Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ви коли-небудь помічали, що можете миттєво ідентифікувати компанію лише глянувши на її логотип, навіть якщо на ньому немає назви? Можливо, ви звертали увагу на те, що можете правильно вгадати специфіку бізнесу, вперше поглянувши на лого, навіть якщо ніколи раніше про нього не чули? Символи – це лаконічний та ефективний спосіб передачі інформації про вашу компанію. Логотип є важливою частиною бренду і значно впливає на сприйняття магазину. Фактично, фірмовий знак - одне з найважливіших вкладень у формування іміджу підприємства, яке може зробити бізнес. Досі не впевнені? Тоді прочитайте переваги бізнес-логотипу.
Впізнаваність бренду. Логотип – це те, що люди помічають насамперед під час знайомства з вашим підприємством. Існує вислів «картинка коштує тисячі слів», і коли справа доходить до брендингу, він цілком доречний. Наявність сильного знака, що запам'ятовується, допоможе вашому бізнесу закріпитися в свідомості людей. Це дозволить вашій компанії досягти багаторічного процвітання. Чим привабливіший і ефективніший ваш фірмовий знак, тим більше ви виділяєтеся на фоні конкурентів.
Професіоналізм. Абсолютно усі успішні підприємства мають свій логотип. Навіть якщо він досить простий у дизайні та зроблений як текстовий знак. Наявність власного логотипу впливає на те, як ваші клієнти та постачальники ставляться до вас. Більшість споживачів асоціюють наявність фірмового знака з тим, що це компанія надійна і визнана. Навіть якщо ви працюєте багато років, відсутність логотипу може призвести до того, що клієнти подумають, що ви новенькі на ринку.
Просування товару. Логотип відіграє величезну роль у просуванні вашого магазину. Бренди роблять себе впізнаваними за допомогою візуальної складової. Подумайте: якби ви замість логотипу побачили лише назву компанії, як багато інформації ви отримали б про неї? Більшість часу місце, відведене для просування продукції, обмежене, і вам потрібно використовувати його якнайкраще. Наприклад, банер на сайті не може містити повного опису етики компанії та основних цінностей бренду. А ось логотип підкаже користувачеві, чим займається компанія та формує у його свідомості певний образ.
Підвищення довіри. У міру розширення бізнесу ваш логотип ставатиме все більш впізнаваним. Більше людей виділятимуть ваш бренд серед конкурентів. Це створить відчуття, що ви затребувані і заслуговуєте на довіру. Подумайте про компанії, які ви знаєте. Згадайте бренд Vera Wang, наприклад. Коли ви шукаєте весільну сукню і бачите цей логотип, ви напевно, зацікавитеся і захочете подивитися моделі, а потім і купити сукню, що сподобалася. Це тому, що ви знаєте логотип та асоціюєте його з брендом, якому можна довіряти. Молодій компанії знадобиться час, щоб пов'язати довіру з вашим логотипом, але й лояльність до бренду обов'язково прийде.
Ідентифікація компанії. Створення гарного логотипу необхідне для будь-якого бізнесу, тому що це основний фундамент, на якому можна побудувати більший бренд. Фірмовий знак грає величезну роль в формуванні образу і ідентичності підприємства. Логотип часто стає знаковим зображенням бренду: аспектом бізнесу, який люди можуть ідентифікувати найлегше.
Звичайно, всі елементи брендингу повинні бути пов'язані один з одним, але якщо у вас є правильна назва та професійний дизайн логотипу, це допоможе вам перейти до створення цілісного веб-сайту і навіть власного корпоративного графічного керівництва. Створити правильний логотип, і він зв'яже все разом, так що успіху буде досягти простіше.
Логотип для весільних аксесуарів – це не просто набір символів. Це своєрідна гарантія того, що придбання весільних атрибутів скрасить не лише свято, а й покращить ваш настрій.
Перед розробкою логотипу для магазину весільних аксесуарів, потрібно розуміти, що цільова аудиторія – жінки. Тому знак має бути естетичним та приємним для очей. Дуже важлива порада: логотип не повинен бути занадто хитромудрим і важким для розуміння. Іноді власники компаній вибирають складні знаки з купою дрібних деталей, і коли вони з'являються в рекламі на маленьких екранах смартфонів або візитних картках, всі ці деталі змішуються безладно. Такий логотип зовсім позбавлений сенсу. Зверніть увагу на приклади популярних компаній – їх логотипи написані чіткими друкованими літерами у простих та яскравих відтінках. Подібні лого чудово виглядають у будь-якій формі та у будь-якому розмірі.
Фірмовий знак обов'язково має відбивати цінності вашої компанії. Якщо ви ведете бізнес – будьте собою та покажіть, хто ви є, за допомогою лого. Важливим є не так логотип, як ідея, закладена в нього. Взяти, наприклад, галочку Nike. По суті, ця галочка лише розчерк на папері і сама по собі нічого не означає у відриві від якості продукції та історії компанії Nike.
Не варто використовувати всі модні дизайнерські прийоми одразу. Безліч дизайнерів-початківців піддаються спокусі, додаючи все більше деталей до логотипу: градієнт, світіння і тиснення одночасно. Якщо ви хочете виділити ваш логотип, використовуйте тільки один стиль або дизайнерський прийом. Так ваш логотип буде виглядати просто та зі смаком.
Не використовуйте стандартні шрифти. Адже унікальне написання назви вашої організації – це дуже простий спосіб зробити логотип професійним на вигляд.
Статистика показує, що клієнти ухвалюють рішення про купівлю товару протягом перших трьох секунд. Часто вони бачать насамперед логотип та назву компанії, тому іноді добре продуманого знака достатньо, щоб зачепити потенційного клієнта. Колір, шрифт, розмір і стиль логотипу багато говорить про бізнес, так що дуже важливо опрацювати кожен елемент фірмового знака.
Символіка. Одним із найбільш динамічних інструментів, які використовуються графічними дизайнерами для створення чудових логотипів, є символ. Під час створення фірмового знака одним з основних завдань є визначення ідентичності, тобто - чітке уявлення про компанію і про те, як би вона хотіла, щоб її сприймала аудиторія. Символом у світі дизайну зазвичай є комбінація графічних елементів, які представляють щось для нас, іншими словами, картина, яка розповідає історію. Для логотипу магазину весільних аксесуарів чудово підійде зображення весільних атрибутів. Така іконка викличе необхідні вам асоціації.
Якщо ви не впевнені, який символ вибрати для вашого логотипу, використовуйте обручки. Це один з найпопулярніших весільних образів, поряд з парою голубів, серцями та квітковими прикрасами. Також актуальні зображення силуетів нареченого та нареченої.
Деякі весільні символи поєднують у собі кілька цих елементів, щоб зробити щось нове. Головне, щоб підібраний образ відповідав стилю вашої компанії та гармонійно поєднувався зі шрифтом та кольоровою гамою.
Кольори та відтінки. Коли ви створюєте логотип, одним із найважливіших рішень є вибір кольору вашого бренду. Правильна палітра допомагає розкрити вашу ідентичність та додає універсальності вашим дизайнам. Вибір кольору також надає логотипу глибини, створюючи візуальний зв'язок із цінностями та особистістю компанії. Вибираючи кольори, шукайте ті, які відображають цінності та індивідуальність вашої компанії. У весільній тематиці популярні м'які та пастельні тони. Також можна використовувати чорно-біле поєднання – воно відображає стриману елегантність та простоту. Відтінки благородних металів завжди будуть доречними у логотипі для магазину весільних аксесуарів. Такі тони відображають дорожнечу. Звичайно, яскраві та соковиті кольори теж підійдуть, але важливо, щоб колірна схема не суперечила вашому посилу.
Шрифт. Шрифт – один із важливих елементів у дизайні фірмового знака. Саме він не лише доносить інформацію до цільової аудиторії, а й формує певний образ, що викликає довіру та запам'ятовується споживачам. При виборі шрифту пам'ятайте, що він має відповідати специфіці вашого бізнесу. Для весільної промисловості відмінно підійде курсив та каліграфічні шрифти. Витончені літери із засічками також добре виглядатимуть на емблемах. Щоб створити унікальний логотип і виділитися серед конкурентів, ви можете розробити свій рукописний шрифт або адаптувати існуючий під ваші інтереси.
Мінімалізм. Мінімалістичний дизайн відноситься до чистої естетики. По суті, це творчий рецепт, в якому не використовуються химерні прикраси та зайві деталі. Замість складних макетів мінімалізм віддає перевагу чистим і простим композиціям тільки в 1-2 кольорах. Такий стиль приємний для очей, тому що він легко сприймається та швидко запам'ятовується.
Хаотична типографіка та геометрія. Тенденція стала популярною у 2018 і все ще утримує позиції чи набирає обертів. Асиметричне та хаотичне аранжування – це, безумовно, чудовий варіант для привернення уваги споживачів та моментального запам'ятовування вашого бренду. Цей стиль настільки унікальний, що миттєво виділить вас серед конкурентів.
Приглушені кольори. Приглушеним може бути будь-який колір (рум'яна, теракота, гірчиця, запорошений синій, бузковий тощо), якщо він насичений чорним або білим. Ці відтінки доброзичливі, спокійні та м'які, але водночас створюють візуальний ефект для бренду. Кольорова палітра настільки велика, що важко зупинитися на якомусь одному тоні. Бренди з білим відтінком або монологотипом використовують послідовну палітру цих відтінків як фон.
Творчий шрифт. Цей стиль логотипу включає зображення назви бренду або ініціали компанії. Наприклад, якщо нейм – Могутня ручка, вони можуть вставити перове перо в букву «М». Творчі композиції стають все популярнішими, адже важко встояти перед повітрям таємничості і не розгадати основний сенс фірмового знака.
Цей стиль спонукає людей зосередитися на логотипі та спробувати зрозуміти, що він означає. Таємничість і бажання розгадати знак приваблює уяву людини і дуже впливає на клієнта. Такі логотипи також дають бізнесу більш грайливе обличчя, яке може гуманізувати компанію. Щойно клієнти розгадають головоломку, вони надовго запам'ятають логотип бренду.
Якщо подивитися на логотипи українських магазинів весільної індустрії, то можна сказати, що дизайнери віддають перевагу стилю мінімалізму. Компанії часто використовують силуети нареченого або нареченої або весільну атрибутику. Фірмові знаки наповнені 2-3 відтінками кольорів. Це в основному м'які та пастельні тони. Назви магазинів зображують у лаконічних та каліграфічних шрифтах.
Європа. Логотипи європейських весільних магазинів виконані у приглушених та спокійних тонах. Більшість компаній використовують комбіновані та текстові лого. Як символ дизайнери віддають перевагу зображенням лебедів, голубів або квіткових прикрас. Найчастіше використовуються світлі відтінки та кольори благородних металів.
США. Американські логотипи весільної індустрії – це переважно текстові лого. Активно використовуються класичні шрифти та абревіатури у чорному кольорі. Щодо іконок, то звичні для весільної тематики зображення зустрічаються досить рідко. Тут частіше вибирають абстрактні елементи та несподівані образи, а також оформляють лого у незвичайних стилях. Поширені кольори – чорний, сірий та білий.
Азія. В Азії віддають перевагу яскравим і барвистим логотипам. Переважно бренди вибирають нестандартні шрифти та великі літери. Популярними кольорами є білий, рожевий, червоний та золотий.
Щоб отримати ефективний та унікальний логотип, ви можете використати два варіанти:
Фрілансер. Логотип – це серйозна інвестиція для вашого бізнесу, це актив бренду, який має високу потенційну цінність для вашої компанії, тому розумно від початку найняти професійного дизайнера логотипів. Вартість логотипу у фрілансера складатиме близько 40-60$. Але є можливість, що ви натрапите на новачка або любителя і отримаєте в результаті шаблонну версію логотипу.
Студія графічного дизайну. Замовити розробку логотипу у студії буде трохи дорожче (від 250$), але кошти виправдовують ціну. У компанії працюють вже перевірені дизайнери, вони нададуть вам якісний результат, оскільки цінують свою репутацію.
Дизайнери студії WeLoveBrands – спеціалісти своєї справи. Перед розробкою вашого лого наші співробітники спочатку вивчають ринок, конкуренцію, цільову аудиторію, особливості вашого бізнесу. Потім вони приступають до створення фірмового знака, який підвищує довіру та залучає цільову аудиторію. Для отримання консультації чи оформлення послуги логотип на замовлення зв'яжіться з нами по телефону або через онлайн-чат.