Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Прообразом сучасних сервісних центрів були кузні, де обробляли метал куванням та ремонтували першу металеву сільськогосподарську техніку – плуги та борони. Ще ковалі усували поломки в возах і каретах, підковували коней, запаювали металевий посуд, що протікав.
Разом з появою шкіряного взуття виник попит на майстерні щодо його ремонту. Винахід та масове поширення електричного та газового обладнання спричинило появу спеціалізованих ремонтних майстерень. Сервісні центри сьогодні – це висококонкурентний ринок із багатомільярдними оборотами та доходами. І щоб виділити свою майстерню з-поміж конкурентів, потрібен привабливий, що викликає довіру логотип.
Якщо потрібно провести планове обслуговування опалювального котла або кондиціонера, господар має час на вибір майстра та сервісного центру. Інша річ, коли обладнання ламається в п'ятнадцятиградусний мороз, а комп'ютер — під час підготовки важливих презентацій. У цьому випадку пошук майстерні найчастіше нагадує квест, а при виборі особливу роль відіграє візуальний образ.
Як добрий логотип допомагає ремонтному бізнесу:
Привертає увагу. На якому б носії не був розміщений логотип — на вивісці, банері, білборді, листівці, візитівці або екрані гаджета — перше його завдання – привернути увагу клієнта.
Ідентифікує вид послуги. Власнику несправного смартфона потрібна майстерня з ремонту телефонів, а не холодильників. Логотип повинен відображати напрямок діяльності.
Сприяє запам'ятовуванню. Сильний логотип на рекламній вивісці або на екрані комп'ютера залишається в пам'яті і в майбутньому миттєво згадується.
Підвищує довіру та формує лояльність. Споживачі більше довіряють компаніям із якісним логотипом.
Допомагає виділитись серед конкурентів. Оригінальний фірмовий знак створює міцний асоціативний зв'язок із споживачем та забезпечує конкурентну перевагу.
Логотип — лише один із інструментів у створенні сприятливого іміджу компанії. Навіть найсильніша емблема не принесе потрібного результату за низької якості послуг або завищених порівняно з конкурентами цінах. Формування позитивної репутації сервісного центру — кропітка, щоденна робота.
Створення логотипу — творчий процес, що спирається на знання психології споживача, маркетингові дослідження, володіння інструментами дизайну, а також розуміння трендів. При розробці лого фахівці використовують перевірені алгоритми та інструменти.
На першому етапі розробники лого:
Вивчають особливості та сильні сторони компанії. Це може бути комплексне обслуговування, терміновий ремонт, виїзд до споживача, доставка техніки та інші додаткові послуги.
Знайомляться з номенклатурою послуг та переліком техніки, яку ремонтує та обслуговує конкретний центр.
Визначають цільову аудиторію споживачів. Логотип центру з ремонту та обслуговування ексклюзивної техніки відрізнятиметься від лого бюджетного сервісного центру.
Аналізують логотипи конкурентів. Це дозволить досягти максимальної відбудови та оригінальності.
На другому етапі:
Опрацьовують загальну концепцію логотипу.
Визначають набір інструментів: шрифт, кольорова гама та варіант лого (текстовий, графічний чи комбінований).
Створюють ескізи, потім остаточні варіанти фірмового знака.
Залежно від напряму діяльності сервісного центру та особливостей його роботи можуть використовуватися різні прийоми та ідеї, а також різні образи, шрифтові стилі, поєднання кольорів.
Великий вибір побутової та офісної техніки зумовлює спеціалізацію сервісних центрів та ремонтних майстерень.
Нині вони надають такі послуги:
ремонт аудіо- та відеотехніки, телевізорів та комплектуючих;
ремонт, а також налаштування офісної та оргтехніки;
ремонт комп'ютерів, ноутбуків та моніторів, встановлення програмного забезпечення та додатків;
ремонт великої та дрібної побутової техніки;
ремонт та налагодження опалювальної техніки, кондиціонерів;
ремонт медичної техніки та обладнання;
ремонт мобільних телефонів, смартфонів та планшетів;
ремонт електроінструментів та будівельної техніки;
ремонт та пошиття одягу та взуття.
Центри з ремонту діляться на універсальні, де ремонтують техніку певного чи різного призначення від будь-якого бренду, та фірмові, які забезпечують обслуговування техніки конкретного виробника.
У разі жорсткої конкуренції критично важливо залучити нового клієнта. Розповідаємо, як логотипи допомагають перемогти у конкурентній боротьбі.
При виборі колірної гами враховують особливості психологічного та емоційного впливу різних кольорів. Дослідження показують, що в третині всіх логотипів використовується синій. Це спокійний колір. Він уособлює надійність та викликає довіру. Синій у логотипах застосовують такі гранди в галузі побутової техніки та електроніки, як Philips, General Electric, Hewlett Packard, Siemens, IBM і Ericsson.
Другий за популярністю колір у фірмових знаках — червоний. Його використовують Bosch, Canon, Nintendo, JBL, Motorola та більшість лідерів продажу техніки для дому в Україні — «Алло», «Фокстрот» та «Ельдорадо». Червоний привертає увагу та стимулює до прийняття рішень.
Жовтий також притягує погляди та викликає теплі позитивні емоції. Це один із найдружніших кольорів. Відмінно комбінується з чорним та білим. Жовтий в емблемах застосовують виробники електроінструментів DeWalt, Stanley і CAT.
Чорний — колір розкоші та авторитету. Асоціюється з якістю та непохитністю. Допомагає у створенні неповторних авторитетних логотипів у поєднанні з білим — кольором відкритості та чесності. Його рекомендують застосовувати у фірмових знаках центрів з ремонту та обслуговування елітної техніки. Поєднання чорного та білого використовують Sony, Panasonic, Nakamichi, Yamaha, Apple.
Зелений колір асоціюється з природою та екологією. Він привертає увагу і схиляє до себе. Зелений застосовують в емблемах сервісних центрів, які піклуються про довкілля — працюють на сонячній енергії, в збудованому з еко-матеріалів приміщенні і так далі.
Вибір шрифту — друге за важливістю завдання. Виразний логотип сервісного центру, що запам'ятовується, можна отримати при вмілому використанні одного лише буквеного елемента, оформленого оригінальним шрифтом. У той час, коли більшість логотипів використовує шрифти округлих обрисів, для лого майстерень з ремонту характерне застосування строгих класичних варіантів із засічками. Таким чином передаються ґрунтовність, надійність та якість — основні потреби та пріоритети споживачів у цьому сегменті ринку.
В якості графічних елементів рекомендуємо:
Для сервісних центрів із вузькою спеціалізацією — зображення техніки, ремонтом та обслуговуванням якої вони займаються.
Універсальним центрам можна використовувати зображення інструментів, технічні символи, осцилограми та інші зображення, які викликають асоціацію з технікою та обслуговуванням.
Авторизованим сервісним центрам за погодженням із виробниками допускається використання комбінації торгової марки та свого логотипу, якщо вони не суперечать один одному за стилем.
Логотип центру з ремонту та обслуговування техніки має не лише привертати увагу споживачів. Завдання дизайнера — розробити емблему, яка концептуально та стилістично створить єдине ціле з іншими елементами фірмового стилю компанії. Студія WeLoveBrands надає комплексний підхід у створенні логотипів сервісних центрів та розробляє інші елементи фірмового стилю.
Перші логотипи майстерень з ремонту техніки являли собою складні малюнки, де власники намагалися зобразити безліч предметів, включаючи гайкові ключі з ковальським приладдям.
З прискоренням темпу життя та збільшенням рекламних вивісок на вулицях такі знаки перестали сприйматися. Чергові революції в емблемах сталися разом із масовим поширенням газет, а потім і появою телевізорів. Комп'ютери, планшети та смартфони поставили крапку в історії складних логотипів. Зараз логотип сервісних центрів відрізняють простота і чіткість всіх елементів.
Фахівці WeLoveBrands рекомендують віддавати перевагу мінімалізму. Лаконічний логотип просто розміщувати на різних об'єктах, він сприймається добре і не виглядає перевантаженим.
Українські сервісні центри використовують традиційні логотипи з класичними шрифтами, а також сучасні трендові варіанти. Так, емблема мережі сервісних центрів «Технарі» оформлена із застосуванням закругленого шрифту без засічок та п'ятикутної об'ємної фігури, що нагадує радянський знак якості, лише з буквою «Т» у середині. У лого мережі «Total Service» літера «S» утворює електричний кабель, а верхня частина літери «Т» — паяльник.
Сміливий та оригінальний логотип у вигляді отруйно-зеленого скелета динозавра разом зі слоганом «Оживимо все, навіть динозавра» прикрашає рекламну продукцію компанії «Skeleton Service». В емблемі сервісного центру «АЛМ Ремонт» негативний простір усередині літери «А» створює силует гайкового ключа. У логотипі центру з ремонту побутової техніки «Ремонт вдома» виділене червоним «вдома» акцентує увагу на особливості сервісу, а силует пральної машини та шестерні вказує на вид діяльності.
У країнах Європи, Азії та США використовуються переважно комбіновані фірмові знаки, які підкреслюють специфіку бізнесу. Про рід діяльності чітко повідомляють зображення та символи, які обирають для лого. Наприклад, для взуттєвої майстерні – це силует підошви, інструменти, зображення майстра з черевиками/туфлями, а для центру з ремонту комп'ютерів - стилізовані зображення ПК та ноутбуків, екранів, мікросхем.
У ряді логотипів простежується тенденція до мінімалізму, але зустрічаються і емблеми, в яких наголошується на традиції та багаторічну історію майстерні, особливо, якщо йдеться про невеликий цех або сімейний бізнес.
Популярні відтінки – чорний, білий, синій, червоний, жовтий та зелений. Шрифти в основному прості, строгі, без засічок, іноді з похилим зображенням.
За обмеженого бюджету та невисоких вимог до якості логотип сервісного центру можна створити:
Самостійно на одному з онлайн-ресурсів. В інструментах, графічних редакторах та конструкторах можна підібрати колірну гаму, іконку та шрифт для лого. Але в цьому випадку потрібно бути готовим до того, що подібну емблему вже використовують чи використовуватимуть конкуренти.
У фрілансера. Вартість послуги варіюється в розмірі 1 – 1,5 тисячі гривень. Щоб виключити низьку якість та затримку у виконанні роботи, переконайтеся у кваліфікації виконавця, а також ознайомтеся з його портфоліо та відгуками.
Якщо ж ви не хочете ризикувати та прагнете отримати оригінальний логотип центру з ремонту, який викликатиме інтерес у споживачів, рекомендуємо звернутися до спеціалізованої студії. Вартість роботи в залежності від виду та складності логотипу, кількості ескізів та правок становить $150 і вище.
Перед початком роботи дизайнери студії WeLoveBrands вивчають напрямок діяльності компанії, цільову аудиторію та логотипи конкурентів. Над створенням фірмового знаку працює команда дизайнерів. Готові макети після остаточного узгодження адаптуються до необхідних видів носіїв. Умови співпраці та вартість розробки логотипу можна дізнатися, зв'язавшись із нами по телефону або у чаті на сайті.