Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сучасний споживач більшу частину часу перебуває в трансі. Цей стан обумовлений тим, що щодня на людей тисне величезна кількість інформації. Щоб остаточно не збожеволіти, людина з тисячі строкатих вивісок намагається розглянути рятувальний круг - знайомий і перевірений товарний знак.
Для розвитку стабільного та процвітаючого бізнесу просто необхідно стати тим самим рятівним колом для клієнта. Тому варто приділити максимум зусиль для просування та підвищення впізнаваності вашого ТРЦ.
Допоможе досягти успіху в цій непростій справі така основна частина будь-якого брендингу як логотип. Саме він у перспективі і має стимулювати людей не проходити повз.
Сфера роздрібної торгівлі стосується багатьох аспектів людського життя, і ваш торговий центр не єдиний гравець на ринку. Крім того, що конкуренти не стоять на місці, нові технології надають споживачам необмежений вибір місць для покупок і ще більше загострюють боротьбу за їхні серця.
Одне безперечно вірно: стратегії «копіювати – вставити» недостатньо для підтримки вартості активів у довгостроковій перспективі. Щоб посилити свої позиції, потрібний фірмовий знак, що привертає увагу і викликає довіру.
Забезпечення впізнаваності та визнання
Хоча боротьба за відповідного покупця для ТРЦ буває нелегкою, є один потужний актив, який допоможе виділитися на тлі конкурентів та покращити імідж – ваш логотип. Фірмовий знак дозволяє відобразити вашу унікальність, підкреслити сильні сторони та показати турботу про споживачів.
Підвищення лояльності
Люди більше довіряють тим компаніям, які мають логотип. Фірмовий знак виступає свого роду гарантією якості товарів та послуг, відображає цінності бізнесу та дає споживачам зрозуміти, чого їм чекати. Тобто лого сприяє встановленню емоційного зв'язку з відвідувачами, підвищує лояльність та довіру до торгово-розважального центру.
Залучення нових клієнтів
Встановлюючи довірчі відносини зі споживачами, ви перетворюєте разових клієнтів на постійних. А передача цільової аудиторії певного посилу за допомогою логотипу дозволяє залучити нових покупців та орендарів.
Логотип може бути ключовим чинником успіху торгового центру. Фірмовий знак – це візуальне подання бренду, демонстрація його унікальних особливостей та переваг. Він повинен викликати емоції у клієнтів та стимулювати їх полюбити це місце.
То як же втиснути стільки інформації в одне маленьке зображення? Тут потрібні стратегія та передбачливість.
Щоб розробити ефективний логотип, ви повинні розуміти цільову аудиторію, знати, чого вона хоче і визначитися зі своїм посланням для неї. Вирішити цю справу допоможуть такі питання:
Хто ваш ідеальний клієнт і що для нього важливо?
Знання того, на кого ви хочете вплинути, є важливим для розробки відповідного логотипу.
Дайте відповідь собі на запитання:
Що клієнти цінують в вас? Сервіс, швидкість, якість?
Ви сучасний? Більш ексклюзивний, ніж ваші конкуренти?
Що у вашій компанії викликає довіру та лояльність? Якщо ви не впевнені, що вашим клієнтам подобається в вас, запитайте їх.
Що має транслювати ваш логотип?
Це трохи глибше, ніж пропозиція будь-якого продукту чи послуги. Тут важливо зрозуміти, що відрізняє вас від інших і чому хтось віддає перевагу вашому бренду ніж іншому. Включіть цінності вашого торгового центру у своє повідомлення і переконайтеся, що воно відображає те, що є важливим для цільової аудиторії.
Як тільки у вас з'явиться чітке уявлення про те, що повинен повідомляти ваш логотип, ви будете готові його проектувати.
Простота
У процесі роботи над дизайном лого простота завжди має залишатися у центрі уваги. Легко збитися зі шляху в спробі об'єднати всі свої ідеї в одне зображення. В результаті виходить складний знак, який важко сприймається аудиторією.
У той же час мінімально навантажений логотип транслює силу, формує довіру аудиторії і краще запам'ятовується.
Привабливість
Хороший логотип – це більше, ніж крутий дизайн. Знак зобов'язаний викликати інтерес, емоції або чітко відображати те, що пропонує ваш торговий центр - як з погляду обслуговування, так і з погляду цінності.
Такий логотип діятиме завжди цілеспрямовано. Зважайте на те, що важливо для ваших клієнтів, і тоді створіть дизайн, який їм сподобається.
А ще при виборі кольору пам'ятайте, що не завжди те, що хочеться саме вам імпонуватиме цільової аудиторії. До того ж різні відтінки передають певні відчуття. Подумайте, що потрібно покупцям і дайте їм це. Наприклад, жовтий випромінює ентузіазм та щастя, червоний асоціюється з молодістю та азартом, а синій передає довіру, силу та надійність.
Універсальність
Протягом усього життєвого циклу логотипу він використовуватиметься по-різному - на веб-сайті, вивісці, брошурах, візитних картках та фірмовому одязі.
Десь знак буде дуже великим (наприклад, рекламні щити) або навпаки, дуже маленьким (наприклад, ручка), а десь представлений в іншому кольорі (наприклад, на сайті через певний фон сторінки). При цьому він повинен зберігати свою цілісність, тому при розробці обов'язково пам'ятаєте про універсальність.
Унікальність
Вивчення інших логотипів для натхнення – чудова ідея. Тільки будьте обережні, щоб не зробити свій знак надто схожим на решту.
Ваше лого має виділятися, бути впізнаваним та відображати суть бренду.
Запам'ятовуваність
Дотримуватися «принципу простоти» – відмінний крок у розробці дизайну, що запам'ятовується. Ваша аудиторія повинна мати можливість пригадати певні елементи логотипу, лише миттю поглянувши на нього.
Часто фірмовий знак – це перше знайомство потенційного клієнта з вашим торгово-розважальним центром, а ми знаємо, наскільки важливим може бути перше враження. Розуміння того, хто ваша аудиторія, і яке повідомлення та/або настрій ви хочете їй донести, допоможе вам досягти успіху.
#1 Розмір має значення
Під час розробки логотипу враховуйте його адаптивність. Що це означає? Простіше кажучи, знак потрібний для використання на багатьох майданчиках: від вивісок до піктограми програми. Як переконатись, що логотип добре виглядає? Створіть його в різних розмірах та переконайтеся, що він легко читається.
#2 Переносьте натхнення на мудборди
Мета тут – створити певний стиль чи концепцію шляхом збирання зображень чи слів, які найкраще передають характер торгового центру. Записи ідей можуть дуже допомогти вам у проясненні того, що шукати. Подумайте про візерунки, текстури, кольори, форми, шрифти, людей, об'єкти, продукти і т. д. Але не варто просто вивантажувати зображення випадковим чином. Іноді вам не потрібна вся картинка як зразок, а лише те, що особливо подобається.
#3 Чорно-білий варіант обов'язковий!
Колір суб'єктивний, тому не дозволяйте йому заважати на початковому етапі. Наприклад, якщо ви попросите зворотний зв'язок, деякі люди будуть судити про ваш логотип за перевагами кольору. Не ризикуйте, залиште колір для пізніших етапів, а поки використовуйте чорний та білий.
#4 Полюбіть малювати від руки
Спочатку візуалізуйте свої ідеї на папері. Якщо ви схильні переходити безпосередньо до цифрових технологій, то варто звернути увагу на певні нюанси. Замість того, щоб швидко перевіряти свої ідеї, ви будете захоплені пошуком точок дотику та пропустите загальну картину. Суть створення нарисів не в тому, щоб все виглядало красиво. Важливо донести суть ваших ідей. Створення ескізів – дуже цінний інструмент у творчому процесі, тому використовуйте його якнайчастіше. Щоб почати малювати, не потрібен вчений ступінь.
Розвивайте страх втратити ідеї та фіксуйте їх як тільки вони приходять на думку.
#5 Замініть Photoshop на Adobe Illustrator
Краще не використовувати Photoshop, тому що ваш логотип має бути у векторному форматі та масштабованим. У Illustrator набагато простіше керувати фігурами та контурами.
#6 Просто, а не спрощено
Не ускладнюйте! Не намагайтеся поєднати 10 концепцій в одну. Ви заплутаєте всіх довкола. Зосередьтеся на одній концепції за раз, визначте ідею та працюйте над нею.
#7 Закінчилися ідеї? Зробіть перерву
Коли ви ламаєте голову, ви можете мати справу з перешкодами. Не хвилюйтеся, це нормально, просто не перестарайтеся. Зробіть паузу. Це простіше, ніж здається. Просто відключіть себе, послухайте музику, прогуляйтеся, покатайтеся велосипедом. Після того, як ви почистите голову, поверніться до дошки зі свіжими ідеями. Гарні речі займають час.
#8 Записуйте всі думки!
У моменти осяяння важливо зібрати всю дисципліну в кулак і не забувати записувати всі свої геніальні ідеї! Для візуального впорядкування чудово підійде діаграма. Візьміть ручку та папір та почніть писати. Правильних чи неправильних ідей не існує, поки ви не втілите їх у життя. Їхня цінність визначається вашими діями.
Також важливо співпрацювати зі своєю командою та ділитися напрацюваннями.
Просто спустошіть голову і накидайте всі свої божевільні, дурні, хворі, жахливі, геніальні, прекрасні варіанти на аркуш паперу або в нотатки на телефоні, щоб пізніше їх проаналізувати і доопрацювати.
#9 Сенс на першому місці
Ми бачимо красиві картинки щодня. Дизайн вашого логотипу має бути «єдиним». За кожним гарним логотипом має стояти історія, бо історії продають.
#10 Продумана палітра кольорів
Значення кольору дуже суб'єктивне. Той, що вам подобається, може виявитися не тим, що хоче клієнт. Не додавайте випадкові кольори до дизайну логотипу тільки тому, що вони класні або тому, що ви скопіювали їх у конкурента. Перш за все запитайте свого покупця, чи є у нього якісь переваги, а потім проведіть невелике дослідження та з'ясуйте значення цього кольору, чи відповідає він проблемі, яку ви намагаєтесь вирішити, а також вашому посиланню аудиторії.
#11 Негативне чи позитивне відстеження
Не залишайте шрифт за замовчуванням. Кожен дизайн логотипу має бути індивідуальним, тому використовуйте негативне або позитивне відстеження (рівна відстань між літерами). Поєднайте це з використанням великих або малих літер і подивіться, що вам підходить.
#12 Використовуйте правильний шрифт
Ви маєте проблеми з пошуком «правильного» шрифта для логотипу торгового центру? Зробіть собі життя простіше і виберіть один із цих:
Akzidenz / Avant Garde / Avenir / Bell Gothic / Bembo / Bodoni / Caslon / Clarendon / Courier Std / DIN Std / Eurostile / Franklin Gothic / Frutiger / Futura / Garamond / Gill Sans / Gotham / Helvetica / Rockwell / Sabon LT Std / Trade Gothic.
Якщо ви хочете використовувати безкоштовні шрифти, вам допоможе Google Fonts та fontsquirrel.com. Але пам'ятайте, що «безкоштовно» не завжди дорівнює якості.
Щоб отримати унікальний фірмовий знак, необхідно вибрати цікавий шрифт, що відповідає вашій діяльності, що відображає ваш характер і не такий, як у конкурентів, або розробити свій шрифтовий стиль.
#13 Зворотній пошук зображень за допомогою картинок Google
Не завжди можна довіряти своєму мозку. Іноді ми черпаємо ідеї з різних місць чи людей та втілюємо їх як власні. Чи був у вас момент, коли ви стрибали від радості і думали, що у вас є блискуча геніальна ідея, а потім виявилося, що вона вже реалізована? Використовуйте зображення Google для пошуку свого логотипу, і ви можете знайти схожі малюнки.
#14 Помістіть логотип у контекст
Немає нічого потужнішого, ніж контекст. Ви зробите свій логотип «правдоподібним», застосувавши його на різних макетах, таких як візитні картки, крупні плани, кружечки, банери тощо.
#15 Абстракція – не найкращий вибір
Так як ТРЦ – масовий торговий об'єкт, досвідчені дизайнери радять відмовитися від абстрактних логотипів, а віддати перевагу шрифтовому, символьному або комбінованому, який відображатиме ваші цінності та передаватиме основну ідею.
#16 Приймайте будь-яку критику!
Критика є фундаментальною! Тільки так можна оцінити те, як саме діє ваш витвір на людей.
Запам'ятайте головне: логотип ТРЦ повинен бути відмінним у масштабуванні, який добре читається і запам'ятовується. Цій частині потрібно приділити особливу увагу, оскільки фірмовий знак буде основною складовою вашого корпоративного стилю. Тому він має максимально ефектно виглядати на різних майданчиках та в будь-яких умовах.
Дизайн логотипу є важливою частиною будь-якого бренду, а особливо торгових підприємств, оскільки він чудово відбиває те, чим ви займаєтесь. З розвитком методів графічного дизайну з'являється все більше нових ідей у цій сфері.
Пропонуємо розглянути тенденції, які можуть вигідно підкреслити логотип вашого ТРЦ.
Мінімалізм
Мінімалізм та спрощення у дизайні є ключовими факторами, що дозволяють полегшити запам'ятовування вашого товарного знака за рахунок зменшення кількості елементів. 2021 року цей тренд залишився на своїх передових позиціях, але з деякими застереженнями.
Щоб здивувати все більш вимогливу публіку, дизайнери все частіше уникають надмірного спрощення і намагаються додати трохи чаклунства у свій дизайн.
Перспектива
Велика популярність світить тенденції перспективного малюнка у логотипах торгових центрів. Такий стиль збереже нотки мінімалізму і додасть тонкі кути перспективи. Щоб зробити емблему унікальною та цікавою, графічні дизайнери будуть використовувати різні техніки, наприклад, лінійну перспективу, кривизну чи ракурс для створення візуальної ілюзії. І обов'язково мінімальна кількість елементів у дизайні!
Проста геометрія
У графічному дизайні форми мають велику вагу та використовуються для передачі різних відчуттів, одночасно виконуючи роль будівельних блоків для будь-якого зображення. Примітивні форми, такі як трикутники, квадрати та кола, стали трендом у 2021 році, оскільки активно заманюють розробників логотипів своєю простотою.
У силу такої шаленої популярності графічні дизайнери активно користуються простотою примітивних форм для створення чистих та мінімалістичних шедеврів. Використання стандартних ліній та фігур дозволить більше зосередитись на насичених кольорах.
Літери, що розходяться і зникають
Протягом багатьох років шрифтові лого вважалися нудними і занадто простими. Але типографіка стрімко розвивається, і багато дизайнерів зараз експериментують із нею, створюючи креативні та сучасні шрифти.
Ось чому в 2021 році ми бачимо набагато більше логотипів для торгово-розважальних центрів з літерами, що розходяться. Цю тенденцію використовують, щоб створити акцент, зробити знак помітнішим для глядача. Друга особливість – зникаючі літери з використанням блискучих кольорів чи негативного простору.
Модернізований символізм
Потроху відроджується тенденція використання символів у логотипах для ТРЦ. Цього року спостерігається популярність модернізованого символізму. Оскільки товарні знаки сягають корінням у символи, такі як ієрогліфи та піктограми, нескладно визначити основну мету гарного логотипу – передачу повідомлення через спрощену іконографію.
Якщо раніше дизайнери намагалися створити унікальну символічну мову, то тепер актуальною є відсилання до стародавніх символів та надсилання повідомлення через знайомі асоціації.
Градієнти
Градієнти – це плавний перехід від одного відтінку кольору до іншого. Іноді такий прийом займає перші позиції у графічному дизайні, оскільки допомагає створювати ефектні зображення. 2021 року він знову в моді. З його допомогою можна створити динамічний, енергійний та сучасний фірмовий знак.
Негативний простір
Використання порожнього простору у дизайні є модною тенденцією. Цей прийом дозволяє цікаво обігравати текст та інші елементи фірмового знака, створюючи зашифроване послання.
Художній хаос
Зараз заохочуються експерименти з формами та літерами, щоб продемонструвати творчий потенціал в незабутньому та унікальному дизайні логотипу.
Одним із популярних трендів у 2021 році став художній хаос в емблемах ТРЦ. Його суть у тому, що дизайнери не мають особливих жорстких правил і обмежень у творчому процесі. Але важливо, щоб логотип, незважаючи на весь вибух креативу, залишався легко зчитуваним і зрозумілим, щоб не напружувати покупців.
Матінка природа
Природа стала важливим джерелом натхнення для графічних дизайнерів, після чого перетворилася на справжній тренд для дизайну логотипів торгово-розважальних центрів. Багато брендів використовують елементи, що асоціюються з природою, у своїх логотипах, щоб викликати у людини відчуття гармонії та спокою.
Природні мотиви – відмінний спосіб передати відчуття свіжості, почуття росту та нових починань. Отже, якщо ваш торговий центр розміщений біля озера, парку або річки, використовуйте це в дизайні. Адже в такому разі потенційні клієнти запам'ятають не тільки вашу назву, а й автоматично створять асоціацію з місцем розташування ТРЦ.
Wordmark
Багато ТРЦ використовують лише назву як логотип. Такий дизайн – це відмінний спосіб зв'язатися з аудиторією та допомогти їй швидше запам'ятати бренд.
Важливо ретельно проаналізувати всі останні тенденції та зупинитися на тих, які ідеально підходять вашій концепції. Це допоможе розробити максимально якісний та сучасний дизайн логотипу для ТРЦ.
Логотипи для ТРЦ в Україні найрізноманітніші – від простих мінімалістичних знаків в один-два кольори до складних комбінованих, пофарбованих у всі кольори веселки.
Більш «суворі» лого зустрічаються у торгових та офісних центрів, а у торговельно-розважальних комплексів спостерігаються яскраві та креативні емблеми.
Найбільш поширені шрифтові та комбіновані знаки. Популярні як одно-і двоколірні, так і кольорові. З відтінків найчастіше використовуються червоний, жовтий, помаранчевий, синій, зелений і чорний у різних комбінаціях, але зустрічаються і менш поширені кольори, такі як рожевий або бузковий.
У комбінованих можна побачити геометричні фігури, природні мотиви, абстрактні елементи та інші картинки. Такі знаки, як правило, яскраві, що привертають увагу. Щодо шрифтових, то у них акцент ставиться на колір, шрифт або гру з текстом.
Логотипи для ТРЦ у країнах Європи відрізняються простотою та лаконічністю. Вони пофарбовані в один або два кольори, переважно шрифтові з акцентом на унікальне зображення.
Такі знаки виглядають вишукано та благородно, підкреслюючи індивідуальність та статусність торговельного комплексу.
Найпоширеніші кольори – чорний, червоний, білий та сірий.
Американські ТРЦ використовують як шрифтові, так і комбіновані лого. При цьому знаки – переважно мінімалістичні, з простими строгими лініями та максимум двома нейтральними відтінками. Такі логотипи виглядають стильно та сучасно.
Рідше зустрічаються яскраві емблеми, що є поєднанням тексту, написаного класичним шрифтом, і різнокольорового символу. Вони привертають увагу, відбивають розважальний характер ТРЦ та налаштовують відвідувачів на позитивну хвилю.
Поширені в дизайні лого кольору – чорний, білий, жовтий, червоний, синій та зелений.
В Азії, як і в Україні, трапляються різні види знаків для торговельно-розважальних комплексів. Центри використовують прості шрифтові логотипи, стильні комбіновані логотипи, а також яскраві емблеми з акцентом на веселощі та свято.
Як зображення вибирають переважно геометричні форми і абстрактні символи, а з відтінків найчастіше зустрічаються чорний, червоний, синій, жовтий, зелений і золотистий.
Логотип торговому центру просто необхідний. Але в скільки він обійдеться? Та й як знайти хорошого дизайнера? Давайте розберемося.
Від чого залежить ціна фірмового знака? Ціна розробки лого має властивість кардинально відрізнятись залежно від способу створення, рівня виконавця, регіону, пакету послуг та кількості правок. Наприклад, якщо ви хочете отримати більше варіантів концепцій або логотип вам потрібен терміново, доведеться заплатити дорожче.
Звернутися до фрілансера
Створіть завдання на біржі фрілансу, дочекайтеся відгуків та почніть співпрацю. Здавалося б, все просто, хіба ні? Не зовсім. Тут є кілька підводних каменів:
Потрібно обов'язково переконатися, чи вам підходить стиль, в якому працює даний кандидат. Якщо не вивчити ретельно його портфоліо, це загрожує тим, що в процесі роботи ви витріплете всі нерви і собі, і йому. І жодні виправлення не допоможуть виправити ситуацію.
Складіть чітке ТЗ. Як людина може видати вам крутий результат, якщо не знає, чого ви хочете?
Уточніть як відбувається оплата: погодинно чи за проект? Так простіше сформуватиме приблизний бюджет.
Будьте готові до того, що працівник може зірвати дедлайн або зовсім зникнути. Так, таке також буває.
Вартість логотипу, розробленого фрілансером, переважно залежить від досвіду людини. Якщо новачок візьме приблизно $200-800, то досвідчений дизайнер, може запросити $800-2000.
Скористайтеся онлайн-сервісом
Якщо у вас немає необхідної підготовки та бюджету – це оптимальний варіант створення логотипу. Давайте докладніше розглянемо плюси та мінуси використання онлайн-сервісів для цього завдання.
Процес повністю автоматизований.
Великий вибір готових шаблонів.
Робота займає лише кілька хвилин.
Можна вносити правки навіть після завантаження файлу.
Можна редагувати скільки душі завгодно.
Мінімальна вартість: $0-80.
Унікальність залишається під великим питанням.
Відмінної якості теж чекати не варто.
Дуже легко звести нанівець всі основні функції логотипу: запам'ятовуваність, впізнаваність, стиль, ємність та ін.
Такий спосіб підходить швидше малому бізнесу, але аж ніяк не масштабним торговельно-розважальним комплексам.
Зробити все самому
Якщо у вас є хоч найменший досвід у дизайні і немає більше жодних справ, вам може підійти такий спосіб.
Тут валюта – ваш час. Але ще трохи доведеться заплатити за користування програмним забезпеченням графічних редакторів, які дозволять вам створити цей унікальний логотип. Пам'ятайте, що вам доведеться розробляти все з нуля.
Якщо ви готові до цього, радимо скористатися Adobe Illustrator – це одна з найпопулярніших програм, перевірена вже не одним поколінням дизайнерів.
Брендингова агенція WeLoweBrands
У нас працює команда професіоналів, яка давно та успішно створює унікальні логотипи для великих та маленьких компаній.
Ми повністю занурюємося в проект, щоб створити максимально автентичний, практичний логотип для торгово-розважального центру.
Якщо ви готові співпрацювати та отримувати найкращі результати у своєму бізнесі, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат на сайті.