Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
«Зробіть глибокий вдих. Відчуйте розслаблення у кінчиках пальців. Глибоко видихайте…». Чули? Пробували? Йога - це давня (налічує понад 5000 років!) Індійська практика медитації та фізичної активності з адептами по всьому світу.
За даними Statisticbrain, більше 40% населення планети у віці 18-34 років і більше 41% людей у віці 35-54 років відвідують заняття з йоги. Якщо ви маєте намір відкривати свою студію або працюєте над просуванням облікового запису з тренуваннями в соціальних мережах, створіть красивий логотип, який відображатиме цінності бізнесу та особливості сфери, де ви працюєте.
Емблема покликана донести до цільової аудиторії основну ідею та концепцію компанії. Тут дуже точно підійде вислів «зустрічають по одязі». Швидше за все, логотип — це перше, що бачить ваша аудиторія, тому до його розробки варто підійти ретельно.
Фірмовий знак виконує такі функції:
Інформаційна функція. Логотип у візуальній формі доносить до клієнта потрібну інформацію про компанію та її послуги, допомагаючи виробити позитивне ставлення до йога-студії або йога-майстра.
Підвищення впізнаваності. Хороший логотип можна розмістити на візитівках, зовнішній рекламі, мерче. Таким чином, він фіксується в пам'яті людей і викликатиме певні асоціації зі студією йоги.
Запам'ятовування компанії. Люди пам'ятатимуть ваше лого і зможуть відрізняти його від емблем конкурентів.
Формування довіри. Вважається, що компанії з унікальним логотипом трепетніше ставляться до іміджу та репутації. Такі йога-студії викликають більше довіри у споживачів, ніж ті, хто не має власного знака. Крім того, ймовірність, що компанію з логотипом порадять друзям та знайомим, зростає.
Визначення фірмового стилю. Емблема розміщена на мерчі йога-студії — гуртках, одязі для проведення тренувань, килимках для йоги, еко-торбах та інших предметах об'єднує співробітників студії. Це дозволяє сформувати у них причетність до єдиної справи.
Гарний логотип — той, який допомагає людям миттєво дізнатися про компанію і викликає асоціації з нею. Як, наприклад, жовта буква «M» в емблемі мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s.
Бренд без логотипу — однаково що місто без вказівника. Це пусте місце на карті. Перебуваючи в такому місті, ви не можете бути впевненими, де перебуваєте, коли сюди потрапили і з якою метою.
«Термін придатності» якісно розроблений логотип вимірюється десятиліттями. Саме стільки емблему використовуватимуть без кардинальних переробок, якщо компанія не змінить позиціонування і стратегію розвитку. Саме стільки унікальний логотип працює на репутацію бренду та впливає на основні показники ефективності бізнесу.
Створіть своє унікальне лого, яке привабить клієнтів, підвищить впізнаваність йога-студії та збільшить ваш прибуток!
Розробляти фірмовий знак необхідно з урахуванням сучасних тенденцій у дизайні. При цьому важливо орієнтуватися на прогнози на майбутні 5-10 років, щоб емблема не застаріла. Дизайнери WeLoveBrands також не рекомендують «вестись на хайп» — вибирати нагальні тренди, які втратить актуальність вже завтра.
Зверніть також увагу, що логотип і фірмовий стиль повинні добре працювати разом, тому розробляти їх варто в комплексі.
Головні тренди у створенні логотипів у 2021, які будуть актуальними й у наступні кілька років — це:
Прагнення спрощення в дизайні логотипів спостерігається вже як мінімум п'ять років. Компанії скорочують кількість елементів і кольорів, що використовуються, а також обігрують «негативний», або порожній простір. Це дозволяє наголосити на головних елементах емблеми.
Логотипи, розроблені за принципом цього тренду, набувають унікальності, характеру та індивідуальності. Destroyed letters, як і передбачає назва, означає урізання букв до повного видалення деяких із них. Підійде для прогресивних йога-студій, орієнтованих на молодь, хіпстерів чи представників IT-індустрії та відділів інновацій.
«Болдові» шрифтові логотипи, або написи, виконані жирним шрифтом, виглядають свіжо та сміливо. Їх можна поєднувати з мандалою або зображенням лотоса із жирними контурами. Добре виглядають такі логотипи як на білому, так і кольоровому тлі. Можливе навіть оформлення емблеми у «кислотних» неонових відтінках із чорними контурами.
Ще один тренд, який збережеться як мінімум кілька наступних років — накладання водяних знаків та логотипів на ілюстрації, фотографії та іншу графіку для створення цілісної композиції. Так, можна використати своє портретне фото чи ілюстрацію у поєднанні з назвою йога-студії.
Як і будь-який логотип у фітнес-індустрії, лого для студії йоги має бути динамічним, відображати енергію, а також відповідати назві компанії. Перш ніж створювати емблему в графічному редакторі або доручати її розробку професійній дизайн-студії, задайте собі кілька питань: Який мій стиль викладання йоги? Що я хочу передати за допомогою логотипу? Які кольори найкраще представляють мою студію?»
Лотос у культурі азіатських країн уособлює відродження, завзятість, зростання та процвітання. Його часто використовують у дизайні логотипів йога-студій. Щоб виділитися, спробуйте експериментувати, зобразивши його в мінімалістичному стилі або з мазками акварелі. Йога-майстри також можуть помістити своє зображення всередині квітки у відомій асані (позі) з йоги.
Мандала добре привертає увагу завдяки детальній промальовці та яскравим кольорам. Однак якщо ви прагнете мінімалізму або плануєте розробити монохромний дизайн, намагайтеся спрощувати цей візуальний елемент. Простоти можна досягти, скоротивши кількість використовуваних кольорів або менш ретельно промальовуючи деталі мандали.
Простота та символічність роблять коло популярним елементом у логотипах йога-студій. Фігура уособлює відродження та нескінченне зростання. Форму кола можна поєднувати з іншими символами, такими як лотос, мандала або Ом.
Це один із найсвященніших символів у традиції йоги. Він означає свідомість Всесвіту, що часто повторюється у вигляді мантри під час медитацій, духовних практик або на початку заняття з йоги. Добре поєднується із зображенням пелюсток лотоса, силуетом великого міста, лінією горизонту та іншими можливими елементами логотипу.
Можна також використовувати популярні на практиці йоги пози, відомі як асани. Наприклад, людину в позі лотоса, асану "собака мордою вниз", позу воїна та інші в поєднанні з назвою йога-студії або вашим ім'ям.
У йога-практиці існує сім кольорів, які представляють чакри, і кожен з них має своє значення. Це:
червоний;
помаранчевий;
жовтий;
зелений;
блакитний;
синій;
фіолетовий.
Фіолетовий колір характеризує духовність, червоний означає заземлення та життєву силу. При цьому червоний краще використовувати як другорядний колір, оскільки він може викликати агресію або надмірне збудження. Помаранчевий відтінок, навпаки, стимулює позитивні емоції без агресивної реакції. Він же асоціюється із сонцем.
Жовтий — це символ молодості, щастя та радості. Може викликати оптимізм, тепло та креативність. З точки зору психології жовтий визнають найщасливішим. кольором. Вважається, що він має більш сильний вплив у поєднанні з темними відтінками.
Зелений колір підкреслить спокій і зв'язок з природою. Він також підійде екологічно свідомим йога-студіям — тим, які використовують килимки, обладнання з натуральних матеріалів, а також хочуть акцентувати увагу на ахімсі (ненасильстві).
Блакитний та синій асоціюються з довірою, лояльністю, безтурботністю та посиленим почуттям безпеки. Це також відтінки сили, свободи та спокою. Часто використовуються у логотипах йога-студій. 57% чоловіків вважають синій колір любимим. Аналогічної думки дотримуються 35% жінок.
Люди — візуальні істоти, які реагують на різні кольори по-різному, краще чи гірше запам'ятовуючи лого та рекламу залежно від вибраних поєднань кольорів. Саме тому відтінок відіграє велику роль у сприйнятті та впливає на прийняття рішень. Важливо ретельно підходити до вибору кольорів, щоб підкреслити і посилити свій логотип.
Більшість логотипів йога-студій містять напис та графічний елемент. Наприклад, емблема іноземної студії для духовних практик Warrior складається з однойменного напису та схематичного зображення фігури людини у позі воїна — відома асана в йозі. Цей же логотип відображає напрямок зали — силові заняття для нарощування м'язів та підвищення витривалості.
Якщо ви плануєте відкривати студію в напрямку hot yoga, або бікрам, можна використовувати мінімалістичне зображення фігури людини в позі, що нагадує краплю. Це підкреслить зв'язок із напрямком та високою температурою — під час занять бікрам-йогою приміщення розігрівають до температури 38°С з підтримкою вологості біля 40–50%.
Ще один приклад унікального логотипу — зображення собаки мордою вниз. Найчастіше в логотипах використовується фігура людини, тому ви точно забезпечите студії впізнаваність, зобразивши вигнуту граційну тварину.
Існує кілька простих порад, які допоможуть створити якісний логотип йога-майстра. Щоб реальність не розходилася з очікуваннями, використовуйте ці рекомендації:
Фіксуйте свої цінності та місію як йога-майстра або власника студії. Ці нотатки будуть корисні, коли ви звернетеся до професіонала для розробки емблеми.
Найміть дизайн-агентство. У разі виникнення питань про етапи роботи та процеси створення лого уточнюйте інформацію у менеджера, щоб знати, чого очікувати.
Складіть список об'єктів, де плануєте використовувати логотип: веб-сайт, шаблони електронних листів, листівки, канали в соціальних мережах, відеомаркетинг на YouTube тощо. Переконайтеся, що дизайнер надає різні формати логотипу, які підійдуть для соцмереж та великих масштабів, таких як зовнішня реклама чи презентація на великому екрані.
Готові замовити логотип? Відкриваєте йога-студію або робите редизайн старої емблеми і прикидаєте, скільки коштуватиме розробка? Виберіть зручний спосіб замовлення емблеми та виведіть бізнес на новий рівень.
Найпростіший і найбюджетніший спосіб створення логотипу для студії йоги — онлайн-сервіси та графічні редактори. Ви знайдете шаблони знаків або можете розробити логотип з нуля. Перш ніж розпочинати роботу, пошукайте натхнення на сайтах Dribbble, Pinterest або просто в пошуковій системі Google. Але зверніть увагу: такий спосіб створення не гарантує унікальності та ефективності логотипу.
Щоб отримати оригінальний фірмовий знак, який відображатиме ваш вид діяльності, підкреслюватиме сильні сторони та викликатиме інтерес у аудиторії, замовте його розробку у професійних дизайнерів.
Фахівці дизайн-студій проводять попередній аналіз цільової аудиторії, конкурентів та споживчих звичок. Етап досліджень займає близько 60% всього часу роботи над проектом. На основі отриманих даних створюється логотип, який буде запам'ятовуватися, добре зчитуватись у різних масштабах, привертати увагу та викликати довіру.
Вартість розробки фірмового знака в агентстві складе 150 $ і більше, залежно від складності проекту, кількості чорнових варіантів та можливості вносити виправлення. Бажаєте отримати логотип йога-студії без необхідності його редизайну через перші кілька років після використання? Довірте його розробку фахівцям WeLoveBrands.
Зв'яжіться з нами по телефону або в чаті, щоб розповісти про свій проект, уточнити вартість послуги та замовити унікальний логотип, що працює на ваш імідж.