Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Автомийка - це вигідний бізнес, адже вона рано чи пізно знадобиться кожному транспортному засобу. Користуватися власним автомобілем набагато зручніше, ніж пересуватися громадським транспортом, тому кількість машин на дорогах завжди збільшується. Паралельно з'являються нові автомийки. Щоб виділятися серед конкурентів та знайти нових клієнтів, важливо показати свої сильні сторони та викликати довіру споживачів. Це можна зробити за допомогою емоційного контакту, використовуючи інструменти маркетингу. А у цьому нам допоможе створення логотипу.
Фірмовий знак виконує декоративну функцію, а також несе смислове навантаження, повідомляючи про вашу компанію, ставлення до клієнтів, якість товару чи послуг. Добре розроблений логотип стане одним із ключів до успіху вашого бізнесу з погляду маркетингу. Також можна додати, що фірмовий знак займає центральне місце в індивідуальності фірми.
Фірмовий знак формує певний образ у свідомості клієнтів. Сучасний і правильно сформований логотип викликатиме довіру до компанії, переконуватиме в її надійності та безпеці, що дуже важливо.
Формувати імідж. Привабливе лого виявляє інтерес у споживачів, викликає приємні асоціації, покращує репутацію компанії.
Виділятися серед конкурентів. Логотип формує враження про запропоновані послуги, товари та найчастіше впливає на те, яке рішення прийме клієнт – віддати свою перевагу вашій компанії або піти до конкурентів.
Підвищувати довіру. Тим компаніям, які мають фірмовий знак, люди більше довіряють. Присутність логотипу переконує їх у серйозності та надійності фірми.
Рекламувати продукт. Логотип часто розміщують на різних носіях (сайт, вивіска, візитка тощо). Саме тому він допоможе вам у просуванні послуги. І що частіше з'являється перед очима потенційних споживачів, то краще запам'ятовується.
Основне завдання фірмового знака – передати клієнту певні емоції. Від лого автомийки мало не в буквальному сенсі має пахнути чистотою та свіжістю. В даному випадку нам підійде два види лого:
Комбінований логотип. Такий тип знака має всі переваги – привабливий символ та виразну назву бренду. Вибравши комбінований логотип, ви зможете створити його максимально ефективним, але при цьому вам доведеться зрозуміти, як гармонійно поєднати всі його частини.
Текстовий фірмовий знак. В основі такого логотипу знаходиться назва бренду або компанії, написана спеціальним стилізованим шрифтом. У нашому випадку підійдуть нейми, що асоціюються з автомобілями (Autospa, МойАвто, Авторай) або ж з чистотою та блиском (Аквасервіс, Чистокар, Мильна опера). Головним показником такого логотипу вважається шрифт та поєднання кольорів літер.
Також, при розробці дизайну логотипу автомийки важливо враховувати той факт, що знак наноситиметься як на маленькі предмети, так і на великий транспорт, тому символ повинен бути чітким, однаково добре читатися в різних розмірах і добре проглядатися з дальньої відстані.
Хороший фірмовий знак працюватиме на імідж бренду та наголошуватиме на його перевагах. Щоб досягти такого ефекту, необхідно ретельно підібрати всі елементи дизайну, а саме – символічний образ, шрифт та колірну гамму. За допомогою цих складових ви зможете привернути увагу аудиторії та виділити компанію на фоні конкурентів. Давайте розберемо кожен компонент логотипу.
Образ. Коли йдеться про автомийки, ми представляємо машини, воду, сам процес чищення автомобіля. Тому іконки, що асоціюються з цією галуззю (промивальний пістолет, піна, засоби для миття), найпопулярніші. Але якщо ви хочете виділитись серед конкурентів, використовуйте нестандартні образи. Наприклад, можна вибрати зображення мийника (-ци) або частини автомобіля (шина, кермо, бічні двері). Такі елементи відображають напрямок діяльності та підвищують довіру до компанії. Найкраще використовувати мінімалістичні образи, без докладної деталізації. Таким чином, логотип буде сприйматися легко.
Колірна гамма. Зверніть увагу на те, що краще використовувати 2-3 кольори при розробці логотипу, але якщо ви хочете зробити свою роботу унікальнішою, то можна поєднувати і більше відтінків. Але в такому випадку важливо виділити 1-2 основних кольори, які задаватимуть тон всього знака.
Білий колір. Викликає асоціації з чистотою та екологічністю, а також заспокоює, утихомирює. Відмінний колір для фону – об'єкти на ньому виглядають злагоджено, і така графіка не втомлює зір.
Зелений колір. Показує процвітання та гармонію. Зелені відтінки знімають напругу та розслаблюють. Саме тому вони підходять для логотипу автомийки. Також сприйняття зеленого кольору залежить від його відтінку. Правильно підібраний тон дасть лише позитивні асоціації та правильне посилання. А от якщо помилитися, вибравши занадто холодний відтінок, можна відлякати аудиторію. Для вашого логотипу відмінно підійдуть колір моху, фісташковий та лісовий.
Синій колір. Синій – найпоширеніший колір у світі. Сильні асоціації цього відтінку – відповідальність та надійність. Очевидно, тому багато компаній обирають для логотипу саме синю палітру. А ще він тісно пов'язаний з такими поняттями, як свіжість та білизна.
У логотипах автомийки не слід використовувати рожеві та фіолетові відтінки, оскільки вони асоціюються з м'якістю та жіночністю. А це не ті якості, які мають бути притаманні нашому лого.
Шрифт. Шрифт вважається одним із найпріоритетніших елементів будь-якого фірмового знака, тому треба грамотно підійти до його оформлення. Для логотипу підійде декоративний шрифт. З його допомогою можна передати надійність та індивідуальність. Слід зазначити, що стильно та сучасно виглядатимуть шрифтові стилі без засічок та прямі витягнуті шрифти. Можна обіграти великі та малі літери. Так ви створите неординарний контраст і в результаті отримаєте цікавий логотип.
При виборі шрифту, пам'ятайте, він повинен вписуватися в концепцію бізнесу. Якщо хочете створити нестандартний логотип, розробіть свій унікальний шрифт або налаштуйте вже існуючий під ваші завдання.
Швейцарський стиль. Основні елементи цього стилю – геометричні фігури та абстракції. Чітко простежується, що порядок переважає мистецтво. Фірмовий знак у такому стилі – без зайвих деталей, максимально лаконічний та простий. Кожна лінія та літера ретельно виведена, що створює чітку структуру та порядок у лого.
Анімовані логотипи. Анімація – чудовий спосіб показати яскраву динаміку логотипу. Вона краще допомагає створити образ компанії та донести правильне посилання вашої аудиторії. Логотипи з анімацією краще запам'ятовуються, вони виділяються серед конкурентів та викликають більшу довіру клієнтів.
Логотип з персонажем. Графічний персонаж уже довгий час тримається в трендах дизайну фірмових знаків. Такий логотип яскраво вирізняється серед конкурентів і з першого погляду завойовує серця клієнтів. Звичайно, персонаж необхідний не завжди - все залежить від вашої діяльності та аудиторії. Але якщо ви вирішили все-таки додати його в логотип, то щоб влучити в ціль, слід підібрати правильний образ.
Градієнти. Гра з різними відтінками – один із головних інструментів, яким користуються дизайнери 21-го століття. Градієнти дозволяють фахівцям широко розкривати свої ідеї. Плавні переходи кольорів роблять логотип унікальним та яскравим. У фірмовому знаку для автомийки можна використовувати градієнт синього та білого кольорів, або синього та зеленого.
Витончені лінії. Цей тренд прийшов до нас із мінімалізму. Останні кілька років більшість логотипів дуже тонкі та елегантні. Це один із найпопулярніших способів створити фірмовий знак, який розповість усе про вашу компанію. Але дуже важливо дотримуватися грані в цьому стилі.
Garage Detailing Lab. Це один із перших в Україні центрів, які почали надавати послуги дітейлінгу. При створенні свого логотипу наголосили на лаконічності: класичний простий шрифт без засічок, чорний і білий колір, які асоціюються з надійністю. Компанія, розробляючи свій логотип, спеціально уникала зайвих деталей та ефектів, зробивши фірмовий знак ефективним маркетинговим інструментом.
Verge Detailing. Сама назва говорить про те, що логотип буде оригінальним та неординарним. Компанія має текстовий фірмовий знак. Фахівці досить креативно підійшли до створення унікального шрифту, також обіграли заголовне слово, наголосивши на ньому. Як колірну гамму вони використовували градієнт сірого та білого відтінків. Всі ці фактори зробили логотип незабутнім і яскравим.
Virus Detailing. Цей дітейлінг центр при створенні логотипу зробив акцент на емблемі: геометричний образ червоного кольору дуже яскраво виділяється серед конкурентів. Шрифт підібрали простий, але знову ж таки зробивши акцент на першому слові. Дизайнери креативно підійшли до створення поставленого завдання, поєднавши характер та цілі бренду.
Karcher. Логотип цієї компанії сильний, свіжий та зрозумілий. На фірмовому знаку використовується сучасний шрифт, що легко читається. Також знизу розробники логотипу додали жовту смугу, що символізує успіх, багатство та любов до навколишнього середовища. Такий знак миттєво приковує погляди.
Wash Tec. Цей дітейлінг центр використовує комбінований лого. Геометричний знак темно-синього кольору та декоративний шрифт зробили свою справу: фірмовий знак привертає увагу, асоціюється із чистотою та свіжістю. Розробник логотипу передав відчуття стабільності та надійності.
Quick Quack. Компанія «Quick Quack» на ринку представляє комбінований логотип із персонажем. Треба сказати, що такий вид знака дуже сміливий та яскравий. Логотип гармонійно поєднує стиль шрифту та іконки, і завдяки цій вдалій комбінації виник унікальний цілісний образ. Каченя асоціюється з чистотою і добре показує спрямованість компанії. Зелений колір у логотипі виглядає як синтез енергії та свіжості, а жовтий показує енергійність та життєрадісність.
Wiki Wiki. Компанія використовувала нестандартний шрифт і власне на цьому наголосила. Такий фірмовий знак виглядає естетично та стильно.
Leisu Wash. У роботі дизайнер використав комбіноване лого. Двоколірна геометрична фігура відразу впадає у вічі, а нестандартний 3D шрифт зробив фірмовий знак яскравим і строкатим.
Risense. Компанія використовувала стандартний шрифт та геометричну фігуру блакитного та синього кольору. Така кольорова гама асоціюється з чистотою та свіжістю. Фірмовий знак інформує, чим займається компанія, та викликає довіру.
Щоб отримати унікальний і сучасний логотип, найкраще довірити його створення фахівцям, а не користуватися допомогою онлайн-конструкторів, які покажуть вам лише шаблонні варіанти. Є два способи замовлення дизайну логотипу:
Купити роботу у фрілансера. Цей варіант вам обійдеться дешевше (40-60$), але є загроза того, що вам трапиться некомпетентний фахівець.
Замовити логотип у студії чи агентстві. За ціною логотип вийде дорожче (від 250$), але результат та обслуговування коштуватимуть своїх грошей. Ви отримаєте кілька варіантів стильного логотипу в обумовлений термін. Компанії цінують свою репутацію, тому видадуть вам якісний результат.
Якщо ви бажаєте отримати чіпляючий та ефективний логотип, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Дизайнери вивчають особливості роботи компанії, конкурентів та цільову аудиторію та продумують різні варіанти, щоб створити для вас стильний фірмовий знак. Для отримання консультації зателефонуйте нам або запитайте в онлайн-чаті.