29% підприємців заради високої якості погоджуються довше чекати і більше заплатити, і ще стільки ж жертвують якістю заради швидкої та недорогої роботи.
Так. Компанії змушені захищати себе та перекривати ризики, щоб не прогоріти. Аванс – це запорука того, що замовник у процесі не передумає, і робота співробітників агентства виявиться недаремною.
Термін розробки логотипу – від двох днів. Чим швидше ви хочете отримати варіанти, тим дорожче доведеться заплатити.
Історія кожного відомого бренду – особлива та захоплююча, як і нюанси народження логотипу компанії. Хтось отримав фірмовий знак випадково, коли студентка довго і безрезультатно малювала, втомилася і просто креслила на папері якийсь символ (Nike), а хтось довго та старанно малював, ходив до зоопарку, спостерігав за вихованцями і в результаті вирішив за основу ескізу. взяти зовсім не ту тварину, яку вимагав замовник, а й результат перевершив усі очікування (Puma).
Так само і з ціною. Комусь відомий і відомий логотип обійшовся в кілька десятків доларів, а комусь коштував мільйонів.
Ось кілька варіантів:
|
||
А ось такі бренди як McDonald’s, Playboy, Coca-Cola, Microsoft, Google та Apple отримали свій фірмовий знак безкоштовно.
Ні, наша студія приймає замовлення з усіх куточків України та інших країн.
Щоб отримати консультацію, уточнити деталі та оформити замовлення, заповніть спеціальну форму на сайті, напишіть нам в онлайн-чат або зателефонуйте.
Замовлення логотипу у студії Welovebrands – це ваша можливість відбудуватися від конкурентів, сформувати емоційний та бажаний образ. Залишіть заявку на нашому сайті та отримайте фірмовий знак, який працюватиме на вас.