Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фірмовий стиль - це фундамент, що дозволяє підкреслити особливість банку, створити позитивний імідж і побудувати довірчі відносини з клієнтами. Споживач купує не банківську картку чи рахунок, а стабільність, фінансове благополуччя, можливість реалізувати свої потреби та бажання близьких людей. Саме ці цінності визначають вибір людини та стимулюють її скористатися послугами певного банку. Щоб виділити фінансову установу серед конкурентів, викликати у споживачів позитивні емоції, підвищити довіру і пов'язати всі послуги, необхідний фірмовий стиль.
Клієнт, зустрічаючись уперше з новим продуктом, сприймає його на емоційному рівні. З цієї причини особливу увагу слід приділити добору фірмових кольорів, шрифтів та створенню логотипу.
Розробка всіх елементів корпоративного стилю проводиться до відкриття офісу та відділень банку, оскільки боротьба за кожного клієнта у цій сфері починається ще до початку роботи. Працівники банку, вивчаючи інформацію та переймаючись корпоративним духом, підтримують імідж установи.
Логотип . Чим вдалий логотип, тим легше він розпізнаватиметься. Він не відбиває місію бренду, але є візитною карткою фінансової установи. Банки потребують унікального та статусного логотипу, тому його розробку краще довірити професійним дизайнерам та студіям.
Назва та слоган – привертають увагу споживачів. Вони мають швидко запам'ятовуватися та солідно звучати. Слоган – це коротка і зрозуміла фраза, яка відбиває цілі установи.
Колірна гама . Усі носії фірмового стилю повинні гармонійно виглядати, тому кольори слід вибирати ретельно. Не рекомендується використовувати похмурі відтінки та поєднувати строкаті тони. Кольори мають бути з однієї гами.
Фірмові шрифти - це унікальний образ банку в документах та на сувенірній продукції.
Дизайн одягу співробітників банку . Форма персоналу (від касирів до водіїв) допомагає ідентифікувати банк, зміцнити його імідж та підвищити довіру.
Оформлення відділень . Усі філії банку мають бути оформлені в єдиному стилі. Це стосується кольорової гами, вивіски, інтер'єру, уніформи працівників та аксесуарів.
Сувенірна продукція та реклама (буклети, листівки, ручки, календарі, папки тощо) – це носії фірмового стилю. Розміщення логотипу та назви банку на різних предметах допомагає виділити установу серед конкурентів.
Банківські продукти та документація (платіжні та кредитні картки , договори, візитки , бланки та ін.) – це обличчя та статус фінансової установи.
Дизайн сайту та мобільних додатків . Сайт повинен продати послугу ще до того, як клієнт прийде у відділення. З цієї причини, його роблять зрозумілим, інформативним та функціональним. Мобільний додаток має бути зручним.
агресивний – вибирають відтінки, орієнтовані на активних клієнтів та асоціюються з динамікою та свободою (синій, зелений, червоний, чорний, сріблястий);
позитивний – передбачає вибір теплих та м'яких тонів, орієнтованих на молодь;
нейтральний – підходить для великих банків із широкою аудиторією та установ, що працюють у сфері В2В.
Клієнт, вибираючи банк, оцінює його надійність, позиції на ринку та зовнішній вигляд. Ці принципи можна відобразити в корпоративному стилі, перетворивши їх на візуальні образи.
Бренд – це образ та репутація банку. Бренд підтверджує високу якість послуг та дозволяє підвищити їхню вартість.
висока впізнаваність банку; |
|
лідер на ринку; |
|
стійкість бренду у разі припинення рекламної діяльності; |
|
високий рівень лояльності; |
|
нові способи просування бренду; |
|
додатковий прибуток від використання бренду. |
Брендинг починається з розробки концепції, стратегії та позиціонування, і цей процес відбивається на всій роботі банку.
словесна частина;
візуальний образ;
суть бренду;
сила бренду та його вартість;
сприйняття бренду.
формування відмінностей від конкурентів;
опис цінностей, вигод та атрибутів.
Атрибути бренду – його характеристики. Тобто. ті елементи, які цільова аудиторія сприйматиме на емоційному рівні (назва, логотип, слоган, шрифти, кольорова гама, сувенірна продукція тощо).
Вигоди – те, що отримує клієнт, користуючись брендом. Переваги є основою концепції позиціонування.
Цінності – те, з чим асоціюється бренд, та які емоції він викликає. Цінності мають бути важливими для певних груп людей.
Особливість - відмінні риси бренду. Якості продукту забезпечують емоційний зв'язок із цільовою аудиторією, роблять його більш зрозумілим та впізнаваним.
Відділення банку слід зробити комфортними та привабливими, а оформлення має бути ненав'язливим, сучасним та таким, що відповідає запитам споживачів. Тому ефективний брендинг банку – це поєднання модних дизайнерських рішень, цікавих ідей та потреб клієнтів.
діяльність банку, включаючи міжнародну;
управління банківською установою чи мережею;
кадровий потенціал банку;
рейтинг банку;
Історія компанії;
результати діяльності.
Фінансова вигода . Щоб споживач скористався послугами банку, необхідно підтримувати зв'язок. Знакові повідомлення легко запам'ятовуються та впливають на лояльність. Як результат – збільшується потік клієнтів та зростає дохід банку.
Конкурентоспроможність . Завдання банку – зберегти старих клієнтів та залучити нових. Фірмовий стиль допомагає утримувати міцні позиції на ринку та не втрачати клієнтів навіть у період припинення рекламної кампанії.
Розуміння потреб споживачів . Хороший банк не тільки пропонує вигідні умови та якісне обслуговування, а й піклується про клієнтів. У нього є певні цінності, він розуміє бажання споживачів та відповідає їх вимогам.
Стійкі позиції . Щоб не злякати клієнтів у період криз або нестабільної економічної ситуації в країні, банк має бути відомим і мати відмінну репутацію. Фірмовий стиль допомагає згладити негативний вплив та боротися зі страхами споживачів.
Максимальна поінформованість . Споживач повинен отримати якнайбільше інформації про діяльність та послуги банку. Точність та інформативність підвищують довіру та впливають на лояльність, тому лежать в основі концепції брендингу.
Основа діяльності будь-якого банку - робота з постійними та потенційними клієнтами. Щоб зацікавити споживачів у співпраці, необхідно створити їм відмінні умови. Для цього розробляється фірмовий стиль та проводиться брендинг.
Для великих та мережевих банків потрібен брендбук. Це книга, в якій містяться дані про бренд та діяльність компанії.
Найчастіше клієнти обирають банк, керуючись емоціями. Щоб споживачі довіряли вам, необхідно розробити всі елементи ідентифікації.
підвищує впізнаваність банку;
викликає приємні асоціації;
полегшує роботу з компонентами фірмового стилю;
покращує корпоративну культуру всередині компанії;
зберігає напрямок розвитку бренду.
місія, ідеї та цінності бренду (турбота, захист, економія, безпека тощо); |
|
фірмовий стиль (логотип, слоган, кольорова гама, шрифти та ін.); |
|
юридична складова (авторські права та правила використання торгової марки). |
У книзі описують стратегію позиціонування, прописують правила використання компонентів фірмового стилю та особливості оформлення документації.
Брендбук допомагає нарощувати вплив та збільшувати потік клієнтів.
Замовити розробку брендбука та фірмового стилю для банку можна у студії WeLoveBrands. Працюючи з нами, ви отримаєте нестандартний дизайн, сучасний образ і продуману концепцію бренду.