Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
«H&M», «ZARA», «Mango», «Adidas», «Arber» відмінні назви для магазинів одягу, чи не так? Так добре звучать, легко вимовляються, чудово запам'ятовуються. «От би і моєму бутіку придумати таку ж круту назву!» - якщо це ваша думка, то ми не дарма тут зібралися. Ми – щоб поділитися знаннями та досвідом у неймінгу, а ви – щоб увібрати корисну та цікаву інфу. Приступимо.
В принципі, назвати магазин одягу можна будь-яким словом, що сподобалося. Але щоб назва набула популярності і згодом перетворилася на відомий бренд, вона повинна відповідати наступним вимогам:
Бути милозвучною. Кожен звук, склад і слово несуть певне смислове та емоційне навантаження. Тому важливо, щоб назва магазину одягу добре лягала на слух, а вимовляти його було легко та приємно. Адже якщо клієнт навіть не знає, як правильно прочитати/вимовити назву, він навряд чи згадуватиме його в розмовах з друзями. Та й просто не запам'ятає.
Легко запам'ятовуватись. Іноді, щоб застрягти в пам'яті покупців, назва має бути римованою, іноді зовсім простою, а в деяких випадках навіть провокаційною. Вирішувати вам. Але врахуйте, що стилістика нейма для магазину одягу має бути пов'язана із специфікою закладу. Прості назви краще використовувати для магазинів спортивного та чоловічого одягу, римовані – для дитячого, провокаційні – для молодіжного одягу та магазинів нижньої білизни (хоча тут теж спірне питання). Загалом аналіз ЦА на допомогу.
Відповідною. У тому сенсі, що назва магазину має відповідати його асортименту. Інакше у клієнта буде когнітивний дисонанс, він не зрозуміє, що до чого і пройде повз, або просто не прийде вдруге. Тому не варто писати на вивісці «Blue Moon», якщо магазин продає елітні костюми для ділових чоловіків.
Бути легальною. Назва має бути вільною для реєстрації. Ну, з цим все зрозуміло – геніальна витівка сплагіатити чужу назву (нехай навіть випадково) зазвичай дуже погано закінчується.
Бути візуально чіткою. Коли виберете назву для магазину одягу, обов'язково прикиньте, як воно виглядатиме на вивісці або рекламному щиті. Якщо літери змішуються, плутаються і їх складно прочитати з відстані 50 м (а це часто буває з літерами «М» і «Л», «Ц» і «Щ», «Ш» і «Щ», «Д» і «Л»), означає назву так собі. Краще його видозмінити чи подумати над іншим варіантом.
Підходити для рекламної перспективи. Вибравши назву магазину, продумайте наперед, який логотип і слоган можна під нього створити, щоб все разом це виглядало гармонійно та стильно.
Щоб не забивати собі голову всіма цими тонкощами та складнощами, надайте вирішити це завдання професіоналам студії WeLoveBrands. Ми знаємо, як за допомогою звуків та слів у назві магазину одягу виразити ніжність, брутальність, відкритість, сексуальність і навіть мімімішність. І розробити під це ідеальний логотип, слоган і фірмовий стиль.
Перш за все, ви повинні пам'ятати, що неймінг магазину жіночого одягу повинен бути спрямований чітко на цільову аудиторію. Бажано, щоб назва максимально чітко транслювала ринковий сегмент, щоб клієнти точно знали, куди йдуть. Наприклад, у магазини з назвами «Opera», «La Scala», «Cashemir» і т.д. жінки із середнім статком не підуть. Так само як і дружини алігархів та бізнес-вумен швидше за все не заходитимуть до магазину «Файна мода», «Discont House», «Ярмарок», «Турція» і т.п. Тому так важливо чітко розуміти, на яку аудиторію розрахований асортимент магазину.
Тим не менш, є кілька загальних підходів до вибору назви для бутіка жіночого одягу:
Заміксувати склади чи літери з імен власників (або одного власника)
Додати до прізвища або до будь-якого слова закінчення -off чи -ff
Зробити абревіатуру або скоротити слово
Використовувати географічні назви
Вигадати нове слово. Тут важливо враховувати, що неологізми завжди запам'ятовуються гірше. До того ж, розкручування назви – неологізму потребує великих вкладень.
Стилізувати ім'я та прізвище власника під іноземну мову (найчастіше італійська)
Вибрати просто красиве/ефектне іноземне слово, що звучить
Використовувати слова, які стосуються теми одягу
Є ще один підхід, який завжди дає відмінний результат – замовити неймінг магазину одягу професіоналам студії WeLoveBrands. Поки ви підбиратимете одяг для нової колекції, ми підберемо для вашого магазину ідеальну назву, слоган та логотип.
Нейм магазину чоловічого одягу теж потрібно вибирати, відштовхуючись від цільової аудиторії та ринкового сегмента. І якщо у випадку жіночого магазину достатньо показати красу/моду/стиль (іноді статусність та дорожнечу), то у разі чоловічого бутіка назва має викликати ще й довіру.
Якщо сумніваєтеся, що назва доносить до аудиторії правильний зміст, краще перевірити його на фокус-групі. Пам'ятайте, що він повинен гармонійно вписуватися в загальну концепцію магазину, асортимент, стиль і цінову категорію.
У неймінгу чоловічих магазинів не можна використовувати слова з негативною конотацією. Наприклад, назви «Піжон», «Мачо», «Альфонс» і подібні до них викликають не надто приємні асоціації. Не краще сприймається і будь-яка банальщина у стилі «Кавалер», «Облік», «Олександр» і тому подібне. А «Каштан», «Богатир» и «Трембіта» і зовсім не витримують жодної критики.
Набагато простіше підібрати назву, якщо є франшиза. Власне і підбирати нічого не треба – просто використовуєш те, що є. У багатьох випадках це навіть краще, адже такі назви часто приходять до нас, вже пройшовши перевірку на споживачах інших країн. Єдине, до чого слід поставитися уважно - перевірити, як назва лягає на слух, чи не викликає дивного/смішного/непристойного співзвуччя. Ну і перевірити його переклад, звісно. На українському ринку чудово прижилися і вже сприймаються як свої рідні «Tom Tailor», «Emporio Armani», «VD one», «Tommy Hilfiger», «Arber».
Оригінально та свіжо звучать назви взяті зі сленгу (можна використовувати різні мови, до речі). Наприклад «Bad Boy», «Look at Ya», «Benya & Zubrik», «Мясо», «Braga» чіпляють і добре запам'ятовуються. Тому що вони незвичайні, помітні, сміливі. «Lion» и «Senator» теж хороші нейми, але вже для статусніших магазинів чоловічого одягу.
Стикаючись із завданням вибрати назву для магазину дитячого одягу, обов'язково опиняєшся перед вибором: хто насправді цільова аудиторія? Кого назва має чіпляти більше: мам чи таки їхніх дітей?
Насправді немає жодної відповіді для такої категорії споживачів, як діти. Щоб вибрати оптимальну назву, потрібно спиратися на вік дітей. Адже сюсюкання з підлітками не працює, так само як і молодіжні сленгові слівця не спонукають на покупки мам маленьких карапузів.
Від 0 до 3-х років - рішення про покупку приймають виключно батьки (переважно мами). Тому нейм потрібно розробляти під них. У цих рамках назва може бути милою, ніжною, лагідною і навіть смішною. Загалом, передавати всі ті емоції, які відчувають новоспечені батьки по відношенню до свого малюка. Наприклад, «Льова», «Babyzone», «МаМалюк», «Bembi», «Тапітошка» - відмінні варіанти для даної категорії.
Від 3 до 7 років - дитина може виявляти ініціативу у виборі одягу і магазину, тому як назви краще вибрати слова трохи «доросліші», ніж у попередньому пункті. До того ж, у цьому віці діти дуже кумедні, що дає чудову нагоду використовувати гумор у нейменгу. Наприклад, «Shket», «Yagoza», «Tago», «Funny Bunny» чудово підходять.
Від 7 до 12 років - дитина самостійно обирає одяг, займаючи активну позицію. Для цієї категорії краще використовувати відносно нейтральні назви, які не дають жодних натяків на дитячу мімімішність. З цієї позиції добре спрацюють «Острів», «Daniel», «Shopster», «The box», «Panda», «Kidzaza» і так далі.
Від 12 років и старше - це вже підліток, особистість - що формується, яка потребує самовираження. А ще в цьому віці діти вже добре знаються на моді і цінах на речі, прагнуть максимально виділитися за рахунок одягу. Нудні назви (як і нудний одяг) їх не приваблюють. Тому в неймінгу магазину підліткового одягу краще використовувати сленг чи прикольні слівця «Stuff», «Всі Свої», «KAPKAN», «Karman» і все в такому стилі – чудові варіанти для підліткових магазинів.
Загалом, щоб створити ідеальну назву для магазину дитячого одягу, достатньо розумітися на психології цих чотирьох вікових категорій. Або не морочитися і передати це завдання студії WeLoveBrands. Неймери студії відмінно розуміються на психології та сленгах, тому розроблять ідеальний «чіпляючий» нейм. Будь-то жіночий, чоловічий чи дитячий одяг – назву вашого магазину запам'ятають усі.