→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Як створити ефективний логотип для рекрутингової агенції

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Як створити ефективний логотип для рекрутингової агенції

Підбір кадрів – дуже складне та відповідальне ремесло. Якістю роботи вашої компанії ви визначаєте подальший успіх своїх клієнтів та їхнього бізнесу. Тому важливо з першого погляду створити враження, що ви професіонали з великої літери. І цього ефекту легко досягти за допомогою грамотного логотипу.

Які проблеми вирішує логотип для кадрової агенції

Коли справа доходить до кадрового бізнесу, логотип відіграє велику роль у підвищенні впізнаваності та довіри. Фірмовий знак, підкреслюючи сильні сторони та відбиваючи цінності компанії, справляє на аудиторію певне враження. Якщо при погляді на логотип у споживачів виникає образ надійного професійного агентства, значить, ви рухаєтеся в правильному напрямку.

Логотип – це лише частина бренду, але він життєво важливий. Це символічний спосіб представити ваші ідеї, місію та переваги.

Дизайн лого повинен транслювати діяльність компанії та говорити про користь пов'язаних з нею послуг. Вдала емблема для сфери рекрутингу є простою, але при цьому привабливою та наділеною змістом. Вона дозволяє виділитися на тлі конкурентів, зацікавити аудиторію та переконати її у професіоналізмі компанії.

Логотип для рекрутингового агентства допомагає у досягненні найкращих результатів за рахунок правильного підбору колірної гами, символів та шрифтів, які мають на споживачів психологічний вплив, викликаючи певні емоції та асоціації.

Як уникнути помилок у створенні логотипу для кадрової агенції

Добре продумана емблема справляє чудове перше враження, збільшує впізнаваність і підвищує продажі, тоді як примітивний логотип кадрового агентства може відлякати потенційного клієнта, оскільки при погляді на такий знак у нього з'являються розмиті образи.

Продумуючи дизайн логотипу для агентства з підбору персоналу, ви повинні взяти до уваги кілька факторів:

 

recruiting-logo

Як логотип вписується у загальний імідж бренду?

 

recruiting-logo

Чи передає фірмовий знак цінності компанії, чи підкреслює її переваги?

 

recruiting-logo

Яке враження знак справляє на цільову аудиторію?

 

recruiting-logo

Чи добре виглядатиме логотип на поточному веб-сайті? Якщо ні, чи потрібно міняти дизайн сайту чи фірмового знака?

 

recruiting-logo

Чи працює логотип як зображення профілю у соціальній мережі? Якщо ні, то що потрібно змінити в ньому?

 

recruiting-logo

Чи потрібна друкована версія логотипу для візиток, конвертів тощо.?

 

recruiting-logo

Який бюджет готові на це виділити?

 

Відповівши на ці питання, ви зможете визначитися з концепцією та створити логотип, який буде відповідати вашій діяльності, відображатиме ваш характер та індивідуальність.

Якщо з ідеєю ви визначилися, то далі з'являється нове питання: який вид лого вибрати для рекрутингового агентства?

recruiting-logo

Ось п'ять основних типів

  1. Комбінований знак

 

recruiting-logoКомбінований знак включає символ і типографіку. Якщо ви подивитеся на відомі логотипи, то виявите, що цей варіант дуже популярний, оскільки поєднує назву компанії та зображення, що посилює ефект. Такі лого привертають увагу і добре запам'ятовуються, особливо якщо картинка буде незвичайною.

 

 

 

  1. Wordmark

 

recruiting-logoЦе текстовий логотип, який часто оформлений оригінальним шрифтом, створеним спеціально для бренду. Авторський шрифт дозволяє підкреслити індивідуальність та виділитися на фоні конкурентів. Але часто компанії використовують також стандартні класичні шрифтові стилі. Вибравши той, який найкраще підходить під специфіку вашої роботи, ви отримаєте знак, що вселяє довіру.

 

 

 

  1. Символ або значок

 

recruiting-logoСимвольні логотипи є картинкою, яка у свідомості людей тісно пов'язується з певною компанією. Наприклад, усім відоме яблуко бренду Apple або синя пташка соцмережі Twitter. В такі знаки закладається певна ідея, що дозволяє впливати на підсвідомість аудиторії, викликаючи чіткі асоціації.

 

 

 

  1. Lettermark

 

recruiting-logoЛітерний знак схожий на словесний, але зі скороченою версією назви компанії, що містить абревіатуру (наприклад, HP, GE, Новий канал та ін.). Такий логотип вибирають, як правило, тоді, коли назва агентства надто довга. Акцент у цьому випадку робиться на шрифт та колір, які мають відповідати духу бренду.

 

 

 

  1. Емблема

 

recruiting-logoЕмблема – це тип логотипу, в якому назва компанії знаходиться усередині зображення. Це рідкість у світі рекрутингу, оскільки такий варіант часто здається надто кричливим, що кидається у вічі і підходить більше для компаній з багаторічною історією та традиціями.

 

 

 

Щоб вибрати вид логотипу, відштовхуйтеся від спільної ідеї, а також вивчіть знаки конкурентів, щоб зрозуміти, як відбудуватися від них, або навпаки стати з ними в один ряд.

 

Логотип для рекрутингового агентства: роль кольору, шрифту та образу

У дизайні логотипів важлива кожна деталь. Окремо вони мають певний вплив на людину, а всі разом, гармонійно поєднуючись, формують єдиний образ про компанію.

Основними елементами лого є зображення, колір та шрифт.

Зображення, що наділяє логотип змістом

Якщо ви вибираєте символьний або комбінований знак для рекрутингового агентства, необхідно подумати над сенсами, які ви хочете закласти в нього. Тоді ви зможете створити зображення, що відповідає роду діяльності, що відображатиме цінності та розкриває характер компанії.

Для кадрового агентства важливо показати професіоналізм, серйозність та надійність. Тому найкращим рішенням для логотипів у цій сфері будуть геометричні форми та абстрактні символи.

Сприйняття форм:

  • коло – м'якість, нескінченність, магія;

  • квадрат, прямокутник – стабільність, точність, гармонія;

  • трикутник – надійність, сила, правда;

  • спіраль – цілеспрямованість, творчість, розум;

  • абстракція – свіжі ідеї, зухвалість.

recruiting-logorecruiting-logorecruiting-logorecruiting-logorecruiting-logorecruiting-logo

Але не обов'язково обмежуватись геометрією. Можна поекспериментувати, включаючи несподівані образи. Головне, щоб вони гармонійно вписувалися в дизайн, відповідали вашій діяльності та доносили до аудиторії потрібне посилання.

Правильний колір, що впливає на почуття

Колір впливає на сприйняття логотипу, оскільки викликає ті чи інші емоції та асоціації. Але якогось виграшного відтінку не існує. Тут все індивідуально, хоч це й звучить банально.

При виборі кольору слід враховувати характер компанії та те, які почуття ви хочете викликати в аудиторії. А ще майте на увазі, що конкретні тони по-різному впливають на потенційних клієнтів. Наприклад, ніжно-рожевий заспокоює, а яскраво-рожевий має властивість збуджувати.

Відтінки та емоції, які вони викликають:

 

recruiting-logoРожевий: жіночний, юний, романтичний, солодкий.

 

recruiting-logoЧервоний: пристрасть, агресія, сила, пригоди.

 

recruiting-logoПомаранчевий: азарт, доступність, молодість.

 

recruiting-logoЖовтий: щасливий, доброзичливий, обережний.

 

recruiting-logoЗелений: природність, процвітання, свіжість, гроші, стабільність.

 

recruiting-logoСиній: спокійний, заслуговує на довіру, професійний, авторитетний.

 

recruiting-logoФіолетовий: королівський, розкішний, романтичний, креативний.

 

recruiting-logoКоричневий: надійний, природний, простий, міцний.

 

recruiting-logoЧорний: авторитетний, сильний, вишуканий, загадковий.

 

Кольори теж мають властивість бути модними чи застарілими. Тренди змінюються рік у рік, тому важливо вибрати такий відтінок, який привабить споживачів і не втратить актуальності довгий час.

Pantone, наприклад, робить прогнози і щорічно представляє «Колір року». У 2021 році – це «бездоганно сірий» (Ultimate Gray) та «осяюючий жовтий» (Illuminating).

Також не слід не брати до уваги кольори, загальноприйняті для вашої галузі.

Виходячи зі списку відповідностей кольорів та емоцій, варто зробити висновок, що для кадрового агентства краще вибрати жовтий, зелений, синій, коричневий або чорний колір.

Але не можна сказати, що всі бренди дотримуються цього зразка. Деякі навмисне виходять за рамки та обирають несподівані відтінки, щоб привернути більше уваги та бути унікальними у своїй галузі.

recruiting-logo

Ще один момент – поєднання кольорів. На це також варто звернути увагу. Дизайнери рекомендують використовувати 1-3 відтінки у логотипі. Якщо ви вибираєте кілька кольорів, один слід зробити основним, а решта – акцентними. Так ви отримаєте гармонійний фірмовий знак, який залучатиме, а не відлякуватиме.

Унікальний шрифт, що розкриває характер

Вибір типографіки може виявитися непосильним завданням, оскільки існує безліч різних шрифтів. Всі вони по-різному впливають на людей, тому найкращим рішенням стане той, який відображає вашу індивідуальність та підходить за стилем.

Підібрати шрифт допоможуть такі ресурси:

  • Myfonts.com - корисний та надійний інтерфейс дозволяє вводити текст та попередньо переглянути шрифти.

  • Dafont.com - тут набір аматорських та професійних шрифтів варіюватиметься від безкоштовних до дорогих.

  • Fonts.com - сайт може похвалитися попереднім переглядом шрифтів та візуальними ефектами у поєднанні з потужними функціями пошуку.

Вибирати слід такий шрифтовий стиль, який буде актуальним довгі роки. У разі використання двох шрифтів переконайтеся, що вони доповнюють один одного і гармонійно поєднуються.

Якщо у вас є час і бюджет, можна розробити індивідуальний шрифт. Тоді ви точно отримаєте унікальний логотип, що привертає увагу.

Логотип рекрутингової компанії: тренди та ідеї

Щоб розробити цікавий логотип для кадрової агенції, можна використати популярні тренди.

Надихаючі тенденції у дизайні

  1. #1 Відродження та модернізація концепції основних примітивних геометричних форм

Незважаючи на те, що форми є найпростішими будівельними блоками в дизайні та мистецтві, вони, як і раніше, здатні передавати повідомлення. Просто погляньте на деякі логотипи 20-го століття, в яких є форми та лінії. Запитайте будь-якого експерта з брендингу і він скаже вам, що дизайн логотипів на основі геометричних форм може бути потужним інструментом маркетингу, якщо все зроблено правильно.

У 2021 році ці базові форми повертаються та активно використовуються. Все, що вам потрібно, це чудова ідея, яка дозволить реалізувати задумане, і логотип вашого кадрового агентства виділятиметься з натовпу простим, але водночас ефектним дизайном.

recruiting-logo

Також все частіше використовують плоский дизайн і спотворені пропорції в поєднанні з декількома формами або повторюваними візерунками при створенні логотипу.

  1. #2 Класичні символи

Класичні символи в дизайні логотипів – чудовий приклад того, як дизайнери використовують концепції минулого, переосмислюючи їх, щоб створювати потужні та відверті повідомлення для аудиторії.

Експерти в дизайні погоджуються з тим, що нові рекрутингові компанії включатимуть широко відомі символи у свої логотипи, використовуючи модернізовані версії мотивів та іконографії минулих років і тим самим посилюючи послання свого бренду.

Якщо ви хочете використовувати цей прийом, знайдіть символ, який передає вашу ідею. Наприклад, рукостискання як символ партнерства було потужним бізнес-логотипом у 1920-х роках.

  1. #3 Малюнок від руки

Зараз, коли переважають цифрові технології, малюнок, зроблений від руки, однозначно привертає увагу, оскільки виглядає живим. Тому, якщо ви хочете зацікавити аудиторію, використовуйте цей прийом у дизайні лого.

recruiting-logo

Якщо ви хочете показати автентичність свого кадрового агентства і надати йому «людяності», цей варіант стане вдалим рішенням.

  1. #4 Перекриваючий текст

Текстові логотипи були і завжди будуть затребуваними, оскільки містять назву бренду замість форм та символів. Такі знаки добре запам'ятовуються та тісно пов'язуються з діяльністю компанії.

Акцент у текстових лого завжди робиться на шрифт. Щоб виділитися з натовпу, можна використовувати авторський шрифтовий стиль або гру з текстом. Додати глибини допоможе новий тренд – текст, що перекриває. Його суть полягає в тому, що одна буква або фрагмент тексту міститься на іншу букву або частину слова.

  1. #5 Аналогові кольори

Це відтінки, які стоять поряд на колірному колі (наприклад, жовтий та помаранчевий, червоний та фіолетовий). Такі поєднання дозволяють створювати складні, але гармонійні дизайни, які позитивно впливатимуть на цільову аудиторію.

  1. #6 Автентичний портретний живопис

Важливо відмітити, що люди схильні шукати інші обличчя, тому портрети можуть створювати корисний і потужний емоційний зв'язок в дизайні логотипів. Чим автентичніші та впізнаваніші обличчя, тим глибший зв'язок.

З цієї причини дизайнери в 2021 році використовують портретний живопис для відображення різних культур, вікових груп тощо.

recruiting-logo

Оскільки однорідні емблеми переповнюють ринок, цей підхід послужить ковтком свіжого повітря з його справжністю та реальним враженням, що зрештою допоможе людям швидше та ближче познайомитися з брендом.

  1. #7 Оптичні ілюзії

Якщо ви хочете поекспериментувати, створюючи щось грайливе та творче, вибирайте оптичні ілюзії. З їхньою допомогою ви можете миттєво привернути увагу аудиторії до логотипу.

Щоб створити ілюзію, пограйте з літерами, використовуйте геометричні чи абстрактні форми. Тут все залежить від вашої кмітливості.

Але є тільки одна проблема – не варто переборщувати. Оптичні ілюзії можуть справді надати вашому логотипу інтригуючий вигляд, проте, якщо вони надто складні, вони заплутають аудиторію, а не зацікавлять її.

  1. #8 Використання смайлів

Всі ми користуємося смайликами у листуванні, оскільки вони допомагають висловлювати емоції. На перший погляд, цей прийом може здатися непридатним для рекрутингового агентства, але якщо використовувати їх в міру і правильно, то чому б не урізноманітнити свій дизайн. Таким чином ви зможете виділитися серед конкурентів та передати свій настрій аудиторії.

  1. #9 Порушення правил композиції

Коли доходить до дизайну логотипу, більшість експертів керуються правилами гарної композиції. Вони використовують центральну точку фокусування, підтримують баланс і досягають узгодженої візуальної ієрархії.

Однак правила створені для того, щоб їх порушувати. При цьому порушення канонів композиції у дизайні логотипів можна розглядати як витончений крок, що виходить за рамки звичайного.

Порушення цих правил не обов'язково має означати, що ви повинні створити щось дике. Натомість краще зосередьтеся на одному елементі і дозвольте йому виділитися. Наприклад, якщо ви використовуєте логотип із написом, виділіть одну літеру, зменшивши розмір шрифту або прибравши її із сітки композиції. Ці прості дії допоможуть справити враження на клієнтів та привернути увагу до вашого кадрового агентства.

  1. #10 Використання зображень природи

Сама природа може стати чудовим джерелом натхнення. Просто подивіться навколо і ви, напевно, побачите лого, в яких використовуються природні мотиви. Листя, дерева, квіти, гори та річки – все це активно застосовується в дизайні, викликаючи асоціації з екологічністю та природністю.

recruiting-logo

Розробляючи концепцію та вибираючи способи реалізації задуманого, пам'ятайте, що логотип для рекрутингового агентства має викликати відчуття надійності та професіоналізму. Тоді він підвищуватиме довіру та стимулюватиме скористатися послугами. Але при цьому не робіть фірмовий знак занадто серйозним - додайте до нього життя та емоцій, щоб залучити та зацікавити аудиторію.

Логотипи для рекрутингових агенцій в Україні

Рекрутингові компанії України обирають лаконічні та стильні логотипи. Багато фірмових знаків виконані в мінімалістичному стилі, причому більшість із них шрифтові. Комбіновані якщо й використовуються, то із простим символом. Найчастіше зустрічаються геометричні фігури, лінії та абстрактні елементи. Популярний також прийом – гра з текстом (геометричні форми замість літер, зниклі частини літер тощо).

recruiting-logorecruiting-logorecruiting-logo

З кольорів кадрові агенції віддають перевагу білому, помаранчевому, червоному, синьому і чорному. Найпопулярнішою комбінацією залишається мікс червоного чи оранжевого із білим.

Логотипи найкращих кадрових агентств у світі

  • Європа. У кадрових агентствах Європи представлені логотипи переважно у синіх (багато синього!), білих, чорних, сірих та червоних відтінках. Перевагу компанії віддають текстовим одноколірним та двоколірним логотипам. А загалом, тенденції ті самі, що й в Україні – мінімалізм, шрифтові логотип, геометрія в комбінованих і гра з текстом.

recruiting-logorecruiting-logorecruiting-logo
  • Азія. Улюблені відтінки кадрових агентств Азії не надто відрізняються від європейських та українських: сірий, синій, червоний, чорний та білий. Компанії віддають перевагу текстовим логотипам, але часто доповнюють їх градієнтом, працюють з негативним простором і оформляють літери у вигляді геометричних форм.

recruiting-logorecruiting-logorecruiting-logo
  • США. І знову ми помічаємо стандартну палітру, яка так сподобалася всім рекрутинговим компаніям світу: помаранчевий, синій, чорний, білий та сірий. Так само, як і азіатські кадрові агенції, американські часто використовують техніку негативного простору та монограм. Логотипи створюються у стилі мінімалізм із обіграванням тексту.

recruiting-logorecruiting-logorecruiting-logo

Виходячи з цього, можна дійти невтішного висновку, що у галузі найму встояла своя палітра кольорів, які використовують як українські, так і закордонні компанії. Помаранчевий, червоний, білий, чорний, синій та сірий кольори можна сміливо вважати визначальними для кадрових агенцій усього світу.

Створення логотипу рекрутингової агенції: де і за якою ціною замовити

Перш ніж приступати до розробки лого, слід зрозуміти, якими ресурсами ви володієте і скільки готові вкласти в справу.

Врахуйте такі моменти:

1. Запас часу. Звичайно, поспішати у такій важливій справі не варто. Найчастіше безпосередньо впливає на якість результату. Тому будьте готові чекати щонайменше два тижні, а то й довше.

2. Чи є чітка ідея? Це дуже важливий пункт. Від нього залежить кількість часу, яке ви витратите на розробку дизайну лого. Якщо у вас немає чіткого ТЗ, то радимо якнайшвидше цим зайнятися, бо робота з виконавцем може затягнутися надовго. Якщо не знаєте, в якому напрямку йти, досвідчений дизайнер допоможе вам з концепцією та надасть кілька варіантів логотипу.

3. Бюджет. Чим більше ви зможете виділити на розробку логотипу, тим найкращого виконавця знайдете. Відповідно, чим крутіше дизайнер, тим дорожче коштують його роботи і тим кращий результат ви отримаєте.

4. Стратегія використання. Тут все залежить від ваших запитів. Вам потрібний лише логотип? Або ви сподіваєтеся отримати також унікальний фірмовий стиль? А може потребуєте ще й логобука чи гайдлайну?

Визначившись з ідеєю, цілями та склавши бюджет, ви можете приступати до розробки лого. Фірмовий знак можна замовити на біржі фрілансу або дизайн-студії, а також зробити за допомогою спеціальних онлайн-платформ.

1. Фрілансер. Це один із найпопулярніших способів. Підійде для тих, хто вже має чітке бачення логотипу, може створити докладне ТЗ та має в запасі середній бюджет (від 1000 грн).

Але співпрацюючи з фрілансерами, важливо тримати вухо гостро: є ризик зриву термінів виконання, плагіату та низької якості, що не відповідає ціні.

2. Онлайн-сервіси. Існує безліч автоматизованих ресурсів, які допоможуть вам створити логотип за лічені хвилини за копієчною ціною. Звичайно, ні про яку індивідуальність та ефективність такого логотипу мови йти не може. Якщо ви хочете голосно заявити про своє кадрове агентство та підтримувати його авторитет у перспективі, вам цей метод не підійде.

3. Співпраця з агентством. Безперечно, це найефективніший і найнадійніший варіант із усіх представлених.

Дизайнери з величезною обережністю та турботою підходять до розробки фірмового знака та стилю різних компаній. Тільки після ретельного аналізу ринку, конкурентів, потреб аудиторії та розбору вашого бізнесу на атоми фахівці приступають до розробки лого. Тож за логотип у студії треба буде заплатити від 150 доларів.

Щоб отримати ефективний та цікавий логотип для рекрутингової агенції, зверніться до компанії WeLoveBrands. Наші дизайнери розроблять стратегію, яка допоможе вам виділитися на тлі конкурентів та залучити нових клієнтів. Для отримання консультації та уточнення деталей зателефонуйте нам або напишіть у чат.

WeLoveBrands – з любов'ю до вашого бренду!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5