→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

6 стилів + 6 трендів у графічному дизайні упаковки

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

6 стилів + 6 трендів у графічному дизайні упаковки

Поруч із такими чинниками, як ціна, якість товару та її виробник, для споживача має значення зовнішнє оформлення, тобто. Упаковка. Якими б перевагами не відрізнялася продукція, бездумно і несмачно виконана упаковка дуже часто може перекреслити всі старання компанії-виробника донести її до користувача. У зв'язку з цим на стадії розробки дизайну важливо грамотно знайти і застосувати той стиль, який відображатиме внутрішній вміст упаковки.

 

Найкращий дизайн упаковки: 6 візуальних стилів

Як найкращі варіанти стилю для створення оригінального дизайну упаковки можна розглянути наступні:

Мінімалізм

Дизайн у мінімалістичному стилі продиктований аж ніяк не лінню дизайнерів, повірте. Іноді в такий спосіб навіть складніше висловити і передати ідею конкретного продукту, аніж за використанні безлічі елементів. Тому стиль, що характеризується відсутністю зайвого, відноситься до розряду «розумних». Тут ви не побачите химерних орнаментів або кольорових міксів на упаковці - все дуже стримано та лаконічно.

мінімалізм1 мінімалізм2 мінімалізм3

 

Класика

Класика, що не виходить з моди, - безпрограшне рішення в дизайні, зокрема, коли йдеться про упаковку товарів, в незмінній якості яких споживач не повинен засумніватися. Характерні для класичного дизайну риси - симетрія, правильні геометричні форми, універсальність. Завдяки останній цей стиль можна успішно поєднувати з іншими (плюс один додатковий аргумент на користь його вибору), створюючи незвичайні поєднання.

класик1 класик2 класик3

 

Ар-Деко

На відміну від простого мінімалізму та стриманої класики зухвалий Ар-Деко на упаковці товару не залишить байдужими людей, які тяжіють до творчості. В його основі лежить поєднання яскравих кольорів, переплетення різних геометричних форм та візерунків. Гра на контрасті – ось головна «фішка» популярного у сучасному світі стилю Ар-Деко.

арт-деко1 арт-деко2 арт-деко3

 

Ретро

Основною перевагою такого стилю в дизайні упаковки є його відокремлене позиціонування на полицях магазинів від товарів конкурентів, чим він приваблює інтерес споживача. Типовими ознаками ретро-стилю є прості геометричні форми, спокійні відтінки з ефектом «потертості», типографіка. Особливо підходить стиль ретро у випадках, коли потрібно створити дизайн упаковки для лімітованої серії продукції.

ретро1 ретро2 ретро3

 

Еко-стиль

Якщо необхідно підкреслити натуральний склад продукції, її органічне походження, при створенні дизайну упаковки варто зупинитися на стилі «еко». Його неодмінні атрибути - зображення пейзажної тематики, природні текстури, які акцентують увагу споживача на цінності товару, що у природності.

Еко-стиль1 Еко-стиль2 Еко-стиль3

 

Боку звернено

Побачивши упаковку в такому «ескізному» стилі, складається враження, що кожну її одиницю спеціально було розмальовано руками художника. Тим самим на покупця впливає ефект неповторності та ексклюзивності, внаслідок чого він із більшою ймовірністю приймає рішення про купівлю товару.

мальований1 мальований2 мальований3

 

Звертайтесь до нас – і за допомогою креативної команди WeLoveBrands потрібний стиль дизайну упаковки буде підібраний без проблем! У результаті велика кількість споживачів точно не встоїть перед покупкою вашої продукції.

6 трендових напрямків у дизайні упаковки

Давайте коротко перерахуємо основні тренди в дизайні упаковок, на яких зупиняли погляд і набували покупці минулого року і тенденція до вибору яких зберігається в наступному.

Природні мотиви

Девіз цього напряму в дизайні упаковки – «Бути ближче до природи». Варто відзначити, що він знаходить великий відгук серед тих, хто відчуває вічний недолік спілкування з природою міських жителів. Стиль легко ідентифікувати за принтами, підглянутими та взятими з рослинного чи тваринного світу, акварельними зображеннями, складними текстурами.

 

природні мотиви

 

Ностальгічний вінтаж

Використання в дизайні упаковки вінтажного стилю здатне перенести споживача в одну з епох, які він уособлює. Такий автентичний дизайн, що запрошує "назад у минуле", характеризується приглушеними кольорами, однотонними заливками, зістареними текстурами та вінтажними шрифтами.

 

ностальгічний вінтаж

 

Less як продовження мінімалізму

Сам мінімалізм не дуже коректно відносити до категорії трендів, т.к. тією чи іншою мірою він завжди затребуваний. А ось одне з його відгалужень під назвою «less» («менше») мало досить популярну в 2017-му році. Як правило, це упаковка товарів преміум-сегменту (наприклад, косметики). Стиль можна дізнатися щодо використання пастельних тонів, великих і коротких написів.

Головна перевага так званого способу «леттерінгу» або «копірайтингу у брендингу» - можливість передати велику кількість тексту на обмеженій площі упаковки, а заразом і настрій продукції. При цьому важливо правильно підібрати шрифт у потрібній стилістиці та пропорціях.

 

продовження мінімаліз

 

Буяння кольору

Цей тренд, який звернув на себе помітну увагу минулого року, має всі шанси залишатися в топі ще не один рік. Причому зовсім не обов'язково колір упаковки харчових продуктів має бути «харчовим» - допускається використання найнесподіваніших кольорів (одного або кількох однієї гами).

 

буяння кольору

 

Дитяча тематика

Милі ілюстрації персонажів із дитячих казок або мультфільмів, що підкуповують своєю наївністю, начебто дитячою рукою зроблені написи – все це елементи стилю, який успішно застосовується щодо не лише товарів для дітей, а й для дорослих.

 

дитяча тематика

 

Індивідуалізм

Дизайн упаковки в такому стилі викликає у потенційних покупців відчуття справжності та унікальності товару, що міститься в ній. «Все просто: ми – це ми» – як би заявляє виробник. Жодних зображень у яскравих кольорах та гучних слоганів. Наприклад, індивідуальний стиль властивий упаковкам парфумерної продукції, постільної білизни.

 

індивідуалізм

 

Щоб бути у виграші і замовникам, і розробникам дизайну упаковок залишається взяти на озброєння описані тренди і продовжувати стежити за появою нових. У WeLoveBrands впевнені, що вони будуть не менш цікавими!

Незвичайний дизайн упаковки: приклади нестандартного дизайну

Ви коли-небудь спостерігали реакцію відвідувачів магазину на той чи інший товар з вітрини? Якщо так, то однією з причин бурхливого захоплення цілком могла бути його упаковка, не схожа на представлену продукцію інших торгових марок. Адже щодо товарів приказку «зустрічають по одязі» можна трактувати буквально.

Повірте, коли упаковці є, чим «зачепити» увагу споживача, для нього на другий план відійде навіть те, що ціна товару може бути вищою за вартість аналогічної продукції конкурентів. Оригінальність напевно візьме своє!
Далі пропонуємо наочно познайомитися з яскравими прикладами дизайну зі світу упаковок, що вражають своєю креативністю та незвичайністю.

Меседж, який несе в маси картонна упаковка яєць з промовистим написом «Just Laid» («тільки знесені») та можливістю побачити штучний екземпляр, зрозумілий без слів: продукція поставляється безпосередньо з ферми, тому завжди свіжа та найвища якість. Ті з покупців, які хоч раз «обпіклися» внаслідок придбання яєць, що залежалися, з птахофабрики, навряд чи пройдуть повз таку, нехай і трохи зухвалу, упаковку.

 

красномовно  

 


На фото нижче представлена упаковка звичайної, здавалося б, кисті для фарбування. Сам собою предмет просто загубився б серед своїх побратимів. А ось у такому кумедно обіграному «дуеті» пензель напевно не залишиться непоміченим для ока будь-якої людини. Рука мимоволі потягнеться до гаманця, а цього й досягає кожен виробник.

 

звичайна кисть  

 


Цікавий зразок креативу у сфері дизайну упаковок - яскрава і до того ж функціональна упаковка сендвічів Eat&Go, прикрашена великими символами. У міру поїдання бутерброду вона складається «гармошкою» і закривається герметичною кришкою, що довше зберігає страву придатною для вживання.

 

креатив  

 


За допомогою такої упаковки виробник – компанія NA! - зробив акцент на 100% натуральності соку з фруктів, вирощених без використання консервантів. Від дизайнерів потрібно вибрати як основу дизайну зображення стиглих плодів і додати на них логотип і назву кожного найменування соку.

 

акцент на натуральність  

 


Як вам такий дизайн упаковки від бренду «Tyto alba»? Крім того, що він лаконічний і виконаний у кращих традиціях еко-стилю, коробка після вилучення з неї пляшки з вином може бути будиночком для птахів. Таким чином, споживач і задоволення від напою отримав, і користь живої природи приніс.

 

дизайн туто-альба  

 

 

Отже, у вас є товар для продажу та потрібно промалювати дизайн упаковки, який не має стати черговою копією серед товарних одиниць? У такому разі звертайтеся за замовленням послуги дизайну упаковки у WeLoveBrands - і ми виконаємо для вас такий дизайн упаковки, яку споживач навіть не захоче викидати після використання продукції!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5