→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

29 Березня

Як створити привабливу назву для магазину сумок

Сумка є одним із найпопулярніших аксесуарів для дівчат та жінок. Ринок завалений виробами різних фасонів, розмірів та кольорів – на всі випадки життя. Але виробники на цьому не зупиняються, пропонуючи сміливі дизайни та цікаві форми – все для того, щоб кожна жінка знайшла аксесуар, що підходить під її стиль та настрій.
29 Березня

Як створити оригінальну назву магазину іграшок

Здавалося б, немає нічого простішого, ніж вигадати назву для магазину дитячих іграшок. Вибрали слово, яке асоціюється з дітьми та викликає приємні емоції – і готове. Але не все так просто. Щоб отримати цікавий і не такий, як у конкурентів, нейм, необхідно докласти більше зусиль та використати нестандартні прийоми.
28 Березня

Логотип для діджея – займаємо «місце під сонцем» у конкурентній ніші клубної музики.

Діджеї це ціла субкультура. Вона живе та розвивається за своїми законами, збираючи спільноту прихильників особливого стилю в музиці, моді та способі життя. Це також великий та успішний бізнес. За даними журналу Forbes, десять топових діджеїв світу заробили за минулий рік понад 270 мільйонів доларів, а лідер із доходів Кельвін Харріс (Calvin Harris) – близько 63 мільйонів доларів.
27 Березня

Логотип йога-студії: як виділитися та завоювати відвідувачів

«Зробіть глибокий вдих. Відчуйте розслаблення у кінчиках пальців. Глибоко видихайте…». Чули? Пробували? Йога – це давня (налічує понад 5000 років!) Індійська практика медитації та фізичної активності з адептами по всьому світу.
27 Березня

Логотип музичної школи: як залучити нових учнів

Музична школа – це не просто навчання. Це особливий настрій, натхнення та творчість. Сюди приходять закохані в музику діти та дорослі, щоб навчатися, розвиватися та заряджатися енергією. І щоб залучити більше учнів, необхідно мати гарну репутацію та привабливий візуальний образ. А досягти цього допомагає цікавий логотип для музичної школи.
24 Березня

Логотип музичного гурту — створюємо об’єкт відданості шанувальників

Історія створення логотипів музичних гуртів сповнена парадоксів. Одні не наголошували на використанні логотипу в оформленні конвертів альбомів та рекламних афіш. Наприклад, найвідоміший рок-н-рол гурт The Beatles в арсеналі візуальних засобів мав виразний логотип, але використовував його гурт на невеликій частині альбомів.
24 Березня

Логотипи годинників — акцент на якості, точності та престижі

Сонячний годинник – перше відоме пристосування для визначення часу – люди використовували ще кілька тисячоліть тому. Історики вважають, що перший механічний годинник виготовив наприкінці Х століття чернець. Дані про принцип його дії до нашого часу не дійшли. Масово годинники почали виробляти на початку XIV століття. На перших моделях були відсутні стрілки та циферблат, а час відзначався за допомогою звукових сигналів.
24 Березня

Логотипи алкогольних напоїв – зустрічаємо за етикеткою

Книгу обирають за обкладинкою, алкоголь — за етикеткою. Можливо, це не завжди дієвий спосіб, проте етикетка і логотип можуть вплинути на вибір споживачів. Їхній дизайн — перше, на що зверне увагу людина, перш ніж вивчити географію основного інгредієнта, рік купажу, тривалість витримки та інші критерії.
24 Березня

Логотипи платіжних систем — надійність та стабільність

Останні 20 років стався бум платіжних систем. Популярність безконтактної оплати, мобільні платежі та цифрові гаманці сприяють появі нових платіжних систем. Проте мало хто з них виживе в умовах жорсткої конкуренції. Наприклад, з більш ніж 200 систем платежів, представлених у період з 1993 по 2000 рік, тільки PayPal вдалося досягти помітного успіху.
23 Березня

Логотипи телевізійних каналів – створюємо міцний зв’язок із глядачами

Телебачення – найпоширеніший засіб масової інформації. Майже кожна людина може знайти канал за інтересами. Усі вони поділяються на державні та приватні, міжнародні, загальнодержавні та регіональні. Існують інформаційні, розважальні, новинні, спортивні, навчальні канали для різних категорій населення та вікових груп.
23 Березня

Логотипи футбольних клубів: як заслужити лояльність уболівальників

Футбол – найпопулярніший вид спорту на планеті. За даними FIFA, у світі налічується понад п’ять мільярдів футбольних уболівальників. Відданість та підтримка фанатів поширюється на національні збірні, клуби та окремих гравців.
23 Березня

Логотип комп’ютерної гри: як пробудити інтерес гравців

За даними компанії в галузі досліджень та маркетингових прогнозів DFC Intelligence, понад 3,1 мільярда осіб, або 39% населення, грають у комп’ютерні та мобільні ігри. Глобальна виручка гейм-індустрії у 2019 році склала понад 175 мільярдів доларів. А обсяг геймерського ринку вже перевищив доходи кіноіндустрії та наздоганяє спортивний ринок.
23 Березня

Логотип букмекерської контори: залучаємо гравців ефективно

Перша у світі букмекерська компанія Ladbrokes, заснована у 1886 році, приймає ставки на спорт із 1902 року. Відкрита в 2002-му інтернет-майданчик Ladbrokes.com і більш ніж 3,5 тисяч контор цього бренду приносять виручку в розмірі 3,5 мільярда фунтів стерлінгів на рік.
23 Березня

Як логотип біржі підвищує довіру та приваблює клієнтів

Біржа — організований торговий майданчик для комунікацій та укладання угод. Розрізняють фондові, товарно-сировинні, валютні та криптовалютні біржі. Торгові операції проводять через спеціальних агентів – брокерів.
21 Березня

Логотип сервісного центру: як перемогти у боротьбі за клієнтів

Прообразом сучасних сервісних центрів були кузні, де обробляли метал куванням та ремонтували першу металеву сільськогосподарську техніку – плуги та борони. Ще ковалі усували поломки в возах і каретах, підковували коней, запаювали металевий посуд, що протікав.