Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сільськогосподарський сектор охоплює різні аспекти бізнесу. Це тисячі агрофірм та фермерських господарств, які прагнуть утриматися на плаву в умовах жорсткої конкуренції. Для зміцнення позицій на ринку та залучення уваги до компанії необхідний візуальний образ, що демонструє сильні сторони.
Логотип агрофірми - це хороший спосіб заявити про себе та вигідно уявити свій продукт. Фірмовий знак викликає емоції та асоціації, формуючи тим самим у свідомості споживачів певний образ компанії.
Щоб запам'ятатися та справити сильне враження на аудиторію, логотип має бути оригінальним та інформативним. Цікаві ідеї, які знайдуть відображення у знаку, будуть привертати увагу споживачів та асоціюватись саме з вашою фірмою.
Якісний дизайн логотипу допомагає підкреслити індивідуальність бізнесу та донести до споживачів потрібне посилання. Фірмовий знак повідомляє про діяльність компанії та є гарантією якості продукту.
Логотип агрофірми допомагає:
Людям вистачає кілька секунд, щоб сприйняти фірмовий знак і прийняти рішення про покупку, тому він має бути зрозумілим, привабливим і довірою.
Розкрити ідею бренду та донести інформацію до аудиторії можна за допомогою різних елементів дизайну, кожен із яких відіграє важливу роль у формуванні єдиного образу компанії.
Агрокомпанії України роблять значний внесок у ВВП країни, створюють робочі місця та регулюють ціни на продукти харчування. Близько 40% українського експорту складає сільгосппродукція. І це заслуга агрохолдингів, великих фермерських господарств та невеликих агрофірм.
Щоб виділитися на тлі інших компаній, привернути увагу та викликати інтерес до свого продукту, необхідно створити відомий логотип, який підкреслить специфіку бізнесу (наприклад, екологічно чиста продукція, ферма з багаторічною історією та традиціями, вирощування овочів виключно у теплицях тощо) . Ці особливості можна обіграти та цікаво відобразити у дизайні фірмового знака.
В аграрному секторі розрізняють:
У дизайні можна відобразити будь-які особливості ведення бізнесу, тоді ви отримаєте логотип, що відповідає роду діяльності та очікуванням цільової аудиторії. Так, тваринницькі ферми часто використовують зображення тварин та птиці, ферми з вирощування овочів та фруктів – рослини та листя, зернові компанії – поля та техніку тощо.
Що стосується кольорової гами, то найчастіше обирають ті відтінки, які асоціативно пов'язуються з аграрним бізнесом (зелений, жовтий та коричневий).
Для створення оригінального знака слід відійти від традиційних образів та використовувати абстрактні елементи, що символізують природу, життя та розвиток. Такий логотип буде лаконічним, зрозумілим та сучасним.
Кожен елемент дизайну несе у собі особливий зміст і допомагає сформувати у свідомості аудиторії потрібний образ компанії. Поєднання символу, кольору та шрифтового стилю дозволяє створити логотип, який викликає приємні асоціації та чітко дає зрозуміти, чим займається фірма.
Фірмовий знак в аграрній галузі є поєднанням природи і технологій, інновацій і традицій. Тому як зображення, як правило, вибирають рослини (соняшники, колосся, листя, ягоди), тварин (корови, коні, кури), зелені поля, техніку для обробки землі та збору врожаю, силуети ферми та фігури працівників.
Ці образи вважаються традиційними для аграрного сектору та допомагають ідентифікувати компанію. Але все частіше агрокомпанії створюють сучасні логотипи, які відрізняються лаконічністю та містять абстрактні символи, пов'язані з родючістю та підкреслюють високу якість продукції.
Логотип має бути зрозумілим та простим, тому не варто перевантажувати його деталями та відтінками. Краще вибрати 1-2 кольори, які викликають емоції та пов'язані з вашою діяльністю.
В аграрному секторі люблять використовувати зелені, жовті, помаранчеві, коричневі та блакитні відтінки, оскільки вони асоціюються з природою та родючістю. Зустрічаються у дизайні також чорний та сірий кольори – для контрасту та щоб зробити логотип «промисловим».
Деякі компанії експериментують з образами та відтінками, змішуючи кілька тонів для створення живих та яскравих лого.
Щодо шрифту, то він допомагає розкрити індивідуальність бренду та підкреслити його характер.
Фермерські господарства, як правило, вибирають прості та класичні шрифтові стилі, щоб фірмовий знак добре читався та коректно відображався на різних носіях, у тому числі і на упаковці продукції.
Унікальне зображення надає логотипу солідності і робить його несхожим на знаки інших фірм. Тому для відбудови від конкурентів і залучення уваги слід вибирати не традиційні для галузі шрифти, а розробити власний або адаптувати існуючий, змінюючи товщину ліній та граючи з текстом.
Використання несподіваних образів та стилізованих елементів допомагає привернути увагу до бренду та викликати інтерес у споживачів. Такий знак легко запам'ятовуватиметься і стане впізнаваним, покращуючи імідж компанії та зміцнюючи її позиції на ринку.
Ось тому така важлива ідея, яку ви закладете в логотип. Банальний і занадто простий знак не зацікавить аудиторію і залишиться непоміченим, у той час як незвичайний притягуватиме і розташовуватиме до себе.
Якщо ви бажаєте отримати унікальний логотип аграрної компанії, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери готові поділитися з вами своїми ідеями та досвідом.
Агрохолдинги та великі аграрні компанії частіше обирають прості логотипи, які містять геометричні фігури, традиційні символи та абстрактні елементи. Деякі фірми використовують несподівані образи, шрифтові лого та абревіатури.
Найчастіше у дизайні зустрічаються зелений та синій відтінки. Популярними є також жовтий, чорний, рожевий та червоний тони.
Американські аграрні фірми активно використовують геометричні фігури, лінії та зображення рослин.
Найпоширеніші знаки – двокольорові. З квітів найчастіше зустрічаються зелений, синій, жовтий та чорний.
Фірмові знаки європейських аграрних фірм відрізняються своєю стриманістю та простотою.
Активно використовуються шрифтові логотипи та одноколірні логотипи, що містять геометричні форми та традиційні для аграрної сфери образи. Є також емблеми, хоча вони трапляються нечасто.
Поширені кольори – зелений, синій, червоний та сірий.
Логотипи азіатських компаній умовно можна розділити на дві основні групи – прості з використанням традиційних зображень та яскраві лого, що поєднують три та більше відтінків.
Популярними квітами в Азії, як і у всьому світі, є зелений, синій, помаранчевий та чорний.
Простий логотип із звичними для аграрної галузі символами можна створити за допомогою онлайн-ресурсів. На таких сайтах вдасться легко підібрати картинку, колір та шрифт і зробити лаконічний знак.
Але щоб виділитися серед конкурентів і створити логотип, що привертає увагу та викликає довіру, шаблонного рішення буде недостатньо. Тут потрібна гарна ідея та досвідчений дизайнер, який зможе реалізувати задумане.
Оригінальний логотип ферми допоможуть створити:
Вибираючи дизайнера на фрілансі, слід приділити цьому заняттю багато часу. В іншому випадку ви ризикуєте потрапити на новачка або недобросовісного дизайнера, який зробить примітивний логотип або не встигне вкластися вчасно.
Дизайнери студії WeLoveBrands вникають у кожну деталь, вивчають конкурентів та цільову аудиторію та створюють ефективні логотипи та фірмові стилі агрокомпаній. Якщо ви хочете отримати оригінальний знак, що викликає довіру та легко запам'ятовується споживачам, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чаті.