Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Правильне світло, гарна локація та професіонал своєї справи – це основні фактори створення якісної фотографії. Але в епоху технологій це мистецтво стало повсюдним. У кожної людини в смартфоні є камера, на яку можна зробити стерпний знімок і відразу викласти в мережу. Але що робити людям, які навчилися спеціально для того, щоб вражати цей світ красивими знімками, а на їхні роботи ніхто не звертає уваги?
Поява інтернету як суттєво полегшила роботу фотографа, так і ускладнила її. Тепер, щоб називатися професіоналом, потрібно не тільки вміти добре фотографувати, а й цікаво представити себе світові. Це завдання допоможе вирішити особистий бренд фотографа. Він дозволить підкреслити вашу індивідуальність, виділити вас серед конкурентів та показати сильні сторони.
Особистий бренд – це ваш професійний образ в очах інших людей. Наприклад, коли хтось згадує новорічну рекламу Coca-Cola, то відразу в уяві з'являється Санта. Так і тут, слід сформувати у свідомості споживачів певний образ та створити міцний зв'язок із вашою діяльністю.
Ви здатні впливати на те, що люди подумають про вас шляхом якісної роботи над своїм брендом.
І тут важливий імідж. Те, як ви себе подаєте, який у вас характер, як про вас написали в соціальних мережах, що ви любите і чим живете – все це створює певну репутацію, підвищує до вас довіру і викликає інтерес до вашої роботи.
Невід'ємною частиною персонального бренду є зовнішній вигляд, а саме – мода та стиль. Стиль - це ваша родзинка, те, що робить вас унікальними серед інших, а мода - це те, що популярне серед усіх людей і згодом зазнає змін.
Фотографія – дуже тонке, але водночас і популярне мистецтво. По суті зараз у кожного є камера в телефоні, а у багатьох і фотоапарат. При цьому кожен п'ятий називає себе фотографом, регулярно викладаючи в соціальні мережі свої знімки.
Є ті, хто спочатку займається фотографією професійно, а є й ті, хто переходить із аматорів у розряд профі під впливом певних факторів (поради друзів, бажання змінити сферу діяльності, прагнення розвиватися тощо). Це означає, що конкуренція у цій ніші велика, тому потрібно виділятися, щоб показати потенційним клієнтам свою перевагу та сильні сторони. Для цього вам потрібен особистий бренд, який дозволяє підвищити впізнаваність, збільшити потік клієнтів, покращити репутацію та створити перевагу серед конкурентів.
Ви зможете розповісти людям не тільки про те, до чого ви вже дійшли, а й про свій безцінний досвід, який потрібно було отримати на шляху до роботи своєї мрії.
Цілі персонального бренду:
створення унікального образу;
зворотний зв'язок від клієнтів та однодумців;
розвиток бізнесу;
економія на просуванні та збільшення заробітку.
Коли люди замовляють якусь послугу, вони хочуть точно знати, що її буде виконано якісно, а особистий бренд допоможе показати експертність у роботі.
Якщо ви тільки починаєте свою справу, то створення сильного візуального образу дозволить вам продемонструвати свої цінності та унікальні особливості.
Крім плюсів персонального брендингу, існують і мінуси. Давайте розглянемо їх:
Необдумані кроки. Такі дії можуть швидко зіпсувати ваш імідж. Тому необхідно скласти план розвитку, контролюючи те, що ви робите, кажете і як себе подаєте громадськості.
Хейт. Оскільки ви вийшли на шлях демонстрації своїх талановитих робіт, то завжди знайдуться люди, яким це не сподобається. Потрібно морально підготувати себе до цього та реагувати на негатив спокійно, завжди відповідаючи на конструктивну критику та ігноруючи хейтерів.
Знання у сфері маркетингу. Щоб не допустити стандартних помилок у просуванні, треба розуміти, що і як працює, а також як впливати на людей, щоб вони захотіли скористатися вашими послугами.
Якщо ви не знаєте, з чого почати і як зробити все правильно, звертайтесь до нашої студії. Допоможемо вам створити яскравий персональний бренд фотографа та побудувати міцну комунікацію з цільовою аудиторією.
Щоб людина сформувала про вас враження, їй потрібно менше однієї хвилини. Оскільки іноді перший контакт закінчується нічим, потрібно продумати образ до дрібниць, щоб відразу привернути до себе увагу і зацікавити споживачів.
У цій справі важливим є унікальний контент, який підкреслить вашу індивідуальність, покаже якість робіт і ваш професіоналізм, а також корисний контент, який продемонструє ваше бажання не тільки продавати свої послуги, а й бути корисним людям, ділитися з ними цінною інформацією.
І пам'ятайте, що важливо любити свою справу, горіти нею. Тоді ви зможете передати аудиторії потрібне посилання, викликати в неї довіру та інтерес.
Щоб створити сильний особистий бренд фотографа, потрібно не забувати про важливі атрибути, які допомагають рухатися до мети.
Складові персонального бренду:
професіоналізм – ваш досвід, знання та прагнення;
репутація – те, що про вас думають клієнти та конкуренти;
популярність – популярність вашого імені у професійному середовищі є невід'ємною частиною успіху.
Особистий бренд - це не тільки ваша дизайнерська аватарка та кілька красивих фотографій у профілі. Це ваш імідж, те, яке ви справляєте враження на людей, ваші унікальні особливості. І щоб залучити аудиторію, персональний бренд треба розвивати.
Бренд-код визначає вашу діяльність та впливає на аудиторію. Це те, що виділяє вас із натовпу і робить унікальним. З його допомогою ви вигідно піднесете себе, розкриєте індивідуальність та свій характер.
Елементи бренд-коду:
ідея та місія (навіщо бренд існує);
позиціонування (що робить його унікальним);
імідж (що про нього думають інші);
бачення (як бренд розвиватиметься далі);
цінності (глибокі думки, які збігаються з думками аудиторії);
користь (що ви даєте аудиторії).
Бренд-код дозволяє вам вибрати той шлях розвитку, яким ви будете йти і на якому вас будуть впізнавати.
Архетипи — це психічні структури людини. Можна сміливо сказати, що це модель поведінки, що розвивається в кожного з часом.
Розуміння архетипів допоможе логічно пояснити деякі свої вчинки, знайти, що заважає розвитку та дізнатися, як правильно будувати стосунки з людьми.
Маргарет Марк і Керол Пірсон розповіли про 12 існуючих архетипів та їх застосування в маркетингу у своїй книзі «Герой і Бунтар». Вони вважають, що при розробці бренду потрібно дивитися і на психологію особистості, оскільки це допоможе викликати відгук у душі клієнта.
Існують такі архетипи:
Використовуючи ці архетипи, ви зможете збудувати бренд, який буде цікавий людям. Для цього слід знайти свою домінуючу модель поведінки та визначити архетип цільового клієнта. В ідеалі, вони повинні збігатися, щоб люди бачили, що ви – один з них.
Після того, як ви визначите мету існування бренду, проаналізуєте конкурентів та цільову аудиторію, можна приступати до покрокового формування особистого бренду.
Етапи створення особистого бренду:
Це перший і дуже важливий етап, на якому ви визначаєте для себе основні нюанси та складаєте план розвитку.
Щоб створити позиціонування, потрібно:
вивчити, які фото приваблюють людей, а які ні;
визначити, яка ваша цільова аудиторія;
провести аналіз того, що роблять ваші конкуренти;
розкрити свою унікальність;
сформувати основну думку, яку аудиторія має від вас отримати.
Зустрічають, як кажуть, по одягу. І до особистого бренду це також стосується! Розкажіть аудиторії історію про те, як він розпочав своє існування, продумайте те, який ви хочете нести посил.
Подбати треба як про візуальну та вербальну складову бренду (псевдонім, логотип, підпис, слоган), так і про себе, як про його обличчя. Попрацюйте над промовою, жестами, зовнішнім виглядом, щоб все відповідало тому іміджу, який ви хочете мати. А головне при цьому - залишатися собою, тому що аудиторії буде не цікаво спостерігати за маскою.
Після того, як ви продумали все до дрібниць (мети, зовнішній вигляд, подачу), потрібно, щоби це побачили люди. І тому існує просування.
Розповісти про себе допоможуть:
соціальні мережі – Facebook, Instagram, Twitter, канал на Youtube і т.д.;
програми-месенджери – Телеграм, Viber, WhatsApp та ін.;
блогери та лідери думок (можна купити у них рекламу);
заходи та конференції для фотографів;
блог (як особистий, так і робочий);
креативний сайт (поглянувши на дизайн деяких сайтів, важко відвести погляд);
публікації у ЗМІ (для цього просто напишіть редактору та запропонуйте свою новину);
видання книги.
Незважаючи на те, на що впаде ваш вибір, найголовніше – це комунікація з аудиторією. Чим частіше ви ділитиметеся чимось новим, тим краще.
Проводьте прямі ефіри, в яких розповідайте щось корисне, або показуйте заходи, які відвідуєте. Пишіть публікації про вашу роботу, поділіться знаннями, досвідом. Якщо у вас є особливі речі, які дають вам мотивацію, розкажіть про них. Це може бути книжки, фільми, види відпочинку. Покажіть людям, що ви за людина, які у вас особисті цінності та пріоритети, що ви любите робити у вільний час. Адже різнобічні особистості дуже приваблюють.
Відповідайте на запитання, влаштовуйте розіграші та інтерактиви. Все це змушує залишатися з вами якнайдовше і встановлює позитивну комунікацію між вами та аудиторією.
Розповідати про свій успіх, але не показувати плоди
Дивно говорити людям, що ви успішний фотограф, але не показувати свої роботи або виставляти щось неякісне. Потрібно не лише говорити, а й діяти.
Забувати про загальну картину
Одного професіоналізму недостатньо – свою роботу треба вміти красиво піднести, щоб клієнту хотілося затриматися на вашому сайті/сторінці у соціальних мережах довше та замовити фотосесію.
Набирати передплатників заради передплатників та лайки заради лайків
Брати участь у масфоловінгах, накручувати аудиторію чи лайки – це справа приваблива, адже для цього практично нічого не потрібно робити. Але тоді реакція на всі ваші старання буде мертвою і клієнтів не додасться.
Копіювати чужий контент
Це навіть не обговорюється. Чужий контент до добра не доведе, а якщо щось вийде, то рано чи пізно правда спливе назовні і ви втратите довіру людей.
Думати, що особистий бренд – це просто
Персональний бренд - це не просто створити сторінку в соціальній мережі та чекати на успіх. Це величезна робота, яка потребує знань, зусиль та часу.
Джей Майзель (Jay Maisel) – один із провідних світових фотографів, які працюють у вуличному жанрі. Він відомий своїм професіоналізмом у використанні кольору та освітлення у створенні фото. Саме це вміння принесло йому успіх. Він уже понад 50 років фотографує для обкладинок відомих журналів та музичних альбомів. Джей робить близько сотні знімків на день, намагаючись відобразити якнайбільше, і шукає красу в тисячах місць. Він майже не використовує обробки фотографій. Філософія автора - скрупульозний відбір та терпляче очікування «того самого» кадру.
Чейз Джарвіс (Сhase Jarvis) - американський фотограф, режисер та підприємець. У спадок від діда він отримав велику кількість фототехніки, а потім почав вивчати тонкощі фотографії. Це творча особистість, яка зазначає, що головне вірити у свої сили та все обов'язково вийде. Сьогодні він затребуваний фотограф, який спеціалізується на спортивній та тревел-фотографії.
Дейн Сандерс (Dane Sanders) - знаменитий фотограф. Він написав дві книги, присвячені фотомистецтву. Також Дейн проводить лекції та авторські семінари на цю тему у різних країнах світу. Ще він започаткував популярну щорічну фотографічну конференцію.
Саморозвиток дуже корисний і популярний у наш час, так що якщо ви бажаєте отримати більше інформації про персональний брендинг, радимо вам прочитати наступні книги:
Гаррі Беквіт, Крістін Кліффорд Беквіт «Сам собі бренд. Мистецтво самопрезентації».
Катерина Іноземцева «Як стати популярним автором. Тексти на службі особистого бренду».
Юрген Саленбахер «Створіть особистий бренд. Як знаходити можливості, розвиватися та виділятися».
Ви вже надихнулися створенням власного бренду, але не знаєте, з чого почати? Команда WeLoveBrands готова зробити це з нуля. Допоможемо вам наголосити на індивідуальності, виділити сильні сторони та встановити довірчий зв'язок з аудиторією.
Як ми працюємо:
слухаємо вимоги та уточнюємо деталі замовлення;
аналізуємо ринок, конкурентів та цільову аудиторію;
створюємо стратегію;
візуалізуємо бренд (дизайн сайту, соціальних мереж, поліграфії, створюємо фірмовий стиль та шрифти);
розробляємо псевдонім, слоган, легенду;
продумуємо місію, цінності, цілі та філософію бренду;
займаємося просуванням персонального бренду.
Для співпраці та уточнення деталей зателефонуйте нам або залиште онлайн-запит. Також ви можете написати нам в чаті на сайті.
Світ уже чекає, коли ви покажете йому свою унікальність, а особистий бренд фотографа допоможе вам в цьому!