Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Серйозність професії хірурга ні в кого не викликає сумнівів. Ці лікарі шановані та високо цінуються у всьому світі, оскільки рятують людські життя. Але стати висококваліфікованим фахівцем не так легко – потрібні роки навчання та практики.
В епоху технологій стало можливо робити найскладніші операції, для яких потрібні додаткові знання та вміння користуватися високоточною технікою. І якщо лікар вкладає у свій розвиток багато часу, сил, ресурсів, є відповідальним і досвідченим, то до нього вистроюється черга.
Заявити про себе, показати свій професіоналізм та викликати у людей довіру допомагає особистий бренд хірурга.
Поняття «особистий бренд» часто неправильно розуміють. Багато хто вважає, що це підходить лише для зірок шоу-бізнесу, політиків та інших знаменитостей. Однак персональний бренд може бути у кожної людини, якій є, що розповісти і яка хоче бути корисною.
Особистий бренд – це унікальний образ, те, як ви подаєте себе і як вас сприймають інші. Стиль – ваша індивідуальність. Він підкреслює особливості та може приховати недоліки. Мода ж змінюється згодом і диктується суспільством.
А якщо говорити про імідж, то це те, що про вас думає аудиторія. Він будується на стилі, моді, професіоналізмі, а також на репутації, за якою потрібно ретельно стежити.
Хірург, пластичний хірург – це професіонал, адже інакше він не міг би працювати. Про його працю найчастіше знають лише друзі, рідні та пацієнти, але якщо він розповість про себе та свою діяльність, поділиться частинкою знань та досвідом, то приверне більше людей. А вони, у свою чергу, знатимуть, до кого звернутися у разі потреби і кого порекомендувати своїм друзям та близьким.
Багато лікарів у наш час створюють сторінки у соціальних мережах, щоб розповісти про свою роботу, бути корисними, розсіяти страхи людей. А створення персонального бренду дозволить не лише продемонструвати експертність, а й розкрити індивідуальність, підвищити впізнаваність та довіру.
Цілі особистого бренду хірурга/пластичного хірурга – самопрезентація, формування авторитетного образу, налагодження довірчих відносин з аудиторією, розвиток.
Мінуси персонального бренду:
Чим більш відомий бренд, тим обережніше потрібно бути в суспільстві, щоб не сказати зайвого, адже це може докорінно зіпсувати думку про вас.
Треба бути готовим до негативу, поганих відгуків, іронічних коментарів. Цього не варто боятися, з ними слід працювати (дізнатися про причину негативу та виправити ситуацію). Тоді ви покажете, що вас не лякає критика і ви готові йти людям назустріч.
Якщо ваш бренд вийде на високий рівень, то є велика ймовірність стати впізнаваним. А постійна увага з боку людей не всім на користь.
Про мінуси не варто переживати, адже складності тільки роблять сильнішими і мотивують ставати кращими. Тому якщо ви вирішили створити особистий бренд, звертайтеся до нашої студії, і ми розробимо стратегію та позиціонування, які представлять вас у кращому світі.
Не можна передбачити реакцію кожної людини на бренд, адже ми всі унікальні. Але можна врахувати кілька факторів, які допомагають сформувати сильний образ та справити гарне враження на людей.
Що впливає на аудиторію:
Корисний контент
Насамперед людина шукає вигоду для себе. Оцінює, чи корисна для нього інформація, якою ви ділитеся.
Оформлення
Якісний логотип, правильне поєднання кольорів, відповідне виду діяльності оформлення відіграють велику роль у формуванні першого враження. Якщо людині не сподобається зовнішній вигляд облікового запису/сайту, то вона навряд чи надовго затримається з вами, так що не варто нехтувати візуалом.
Асоціації
Чітко названі цінності, захоплююче розказана особиста історія (як навчалися, практикувалися, рятували життя тощо) та озвучена місія (не заробити більше грошей, а що хочете дати людям) викличуть потрібні вам емоції у користувачів. Діліться життєвими принципами без страху засудження, адже знайдуться люди, які будуть із вами завдяки цьому.
Розповідайте людям про досвід, про те, що мотивує вас прокидатися вранці та йти на роботу, ділитесь знаннями про лікування хвороб, про те, як проходять операції, зробіть таке оформлення, щоб воно виділялося серед ваших конкурентів, і тоді вам не буде рівних.
Атрибути – це характеристики особистості, які виділяють вас із натовпу. З їх допомогою людина-бренд розкриває свою індивідуальність, стає впізнаваною та популярною.
Складові особистого бренду:
Самоусвідомлення
Запитайте себе, заради чого живете, чому вибрали саме цю професію, які у вас бажання та переконання.
Професіоналізм
Експертність у своїй справі та виконання свого покликання.
Цінності
За якими принципами ви живете і що ставите в пріоритет не тільки в роботі, а й в сім'ї, з друзями тощо.
Ціль
Ви повинні знати, куди йдете, адже люди не йдуть за людиною, яка сама не розуміє, що вона робить. Визначте, навіщо займаєтеся хірургією і що хочете донести аудиторії.
Оригінальність
Це про унікальність та відмінність від конкурентів. Стосується як оформлення та контенту, так і особистих якостей.
Історія особистого бренду
Ваш шлях до вирішення створити персональний бренд хірурга/пластичного хірурга та історія про те, як ви дійшли успіху. Говоріть не лише про позитивні моменти, а й про складнощі, з якими довелося зіткнутися.
Особистий бренд створити непросто, але якщо ви готові приділити цьому достатньо часу, спілкуватися з аудиторією та покопатися в самому собі, цей шлях точно приведе до успіху.
Бренд-код – це як ДНК, тобто унікальні риси та характеристики. Це те, що виділяє вас серед інших, визначає стратегію розвитку та формує образ у свідомості споживачів.
Бренд-код складається з:
позиціонування (унікальність, конкурентна перевага, особливості);
цілі (ключова ідея, сенс існування бренду);
місії (призначення бренду);
бачення (розвиток бренду надалі);
цінностей (що важливо для бренду, має перегукуватися із цінностями аудиторії);
фірмового стилю (візуально-комунікативний образ);
доказів (людям потрібна причина вірити бренду).
За допомогою бренд-коду ви підкреслите індивідуальність, зможете виділитися на тлі інших та залучити аудиторію.
Архетип — це модель поведінки. У кожної людини він свій, а іноді й не один. Часто буває, що домінуючий архетип відсутній, тобто кілька різних моделей знаходяться приблизно на рівних. Це означає, що людина має риси різних архетипів і виявляє їх у залежності від ситуації чи кола спілкування.
Визначення свого архетипу дозволить дати логічне пояснення діям та допоможе правильно будувати стосунки з людьми.
Виділяють 12 архетипів:
Герой
Приймає рішення робити те, що не під силу іншим. Хоче допомагати людям, але часто виявляє зарозумілість, не любить показувати слабкості.
Маг
Приносить нові ідеї та втілює мрії у реальність. Харизматичний і привабливий, але схильний маніпулювати людьми.
Блазень
Позитивна людина. Будь-які труднощі переносить із оптимізмом і вірою у краще. Хоче робити світ радіснішим і світлішим, не боїться здатися смішним. Рідко буває серйозним і часто виявляє легковажність.
Коханець
Емоції цього архетипу на першому місці. Любить розвиватися зовні та внутрішньо і оточує себе людьми, які йому подобаються. Може втратити себе в гонитві за увагою оточуючих.
Славний малий
Його дії легко передбачити і він не прагне змінюватись і виділятися. Так само, як і Коханець, хоче подобатися всім і схильний забути про себе.
Дбайливий
Не терпить егоїзм як у собі, так і в інших людях. Дбає про оточуючих. Жертвовий та щедрий.
Правитель
Це людина, яка займає керівні позиції як на роботі, так і вдома. А якщо він цього ще не робить, то з легкістю знайде шляхи, щоб керувати ситуацією.
Творець
Творчий архетип. Не хоче бути як всі і любить все незвичайне. Він часто проявляє перфекціонізм.
Простодушний
Наповнює оточуючих оптимізмом. Скрупульозно виконує завдання, але відповідальність на себе брати не любить, бо боїться зробити помилку та почути критику.
Шукач
Шукає себе та сенс життя. Амбіційний і прагне змін. Найбільше йому не подобається обмеження дій, адже він не зможе прожити без можливості йти до своєї мети.
Мудрець
Багато знає, постійно розвивається, але не використовує свій розум для дії. Віддає перевагу теорії, а не практиці.
Бунтар
Добивається цілей, незважаючи на перешкоди на дорозі. Це той, хто влаштовує революції, адже йому завжди мало, він хоче бачити результати виконаної роботи.
Знайдіть основну та додаткові моделі поведінки і тоді зможете провести ефективну роботу над собою, особистим брендом та спілкуванням з цільовою аудиторією.
Перш ніж розпочати створення особистого бренду, необхідно підготувати фундамент. Це означає, що треба поставити мету (зрозуміти, навіщо вам бренд), вивчити дії інших хірургів за вашою спеціалізацією (пластика, очі, стоматологія, нейрохірургія, серцево-судинна тощо), визначити цільову аудиторію та знайти свої сильні сторони.
4 етапи побудови особистого бренду:
Стратегія та позиціонування
Складіть план розвитку персонального бренду. Що хочете донести до аудиторії, який образ хочете сформувати у свідомості споживачів.
Встановіть позиціонування. Подивіться, що найбільше подобається аудиторії, на що найактивніший відгук.
Продумайте місію. Пропишіть, для чого існує ваш бренд і чим ви можете бути корисним людям.
Комунікація
Комунікація – це не просто відповідати на запитання та ставити їх. Працюючи з персональним брендом необхідно продумати тонкощі спілкування з аудиторією до дрібниць, щоб потім не було незручних моментів.
Визначте ступінь близькості до аудиторії. Спілкування буде будуватися тільки на робочих моментах або ви поділіться подробицями особистого життя і тим, як проводите вільний час.
Які цінності транслюватимете, чи підлаштовуватиметеся під аудиторію чи непохитно розповісте всім про свої життєві принципи.
Через які канали зв'язку вестимете комунікацію – соціальні мережі, сайт, особисті зустрічі, відеоблог та ін.
Упаковка
Потрібен правильний старт та привабливий візуал, щоб аудиторія отримала яскраві враження та захотіла залишитися з вами.
Зробіть професійну фотосесію, яка співпадатиме з образом, який ви транслюєте. Привабливі знімки, візуалізація робочих моментів викликають довіру набагато сильніше за довгі тексти.
Створіть оригінальний дизайн сайту, блогу, соціальних мереж. Оформлення має наголошувати на вашій індивідуальності та відповідати сфері діяльності.
Перевірте соціальні мережі та інші сайти на наявність інформації, яка може зіпсувати репутацію та образ загалом. Буде неприємно, якщо думка про вас зіпсується через факт, що ви навіть не пам'ятаєте.
Просування
На цьому етапі треба вибрати канали просування, зрозуміти, про що ви говоритимете і що публікуватимете, а також подумати про рекламу.
Ви можете використовувати свій сайт, особистий блог, сторінки в соціальних мережах, статті у ЗМІ, прямі ефіри та навіть живі зустрічі. Підготувати при цьому треба корисний, цікавий та авторський контент. Не зайвим буде написати контент-план, щоб достеменно знати, що і коли публікувати.
Важливо не тільки регулярно робити пости, а й проводити перевірку, що працює найкраще. Відстежувати слід:
публікації, які частіше коментують та лайкають;
чи змінюється кількість передплатників;
на якому каналі зв'язку аудиторія активніша.
Таким чином ви зможете правильно вибрати траєкторію розвитку персонального бренду, покращити репутацію та залучити нову аудиторію.
Накрутка передплатників, лайків чи коментарів
Від цього загальна картинка стане привабливішою, але користі від неї не буде, адже це не жива аудиторія. І пацієнтів у вас від цього більше не стане.
Не бути собою
Показати сильні сторони – безумовно важливо, але не забувайте і про все інше. Покажіть, що ви звичайна людина, яка має свої захоплення, цінності, думки. Щирість підвищує довіру.
Чужий контент
Це не допоможе розвитку та навряд чи зацікавить аудиторію. Діліться своїми думками, знаннями та досвідом – тоді вас буде цікаво читати та слухати.
Доктор Парк Санг Хун – пластичний хірург вищої категорії Працює у клініці Айді Хоспітал (Південна Корея). Його спеціалізація – корекція носа, вух та грудей. Також лікар займається лазерною ліпосакцією тіла та корекцією розрізу очей по техніці «Bambi».
Парк Санг Хун – член товариства Корейської асоціації пластичної та реконструктивної хірургії.
Професор Моше Паппа – провідний спеціаліст у галузі хірургічної мамології. Здобув світову популярність за розробки нових методів лікування та операцій у галузі онкології та мамології. Професор очолює відділення хірургічної онкології в Ізраїльській клініці - медичному центрі Шиба, також керує центром здоров'я грудей «Мейрав».
Доктор Рамі Мошонов – завідує відділенням гінекології та є заступником директора Ізраїльської клініки «Ассута». Фахівець у галузі діагностики та оперативного лікування за кордоном захворювань органів жіночої статевої системи та сечовивідних шляхів. Визнаний експерт у галузі малоінвазивної гінекологічної хірургії за кордоном.
Саморозвитком особливо приємно займатися, коли це не в тягар. А після важкого робочого дня, багатогодинної операції чи зміни у лікарні не всі захочуть читати спеціалізовану літературу. Тому пропонуємо невелику добірку фільмів у яких ви зможете побачити, як працювати над власним брендом.
3 фільми про персональний брендинг:
«Джой» (Joy) (2015).
«Діана Вріленд: Око має подорожувати» (Diana Vreeland: The Eye Has to Travel) (2012).
«Мені б в небо» (Up in the Air).
Якщо ви хочете створити особистий бренд хірурга, який привертає увагу, викликає довіру і виділяється серед інших лікарів, то ви прийшли за правильною адресою. Команда WeLoveBrands готова допомогти збудувати ваш бренд з нуля та підтримувати його на кожному етапі.
Як ми працюємо:
вислуховуємо переваги та вимоги замовника;
аналізуємо конкурентів та цільову аудиторію;
знаходимо ваші сильні сторони;
розробляємо чітку стратегію та позиціонування;
займаємося оформленням (соціальних мереж, сайту, поліграфії тощо);
продумуємо місію та філософію бренду;
просуваємо персональний бренд.
Для консультації та уточнення подробиць зателефонуйте нам, залиште запит на сайті або напишіть у нашому онлайн-чаті.
Поки ви рятуєте життя, ми створюємо вам сильний персональний бренд!