Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Жорстка конкуренція на торговому ринку змушує підприємців використовувати емоційні гачки, щоб звернути на себе увагу та утримати споживачів. Одним із них є логотип торгової компанії. Він допомагає виділитися серед конкурентів, інтригує та повідомляє про специфіку бізнесу.
Щоб логотип був пізнаваним і незабутнім, недостатньо зробити його простим і зрозумілим. Він має бути цікавим, тобто містити якусь фішку.
Фірмовий знак може показувати переваги, розкривати характер, розповідати історію чи відбивати головну ідею бренду. Не важливо, що саме ляже в основу логотипу, головне показати в ньому гру форми та смислу.
Не важливо, які саме товари виробляє та продає компанія, вона повинна переконати клієнтів у своїй надійності та порядності, викликати довіру та зацікавити у продукті. Усього цього можна досягти, розробивши правильний логотип.
Фірмовий знак виконує 3 основні функції:
Формує імідж . Оригінальний та привабливий лого підвищує інтерес до бренду, викликає приємні асоціації та покращує репутацію компанії.
Ідентифікує продукт . Логотип виділяє компанію серед конкурентів, полегшує пошук товару та допомагає покупцям орієнтуватися у потоці продукції. Відомий фірмовий знак пов'язує продукт із конкретною фірмою та стимулює людей здійснити покупку.
Підвищує довіру та лояльність клієнтів . Хороший лого створює необхідний настрій та впливає на підсвідомість споживачів. Викликаючи приємні емоції, він також пробуджує інтерес до продукту.
Вдалий логотип привертає увагу, показує, чим займається компанія, і наголошує на її конкурентних перевагах.
В Україні найбільшими торговими компаніями є ті, що працюють з продуктами харчування, паливом, побутовою технікою та електронікою, а також дистриб'ютори, підприємства в аграрному секторі, виробники алкоголю, цигарок, напоїв та медикаментів.
Дизайн логотипу багато в чому залежить від напряму діяльності компанії та тієї групи товарів, з якою вона працює. І щоб створити фірмовий знак, що чіпляє, ці нюанси не варто залишати осторонь.
На створення логотипу можуть впливати такі фактори:
розміри компанії та обсяги продажів (один магазин або велика торгова мережа);
оптова чи роздрібна торгівля;
офлайн або онлайн-магазини;
внутрішній ринок чи міжнародні продажі;
виробник (своє виробництво та продаж товарів), дистриб'ютор або рітейлер.
Якщо йдеться про обмежений асортимент, в основу логотипу може лягти відмінна риса продукції (рослини для екопродуктів, силует дівчини для лінійки нижньої білизни, перо, блокнот або інші зображення для продажу канцтоварів і т.д.).
З великими постачальниками і дистриб'юторами справа інакша, оскільки вони пропонують різні товари. У цьому випадку в логотипі може використовуватися назва компанії або абстрактний символ, що підкреслює надійність і авторитет.
Фірми, які працюють виключно на внутрішній ринок, можуть вибрати національні мотиви та регіональні символи, а ті, хто займається міжнародною торгівлею, часто використовують динамічні символи, зображення глобуса, карт та ін.
Перед тим, як розпочати розробку логотипу, треба зрозуміти, яку ідею ви хочете в ньому відобразити і які асоціації він повинен викликати. Це важливо, оскільки фірмовий знак формує перше враження про вашу компанію та впливає на рішення споживачів купити товар чи піти до конкурента.
Досягти потрібного ефекту можна за допомогою різних стилістичних прийомів, відтінків, шрифтів та символів. Саме ці елементи перетворюють ідею в оригінальний візуальний образ, що запам'ятовується, що передає індивідуальність і характер компанії.
Хороший логотип відображає специфіку бізнесу та відповідає очікуванням та потребам аудиторії. Для створення такого знака використовують різні дизайнерські рішення та стилістичні прийоми.
Щоб логотип торгової компанії знайшов відгук у серцях споживачів, слід підібрати правильні кольори, шрифти та образи. Під правильними маються на увазі такі, які донесуть основну ідею до споживачів та викличуть емоції.
Вибираємо основні елементи лого:
Образ . Як показує статистика, у понад 90% випадках логотип створюється для відбудови від конкурентів.
Найчастіше у цій сфері використовуються шрифтові лого (назва компанії або абревіатури) та поєднання символу та тексту. Але щоб виділитися та запам'ятатися, необхідно відійти від звичних рішень та підібрати нестандартний та яскравий образ.
Колір. Дизайнери рекомендують використовувати 1, максимум 2 кольори на лого. Вибір відтінку, зазвичай, залежить від товарної групи. Наприклад, для технологічних продуктів підходить сірий та білий, для екопродуктів – зелений, а для товарів із дерева – коричневий.
Але вибираючи колір, не обов'язково відштовхуватись від групи товарів. Акцент можна зробити на тому відчутті, яке хочете викликати у клієнтів.
Наприклад, синій та коричневий відтінки асоціюються з надійністю та стабільністю, червоний – з впевненістю та силою, чорний – зі статусом та високим стилем, жовтий – з оптимізмом та дружелюбністю, а помаранчевий – з бадьорістю та щастям (а ще цей колір пробуджує апетит, тому сміливо може використовуватися для торгових мереж, які продають продукти харчування).
Шрифт. Торгові компанії люблять прості та відомі шрифти, але можна вибрати й інше зображення. Головне, щоб воно гармоніювало з ідеєю, відповідало специфіці бізнесу та демонструвало особливості бренду.
Якщо бізнес націлений на чоловічу аудиторію або ви хочете підкреслити мужність та сучасність, вибирайте суворі та важкі шрифти, якщо хочете показати надійність – жирні шрифти та прямі лінії, а для дитячої та молодіжної тематики чудово підійдуть легкі шрифти з м'якими плавними лініями.
Пам'ятайте, що у будь-якому логотипі має бути сенс, тому не варто хаотично підбирати елементи. Якщо у вас немає чіткого бачення, зверніться за допомогою до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери вивчать особливості вашої роботи, визначать основну ідею і створять унікальний і незабутній фірмовий знак.
Щоб уникнути провального лого, не навантажуйте його великою кількістю деталей, вкладіть у нього сенс і не женіться за модою, адже через кілька років такий знак стане неактуальним. Якщо не знаєте, з чого почати, звертайтесь до студії WLB. Наші дизайнери вміють дивувати своїми роботами.
Якщо подивитися на логотипи відомих українських компаній, то можна побачити, що найчастіше використовуються шрифтові та комбіновані. Популярними відтінками є синій, помаранчевий та зелений.
Що стосується символів, то переважно зустрічаються тематичні образи (які підходять під групу товарів) та геометричні фігури.
Американські компанії використовують усі види логотипів, але частіше зустрічаються шрифтові та комбіновані. Вони відрізняються цікавими та незвичайними образами, лаконічністю та різноманітністю кольорової гами.
Улюблені кольори торгових компаній у США – помаранчевий, зелений, синій, червоний та чорний.
Європейські логотипи дуже креативні та оригінальні. Активно використовуються цікаві шрифти та незвичайні образи.
Найчастіше в Європі можна зустріти двокольорові логотипи, що поєднують текст та символ. Популярними відтінками є червоний, синій, жовтий, чорний, білий.
У логотипах азіатських торгових компаній акцент ставиться на шрифт. Тут активно використовуються незаїжджені та цікаві зображення. Якщо ж вибирається комбінований лого, то шрифт може бути простим, а символ – відбиває напрямок діяльності. Також є знаки з геометричними фігурами, різними формами та абстрактними елементами.
Компанії Азії вибирають чорний, білий, помаранчевий, синій, червоний та зелений відтінки. Часто вони не обмежуються 1-2 кольорами і використовують більше 3 відтінків, створюючи яскраві та позитивні лого.
Щоб створити логотип , можна скористатися одним із трьох способів. Це:
Дизайнери студії WeLoveBrands враховують побажання замовника, вивчають всю надану інформацію та створюють логотипи, що відображають унікальність вашої компанії. Щоб поставити будь-яке питання на тему дизайну, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в онлайн-чаті.