→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотипи платіжних систем — надійність та стабільність

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотипи платіжних систем — надійність та стабільність

Останні 20 років стався бум платіжних систем. Популярність безконтактної оплати, мобільні платежі та цифрові гаманці сприяють появі нових платіжних систем. Проте мало хто з них виживе в умовах жорсткої конкуренції. Наприклад, з більш ніж 200 систем платежів, представлених у період з 1993 по 2000 рік, тільки PayPal вдалося досягти помітного успіху.

Зміцнитися на ринку та залучити нових клієнтів допоможе гарний логотип. Він допоможе сформувати позитивний імідж компанії, підвищити довіру та виділити організацію, її продукти, послуги та співробітників.

4 функції логотипу для платіжних систем

Навіщо платіжна система логотип? Щоб сформувати надійний образ компанії, підкреслити головну ідею та сильні сторони бізнесу, привернути увагу аудиторії та викликати у неї інтерес до продукту.

Вдалий фірмовий знак дозволяє:

 

payment-system-logosПідвищити впізнаваність та відбудуватися від конкурентів. VISA, MasterCard, American Express, Apple Pay, Google Pay — це все платіжні системи, але кожна з них унікальна.


payment-system-logosСформувати образ компанії . Наприклад, стрілка-смайлик у лого Amazon інформує про продаж продуктів категорій від «А до Я», а також показує рівень задоволеності клієнтів.


payment-system-logosПідвищити довіру. За статистикою, споживачі більше довіряють брендам, які мають логотип.


payment-system-logosЗбільшити кількість клієнтів. Кінцева мета логотипу — за рахунок підвищення впізнаваності, лояльності та формування позитивної репутації на ринку збільшити кількість клієнтів платіжної системи та дохід компанії.

 

Логотип — важлива складова брендінгу. Він допоможе відобразити індивідуальність компанії та покращити її впізнаваність.

При цьому важливо пам'ятати, що лого не є:

payment-system-logosПовноцінним брендом

Бренди побудовані на тисячах точок дотику з клієнтами, а не на одному логотипі. Навчайте персонал, впроваджуйте автоматизацію, займіться пошуковою оптимізацією веб-сайту та покращуйте клієнтську підтримку — це дозволить побудувати сильний бренд, якому довіряють та радять його знайомим.

payment-system-logosВізуальною ідентичністю

Логотип — це частина фірмового стилю. До нього також належать кольори та шрифти, які використовує компанія, типографіка, фотографії, візуальні ефекти та інші елементи. Їх комплексно розробляє брендингове агентство.

payment-system-logosІндикатором чи гарантом успіху

Навіть найвдаліший логотип не компенсує низький рівень обслуговування клієнтів, погану безпеку платіжної системи та постійні збої у її роботі. Використовуйте емблему, щоб підкреслити переваги своєї компанії, покращуючи інші критерії роботи системи платежів.

Логотип платіжної системи: закликаємо до дії кольором та символами

payment-system-logos

Перед створенням фірмового знака насамперед дайте відповідь на ці питання:

  • Навіщо вам логотип?

  • Яку історію компанії ви хочете за його допомогою розповісти?

  • Хто ваша цільова аудиторія?

  • Хто ваші ключові конкуренти?

  • Чи можете ви виділити 3 головних «зразків для наслідування», чиї ідеї можна використовувати при розробці лого?

  • Які цінності компанії ви хочете висловити логотипом?

  • Чи є у вашого бренду сформований архетип, чи є відмінні риси, наприклад: вишуканий, розкішний, ностальгічний, яскравий і так далі?

  • Які основні варіанти логотипу плануються? Банерна реклама? Веб сайт? Фірмова продукція? Їхня комбінація?

Після відповіді на ці запитання можна розпочати створення логотипу. Щоб він був ефективним, привертав увагу, викликав довіру та закликав до дії, використовують спеціальні кольори, шрифти, фігури та символи.

Сила кольору: чому не всі відтінки підійдуть для лого?

Власники бізнесу та топ-менеджери часто вибирають колір, виходячи з особистих уподобань. Це груба помилка. Згідно з дослідженнями, 60% вражень від реклами та продукту посідає колір. Відтінки, підібрані з погляду психології сприйняття, забезпечують чітке диференціювання конкурентів і посилюють комунікацію зі споживачем.

payment-system-logosЧервоний добре привертає увагу, активізує та стимулює зробити дію. Підійде компаніям, якщо необхідно показати силу, рішучість, енергію чи лідерство.

 

payment-system-logosСиній використовують для передачі надійності, мудрості, лояльності, досвіду та успіху. Він викликає почуття безпеки та довіри. Блакитний теж добре передає відчуття надійності, рекомендується у сегментах технологій та платежів. Темні відтінки зеленого підкреслюють зв'язок із грошима, стабільністю та зростанням.

 

payment-system-logosКоричневий— колір традицій та консерватизму, досвіду та довговічності. Чорний символізує владу, елегантність та розкіш. Передає класичні цінності, практичність та інтелект. Сірий використовують, коли необхідно створити атмосферу впевненості та безпеки. Білий допомагає сформувати лаконічний образ. Його широко використовують як тло для інших кольорів, що дозволяє виділити елементи логотипу.

До речі: інститут кольору Pantone, який щорічно обирає ключовий колір року, в 2021 оголосив не один, а два відтінки – Ultimate Grey та відтінок жовтого Illuminating. Вони змінили класичний блакитний, який був символом 2020 року. На дослідження Pantone також можна орієнтуватися при виборі кольору для логотипу у вашій ніші бізнесу.

payment-system-logos

Як вибрати шрифт?

Один із ключових елементів логотипу — шрифт. Вибираючи його, важливо спиратися на відповідність напряму бізнесу. Платіжна система з декоративним «диснєєвським» шрифтом навряд чи викличе довіру потенційного клієнта. Тому вибирайте цей елемент емблеми вдумливо.

Крім того, шрифт має бути читаним. Зверніть увагу, що логотип може використовуватися на різних об'єктах — зовнішній рекламі, веб-сайті, банківській карті та фірмових продуктах (ручки, візитки, блокноти). Тому важливо, щоб шрифт однаково добре виглядав у всіх форматах.

Найпоширеніші варіанти у сфері платіжних систем — це:

  1. Шрифти із засічками. Вважається, що вони довше утримують увагу споживача.

  2. Шрифти без засічок. Sans Serif підкреслить діловий стиль платіжної системи, серйозність її намірів та чіткість у роботі всіх процесів.

  3. Шрифти ScreenSmart. Підійдуть для маленьких знаків. Вони чіткі, читані — оптимальний варіант для дрібного написання.

  4. Болдові шрифти. Привертають та утримують увагу, легко читаються. Їх використовують для прогресивних платіжних систем із мінімалістичним візуальним оформленням.

payment-system-logos

До речі, «болдові», або жирні шрифти — тренд 2021 року. Вони універсальні і мають гарну масштабованість. Так само гармонійно будуть виглядати на екрані з підсвічуванням, зовнішній рекламі та фірмовій продукції.

Проста геометрія: фігури у логотипах платіжних систем

Вчені виявили, що достатньо зобразити на логотипі геометричні фігури, щоб вплинути на сприйняття бренду. Наприклад, коло, що використовується приблизно в 20% популярних емблем, викликає привітність, єдність та стабільність.

payment-system-logos

Трикутник вважається найбільш «стійкою» та «безпечною» фігурою. Його використовують інноваційні компанії, які не бояться трансформацій та адаптації під нові реалії. Можна вибрати трикутник із кутами, спрямованими вгору або вправо. Це символізує рух уперед, у той час як напрямок вниз або вліво означає пасивність.

Квадрати та прямокутники використовують, щоб підкреслити професіоналізм, порядок, впевненість та стабільність. Вертикальні та горизонтальні лінії передають надійність, розвиток та динаміку.

Тренди у створенні логотипів платіжних систем

Актуальні тренди 2021 року стали продовженням та розвитком того, що користувачі вже бачили минулого року. Це мінімалізм, геометрія, багатовимірні лого, жирні шрифти.

А ось ще кілька цікавих ідей:

payment-system-logosТіньові розриви (Shadow Breaks)

Перетин двох елементів в логотипі з ефектом тіні вимагає впровадження додаткового тону. Вони переважно формуються без плавних переходів кольорів. Виглядають свіжо і унікально.

payment-system-logosЗгасання кольору (Fades)

Тренд реалізується за допомогою градієнта, який поступово «згасає» до зникнення. Прийом оптимально поєднувати з білим тлом. Можна поєднувати між собою кілька кольорів.

payment-system-logosПрості Оверлеї (Simple Overlays)

Яскравий приклад цього прийому в лого — платіжна система MasterCard Тренд передбачає використання двох елементів із різними перетинами, а також прозорість різної інтенсивності.

payment-system-logosІнь Янь (Yin Yang)

Концепція поєднує діаметрально протилежні елементи. Дозволить продемонструвати кілька різних місій чи концепцій вашої компанії.

payment-system-logosМікролінії (MicroLines)

Цей ефектний тренд варто використовувати з обережністю: він має погану масштабованість і в дрібному розмірі може виглядати нечитаним. Сучасні технології дозволяють уникнути погіршення зовнішнього вигляду емблеми з мікролініями, проте важливо довірити розробку професійній дизайн-студії.

payment-system-logosПарні об'єкти (Doubles)

Тренд має на увазі об'єднання двох елементів, які переплітаються між собою. Ефективно використовувати цей прийом можна при оформленні ініціалів та акронімів логотипів платіжних систем. Він додасть лого обсягу.

ТОП-5 прикладів логотипів платіжних систем

Компанія MasterCard у 2019 році відмовилася від використання назви у своєму лого. За словами директора з маркетингу та комунікацій, понад 80% людей впізнають емблему без згадки імені. Компанія залишила два напівпрозорі круги, що перетинаються, оформлені в стилі Simple Overlays.

MasterCard використовує червоний і помаранчевий кольори в емблемі. Пересічені кола — відмітний знак Mastercard вже понад 50 років. Він символізує обіцянку бренду поєднувати людей, а також допомагає платіжній системі виділитися, привертає увагу та стимулює до дії.

payment-system-logos

Російська платіжна система «Мир» використовує прийом мікроліній, маючи на увазі людей та соціальні відносини між ними. Фірмовий знак також містить кола, прямокутники та крило. Останній символ уособлює глобальний погляд на світ — з висоти пташиного польоту.

У логотипі одночасно задіяно безліч символів: кола та прямокутники передають зв'язок із фінансовим середовищем, а також розкривають ідею світу. Коло відбиває контур планети, а прямокутники — ділянки місцевості, що видно з висоти. Фірмові кольори логотипу — зелений і синій. Вони відповідають відтінкам землі та неба.

payment-system-logos

Назва молодої платіжної системи Cabbage перекладається як «капуста», що відсилає до грошей. Основа логотипу — коло як символ захищеності та нескінченного руху. Латинська «e» ніби оперізує фігуру, символізуючи безперешкодний рух коштів по всьому світу. Зелений фірмовий колір уособлює допомогу, захист, підтримку та турботу.

Логотип платіжної системи Upay в Узбекистані оформлено з використанням стилізованого знака «хвилі». Вона символізує потік грошей. Мінімалістична емблема реалізована із застосуванням чорного та насиченого жовтого відтінку. Добре виглядає на зовнішній рекламі, екрані з підсвічуванням, а також фірмових рюкзаках компанії.

payment-system-logos

Міжнародна платіжна система PayPal оформила свій логотип із використанням ефекту накладання літер (Doubles) синього та блакитного відтінку. Вони викликають спокій та почуття надійності.

payment-system-logos

Створення логотипу платіжної системи: де і за якою ціною замовити

Розробка емблеми — тривалий, складний та комплексний процес, який будується на вивченні конкурентних переваг компанії, аналізі цільової аудиторії та головних конкурентів. Тому самостійно створити лого в онлайн-редакторі зображень або спеціальному сервісі, не володіючи професійними навичками, буде неефективним.

Для отримання якісного результату створення логотипу слід довірити:

  • Фрілансеру. Вартість розробки у спеціаліста на фрілансі в середньому складе 1500 – 2000 гривень. Цей спосіб надійний, якщо ви довіряєте проект досвідченому дизайнеру з наявністю портфоліо робіт та позитивними відгуками. Обов'язково перевіряйте, чи не було негативного досвіду роботи з фрілансером у інших замовників. Відгуки можна знайти у Google, соціальних мережах потенційного виконавця, а також у його профілі на фріланс-біржах.

  • Дизайнерській студії. Це найперевіреніший і найефективніший варіант. Довіривши створення логотипу дизайн-студії, ви отримаєте роботу, засновану на багатоетапних дослідженнях. Фахівці таких компаній, як правило, володіють необхідними технічними навичками, досвідом у сфері розробки та знаннями в галузі шрифтів, психології сприйняття кольорів тощо. Вартість створення лого в дизайн-студії — 200 $ і вище. Ціна залежить від складності роботи, терміновості реалізації емблеми, кількості ескізів та можливості вносити виправлення.

Фахівці студії WeLoveBrands близько 60% часу розробки приділяють збору та аналізу даних. Це робиться для того, щоб ви отримали ефективний логотип платіжних систем, що відповідає трендам, вашим вимогам та очікуванням споживачів. Ми не кидаємося на хайп, а використовуємо тенденції, які будуть актуальними ще багато років. Напишіть нам, щоб обговорити проект, отримати рекомендації та приклади робіт.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5