→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для магазину автозапчастин: надійність та довіра

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для магазину автозапчастин: надійність та довіра

Ви - автомеханік чи власник магазину автозапчастин? Тоді ви, напевно, стикалися з такою проблемою як недовіра з боку клієнтів. Адже за статистикою 65% автолюбителів хоч раз зіштовхувалися із підробленими автозапчастинами. Тому дуже складно викликати інтерес і переконати споживачів у тому, що саме ваша продукція – хорошої якості. Саме для такого випадку рекомендується розробка логотипу. Фірмовий знак - це не тільки ідентифікація бренду, але і свого роду гарантія якості продукції, що продається. Крім цього, логотип виконує певний ряд функцій.

Переваги розробки логотипу для автозапчастин

Логотип для магазина автозапчастей

Привертає увагу. В наш час досить складно зацікавити потенційних клієнтів. У компаній є близько 3 секунд, щоб переконати споживачів у тому, що їхня продукція заслуговує на увагу. Логотип здатний швидко привернути увагу глядачів та цікавим чином донести основні цінності компанії. Такий короткий проміжок часу, який змушує споживачів судити про ваш бізнес може спрацювати на вашу користь, якщо у вас є солідний логотип, який буде говорити за вашу компанію.

 

Логотип для магазина автозапчастей

Створює перше враження. Створити перше враження можливо тільки один єдиний раз, тому наявність фірмового знака у підприємства дуже важлива. Логотип – це перше знайомство компанії зі споживачами. Якщо фірмовий знак добре продуманий, він може викликати інтерес громадськості та переконати її дізнатися більше про компанію; якщо ж ні, то ви просто відштовхнете від себе потенційну базу клієнтів.

 

Логотип для магазина автозапчастей

Формує імідж компанії. Незважаючи на те, що дизайн логотипу - це лише частина бренду компанії, він є основою для всього іміджу, на якому побудовано бренд. Кольори, тон, шрифти – все це елементи, які використовуються у створенні бренду, і ваш логотип задає тон вашому фірмовому стилю.

 

Логотип для магазина автозапчастей

Запам'ятовується покупцям. Логотипи є точкою ідентифікації, тобто символ, який клієнти використовують для розпізнавання вашого бренду. Оскільки хороший логотип – це візуальний, естетично приємний елемент, він викликає позитивний спогад про ваш бренд. І, якщо бути чесними, частина вашої аудиторії, швидше за все, забуде назву вашого бізнесу (не приймайте близько до серця – це людська природа), але вони одразу ж зв'яжуть ваш логотип зі своїми спогадами про ваш бренд.

 

Логотип для магазина автозапчастей

Виділяє вас серед конкуруючого середовища. Добре продуманий логотип компанії може передати все – від фону компанії (професійний, розслаблений, веселий) до її місії (розвага, ефективність та інновації) – за допомогою правильної іконки або правильного шрифту.

 

Іншими словами, ваш логотип - це форум, на якому можна не тільки передати свої цінності, але й показати споживачам, чому ви не схожі на своїх конкурентів, чому ви кращі.

Особливості створення логотипу для магазину автозапчастин

Логотип для магазина автозапчастей

Оригінальність та унікальний дизайн логотипів більшості відомих автомобільних брендів багато в чому дає їм перевагу, але це також і те, як вони показують клієнтам свою силу та цілісність. Якщо ваш логотип належить автомобільній індустрії, необхідно, щоб клієнти знали про це, коли вони дивляться на нього. Також важливо, щоб все було досить просто - не потрібно занадто багато деталей, інакше є ризик збити клієнта з пантелику.

 

Логотип для магазина автозапчастейЛоготип для магазина автозапчастейЛоготип для магазина автозапчастей

 

Міцність, простота та стабільність – все це важливі характеристики в автомобільній промисловості, і ці риси повинні відображатися у вашому логотипі.

Врахуйте, що ваш логотип також має бути унікальним. Демонстрація того, в якій галузі промисловості ви працюєте, важлива, але ви навряд чи захочете бути надто схожим на ваших конкурентів. Подумайте про те, як ваша компанія розпочинала свою діяльність, чи є щось унікальне для вашого бренду, що може відображатись у вашому логотипі? Ваш бізнес сучасний та ультрасучасний, чи ви все любите класичне та старовинне? Покажіть це в логотипі, щоб розповісти клієнтам, що ви робите та чому ви це робите.

Щоб грамотно розробити ефективний логотип, потрібно спочатку знати, хто ваші клієнти. Цільова аудиторія магазину для автозапчастин – чоловіки та жінки від 18 років. Фактично вашими покупцям можуть стати всі: починаючи від водія олігарха та закінчуючи простим офісним трудівником. Тому важливо розповісти про всі свої переваги через фірмовий знак і переконати потенційних клієнтів у тому, що ви – найкращі на ринку.

Розробка логотипу також залежить від того, який тип магазину у вас:

 

Логотип для магазина автозапчастейІнтернет-магазин. У логотипі для інтернет-магазину важливо показати, що ви – чесний і надійний продавець, і проблем із доставкою та поверненням товару не виникне. Також важливо показати цінову політику вашого магазину. Автозапчастини для автомобілів якого класу ви пропонуєте?

 

 

 

Дизайн логотипу повинен бути яскравим і незабутнім, але одночасно без зайвих деталей. Рекомендується використовувати текстове лого для інтернет-магазину. Це відмінний варіант, якщо назва вашого магазину довга або складається з кількох слів. Найкраще використовувати перші літери вашої назви або абревіатуру. Так з'явиться більше ідей при створенні лого, та й клієнтові буде легше запам'ятати коротке слово, ніж кілька довгих.

Колірна гама такого логотипу складається з 2-3 відтінків. Це може бути поєднання чорного чи сірого кольору з яскравими тонами.

 

Логотип для магазина автозапчастейТоргова точка. Для торгової точки чудово підійде комбінований логотип. Він складається з текстового напису та символічного або графічного зображення. Так як вони працюють в парі, вони посилюють та доповнюють ефект один від одного. Як іконку можна вибирати зображення автомобілів, інструментів або самих автозапчастин. Дуже важливо, щоб шрифт та символіка гармонійно поєднувалися, і при цьому несли правильне посилання вашого підприємства.

 

 

Створюємо ефективний логотип: підбираємо колір, шрифт та іконку

Фірмовий знак – основна складова бренду. Це те, на чому зупиняється погляд споживача під час першого знайомства з компанією. Літери та символи допомагають зробити вибір швидшим і змушують людей думати, що вони зробили правильний вибір. Колір, форма, шрифт, які ви вибрали для логотипу свого бренду, не тільки роблять його впізнаваним, а й викликають почуття довіри, доступності та надійності. Тому дуже важливо ретельно розробити кожну складову логотипу.

Символіка

Основними компонентами для логотипу магазину автозапчастин є зображення автомобілів або його частин (колесо, кермо, кузов). Ці елементи досить популярні у дизайнерів, оскільки відразу показують діяльність компанії, для якої вони розробляють логотип. Досить гармонійно символ виглядатиме у графічному стилі. Також можна використовувати зображення інструментів, особливо іконку гайкового ключа. Його можна зобразити всередині самої машини або перехрестити два ключі.

Логотип для магазина автозапчастей

Якщо ви хочете унікальний логотип і виділитися серед конкурентів, можна використовувати образ тварин. Це може бути лев, гепард або тигр. Ці тварини символізують силу, потужність та швидкість, що властиво хорошому автомобілю. Оригінально логотип виглядатиме із символікою рукостискання. Така іконка символізує укладання вдалої угоди між замовником та виконавцем. Вона асоціюється з надійністю і викликає довіру.

Логотип для магазина автозапчастей

 

Колірне рішення

Згідно зі статистикою 84,7% споживачів називають колір головною причиною придбання товару, тому підбір відтінків для логотипу – це дуже важливий процес у створенні лого. Так як цільова аудиторія у магазину автозапчастин абсолютно всі люди віком від 18 років, все-таки більша частина споживачів – це чоловіки. Тому і кольорова гама має бути досить строгих відтінків.

Зверніть увагу на такі відтінки, які можна використовувати для розробки логотипу для магазину автозапчастин:

 

Логотип для магазина автозапчастей


Темно-зелений колір. Такий відтінок асоціюється зі зростанням та стабільністю.

 

 

Логотип для магазина автозапчастей


Сірий металевий колір. Металевий відтінок символізує технологічний прогрес та динамічність. Безперечно, що існує зв'язок між срібним кольором та швидкістю, і це відображається в автомобільній рекламі.

 

 

Логотип для магазина автозапчастей


Чорний колір. Чорний колір асоціюється з дорожнечею, елегантністю та авторитарністю. Чорний чудово підкреслює успішність та серйозність компанії.

 

 

Логотип для магазина автозапчастей


Червоний колір. Червоний - це один із найінтенсивніших кольорів. У автомобільній промисловості він позначає швидкість і потужність. Червоний відтінок привертає увагу та стимулює до покупки.

 

 

Логотип для магазина автозапчастей


Синій колір. Синій відтінок дає відчуття надійності та стабільності. Такий колір відмінно поєднується з чорним та червоним кольором. При розробці логотипу важливо, щоб кольори гармонійно поєднувалися з іншими елементами фірмового стилю та змістів, які в нього вкладені.

 

 

Шрифт

Для автомобільної промисловості шрифти без засічок добре підходять: вони підкреслюють надійність і стабільність. Шрифти з чистими лініями, чіткими кутами та простими силуетами легко читаються у різних розмірах та на великих відстанях. Якщо ви хочете унікальний логотип, спробуйте використовувати у своєму логотипі товстіший шрифт без засічок.

Оригінальні ідеї логотипу для магазину автозапчастин

Логотип для магазина автозапчастей

Класичний стиль. Якщо ви цінуєте класичні традиції автомобільної промисловості та хочете показати це у вашому дизайні логотипу, традиційний стиль відмінно підійде. Класичний логотип чудово підходить для зв'язку з любителями автомобілів та клієнтами, які поділяють подібну пристрасть до цієї галузі. Навіть якщо ваша компанія була започаткована нещодавно, класичний логотип може стати відмінним способом показати традиційні цінності.

Логотип для магазина автозапчастей

Сучасний стиль. Як і більшість галузей промисловості, автомобільна індустрія розвивається відповідно до сучасних технологій та естетики. Якщо ви шукаєте логотип, який підійде сучасному поколінню, сучасний логотип може бути правильним вибором для вашого бізнесу. Важливо відзначити, що елементи сучасного дизайну можуть поєднуватися з більш класичним дизайном або можуть включати забавні елементи анімації для більш невимушеного відчуття.

Логотип для магазина автозапчастей

Мінімалістичний стиль. Мінімалістичний дизайн - це дизайн без зайвих деталей та елементів. Як і логотипи в сучасному стилі, фірмові знаки в мінімалістичному стилі можуть мати окремий візуальний або текстовий вигляд, що відображає назву вашого бізнесу. Якщо ви шукаєте дизайн логотипу, який виглядає свіжо, його розробка з урахуванням простоти може бути найкращим варіантом для вас. Мінімалістичний дизайн - це чудовий спосіб уникнути безладу, а у поєднанні з негативним простором він може впливати на клієнтів.

Логотип для магазина автозапчастей

Анімаційний стиль. Логотипи з анімацією - це відмінний спосіб зв'язатися з молодшою ​​клієнтською базою або надати вашому дизайну логотипу, захоплюючий візуальний ефект, який допоможе вам виділитися на тлі конкурентів. Мультяшні елементи дизайну можуть добре поєднуватися як із сучасними, так і з класичними логотипами.

Приклади найкращих логотипів в Україні

Магазин автозапчастин «Маршрут». Для магазину автозапчастин був розроблений яскравий та помітний логотип в об'ємному стилі. В якості кольорової гами дизайнери використовували жовті та сірі відтінки. За основу було взято ідею зображення дорожньої траси, що вказує на назву та діяльність компанії.

Логотип для магазина автозапчастей

Інтернет-магазин автозапчастин «Leoparts». Логотип легко і зрозуміло читається. Знак логотипу виконаний у вигляді поєднання гальмівного диска та голови лева. Колірне рішення логотипу виконано у двох відтінках: червоний та чорний. Червоний колір логотипу відображає інновації, стабільність та лідерство магазину. Чорний колір асоціюється з надійністю та високою якістю аксесуарів та автозапчастин.

Логотип для магазина автозапчастей

 

Приклади оригінальних логотипів у світі

Європа. Магазин автозапчастин «The Advance Auto Parts». Дизайн логотипу Advance Auto Parts включає картатий прапор - символ, що широко асоціюється зі швидкістю та високими технологіями гонок. Чорно-білі кольори пов'язують воєдино цей позитивний образ, тоді як червоний - це колір, який надихає на купівлю. Сміливий, злегка нахилений напис дає відчуття сили та руху, що дуже актуально для цієї індустрії, тоді як слоган передає ключову цінність цього магазину та людей, які роблять там покупки.

 

Логотип для магазина автозапчастей

 

США. Магазин автозапчастин «AutoZone». Цей дизайн логотипу присвячено руху. Прямокутна форма зліва має лінії руху, що проходять через неї, щоб створити враження прискорення, що підкреслюється похилим шрифтом. Літери товсті та круглі. Червоно-оранжева палітра кольору динамічна. AutoZone логотип є хорошим прикладом того, як найпростіші форми можуть бути об'єднані для створення величезного ефекту.

 

Логотип для магазина автозапчастей

 

Азія. Магазин автозапчастин «Impax Japan». Замість класичної червоної, чорної та білої колірної гами в цьому логотипі використовується заспокійливий синій та білі кольори, які створюють враження, що ця компанія надійна і їй можна довіряти. Кругла форма лого виглядає акуратно, стильно та сучасно.

 

Логотип для магазина автозапчастей

 

Логотип для автозапчастин: як і де замовити

Існують різні варіанти на вибір, коли справа доходить до розробки вашого логотипу:

Онлайн-конструктор. За допомогою виробника логотипу або іншого програмного забезпечення початкового рівня для розробки логотипу ви по суті робите свій логотип самостійно з нуля. Але є ймовірність, що ви отримаєте шаблонний варіант і він навряд чи буде відповідати вашим очікуванням. Найміть дизайнерське агентство. Ви передаєте всі обов'язки щодо створення логотипів дизайнерському агентству та його фахівцям. Вартість послуги починається від 150 $, але воно того варте. У студії перед розробкою лого, дизайнери вивчають ринок, переваги підприємства, конкурентів та цільову аудиторію. А вже потім розробляють фірмовий знак, який викличе довіру та приверне нових клієнтів.

Працюйте з фрілансером. Ви можете знайти позаштатного дизайнера, який розробить логотип для вас. Це дає вам перевагу професіонала за нижчою ціною (40-60 $), ніж агентство. 

WeLoveBrands – це те місце, де втіляться всі ваші шалені ідеї та задуми. Наші дизайнери ганятимуться не за прибутком, а за крутим результатом. Кожен співробітник вкладає частинку себе у свою роботу. Вони будуть працювати над фірмовим знаком, поки ви не скажете: «Так, це те лого, яке я хотів!». Наші дизайнери вирізняються особливою оригінальністю та уважністю. Кожне ваше побажання та коментар буде враховано і не пропущено «повз вуха». Якщо ви хочете логотип на замовлення, який викликає інтерес і приверне нових клієнтів, телефонуйте для замовлення або пишіть в онлайн-чат на сайті WeLoveBrands.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5