→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип для діджея – займаємо «місце під сонцем» у конкурентній ніші клубної музики.

1

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для діджея – займаємо «місце під сонцем» у конкурентній ніші клубної музики.

Діджеї це ціла субкультура. Вона живе та розвивається за своїми законами, збираючи спільноту прихильників особливого стилю в музиці, моді та способі життя. Це також великий та успішний бізнес. За даними журналу Forbes, десять топових діджеїв світу заробили за минулий рік понад 270 мільйонів доларів, а лідер із доходів Кельвін Харріс (Calvin Harris) - близько 63 мільйонів доларів.

7 складових успішної кар'єри у діджеїнгу

У будь-якій справі є свої правила, концепти та секрети. Діджеїнг — не виняток.

Що потрібно знати, вміти та мати діджею, щоб розкрутитися у сфері клубної музики?

 

dj-logoВміти працювати з технікою, розуміти, як написаний сингл звучатиме у залі. Неякісний звук може зіпсувати найкращий трек.


dj-logoБрати участь у конкурсах та знайомитися зі знаменитими діджеями. Метри люблять просувати молодих музикантів.


dj-logoПисати треки. Складові діджейської кар'єри — оригінальні композиції, технічна майстерність, харизма та контакти в мережі.


dj-logoПочати просування з вузького кола. Новачок стартує з роботи в місцевому клубі і набирає популярності у себе в місті.


dj-logoПросуватись в інтернеті. Одне відео у Facebook та Youtube може зробити діджея відомим. Вірусні ролики швидко поширюються та набирають багато шерів.


dj-logoМати сильний логотип. Яскрава візуальна ідентичність — один із ключів до успіху у світі діджеїв. Яскраві логотипи, що запам'ятовуються, допомагають аудиторії асоціювати їх з артистами, яких представляють емблеми.

 

Дизайнери студії WeLoveBrands розробляють унікальні логотипи для музикантів та музичних колективів, а також для диджеїв-початківців і просунутих. Кейси дизайн-студії доступні на сайті, а також на запит.

Як працює ефективний логотип для діджея

Успішність у шоу-бізнесі залежить від великої кількості факторів. Буває, що виконавець зі скромними здібностями обходить за популярністю обдарованіших колег по цеху. Один із важливих елементів, які підвищують популярність — яскравий та емоційний логотип.

dj-logo

Як хороший логотип допомагає стати популярнішим:

 

dj-logoСприяє впізнаванню. Сценічне ім'я діджея — це бренд, який працює на просування та збільшення продажів. У свою чергу, логотип — візуальний образ бренду, його візитної картки.


dj-logoФормує перше враження. Ефектний фірмовий знак привертає увагу та впливає на рішення любителів клубної музики про відвідання тусовки чи фестивалю.


dj-logoВиділяє на загальному фоні. Сильне лого створює конкурентну перевагу серед діджеїнгу.


dj-logoПідвищує лояльність аудиторії. Логотип здатний встановити емоційний зв'язок між музикантами та шанувальниками.


dj-logoСвідчить про ваш професіоналізм. Якісне лого говорить про серйозний підхід до своєї справи.


dj-logoФормує асоціативний зв'язок. Спілкування дедалі більше перетікає на платформи соціальних мереж — TikTok, Instagram, Facebook та Twitter. Логотип діджея повинен постійно бути присутнім у мережі та працювати на зміцнення репутації.

 

Фірмовий знак DJ — набагато більше, ніж просто зображення. Унікальна та приваблива емблема — це свого роду місце зустрічі діджея та любителів клубної музики, гарантія широкої лояльної аудиторії. Для початківця та популярного представника цієї сфери лого виступає важливою складовою брендингу.

Елементи сильного логотипу для діджея: колір, графіка, шрифт

Гарний логотип — сплав ідеї та практичної реалізації. Він може бути:

 

dj-logoТекстовим, тобто складатися зі слів, абревіатури або їх поєднання.


dj-logoГрафічним, а значить, включати знаки, символи, абстрактні фігури або зображення персонажів.


dj-logoКомбінованим, наприклад, текстово-графічним.

 

Головне правило — фірмовий знак повинен запам'ятовуватись, добре читатись на різних пристроях, а також бути унікальним. Колір, графіка та текст — інструменти, що дозволяють створювати такі емблеми.

Колірна гама — перше, що відзначає наш мозок. Тому лого має будуватися за формулою колір — графіка — текст. При виборі поєднань кольорів важливо враховувати психологію впливу відтінків, імідж діджея і музичний напрямок (поп, транс та інші).

dj-logo

Колірна гама може змінюватись від чорного до найяскравіших і навіть кислотних кольорів. У лого діджея слід використовувати принцип «чим сміливіше, тим краще». Для діджеїв-початківців краще використовувати комбінований логотип, відомі можуть обмежитися графічним символом, якщо він створюватиме стійкі асоціації з музикантом, написом або навіть ініціалами.

При розробці фірмового знака можна використовувати зображення на тему (пластинки, навушники, елементи діджейського обладнання), силует діджея за пультом, стилізацію звукових доріжок та інші символи, які асоціюються з музикою, клубом та драйвом.

В якості шрифтів підійдуть як класичні без засічок, так і рукописні – все залежить від характеру діджея та музичного спрямування.

dj-logo

Топ-5 трендів у логотипах діджеїв

Минулий рік подарував нові тренди в дизайні логотипів. Світ прискорюється, скорочується час, який ми готові витрачати на ухвалення рішення. Фахівці в галузі нейромаркетингу стверджують, що для цього нам достатньо 80 мілісекунд. Сьогоднішні завдання лого — привернути увагу, допомогти аудиторії швидко оцінити інформацію та зробити вибір на користь того, кого цей фірмовий знак представляє.

Тому в дизайні спостерігається:

#1 Спрощення логотипів. Відбувається скорочення кількості деталей та кольорів. Знаки набувають точних геометричних форм. Зникають важкі, нечитані шрифти та засічки.

#2 Використання контрастних градієнтів. Поява в лого акцентних переходів дизайнери компенсують поєднанням яскравих та світлих пастельних кольорів.

#3 Використання неонових відтінків. Це не лише данина моді минулих десятиліть, але також відповідь на нові можливості, які нам дарують гаджети. Саме на їх екрані неон виглядатиме найбільш виграшно.

#4 Використання унікальних шрифтів. Це ще один спосіб виділитись на загальному тлі.

Можна сміливо стверджувати, що діджеї випередили час. Тенденції, що виявляються в логотипах тільки зараз: чітка графіка, проста кольорова гама із застосуванням акцентних елементів, — вони використовують багато років.

Логотипи діджеїв України — сміливість та характер

Українські діджеї впевнено виходять на світовий рівень. DJ Omnia два роки поспіль входив до топ-100 рейтингу впливових композиторів електронної музики за версією DJ MAG. Діджейський дует Noizar & Borys у 2017 році став одним із 50 найкращих у світі за версією журналу про незалежну культуру та музику Crack. Логотипи цих музикантів такі ж сміливі та креативні, як і їхня музика.

Текстове лого DJ Omnia складається з розрізаних та зміщених по горизонталі букв, що означають сценічне ім'я. При цьому латинські літери «О» та «А» перетворені на коло та трикутник. Емблема виглядає сучасно та динамічно.

dj-logodj-logodj-logo

Переможець і призер конкурсів PIONEER, GLOBAL GATHERING, MTV Ukraine, DJ Burzhuy використовує лого у вигляді масивних незграбних букв синього і білого кольорів.

Логотип DJ Anny (Анни Сбродової) складається зі слова «ANNY», виконаного трафаретним шрифтом. Воно поділено на дві частини, розміщені одна над одною. Завдяки переходам кольору від сталевого сірого до білого утворюється унікальний абстрактний символ.

Логотип кращих європейських діджеїв

Логотипи відомих представників сфери діджеїнгу в Європі легко запам'ятовуються та допомагають аудиторії асоціювати їх із артистами. Шведський дует Axwell & Lambda; Ingrosso використовує своє лого з 2014 року. В інтерв'ю музиканти пояснили, що символ «Λ» у їхньому знаку з'явився випадково. Вони хотіли досягти чогось відмінного від звичайного «&» у своєму сценічному імені та схвалили застосування цієї літери. Пізніше вони почали одночасно піднімати руки під час виступів на сцені, що виглядало як «Λ» і уособлювала єдність.

dj-logo

Нік Леонардус ван дер Валл отримав псевдонім Afrojack завдяки своїй величезній афро-зачісці та любові до «джекін» — танцювальний хаус-стиль. Незважаючи на цікаву назву, Afrojack зупинився на простому, але виразному логотипі. Знак складається з його імені у чорно-білому оформленні, популярному серед діджеїв.

dj-logo

Спеціалізований музичний журнал Mix називає Tijs Verwest (DJ Tiësto) найкращим діджеєм усіх часів уже кілька десятиліть. Прізвисько «Летючий голландець», яке йому подарували колеги та шанувальники таланту, відображено у знаменитому логотипі — птах, що ширяє на тлі сонця.

dj-logo

Нікі Ромеро (Нік Роттевел) — ще один всесвітньо відомий діджей із гарним логотипом. Емблема є ім'ям діджея і виконана у футуристичному стилі. Гострі кути чорних і білих букв асоціюються з темрявою та лазерами в нічних клубах, вони роблять логотип музиканта яскравим і незабутнім.

Кірр Горвелл-Далл, норвезький діджей і продюсер, із двох перших літер імені та прізвища створив сценічний псевдонім Kygo. Під ним він і відомий у більшості країн світу. Логотип являє собою комбінацію сценічного імені та друкарського знака «※», що використовується в китайській, японській та корейській мовах. Цей символ означає важливу ідею чи пропозицію, а Kygo використовує його у своєму лого, щоб дати характеристику власної творчості.

dj-logo

Девід Гетта демонструє, що простий логотип — найкращий, якщо йдеться про знаменитих діджеїв. Кутастий дизайн надає логотипу футуристичний вигляд, який точно відповідає музиці виконавця.

У молодості французький продюсер і музикант DJ Snake малював графіті і завжди вислизав від поліції, як змія. За це він отримав прізвисько «Snake». Тепер рептилія, яка до того ж зображує знак нескінченності, є на логотипі діджея.

dj-logo

Звідси випливає висновок — ваш лого може і має відповідати вашому характеру.

Логотипи популярних американських діджеїв

Лого Сонні Мура (DJ Skrillex) — чудовий зразок графічного дизайну. Емблема відповідає його стилю дабстеп і є чорним, схожим на колючий дріт, сценічним ім'ям з яскраво-червоним стилізованим «ill» частиною.

dj-logo

Найяскравіші логотипи найчастіше прості. Лого ZHU багато хто вважає шедевром. Діджей ховає особу, натомість використовує власне ім'я для емблеми. Вона реалізована у вигляді смуг білої фарби та стала по-справжньому дієвим засобом зв'язку з аудиторією.

Логотип відомих діджеїв Азії та Африки

Ізраїльський дует Infected Mushroom має стильне лого з цікавою історією. Ерез Ейзен та Аміт Дувдевані були затятими шанувальниками однойменної панк-рок-групи. Після її розпаду дует набув можливості використовувати її назву та емблему у вигляді гриба з початковими літерами «I» та «M».

dj-logo

Сестри-близнюки з Австралії — Олівія та Міріам Нерво — створили музичний бренд зі свого прізвища. Дует та логотип NERVO відомі у всьому світі. Яскраве райдужне лого розробив Каріме Кастро Андрака. Він представляє сестер-близнюків пліч-о-пліч і в навушниках.

dj-logo

Трансовий дует Aly & Fila з Єгипту все життя присвятив музичній кар'єрі. Логотип діджеїв складається з їхніх імен, написаних у стилі традиційної єгипетської каліграфії.

Логотип діджея — де замовити та скільки коштує

Простий логотип можна створити безкоштовно або за невелику суму у спеціалізованому додатку або графічному редакторі. Головний мінус такого підходу в тому, що логотип навряд чи вийде оригінальним і незабутнім.

Замовити виготовлення унікального фірмового знаку можна:

  1. У фрілансера, якщо ви впевнені як його роботи. Перед початком співробітництва важливо запитувати портфоліо. Вартість розробки лого на фрілансі становить 1500 – 2000 гривень.

  2. У професійній дизайнерській студії. Тут для створення логотипу компанії чи особистого бренду задіяна ціла команда. Групова робота дозволяє здійснити глибоке дослідження ніші, цільової аудиторії та конкурентів. Збір та аналіз інформації займає близько 60% всього процесу розробки. Вартість роботи складає від 150 доларів та залежить від вимог замовника.

Логотип діджея, розроблений у студії WeLoveBrands:

  • Якісно виглядає та легко масштабується: ви зможете помістити його на свою футболку, великий екран або на сайт. Він однаково добре читатиметься в будь-якому розмірі.

  • Націлений на аудиторію любителів творчості діджея. При розробці ми аналізуємо інтереси та споживчі звички ЦА творця треків.

  • Відповідає образу та стилю діджея. Скажіть «ні» емблем, які вибиваються з фірмового стилю в діджеїнгу!

Без логотипу можна жити, але що якщо додати на сайт і екран під час вашого виступу унікальну емблему? За цифрами та результатом звертайтесь до дизайн-студії WeLoveBrands. Консультацію та кваліфіковану підтримку ви можете отримати, звернувшись до нас по телефону або в діалоговому вікні на веб-сайті. За запитом надаємо кейси.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 1 / 5