Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Люди постійно кудись поспішають. У шаленому ритмі XXI століття просто не обійтися без транспорту, бо особисте авто є не у всіх, а громадський не завжди підходить, без таксі не обійтися.
Сьогодні свої послуги пасажирських перевезень пропонують багато компаній. Як виділитися на їхньому фоні та залучити більше клієнтів? Звичайно ж, підвищити впізнаваність та довіру. Як це зробити? Створити унікальний логотип служби таксі.
Фірмовий знак допомагає не тільки виділитися, він формує імідж компанії, посилює її репутацію і говорить про безпеку перевезень. Саме ті якості, які важливі для таксі.
Правильно розроблений фірмовий знак транспортної компанії виконує одразу кілька функцій:
Ідентифікація. Логотип таксі допоможе виділитися серед конкурентів, зайняти стійку позицію у рейтингу та створити чітку асоціацію у цільової аудиторії з вашою компанією.
Репутація. Якщо ви бажаєте створити враження солідної компанії, то без фірмового знака вам точно не обійтися. Його наявність викликає у людей довіру, оскільки говорить про серйозність бізнесу та тривалу роботу в галузі.
Реклама. Наявність логотипу значно полегшує всі дії, спрямовані на рекламу. Адже чим краще зроблений дизайн, тим швидше люди запам'ятають вас і тим менше коштів ви вкладете в просування.
Професійний логотип для таксі – це потужний інструмент, що дозволяє компанії-перевізнику ставати з кожним днем все популярнішим.
Створення логотипу для кожної галузі має певну специфіку. Якщо її не врахувати, то ви ризикуєте злитися не те що з конкурентами, а загубитися серед багатьох інших компаній різних сфер бізнесу.
Найчастіше у фірмових знаках служб таксі є тематичні зображення: дороги, автомобілі, шашки таксі. Вони також можуть доповнюватись малюнками, що асоціюються з комфортом, безпечною їздою, швидким та якісним сервісом. Основна кольорова гама для таких логотипів – жовті, чорні та білі відтінки.
Але є ще кілька правил, які допоможуть створити логотип таким чином, щоб він прямо повідомляв про специфіку вашої роботи та не заплутував аудиторію.
На що звернути увагу:
Фірмова палітра. Жовтий, чорний та білий – це, безперечно, нестаріюча класика. Але ми все ж таки радимо вам ризикнути і підібрати неординарні кольори, які виділятимуться на тлі конкурентів.
Символіка вашої галузі. Навіть якщо машинки і шашки таксі здаються вам зовсім заїждженими, їх можна обіграти і модернізувати, або доповнити іншими символами, які підкреслять вашу індивідуальність.
Декілька варіантів лого. Краще створити одразу два варіанти логотипу: з назвою та без. Так ви зможете використати їх на різних носіях. Але не варто забувати, що вони обидва повинні бути впізнаваними та читабельними.
Дотримуючись цих нескладних правил, ви зможете уникнути фатальних помилок під час створення фірмового знака. Серед основних – невідповідність сфері діяльності, відсутність індивідуальності, громіздкий, складний для сприйняття знак.
Помилки можуть звести всі ваші зусилля нанівець. Незважаючи на те, що багатьом логотип здається необов'язковим завданням, він впливає на кількість ваших клієнтів. А якщо для візиток, реклами та сайту використовувати зовсім різні та несхожі знаки, то можна забути про формування стійкої асоціації у людей з вашим брендом. Вони просто почнуть плутатися і поступово втратять ваші контакти, навіть якщо ваши послуги їх влаштовували. Складні та незрозумілі дизайни виконують таку ж дію.
Розкажіть історію вашої компанії
Логотип – це перше послання компанії до клієнта. Скористайтеся цим, щоб розповісти свою історію, передати основну ідею та відобразити цінності. Подумайте, що відокремлює вас від інших, у чому ваші сильні сторони, чим ви можете бути корисним людям.
Створіть свій образ
Знайдіть кольори, зображення та шрифти, які найкраще розкриють ваш характер і покажуть вашу індивідуальність.
Виділяйтесь, залишаючись актуальними
Логотип спрямований на вираження індивідуальності та цінностей компанії, а також допомагає розбудовувати комунікацію з клієнтами. Щоб виділитися, слід вивчити конкурентів і використовувати те, чого вони не мають. При цьому пам'ятайте про свою діяльність при виборі відповідних елементів дизайну і не забувайте про актуальність, тому не кидайтеся на короткострокові тренди.
Виберіть вигляд логотипу
Перш ніж розпочинати розробку, необхідно визначитися з видом лого. Яким буде фірмовий знак – текстовим, що складається з назви компанії, символьним, що містить лише зображення, або комбінованим, що поєднує в собі назву та образ? А можливо, ви захочете створити емблему, щоб показати традиції чи розкрити характер бренду?
Спочатку чорно-біле, а лише потім кольорове
Багато професіоналів рекомендують спочатку зробити логотип чорно-білим. Це було популярною практикою минулого, тому що будь-який графічний проект повинен був добре працювати на чорно-білому друку, візитних картках з урахуванням ненадійності факсів і т.д.
Сьогодні фактор друку вже не такий важливий, але правило чорного та білого все ще діє. Видаляючи колір із зображення, ви можете, не відволікаючись, зосередитися на структурі та порожніх просторах. А потім вже сконцентруватися на кольорах, які мають фундаментальне значення для пробудження певних відчуттів у ваших потенційних клієнтів.
Підберіть відповідний шрифт
Що шрифт має розповісти про вашу компанію? У кожного бренду свої особливості та риси. Подумайте про імідж служби таксі і про те враження, яке ви хочете зробити на людей, а потім знайдіть відповідний стиль. Наприклад, шрифт із засічками зазвичай вважається більш формальним, а шрифт без засічок із округлими лініями – грайливим.
Для логотипу служби таксі підійде будь-який простий, напівжирний або жирний шрифт без засічок. Причина цього проста: на транспортних засобах друкувати такі знаки набагато простіше.
Не піддавайтеся впливу поточних тенденцій, але будьте модними
Сучасні стилі та тенденції приходять і йдуть. Давайте згадаємо про стиль гранж 90-х, відтінки Web 2.0 або сучасний плоский дизайн. Будь-яка графіка, яка надто зациклена на поточних тенденціях, через кілька років здаватиметься застарілою. Спробуйте сконцентруватися спочатку на класичних правилах і створити щось, що працює довго. Ключова мета – простота.
Пам'ятайте про універсальність
Логотип повинен бути в першу чергу універсальним і максимально готовим до використання на різних носіях. як величезних рекламних щитах, так і на невеликому екрані смартфонів, візиток чи сувенірної продукції. Так що створюйте логотип у різних розмірах та форматах, зі світлим або темним тлом.
Шукайте натхнення
Смак – особиста справа кожного, але вивчення логотипів успішних брендів може вказати правильний напрямок.
FedEx, мабуть, найпопулярніший приклад. Компанія майстерно закодувала стрілку у своєму логотипі, чим побудувала пряму асоціацію зі швидкістю. Таке рішення відмінно працюватиме в логотипі компанії-перевізника.
Amazon також використовує стрілку символом швидкості. Однак тут елемент не ховається, а навпаки, наочно демонструє головну перевагу компанії. Крім того, стрілка нагадує посмішку і таким чином ще більше підвищує впізнаваність та демонструє дружелюбність бренду.
Де шукати натхнення для створення логотипу? Для початку слід подивитися довкола. Можливо, в природі, архітектурі, мистецтві або просто у інших компаній ви знайдете те, що наштовхне вас на цікаву думку. Також можна використовувати нестандартні малюнки. Наприклад, Дорожній бігун зі старих мультфільмів про койотів або інший наземний птах, що швидко бігає, буде викликати асоціації зі швидкістю. Аналогічно можна обіграти й інші характеристики, на яких ви хочете наголосити, будь то безпека перевезень, ввічливі водії, надійність служби таксі і т.д.
Ваш логотип має бути універсальним, незабутнім і привабливим для потенційних клієнтів.
Тому їхні потреби та бажання теж слід брати до уваги. Для цього складіть портрет цільового клієнта, дізнайтеся, що йому подобається, а що ні, який він, чим живе і чим керується при виборі перевізника.
Конкуренція серед компаній-перевізників запекла, і ваш логотип має бути свіжим, сучасним та інформативним одночасно, щоб виграти у цій битві. Щоб створити оригінальний фірмовий знак, зверніть увагу на актуальні тенденції дизайну.
Які тренди використовувати:
1. Оригінальні та зрозумілі символи
Абстрактні та неоднозначні форми пішли в минуле. Ваш логотип має бути простим і доступним для розуміння громадськості. Коли він «говорить» тією ж мовою, що і ваші потенційні клієнти, вам буде легше донести свої ідеї.
2. Унікальні візерунки
Переваг використання унікальних візерунків у дизайні логотипу справді багато. Люди більш зацікавлено стежать за лініями та уважніше розглядають вихідні деталі в такому фірмовому знаку, запам'ятовуючи відмінні риси вашої служби таксі, навіть не усвідомлюючи цього.
3. Прості логотипи
Простота визнана ключовою рисою бездоганного сучасного логотипу. Якщо ви хочете використовувати його на різних носіях і легко донести до аудиторії своє посилання, вона є обов'язковою умовою. Тому прибирайте зайві кольори і деталі, що не несуть сенсу.
4. Гра зі шрифтами та словами
Ви можете розміщувати літери як вам подобається і грати з розмірами та кольорами. Різні шрифти, вирізані або розрізані навпіл літери, графічні елементи та багато іншого – ось що робить логотип привабливим і незабутнім. Знайти щось стильне, оригінальне та просте одночасно – не просто. Створення такого логотипу вимагає часу та зусиль, але результат того вартий.
5. Текстові логотипи
Стиль написання тексту на логотип впливає на його сприйняття в цілому. Зараз у моді шрифти, які мають свою харизму та унікальність, тому багато компаній розробляють індивідуальні шрифтові стилі.
6. Вінтажні логотипи
Вінтажні логотипи можуть створювати відчуття «старої школи», що дійсно добре, оскільки люди схильні довіряти транспортним компаніям, які давно знаходяться на ринку. Якщо ви дійсно служба таксі з історією та традиціями, цей стиль для вас. Він допоможе привернути увагу до лого та підкреслити консервативні цінності. Але будьте обережні, якщо плануєте впроваджувати інновації - у такому разі вінтажний стиль може здатися недоречним.
7. Геометрія та мінімалізм
Ця комбінація стала популярною цього року. Геометричні фігури допомагають створювати стильні знаки зі стилем мінімалізм. А нудний текст можна легко доповнити геометрією, яка надасть вашому логотипу живого вигляду.
8. Перекриття кольорів
Вже давно стало модним створювати мінімалістичний дизайн. Але мінімалізм не зобов'язує вас бути нудними. Цей стиль має багато варіацій.
Одна з них – техніка накладання кольорів, яка зазвичай виглядає барвисто та досить яскраво. Створення емблем з її допомогою не потребує багато зусиль. Все, що вам потрібно зробити, це вигадати графічну форму, яка ідеально відповідає кольорам, які ви збираєтеся використовувати.
Кольори накладаються один на одного. Тож вибирайте насамперед ті з них, які ідеально поєднуються. Не використовуйте більше одного-двох відтінків. Мабуть, один із найвдаліших прикладів створення такого логотипу – Mastercard.
9. Реалістичні текстури
Один з рідкісних, але дуже виразних прийомів – фактурний реалізм. Він надає вашому логотипу чистого та природного вигляду.
Реалістичні фігури і форми можуть бути різними. Але пам'ятайте, що при зменшенні логотипу втрачається його фішка, оскільки якість елементів може знижуватися.
10. Порожній простір, що говорить
Логотипи, в яких криється якась таємниця, набагато цікавіші, ніж звичайні. У таких знаках люди знаходять нові сенси, які імпонують саме їм. А бренд, який використовує цей прийом, справляє набагато глибше враження. Заповнення порожнього місця завжди виглядає свіжим та оригінальним.
Використовуючи популярні цікаві прийоми та техніки, ви створите унікальний логотип служби таксі, що привертає увагу аудиторії, викликає приємні емоції та підвищує довіру.
Найпопулярніші служби таксі України та зарубіжжя віддають перевагу шрифтовим і комбінованим логотипам, в яких найчастіше зустрічаються жовтий, чорний, білий, червоний і синій відтінки.
В основному, транспортні компанії прагнуть доповнити свої назви символами, що відображають швидкість або комфорт.
Віддають перевагу перевізникам у більшості своїй двоколірній і триколірній палітрі. Мінімалістичні однотонні логотипи трапляються досить рідко.
Найулюбленіша кольорова комбінація українських служб таксі – жовтий з чорним. Дещо рідше, але все ж таки зустрічаються такі кольори, як червоний, блакитний і білий. Тому використання нетипових для цієї сфери відтінків відразу ж впадає у вічі і привертає увагу. Наприклад, компанія Bolt зі своїм яскравим зеленим логотипом.
За допомогою різноманітних зображень компанії прагнуть найчастіше передати швидкість та показати, чим вони займаються. Тому в лого можна побачити знак розташування, шашки таксі, силуети авто, тварин та ін. Деякі зовсім не морочаться над прихованим змістом, а просто вставляють прямо в логотип свій контактний номер. І це також працює, оскільки значно спрощує життя клієнтам.
США. В США всі таксі пофарбовані в жовтий колір і називаються кар-сервисом. Деякі з них уже давно вийшли за межі своєї країни та розрослися мережею по всій планеті. Тому, швидше за все, багато лого ви вже зустрічали, навіть якщо ніколи не були в Америці.
Через колір таксі стандартне бджолине забарвлення логотипів тут зустрічається дуже рідко. Замість жовтого активно використовуються такі відтінки, як блакитний, рожевий, чорний, білий, червоний та зелений.
Логотипи тут переважно текстові одно- або двоколірні, а також комбіновані в мінімалістичному стилі без зайвих елементів. Привертають увагу аудиторії такі фірмові знаки комбінацією яскравого та спокійного відтінків, цікавими шрифтами та грою з текстом.
Азія. Відмінною рисою азіатських служб таксі є зелений колір у дизайні логотипів, який в Україні, США та країнах Європи є дуже рідко.
Таксі вибирають переважно двоколірні текстові логотипи, які креативно оформляють, використовуючи техніку негативного простору, літер, що зникають, і яскраві кольори.
Європа. Європейські тенденції в дизайні логотипів ближчі до українських, ніж усі інші. Це можна помітити за популярністю чорно-жовтої палітри, а також синього та червоного кольорів. Але є й вагома відмінність: служби таксі Європи рідко використовують символи у своїх фірмових знаках, віддаючи перевагу текстовим лого.
Подивившись на логотипи відомих служб таксі по всьому світу, можна зробити висновок, що виділитися допоможуть незвичайні колірні рішення та оригінальні шрифти. При цьому класика і традиційні кольори залишаються все ще актуальними.
Так як логотип відіграє ключову роль в ідентифікації вашої служби таксі, не варто обмежувати бюджет. Ви, звичайно, можете отримати фірмовий знак з мінімальними вкладеннями, використовуючи шаблони на спеціальних онлайн-майданчиках, але результат вас навряд чи сильно порадує.
Усього існує три основні способи розробити логотип:
1. Біржі фрілансу. Тут за середню ціну ви зможете отримати непогане лого. Але в цьому варіанті людей відштовхує те, що є великий ризик натрапити на недобросовісного дизайнера або заплатити більше, ніж воно того варте.
2. Онлайн-сервіси. Найдешевший і найшвидший спосіб створити фірмовий знак. Але про унікальність та ефективність тут не йдеться.
3. Брендингова агенція або дизайн-студія. Тут ризик зірваних термінів чи неякісної роботи мінімальний, оскільки компаніям важлива їхня репутація. У спеціалізованих агентствах працюють досвідчені та креативні дизайнери, які люблять свою справу та створюють унікальні проекти.
Співпрацюючи з агентством WeLoveBrands, ви отримуєте високу якість за доступною ціною. Наші дизайнери повністю занурюються у ваш бізнес, вивчаючи його особливості та переваги, досліджують ринок, аналізують конкурентів та цільову аудиторію, щоб наповнити ваш фірмовий знак глибоким змістом. У результаті, ви отримаєте логотип служби таксі, що викликає приємні асоціації та довіру.
Щоб уточнити деталі та обговорити вартість замовлення, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.