Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сумка є одним із найпопулярніших аксесуарів для дівчат та жінок. Ринок завалений виробами різних фасонів, розмірів та кольорів – на всі випадки життя. Але виробники на цьому не зупиняються, пропонуючи сміливі дизайни та цікаві форми – все для того, щоб кожна жінка знайшла аксесуар, що підходить під її стиль та настрій.
Популярність товару сприяє відкриттю нових магазинів, а розвиток онлайн-торгівлі – появі різних інтернет-майданчиків. Щоб виділитися на тлі конкурентів, залучити та зацікавити покупців, необхідно придумати чіпляючу назву для магазину сумок. Таку, яка розповість не тільки про вашу діяльність, а й відображатиме ідею та цінності компанії. Як це зробити? Розкажемо у цій статті.
Вдала назва – це не точка «подобається» на суб'єктивній шкалі сприйняття. Це нейм, який якісно виконує свої функції, а саме:
Вирізняє бренд серед конкурентів
Приваблює цільову аудиторію
Легко запам'ятовується
Доносить потрібну інформацію
Викликає позитивні емоції
Також існують критерії, за якими можна визначити, чи справляється назва зі своїми обов'язками. Якщо воно відповідає наведеним нижче характеристикам, значить у вас хороший нейм.
Назва має бути:
Для неї краще вибирати коротке слово, адже його запам'ятати набагато легше, ніж комбінацію з 3-4 слів (Антика, Глянець, Авоська, Daisy, Rainbow).
Також має значення кількість літер. Назва, що складається з 8 букв, буде складніше сприйматися, ніж назва з двох слів, у кожному з яких по три букви. Наприклад, Royal bag, Bag & You, Про моду, Терра мода, Bag Story, Sun Day.
Не забувайте і про цифри. Така назва дає візуальне відчуття стислості: графічно воно коротке, але при вимові довге (Chemodan 77, 1000 и одна сумка, 5 Sumok, Sumka34, Бренд №1).
Важливо, щоб назва була зрозумілою для цільової аудиторії. Для цього спочатку потрібно визначити, хто ваші потенційні клієнти. Для магазину сумок – це переважно жінки від 20 до 55 років і чоловіки від 30 до 45 років. Лише одного віку мало – слід зрозуміти, які потреби в аудиторії, чим вона живе. А ще необхідно визначитися з якістю та ціновою політикою.
Наприклад, якщо ви хочете показати європейську якість, вибирайте нейм англійською, якщо продаєте дорогі дизайнерські сумки, використовуйте слова, які асоціюються з ексклюзивністю та розкішшю, а якщо орієнтуєтеся на молодь, створіть ім'я за допомогою сленгу чи модних слів. Хороші варіанти: Beauty bag, BagsButik, Сіті сумки, Портмоне, Пан Чемодан, Клатч, Стильняшка, Сумка Герміони та ін.
Наш мозок так влаштований, що звертає увагу на яскраві та помітні слова. Якщо це використовувати у сфері неймінгу, то люди помітять та запам'ятають ваш магазин. Головне тут – не переборщити. Щоб створити незвичайний нейм, використовуйте алітерацію або звуки, що повторюються: Сумки+стиль, Bella-borsa, Bag-bag.
Назва має викликати позитивні емоції, асоціації та не мати негативного контексту.
Приклад: «Твій стиль», «Мода», «Стиль та Шарм» - такі назви віщують приємний пошук сумки, яку так бажав клієнт.
Антиприклад: «Авоська» - така назва дає відсилання на старомодний та неестетичний асортимент товару.
Нейм повинен бути не таким, як у конкурентів, щоб його можна було зареєструвати як торговий знак, а у споживачів не виникало плутанини. Якщо ваш товар має якісь особливості, хоч і незначні, покажіть це у назві.
Не слід забувати і про вартість товарів. Найменування говорить людині про ціновий сегмент, в якому працює магазин, тобто повідомляє, чи бюджетний він, чи преміальний. У більшості випадків, у мас-маркету досить прості назви, а у дорогих бутіків – складніші, вишуканіші. Наприклад: «Для всіх», «Зима-літо», «Фіалка» і «Імперія стилю», «Corso Vercelli», «Royal», «Світська Левиця» і т.д.
Порада: у прагненні дати відсилання на преміальний асортимент магазину не вживайте слова «V.I.P.», «преміум» і «люкс», спробуйте зробити це образно та асоціативно.
Такі назви відбивають сферу діяльності підприємства чи призначення продукту. Вони наголошують на основних перевагах товару, розкривають унікальну пропозицію. Ці нейми підходять для фірм, які виходять на ринок за умов перенасиченості і яким необхідно виділитися серед конкурентів. Для магазинів сумок чудово звучатимуть такі назви: SumkiGold, Bag republic, Саквояж Портмоне, MFashion, Перлина.
Іноді одним словом складно передати ідею бренду або показати конкурентну перевагу товару, тому для неї використовують цілі фрази або злиття двох коренів в одне слово (Bagway, Дамські штучки, Kasablanka, Mywalit, ГалантМаркет, Від гаманця до валізи, Styletoday, Євростиль).
Неймінг може полягати у підборі імені з вже існуючих слів та генерації абсолютно нового – неологізму. Який вибрати залежить від умов проекту. При першому знайомстві споживачів з такою назвою воно нічого їм не скаже, але приверне увагу та викличе інтерес, а потім міцно закріпиться у їхній пам'яті. Наприклад, «Askent», «Ліліна», «Zerom», «Авені», «Алеф», «Гларус».
Цей метод дуже хороший, адже використання імені чи прізвища засновника компанії є своєрідною гарантією якості, за яку виробник відповідає власним ім'ям. Але тут потрібно враховувати одну деталь - назва має нести певну цінність, за нею має стояти історія, досягнення, докази майстерності. В іншому випадку просування такого бренду буде вкрай складним. Хороші варіанти – Karella, Сафьян, Эллада, Marino Orlandi, Merlin Jhapo.
Тут можна виділити дві категорії: реальні географічні назви (Люблінська шкіра, Столична штучка, Італійська шкіра, Євростиль) та вигадані.
Яскраві метафори можуть бути чудовим інструментом для створення нейма. Це порівняння з чимось зрозумілим, дуже схожим на функції або характеристики товару, що продається. Такі слова прямо не говорять про діяльність компанії, а лише по асоціаціях можна зрозуміти, чим вона займається. Назву з метафорою часом нелегко придумати. У деяких неймах зарито дуже глибокий сенс і не завжди легко його розгадати. Наприклад, «Zефір», «Zip-up», «Червона скринька», «Панорама», «Страус», «Nobel», «Шлейф», «Polo Club».
Дати компанії значуще ім'я, яке зможуть запам'ятати, досить складно. Це вимагає багато зусиль та часу. Немає єдиної методики, яку неймери використовують для генерації ідей – можна використовувати різні джерела, звертатися за допомогою до друзів та ділових партнерів. Зрештою, ви натрапите на назву, яка підходить для вашої компанії.
Базові способи створення назви:
Мозковий штурм по праву вважається одним із найбільш ефективних та популярних методів стимулювання творчої активності. Це натхнення для створення оригінальних та сміливих ідей. Метод передбачає збирання всіх причетних до бізнесу людей та колективне вигадування назви. Особливих правил немає: хтось пише алфавіт і записує кілька назв на одну букву, хтось підходить з боку асоціацій, а хтось відкриває словники.
Складіть семантичне поле – сукупність мовних одиниць, які об'єднуються якоюсь загальною смисловою ознакою, тобто тематичним напрямом. Наприклад, для продажу сумок це може бути «висока якість». Складаємо для нього семантичне поле: стиль, зразок №1, прима, lux, Італія, шарм, Corso Vercelli, Michael Kors, глянець і т.д. До цих слів можна підібрати синоніми чи вийти на метафору.
Після того, як ви склали список слів, що стосуються вашого бізнесу, візьміть словник і подивіться на значення цих слів. Ключові фрази у термінах можуть допомогти вам генерувати ідеї для назви.
Розроблені варіанти неймів розподіліть по групам: найвдаліші, що інтригують, що відбивають діяльність, підкреслюють перевагу, що дають відсилання до ціни і т.д. Під час розбирання назв можна прибрати від самого початку провальні.
Протестуйте кожну назву на те, як вона сприймається на слух та які емоції викликає. Це дуже важливий аспект, адже лімбічна система мозку підсвідомо визначає хороша ця назва або погана, що надалі впливає на сприйняття неймів та бренду. Якщо ви хочете отримати назву латиницею, перевірте, як вона виглядатиме при написанні.
Для перевірки нейма введіть слово в пошукову систему і переконайтеся, що такої назви немає. Перевірте також, чи не співзвучні вибрані варіанти з існуючими брендами (наприклад, не можна використовувати назву Michael Chors). Після цього подивіться, чи такий домен вільний для вашого сайту.
Даний етап найскладніший – із усього списку слід вибрати найкращу назву. Для цього слід проаналізувати всі нейми за основними критеріями: чи легко запам'ятовується, чи добре звучить, чи викликає позитивні емоції, чи ні, повідомляє про рід діяльності, є унікальним чи ні.
При виборі назви пам'ятайте, що головне – це ваша фішка, те, що виділяє вас на тлі конкурентів та викликає інтерес у аудиторії. Саме це варто відобразити в неймі, щоб він став впізнаваним та цікавим.
Щоб придумати хорошу назву, необхідно визначити цінності компанії, знайти її сильні сторони, підключити фантазію і не робити типових помилок, які багато хто допускає при опрацюванні назв.
Від чого слід відмовитися при створенні нейма:
Назва, яка обмежує зростання бізнесу
Виберіть універсальну назву компанії, щоб дати бізнесу простір для зростання.
Географічні нейми популярні (Bags Milano, Борса Тоскана, Петербурзька валіза), але прив'язку до міста слід робити тільки в тому випадку, якщо ви продаєте речі з цього регіону і не плануєте розширювати асортимент або якщо ви працюєте в конкретному регіоні і не збираєтеся виходити за межі.
Сленг та терміни
Якщо ваша продукція орієнтована на широкий сегмент споживачів, то сленг у ній більшість можуть не оцінити. Назва має бути зрозумілою та універсальною для людей різних професій та вікових груп. Аналогічно і з будь-якими незнайомими словами та термінами – якщо вони не зрозумілі, то відштовхуватимуть ваших потенційних клієнтів.
Довге ім'я
У неймінгу чим коротша назва, тим краще. Оптимальний нейм – 1-2 слова.
Занадто складна назва
Вигадлива назва, яку не тільки складно вимовити, а й правильно написати з першого разу аудиторія не сприйматиме. Ускладнює процес написання нейма, наявність в українській та російській алфавітах шиплячих букв як «ш», «щ», «ж», «ч», а також голосних «ю», «я», «ї» . Крім того, деякі літери при написанні латиницею правильно вимовити з першого разу так непросто (наприклад, «щ» - «shch»).
Негативна лексика
При створенні назви краще відмовитися від слів, які несуть негативний підтекст, наприклад, таких слів як «анти», «down». А використання ненормативної лексики взагалі заборонено у неймінгу.
Розбіжність назви та доменного імені
Щоб клієнти легко знаходили ваш сайт, краще, щоб доменне ім'я та назва компанії збігалися.
Щоб отримати назву, що чіпляє, слід також відмовитися від слів, які чітко відсилають до вашої сфери діяльності (сумки та різні варіації цього слова, валіза, стиль, шкіра, мода і т.д.). По-перше, таких неймів дуже багато, а по-друге, вони нудні та одноманітні. Для виділення з натовпу та створення емоційного нейму використовуйте конкурентні переваги, асоціації та нестандартні ідеї.
Розробка назви для магазину сумок – досить складний процес, тому цю справу варто довірити професіоналам.
Замовити нейм можна:
На фрілансі
На просторах інтернету можна знайти масу онлайн-платформ, де різні спеціалісти пропонують свої послуги з розробки нейму. Вартість назви становить у середньому 1000–2000 грн. Це дешевше, ніж замовлення у брендинговій студії, але й ризики при цьому вищі. Довіряючи завдання недосвідченому фрілансеру, ви ризикуєте отримати банальну назву або можете не вкластися вчасно. Тому ретельно обирайте фахівців та вивчайте відгуки.
У маркетинговому агентстві
У цьому випадку ви отримаєте унікальну назву, що відповідає вашій сфері діяльності та потребам споживачів, але за велику суму (від 120 $). Фахівці, перш ніж приступати до розробки імені, вивчають ринок, цільову аудиторію, конкурентів, а також ключові переваги підприємства. Це робиться для того, щоб продумати ефективну назву, яка залучатиме клієнтів, викликатиме інтерес і допомагатиме підвищувати продажі.
Фахівці студії WeLoveBrands вже багато років створюють якісні назви, які добре запам'ятовуються, викликають позитивні емоції та довіру. Якщо ви хочете отримати чіпляючу назву для магазину сумок, зателефонуйте нам або залиште запит на сайті.