Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип це чи не найважливіший елемент корпоративного стилю. Перше, що бачить потенційний клієнт, знайомлячись із вашою компанією. Іншими словами, лого – це обличчя бренду. Те, що уособлює вашу філософію та ідею.
У логотипів є багато функцій. Асоціативна допомагає виділитися із конкурентного середовища. А рекламна функція створює певний імідж серед цільової аудиторії.
Але однією з головних властивостей лого можна все ж таки вважати ідентифікацію. Якісний логотип дозволяє відзначитись серед інших схожих компаній. Також він допомагає підвищити впізнаваність у споживача та набувати якомога більше нових клієнтів.
Ці функції - відмінні помічники у веденні та просуванні бізнесу. Особливо у маркетинговому агентстві. До речі, саме про цю галузь сьогодні йтиметься. А точніше, про важливість логотипів у рекламних компаніях.
Без логотипу рекламна агенція далеко не заїде. Оскільки найчастіше маркетинг тісно пов'язані з просуванням і рекламою. А в цих сферах корпоративний стиль має бути на висоті.
Маркетингова компанія без логотипу це як шевець без чобіт. Вона має показувати своїм потенційним клієнтам гідний приклад. А про який приклад може йтися, якщо у компанії, яка береться за просування клієнта, логотип виглядає не надто?
Якісний лого для маркетингового агентства має показувати, що фірма виконує свою роботу чудово. І дуже якісно. А додавши незвичайні деталі в логотип, ви виділитеся серед подібних фірм.
Головна місія логотипу для маркетингової компанії – запам'ятатися споживачеві та викликати у нього позитивні емоції. Залучити його, а потім зробити постійним клієнтом.
Саме тому потрібно підходити до розробки корпоративного логотипу відповідально. І не шкодувати на процес часу, сил та коштів.
Емблеми для маркетингового агентства повинні викликати у споживача певні емоції та бажання. А також показуватиме свою компетентність. І відповідати рівню якості ваших робіт.
Логотип повинен гарантувати потенційному клієнту, що його бізнес вийде новий рівень. Що його продажі зростуть. Однією з головних особливостей логотипу маргетингової фірми є демонстрація можливостей клієнта на своєму прикладі. Зробили собі – зробимо і вам.
Зазвичай при розробці лого для маркетологів використовуються чіткі прямі лінії, життєрадісні відтінки та мінімалістичні шрифти. Емблема виходить начебто серйозною, а начебто і ні.
Іконка маркетингової компанії має транслювати впевненість та серйозність. Але водночас важливо передати ваш оптимізм, дружелюбність. І те, що ви йдете в ногу з часом.
для приватного маркетолога
Приватний маркетолог працює поодинці. Тому логотип повинен відображати специфіку виключно його роботи, а не цілої компанії. У таких логотипах можна вказувати і свої ім'я-прізвище, і персональні особливості. Загалом, "я на ринку такий один, інших подібних мені не знайдете".
для рекламної агенції
Логотип для рекламного агентства повинен показувати, хто ви такі і чим займаєтеся. На розробку логотипу цієї галузі лягає величезна відповідальність. Тому що важливо одночасно виділитися серед інших і спонукати потенційного клієнта співпрацювати саме з вами. Показувати свою унікальність.
для маркетингової компанії
Логотипу маркетингової компанії важливо символізувати швидке зростання компанії-клієнта, збільшення прибутку, прискорений розвиток. Важливо підкреслити свій професіоналізм. І показати, що ви надійна компанія, якій можна довірити просування свого дітища.
Ідеальний логотип у будь-якій сфері має бути :
Простим, без зайвих деталей
Не надто витягнутий чи широкий
Без надто тонких ліній
У будь-якому масштабі має виглядати вигідно
Чи не супермодним, але й не застарілим
Враховуючи особливості вашої стежки та дотримуючись нескладних правил, які ми вказали вище, ви отримаєте ідеальну іконку. Логотип мрії. Який виведе ваш бізнес у топи.
Ідеальний лого складається з безлічі найменших деталей. І чим краще ви пропрацюєте кожну з них, тим крутіше вийде ваша емблема. Колір, форма, шрифт, іконка все це впливає на загальне сприйняття логотипу.
Для початку, давайте розберемося у форматах лого. Які види логотипів взагалі існують?
Монограма / абревіатура - просто одна або кілька букв, підійде для компаній з довгим складним неймінгом
Логослово - назва компанії, оформлена під лого
Емблема — створюються за принципом гербів та печаток
Символ – графічні та буквені символи
Абстрактний знак - знак або символ, який передає ідею компанії
Логотип-талісман — у логотипі присутній персонаж
Комбінований (текстово-графічний) - містить у собі слова та зображення
Для маркетингової компанії важливо наголосити на своїй здатності створити для компанії клієнта успішний імідж. Тому чудово підходять яскраві, життєрадісні кольори. Помаранчевий, жовтий, зелений, червоний, блакитний та інші відтінки щастя будуть виглядати дуже круто.
Але якщо компанія позиціонує себе як суворіша, слід вибрати приглушені відтінки. Комбінація кількох темних кольорів транслює серйозність та впевненість.
Лише вибирати, яку репутацію побудувати для компанії. Оптимістичний і життєрадісний або суворий і серйозний. А допоможуть у її створенні правильні кольори.
Хочемо показати найпопулярніші та вдалі поєднання відтінків для "маркетингових" логотипів .
Помаранчевий та чорний
Яскравий та позитивний помаранчевий чудово врівноважується чорним. Виходить чудовий баланс. Поєднання оптимізму та суворості. Ідеально для компанії, яка хоче наголосити на своїй серйозності. І в той же час показати, що в ній працюють не зануди, а позитивні та талановиті особистості.
Помаранчевий та білий
Білий – це колір порожнечі та чистоти. На його тлі помаранчевий виглядає набагато яскравіше, ніж він є насправді. Цей тандем виглядає дуже сучасно та виграшно. Вибирайте його, якщо хочете показати, що ви компанія, яка йде в ногу з часом.
Червоний та чорний
Це поєднання безперечно приверне увагу потенційних клієнтів. Вогненний червоний і строгий чорний утворює неймовірну комбінацію, яка робить ваш логотип неповторним. Якщо ваша компанія на ринку вже давно, придивіться до цього тандему.
Чорний і білий
Класичне поєднання, перевірене роками. Комбінація чорного та білого ніколи не вийде з моди. Допомагає досягти у дизайні визначеності форм та їх чіткості. Контраст, елегантність, строгість, впевненість, ретельне дотримання певних правил - йдеться про нев'янучу класику.
Жовтий та помаранчевий
Життєрадісна комбінація викликає позитивні емоції. І заряджає енергією. Цей тандем чудово підійде для тих, хто хоче заразити потенційних клієнтів гарним настроєм та оптимізмом. Логотип у таких кольорах зазвичай схожий на яскраве сонечко.
Правильно підібраний шрифт впливає сприйняття логотипу споживачами. Адже якщо ви оберете невідповідний шрифт, то не зможете донести свою ідею повною мірою. Наприклад, через поганий шрифт текст може бути нечитабельним.
Щоб уникнути неприємностей через проблеми з розшифровкою тексту на вашому логотипі, дотримуйтесь нескладних правил:
Уникайте шрифтів з дрібними деталями . Такими як засічки або завитки. На логотип вони будуть помітні погано. Але ось загальне враження та зовнішній вигляд можуть зіпсувати.
Вибраний шрифт повинен поєднуватися з іншими складовими лого. Масивна іконка має доповнювати масивний шрифт. А витонченій формі важливо відповідати витонченим літерам. Все має бути гармонійно.
Головне правило підбору шрифту - подбайте про читабельність . Вона навіть важливіша, ніж зовнішній вигляд шрифту. Текст на логотипі має бути розбірливим у будь-якому масштабі.
Ви можете обрати трендові шрифти. Але оскільки вони будуть актуальними лише деякий час, радимо вибирати класику. Вона ніколи не вийде із моди.
У будь-якому випадку, вибір за вами:)
Кожна геометрична фігура впливає нашу підсвідомість по-різному. Несе своє приховане послання. Пробуджує в нас певні почуття та емоції.
Коло, овал, еліпс
Завдяки відсутності кутів у цих постатях, вони викликають на душі почуття тепла та дружелюбності. Коло, овал та еліпс - це стабільність і спокій. Позитивні емоції.
Квадрат та прямокутник
Фігури з прямими кутами уособлюють баланс, ефективність, міцність, стабільність, якісну роботу, впевненість.
Трикутник
Трикутна форма лого символізує закон та владу. Зазвичай цю форму логотипу можна побачити у компаніях для чоловічої аудиторії. Суворість та серйозність – це про трикутник.
Найбільш оптимальним варіантом форми логотипу маркетингових компаній буде кругла чи прямокутна. Але ніхто не заважає вам експериментувати та виводити свою формулу ідеального логотипу.
Багато маркетингових агентств люблять вибирати для своїх логотипів абстрактні зображення. Які асоціюються зі зростанням, розвитком, професіоналізмом та надійністю. Отже, якщо не знаєте, що зобразити, вибирайте абстракцію.
Можна також зобразити красиво стилізованих птахів чи тварин. Різні предмети, що відбивають філософію компанії.
Класичним варіантом залишаються красиво оформлені назви або літери, пов'язані з вашим агентством. Втім, звільняйте свою фантазію і підбирайте іконку, яка буде варта Вашого бізнесу.
Що може бути кращим за гарний логотип? Тільки гарний та трендовий логотип! Так само, як і будь-які інші сфери, дизайн емблем має свої тенденції. І якщо ви хочете, щоб ваш лого мав успіх, обов'язково використовуйте тренди під час його розробки. Але пам'ятайте, що не варто з ними переборщувати. Комбінуйте їх із класичними та базовими елементами. Найкраще - ворог хорошого.
Градієнти з контрастом
Якщо багато років тому градієнти вважалися несмаком, то зараз вони на піку популярності. Логотипи з використанням градієнта не тільки виражають ідею вашої компанії, але й чудово вирізняють серед конкурентів. Яскраво та незвично.
Ілюстративні символи та значки
Незвичайні значки та символи, які транслюють вашу філософію – чудовий тренд. Багато іменитих компаній (Nike, Starbucks та ін.) користуються таким прийомом протягом багатьох років. Причому дуже вдало. Спробуйте й ви!
Мультяшки
Прикольні мультяшки у стилі 80-х викликають приємні спогади з дитинства. Саме завдяки ностальгії цей тренд став популярним. Від нього віє позитивом та радістю.
Недбалі малюнки
Неідеальні малюнки у стилі "від руки" - дуже стильний тренд. Виглядає автентично. А залежно від того, який малюнок ви оберете, зможете передати філософію свого агентства.
Багатошарові лого
Незважаючи на те, що складних замальовок та нагромаджень у цьому логотипі немає, він виглядає дуже круто та сучасно. Такий тренд виглядає унікально та незвично. Ви можете інтерпретувати цю ідею на свій лад.
Виконувати свою роботу добре недостатньо для того, щоб залучати клієнтів. Необхідно також красиво презентувати свої послуги. І з цим чудово справляється логотип. Але якщо ви власник маркетингової компанії і у вас немає ідей для логотипу, то радимо подивитися приклади своїх конкурентів. Аж раптом з'явиться ідея?
Відмінна демонстрація тренду з градієнтом. Виглядає свіжо та яскраво. Кольори підібрані вдало. Цей логотип викликає позитивні емоції.
Тут підібрані кольори білий та червоний. Разом вони добре виглядають у цьому логотипі. Досить приглушений відтінок червоного викликає спокій та транслює серйозність.
Логотип цього рекламного агентства досить короткий і стильний. Незважаючи на яскравий жовтий колір, лого виглядає суворим, вселяє надійність.
Класичне ідеальне поєднання чорного та білого на жовтому фоні виглядає дуже виграшно. Стильна сучасна іконка чудово вписується в ідею логотипу та передає філософію компанії.
Яскрава квітка-семиквітка у вигляді іконки та напис нейтрального кольору виглядають дуже красиво. Незвичайна іконка привертає до себе увагу та заряджає гарним настроєм.
Кожна країна має свої тенденції. Вони залежать від культури, переваг та традицій. І якщо ви зібралися виходити на світовий ринок, то радимо вам розібратися не лише в українських логотипах, а й іноземних. Так що ловіть вдалі приклади логотипів маркетингових агентств всього світу.
Цей логотип приваблює приглушеними квітами, на які приємно дивитися. Виглядає незвично і яскраво, але водночас таїть у собі певну строгість і серйозність. Добре транслює ідею компанії.
Поєднання рожевого та фіолетового кольорів у цій сфері досить незвичне. Але цією фішкою логотип і чіпляє. Незвичайний тандем пробуджує в нас позитивні емоції та викликає почуття радості та щастя.
Логотип дуже лаконічний і мінімалістичний. Просте слово написане класичним чорним кольором. Нічого зайвого. Завдяки неординарному шрифту, логотип привертає увагу до себе, передаючи сучасний унікальний підхід компанії.
У цьому логотипі використано популярний градієнт. Поєднання теплих відтінків помаранчевого та рожевого круто гармонують з нейтральним білим написом-назвою компанії. Логотип чудово виглядає.
Лаконічне поєднання відтінків чорного та червоного добре вписуються у концепцію логотипу. Кожна деталь ідеально опрацьована. Здається, що цей логотип був продуманий до дрібниць. Стильно та красиво.
Позитивний та яскравий логотип. Білий тигр, зображений у вигляді нескладної іконки, вигідно виділяється на помаранчевому фоні. Це робить емблему неповторною. А враження від цього лого залишаються винятково позитивними.
Якщо ви думаєте, що круті логотипи створюються на раз-два, то ви неправі. Розробка логотипу - це складний процес, який відбувається у кілька етапів. Продумування концепції, збирання інформації та інші непрості кроки допомагають створити по-справжньому гідну емблему. Тому якщо ви хочете бути на висоті — не шкодуйте на розробку своїх думок, енергії, сил і грошей.
Тож радимо не економити своїх коштів та часу та підібрати гідного дизайнера для втілення ваших ідей у реальність.
Але спочатку давайте розберемося, який шлях має пройти маленька іконка, щоб стати солідним логотипом.
1 етап. Дослідження
На цьому етапі професійний дизайнер збирає інформацію про вашу фірму. Яка ваша філософія, чим ви керуєтеся при виконанні проектів, яким є ваш ціновий сегмент? На ці та інші питання профі шукає відповіді, щоби розробити для вас логотип мрії.
2 етап. Визначення концепції
Після того, як дизайнер отримав та обробив всю інформацію, він приступає до розробки концепції логотипу. Він намагається вивести ідеальну формулу емблеми. Щоб вона сподобалася не лише вам, а й вашій цільовій аудиторії.
3 етап. Внесення правок до концепції
Далі ідея та безпосередньо нариси логотипу узгоджуються із замовником. Вносяться певні коригування. Далі лого остаточно доопрацьовується. І клієнт отримує ідеальну емблему своєї компанії.
4 етап. Запуск або розповсюдження
Останній, але не важливо, етап. Логотип потихеньку запускають у маси. Використовують під час створення реклами та розробки корпоративного стилю. Роздруковують його на елементах айдентики, прикрашають їм свій офіс і таке інше.
Зрозуміло, що етапів існує набагато більше. Але ми виділили основні, без яких ну ніяк не обійтися.
Гідне опрацювання кожного етапу дає можливість створити кращу версію лого спеціально для вас. Це допоможе знайти вам нових клієнтів, підняти продажі та виділитися в конкурентному середовищі.
Для того, щоб ваш логотип працював на вас та на покращення вашої репутації, важливо довірити його розробку професіоналам. І якщо ви вже почали хвилюватися, де їх знайти, будьте спокійні. Вони ж самі знайшли вас!
WeLoveBrands - це не та студія, в якій все крутиться виключно навколо прибутку. Тут все робиться на совість. Співробітники працюють заради щасливих та вдячних клієнтів. І отримують справжнє задоволення, бачачи ваші посмішки. та задоволені особи. Це ті люди, які не відстануть від вас, доки ви не будете задоволені результатом.
Головна перевага наших дизайнерів – це їхня особлива уважність. Вони втілюють у логотипі усі ваші побажання. І не упускають жодного. Бажаєте перевірити? Тоді подивіться на їхні роботи :
Та й ціни у WeLoveBrands дуже демократичні. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень. Для елемента, який привабить вам безліч нових клієнтів, це казкова ціна!
Ну а якщо у вас багато ідей і ви не знаєте, яку концепцію вибрати, можете замовити відразу кілька варіантів логотипу. Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.
Пам'ятайте, що логотип – це обличчя компанії. І лише від вас залежить, яким воно буде.
Так що замовте найкрасивіше обличчя!:)