→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип торгової компанії, що залучає, – на одній хвилі з покупцями

155

Оцінили: 37

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип торгової компанії, що залучає, – на одній хвилі з покупцями

Жорстка конкуренція на торговому ринку змушує підприємців використовувати емоційні гачки, щоб звернути на себе увагу та утримати споживачів. Одним із них є логотип торгової компанії. Він допомагає виділитися серед конкурентів, інтригує та повідомляє про специфіку бізнесу.

Щоб логотип був пізнаваним і незабутнім, недостатньо зробити його простим і зрозумілим. Він має бути цікавим, тобто містити якусь фішку.

Фірмовий знак може показувати переваги, розкривати характер, розповідати історію чи відбивати головну ідею бренду. Не важливо, що саме ляже в основу логотипу, головне показати в ньому гру форми та смислу.

Навіщо торговій компанії створювати логотип?

Не важливо, які саме товари виробляє та продає компанія, вона повинна переконати клієнтів у своїй надійності та порядності, викликати довіру та зацікавити у продукті. Усього цього можна досягти, розробивши правильний логотип.

Фірмовий знак виконує 3 основні функції:

 

логотип торгової компанії Формує імідж . Оригінальний та привабливий лого підвищує інтерес до бренду, викликає приємні асоціації та покращує репутацію компанії.


логотип торгової компанії Ідентифікує продукт . Логотип виділяє компанію серед конкурентів, полегшує пошук товару та допомагає покупцям орієнтуватися у потоці продукції. Відомий фірмовий знак пов'язує продукт із конкретною фірмою та стимулює людей здійснити покупку.


логотип торгової компанії Підвищує довіру та лояльність клієнтів . Хороший лого створює необхідний настрій та впливає на підсвідомість споживачів. Викликаючи приємні емоції, він також пробуджує інтерес до продукту.

 

Вдалий логотип привертає увагу, показує, чим займається компанія, і наголошує на її конкурентних перевагах.

Особливості створення логотипу торгової компанії

В Україні найбільшими торговими компаніями є ті, що працюють з продуктами харчування, паливом, побутовою технікою та електронікою, а також дистриб'ютори, підприємства в аграрному секторі, виробники алкоголю, цигарок, напоїв та медикаментів.

Дизайн логотипу багато в чому залежить від напряму діяльності компанії та тієї групи товарів, з якою вона працює. І щоб створити фірмовий знак, що чіпляє, ці нюанси не варто залишати осторонь.

На створення логотипу можуть впливати такі фактори:

  • види товарів: продовольчі (продукти харчування) та непродовольчі (одяг, прикраси, електроніка), індивідуального або промислового споживання (для дому або виробництва), тривалого або короткочасного використання (наприклад, автомобілі та побутова хімія), масові (продукти, косметика), сезонні (взуття, шуби) або особливого попиту (антикваріат, дорогоцінне каміння тощо);
  • розміри компанії та обсяги продажів (один магазин або велика торгова мережа);

  • оптова чи роздрібна торгівля;

  • офлайн або онлайн-магазини;

  • внутрішній ринок чи міжнародні продажі;

  • виробник (своє виробництво та продаж товарів), дистриб'ютор або рітейлер.

Якщо йдеться про обмежений асортимент, в основу логотипу може лягти відмінна риса продукції (рослини для екопродуктів, силует дівчини для лінійки нижньої білизни, перо, блокнот або інші зображення для продажу канцтоварів і т.д.).

З великими постачальниками і дистриб'юторами справа інакша, оскільки вони пропонують різні товари. У цьому випадку в логотипі може використовуватися назва компанії або абстрактний символ, що підкреслює надійність і авторитет.

Фірми, які працюють виключно на внутрішній ринок, можуть вибрати національні мотиви та регіональні символи, а ті, хто займається міжнародною торгівлею, часто використовують динамічні символи, зображення глобуса, карт та ін.

логотип торгової компанії

Перед тим, як розпочати розробку логотипу, треба зрозуміти, яку ідею ви хочете в ньому відобразити і які асоціації він повинен викликати. Це важливо, оскільки фірмовий знак формує перше враження про вашу компанію та впливає на рішення споживачів купити товар чи піти до конкурента.

Досягти потрібного ефекту можна за допомогою різних стилістичних прийомів, відтінків, шрифтів та символів. Саме ці елементи перетворюють ідею в оригінальний візуальний образ, що запам'ятовується, що передає індивідуальність і характер компанії.

Як вибрати відповідний колір, шрифт та іконку

Хороший логотип відображає специфіку бізнесу та відповідає очікуванням та потребам аудиторії. Для створення такого знака використовують різні дизайнерські рішення та стилістичні прийоми.

Щоб логотип торгової компанії знайшов відгук у серцях споживачів, слід підібрати правильні кольори, шрифти та образи. Під правильними маються на увазі такі, які донесуть основну ідею до споживачів та викличуть емоції.

Вибираємо основні елементи лого:

 

логотип торгової компанії Образ . Як показує статистика, у понад 90% випадках логотип створюється для відбудови від конкурентів.

 

Найчастіше у цій сфері використовуються шрифтові лого (назва компанії або абревіатури) та поєднання символу та тексту. Але щоб виділитися та запам'ятатися, необхідно відійти від звичних рішень та підібрати нестандартний та яскравий образ.

 

логотип торгової компанії Колір. Дизайнери рекомендують використовувати 1, максимум 2 кольори на лого. Вибір відтінку, зазвичай, залежить від товарної групи. Наприклад, для технологічних продуктів підходить сірий та білий, для екопродуктів – зелений, а для товарів із дерева – коричневий.

 

Але вибираючи колір, не обов'язково відштовхуватись від групи товарів. Акцент можна зробити на тому відчутті, яке хочете викликати у клієнтів.

логотип торгової компанії

Наприклад, синій та коричневий відтінки асоціюються з надійністю та стабільністю, червоний – з впевненістю та силою, чорний – зі статусом та високим стилем, жовтий – з оптимізмом та дружелюбністю, а помаранчевий – з бадьорістю та щастям (а ще цей колір пробуджує апетит, тому сміливо може використовуватися для торгових мереж, які продають продукти харчування).

 

логотип торгової компанії Шрифт. Торгові компанії люблять прості та відомі шрифти, але можна вибрати й інше зображення. Головне, щоб воно гармоніювало з ідеєю, відповідало специфіці бізнесу та демонструвало особливості бренду.

 

Якщо бізнес націлений на чоловічу аудиторію або ви хочете підкреслити мужність та сучасність, вибирайте суворі та важкі шрифти, якщо хочете показати надійність – жирні шрифти та прямі лінії, а для дитячої та молодіжної тематики чудово підійдуть легкі шрифти з м'якими плавними лініями.

Пам'ятайте, що у будь-якому логотипі має бути сенс, тому не варто хаотично підбирати елементи. Якщо у вас немає чіткого бачення, зверніться за допомогою до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери вивчать особливості вашої роботи, визначать основну ідею і створять унікальний і незабутній фірмовий знак.

3 тренди у дизайні логотипів торгової компанії

  1. Мінімалізм . Прийом передбачає використання мінімальної кількості графічних елементів та тексту. Це може бути лише назва, написана одним кольором. Такий знак має бути не лише лаконічним, а й промовистим, тому при спрощенні не забувайте про ідею.

    логотип торгової компанії

  2. Геометрія . Це досить популярне дизайнерське рішення. Використання різних геометричних фігур та форм дозволяє створювати стильні та привабливі логотипи.

    логотип торгової компанії

  3. Лайн-арт . Цей прийом дозволяє красиво поєднати текст та картинку. Він передбачає використання прямої, кривої чи пунктирної лінії. Такий лого виглядає сучасно та цікаво.

    логотип торгової компанії

Щоб уникнути провального лого, не навантажуйте його великою кількістю деталей, вкладіть у нього сенс і не женіться за модою, адже через кілька років такий знак стане неактуальним. Якщо не знаєте, з чого почати, звертайтесь до студії WLB. Наші дизайнери вміють дивувати своїми роботами.

Логотипи найбільших торгових компаній в Україні

Якщо подивитися на логотипи відомих українських компаній, то можна побачити, що найчастіше використовуються шрифтові та комбіновані. Популярними відтінками є синій, помаранчевий та зелений.

логотип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компанії

Що стосується символів, то переважно зустрічаються тематичні образи (які підходять під групу товарів) та геометричні фігури.

Приклади логотипів найкращих торгових компаній США

Американські компанії використовують усі види логотипів, але частіше зустрічаються шрифтові та комбіновані. Вони відрізняються цікавими та незвичайними образами, лаконічністю та різноманітністю кольорової гами.

логотип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компанії

Улюблені кольори торгових компаній у США – помаранчевий, зелений, синій, червоний та чорний.

Логотипи відомих торгових компаній у Європі

Європейські логотипи дуже креативні та оригінальні. Активно використовуються цікаві шрифти та незвичайні образи.

логотип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компанії

Найчастіше в Європі можна зустріти двокольорові логотипи, що поєднують текст та символ. Популярними відтінками є червоний, синій, жовтий, чорний, білий.

Найкращі логотипи торгових компаній в Азії

У логотипах азіатських торгових компаній акцент ставиться на шрифт. Тут активно використовуються незаїжджені та цікаві зображення. Якщо ж вибирається комбінований лого, то шрифт може бути простим, а символ – відбиває напрямок діяльності. Також є знаки з геометричними фігурами, різними формами та абстрактними елементами.

логотип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компаніїлоготип торгової компанії

Компанії Азії вибирають чорний, білий, помаранчевий, синій, червоний та зелений відтінки. Часто вони не обмежуються 1-2 кольорами і використовують більше 3 відтінків, створюючи яскраві та позитивні лого.

Створення логотипу торгової компанії: де замовити та за якою ціною

Щоб створити логотип , можна скористатися одним із трьох способів. Це:

  1. Онлайн ресурси. Дозволяють швидко та з мінімальними вкладеннями отримати логотип, що відображає специфіку бізнесу. Мінусом такого способу є шаблонні рішення та нудні лого.
  2. Фрілансер. Перевагою цього варіанта є відносно невисока вартість (близько 1500-2000 грн). Ви можете отримати відмінний логотип, який буде відповідати вашим очікуванням, але для цього потрібно знайти кваліфікованого та сумлінного спеціаліста, який не зірве терміни та не видасть банального лого.
  3. Студія чи агенція. Цей варіант вважається найкращим, незважаючи на вищу вартість послуги (від $150). Але за ці гроші ви точно розумітимете, що і коли отримаєте. У компанії вам запропонують на вибір кілька тарифних пакетів, які відрізняються між собою термінами, кількістю варіантів логотипу та можливістю вносити виправлення. Дизайнери вивчають інформацію про вашу компанію та конкурентів, аналізують цільову аудиторію та накидають ідеї. Після цього вони підготують кілька варіантів та подадуть вам на погодження.

Дизайнери студії WeLoveBrands враховують побажання замовника, вивчають всю надану інформацію та створюють логотипи, що відображають унікальність вашої компанії. Щоб поставити будь-яке питання на тему дизайну, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в онлайн-чаті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 37

Середня оцінка 4.2 / 5