Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Напевно, ви погодитеся з твердженням, що бажання жінок залишатися молодими і привабливими актуально в будь-якому віці. Різні недосконалості зовнішності, пов'язані із старінням чи захворюваннями, можна усунути за допомогою особливого виду медичних послуг – косметологічних.
Різноманітність процедур дозволяє доглядати шкіру обличчя і тіла, позбавлятися проблем, боротися з віковими змінами. Тому такі заклади, як косметологічний кабінет, салон, центр чи клініка користуються великою популярністю. Адже, незважаючи на економічне становище в країні, процедури, спрямовані на покращення зовнішності людини, завжди потрібні. Тому косметологічний бізнес є вигідним та перспективним.
Якщо ви маєте намір відкрити косметологічний кабінет або салон і не знаєте, з чого почати і як обійти конкурентів, читайте нашу статтю.
Косметологічний кабінет – це місце, де можна зробити різні процедури догляду за шкірою, усунення естетичних недоліків та омолодження. Крім цього, деякі салони пропонують додаткові послуги, наприклад масаж, SPA та ін.
З підвищенням попиту на доглядові та омолоджуючі процедури зростає й затребуваність косметологічних центрів. Багато жінок хочуть отримувати професійний догляд із використанням якісних сертифікованих засобів, тому звертаються до фахівців. Завдяки салонам вони економлять свій час і нерви, адже хороші майстри все роблять відповідно до стандартів та потреби тієї чи іншої пацієнтки.
Власний косметологічний кабінет – це ідеальна нагода для лікаря-косметолога розпочати бізнес. При цьому на старті можна надавати послуги, які не вимагають медичної ліцензії, а потім, розвиваючись і розширюючись, підключити інвазивні процедури.
Усі косметологічні послуги умовно можна поділити на дві групи – інвазивні та неінвазивні. Перші передбачають використання методик із пошкодженням шкірних покривів, а другі – без проколів та інших втручань під шкіру.
Косметологічні салони пропонують :
чищення (механічні, ультразвукові, детокс тощо);
пілінги;
мезотерапія;
термоліфтінг;
шліфування;
ін'єкції краси;
лазерні процедури та ін.
Сучасна косметологія завдяки різноманітності методик і препаратів дозволяє підтримувати шкіру в хорошому стані, зберігати красу і молодість, усувати недосконалості. Тому хороші косметологічні кабінети, які стежать за трендами, постійно підвищують кваліфікацію майстрів, допомагають клієнтам ефективно позбавлятися недоліків на шкірі, пропонують різні варіанти вирішення проблем, завжди будуть потрібні.
Часто плутають такі поняття, як косметичні та косметологічні послуги, тому що їх надає один фахівець – косметолог. Однак вони відрізняються кардинально.
Косметичні процедури – це хімічні та фізичні впливи на шкіру обличчя, тіла, а також на брови та вії, щоб створити ефект омолоджування, приховати дефекти та підкреслити переваги зовнішності за допомогою декоративної косметики.
Косметологічні процедури – це медичні послуги, які спрямовані швидше не на приховування дефектів, а на їхнє усунення чи лікування.
Перші відрізняються від других ще й тим, що дія відбувається на поверхню шкіри без порушення її покриву. Тобто виключаються доглядові процедури, які передбачають впровадження в серединні та глибокі верстви.
Часто косметичні процедури, які потрібні для очищення, зволоження, освіження шкіри називають побутовими. Їх проводить спеціаліст у косметичному кабінеті. А косметологічні сеанси відбуваються у лікаря-косметолога, який має медичну ліцензію та відповідну освіту.
Побутові послуги – це корекція брів, наприклад, і боді-арт процедури. Косметологічні ж включають художній та перманентний татуаж, пілінг, пірсинг, різні види масажу, «уколи краси» тощо.
Перед тим як відкривати власний косметологічний кабінет, дайте відповідь собі на запитання, чому ви віддали перевагу саме цій сфері. Ви просто хочете заробляти чи прагнете робити жінок щасливими? Мрієте працювати на себе чи бажаєте ділитися своїми знаннями та досвідом? Чесні відповіді дозволять вам визначитися із напрямком діяльності та правильно вибудувати стратегію розвитку.
Причини для бізнесу можуть бути такі :
У вас є відповідна профільна освіта. Тоді ви зможете відкрити власний заклад, наприклад, у бізнес-центрі, та надавати послуги самостійно. Це альтернатива роботи з найму у клініці або обслуговування клієнтів на дому.
Для запуску бізнесу не потрібні специфічні знання. Можна найняти для роботи кваліфікованого спеціаліста чи кількох співробітників.
Косметологічний бізнес дозволяє розпочати справу з мінімальними вкладеннями. Достатньо орендувати невелику площу в ТРЦ, оформити кабінет і самостійно надавати послуги або обладнати за всіма стандартами кімнату у себе вдома.
Якщо бюджет дозволяє, можна відкрити повноцінну клініку з кількома кабінетами, процедурною, великим переліком послуг і широким штатом фахівців різного профілю.
Незалежно від причини запуску бізнесу, його формату та масштабів, це вигідна справа. Адже напрям косметології користується великою популярністю і має безліч переваг.
Плюси косметологічного бізнесу :
підвищений попит послуг косметолога;
широка цільова аудиторія;
відсутність сезонності;
гнучкий графік роботи;
можливість масштабування своєї справи;
стабільність (при напрацьованій базі постійних клієнтів);
стійкість у періоди економічного спаду за умови надання якісних послуг;
розкриття творчого потенціалу
Також ця сфера дозволяє бути корисними, допомагати людям вирішувати реальні проблеми, пов'язані з красою, робити жінок молодшими і доглянутішими, а значить і щасливішими.
При цьому напрям косметології відноситься до висококонкурентних і таїть у собі певні ризики (наприклад, крадіжка витратних матеріалів, заміна якісних засобів дешевшими аналогами, заподіяння шкоди пацієнтам при несумлінному підході та неякісних процедурах, обслуговування клієнтів майстрами вдома в обхід клініки та ін.) . Тому важливо ретельно підбирати персонал, працювати з перевіреними постачальниками, вести облік та контролювати усі бізнес-процеси.
Щоб відкрити косметологічний салон, хоч і не потрібні великі вкладення, але для розробки грамотної стратегії потрібний бізнес-план. Документ містить докладну інформацію про бізнес, напрям діяльності, особливості облаштування кабінету, а також враховує всі статті витрат. Це дозволяє продумати кожен крок, не пропустити нічого важливого, оцінити ризики та прорахувати окупність.
Ви можете розробити два документи – один, підготовлений за всіма нормами, для інвесторів та партнерів, а другий – для внутрішнього користування, щоб розуміти послідовність дій.
Способи відкриття косметологічного кабінету: самостійний старт, покупка бізнесу чи франшизи.
Оформлення дозвільних документів та медичної ліцензії.
Прорахунок усіх витрат як інвестиційних, і щомісячних, розрахунок точки беззбитковості, середнього чека і терміну окупності.
Розробка прейскуранта та асортименту косметологічних послуг.
Вибір назви та створення фірмового стилю для побудови бренду.
Пошук місця та приміщення для косметологічного кабінету за чіткими параметрами.
Закупівля всього необхідного для повноцінної роботи закладу: меблі, обладнання, інструменти, витратні матеріали.
Наймання персоналу. Розробка основних вимог до потенційних працівників.
маркетингова стратегія. Способи та канали просування косметологічного бізнесу.
Бізнес-план – це орієнтир для підприємця, адже у ньому містяться всі необхідні розрахунки, завдання для досягнення бажаних показників, способи вирішення проблем.
Перед тим, як відкрити косметологічний центр, необхідно вибрати оптимальне рішення для старту. Це стосується не лише визначення напряму діяльності (виключно неінвазивні процедури, весь спектр косметологічних послуг, клініка з додатковими медичними послугами тощо), а й вибору формату роботи.
Для початку діяльності підійдуть такі способи:
Самостійний старт . Якщо ви впевнені у своїх силах як бізнесмена, самостійне відкриття косметологічного кабінету – ваш варіант. У тому випадку, коли знань у якомусь із питань не діставатиме, є два варіанти: наставництво чи консультації. Ви можете скористатися супроводом повного циклу або найняти спеціаліста для вирішення одного конкретного завдання, наприклад, для формування фінансового плану.
Купівля готового бізнесу . Якщо у вас немає бажання проходити всі підготовчі етапи і ви маєте достатній бюджет, можете купити салон, що вже працює. Але тут є кілька моментів, на які варто звернути увагу: вивчіть всю документацію, переконайтеся у відсутності боргів та наявності хорошої репутації.
Купівля франшизи . Якщо ви не хочете вникати в тонкощі побудови бізнесу та брендингу косметологічного салону, укласти угоду з відомою компанією. Тоді не доведеться турбуватися про рекламу, адже працюватимете ви будете під популярним ім'ям, і не треба вибудовувати все з нуля, оскільки франчайзер надасть вам готові схеми, але при цьому ви будете зобов'язані внести паушальний внесок, сплачувати щомісячні роялті, дотримуватися правил ведення бізнесу, які встановлює компанія.
Незалежно від того, який спосіб відкриття бізнесу оберете, ви зможете працювати самі або наймати співробітників у свій косметологічний кабінет чи клініку.
Щоб розпочати косметологічний бізнес, потрібно зареєструвати ФОП чи ТОВ. ФОП підійде тим, хто хоче працювати у форматі кабінету та надавати послуги без медичної ліцензії. ТОВ відкривають, коли планують виконувати повний цикл косметологічних процедур у клініці чи мережі центрів.
ФОП найпростіше відкрити через додаток «Дія». Щоб зареєструвати ТОВ, потрібно подати перелік документів до органів державної реєстрації або скористатися сервісом Міністерства юстиції (необхідний електронний цифровий друк).
Статут юридичної особи. Копію статуту необхідно завірити у нотаріуса перед поданням реєстратору.
Протокол із підписами всіх членів управління.
Заповнена картка за формою №2.
Рішення загальних зборів засновників про реєстрацію ТОВ.
Витяг про реєстрацію нерезидента з реєстру, якщо він є засновником ТОВ.
Дані про бенефіціарів у вигляді нотаріально завіреної копії паспорта фізособи.
Під час реєстрації визначте форму оподаткування: єдиний податок чи ПДВ. Під час військового стану в Україні ТОВ та ФОП 3 групи переводяться на єдиний податок – 2% від прибутку, якщо оборот компанії не перевищує 34 030 852 $. Документи оформлюються 5 днів (ФОП) або 7 днів (ТОВ).
Також необхідно визначитися з напрямом діяльності та видами послуг, які ви надаватимете, щоб зрозуміти, чи потрібна вам медична ліцензія.
Процедури догляду за обличчям: «уколи краси», комплексний догляд та відновлювальні процедури, підтяжка шкіри, ботокс, мікродермабразія, мезотерапія, кріодеструкція.
Процедури догляду за тілом: антицелюлітний, лікувальний, лімфодренажний масажі, інвазивні процедури, а також апаратна терапія, у тому числі видалення бородавок, папілом і родимок, пілінг тіла.
Педикюр, який включає видалення врослих нігтів та мозолів.
Тобто медична ліцензія потрібна для процедур із проникною дією на шкіру обличчя або тіла. Якщо ж косметологічний кабінет надаватиме іміджеві послуги, наприклад, очищення шкіри, макіяж, манікюр, то спеціальний дозвіл на роботу не знадобиться.
Щоб оформити медичну ліцензію, подайте до Міністерства охорони здоров'я низку документів. Серед них:
установча документація ТОВ;
договір оренди;
документи на користування спеціальним косметологічним обладнанням від виробників та їх обслуговування від сервісних центрів;
сертифікати та дипломи про профільну освіту всіх співробітників, у тому числі диплом сертифікованого дерматолога-косметолога або дерматовенеролога як керуючого (це може бути також власник закладу);
дозвільні документи від санітарно-епідеміологічної та пожежної служби.
Усі перелічені документи разом із заявою про надання ліцензії подаються до МОЗ. Неправильно заповнена документація може спричинити відмову. Тому є сенс залучити досвідченого юриста на стадії реєстрації бізнесу та отримання медичної ліцензії.
При вирішенні розпочати бізнес у сфері косметології будь-якого підприємця цікавить питання скільки потрібно грошей, щоб відкрити косметологічний кабінет. Для запуску своєї справи вам доведеться вкласти кошти на старті, а також розрахувати подальші щомісячні витрати.
Стартові вкладення передбачають :
оренду, ремонт та дизайн приміщення (залежить від розміру) – від 2100 $;
закупівлю обладнання та інструментів (залежить від переліку послуг) – від 2700 $;
закупівлю косметичних засобів та витратних матеріалів – від 1900$;
рекламу до відкриття закладу – від 1100 $;
резервний фонд для непередбачених видатків – 25% від загального бюджету.
Усього вам доведеться інвестувати 9750 $.
До щомісячних витрат входять :
оренда та комунальні послуги;
відрахування до податкової;
виплата заробітної плати працівникам (якщо такі є);
витрати на рекламу;
витрати на закупівлю витрачених косметичних засобів;
додаткові витрати (наприклад, ремонт, транспортні витрати, послуги зв'язку тощо);
резервний фонд.
Об'єм постійних грошових витрат залежить від локації закладу, кількості відвідувачів, формату бізнесу та списку послуг, а також ефективності маркетингової кампанії. Крім стандартних витрат, рекомендується відкладати певний відсоток прибутку в резерв у разі непередбачених ситуацій.
До відкриття косметологічного кабінету слід розрахувати точку беззбитковості, щоб визначити, скільки і яких послуг треба надати для виходу в нуль.
Вона розраховується за такою формулою:
в якій
VC – це собівартість однієї послуги
Р – ціна послуги у косметологічному кабінеті
auto; margin-top: -1%;" src="https://welovebrands.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/icon-46-10.png" alt="beauty-parlor" width=" 55" height="40" />FC – щомісячні витрати на роботу закладу
Наприклад: 3700/(100 - 30) = 52,8, тобто щоб вийти в нуль, вам знадобиться зробити 53 пілінги особи на місяць.
Такі розрахунки необхідно провести для кожної процедури. Пам'ятайте, що косметологічний кабінет працюватиме у мінус перші кілька місяців.
Щоб вирахувати термін окупності та затребуваність тих чи інших процедур, потрібно розрахувати суму середнього чека. Для цього заробіток кабінету протягом місяця ділиться на кількість відвідувачів. Наприклад, ви приймаєте за день 4 відвідувачів. За 20 робочих днів на місяць до вас приходить 80 клієнтів, які приносять прибуток у розмірі 3700 $. Отже, середній чек дорівнюватиме: 3700/80 = 46,25 $. Стільки у середньому ви отримуєте від одного відвідувача.
Якщо сума вас не влаштовує, то попрацюйте з переліком послуг, прайсом, пропонуйте знижки, продумайте ефективні канали реклами та підготуйте інструкцію для своїх співробітників, щоб пропонували додаткові процедури до основних. Так ви зменшите термін окупності бізнесу.
Швидкість повернення вкладених коштів залежить від рівня доходу. Якщо ви плануєте отримувати прибуток у діапазоні від 1100 до 4800 $, то покрити інвестиційні витрати ви зможете приблизно через півтора роки роботи.
Прибутковість косметологічного бізнесу залежить від спектра послуг. Як правило, основний дохід приносять процедури, що потребують медичної ліцензії. Тому, якщо у вас є відповідна освіта та кваліфікація, ви можете суттєво збільшити свій прибуток, внісши в асортимент чищення особи, послуги з омолодження, ін'єкції краси тощо.
Також можна взяти на роботу професійних майстрів, які виконуватимуть різні завдання, наприклад, один відповідатиме за процедури, що омолоджують, інший – за масаж, третій – за лазерну терапію.
Але якщо ви плануєте працювати самостійно, зупиніться на тих процедурах, досвід яких у вас є.
Що ж до формування прайс-листа, тут слід враховувати рівень доходу цільової аудиторії. Тому наперед вивчіть вашого клієнта. Також зверніть увагу на цінову політику в регіоні. Обов'язково відвідайте заклади конкурентів та проаналізуйте їхній прейскурант. Ціни у вас не повинні бути вищими, ніж у інших. І насамкінець, формуйте прайс-лист на косметологічні процедури з урахуванням власних інвестицій у відкриття бізнесу.
Від того, де буде салон, залежить, які клієнти туди приходитимуть і який буде потік відвідувачів. Наприклад, якщо косметолог працює у спальному районі, то основною аудиторією стануть домогосподарки, студенти, люди із середнім рівнем доходів, а якщо салон розташований у бізнес-центрі, то статус та фінансові можливості клієнтів будуть іншими.
Найкращий спосіб шукати приміщення для косметологічного центру чи клініки – це скористатися сервісом OLX. Знайдіть розділ оренди та вбийте необхідні параметри.
Для косметологів-початківців підійде площа в торговому центрі або місце в салоні краси. Так про вас швидше дізнаються потенційні клієнти. А за грамотного просування ви зможете зацікавити у своїх послугах більше відвідувачів.
Якщо ж ви відкриваєте свій косметологічний салон або клініку, вам знадобиться побільше приміщення, а не просто місце-кушетка.
Дороге рішення – оренда окремої будівлі, економваріант – перший поверх житлового будинку. У кожного є плюси та мінуси. У першому випадку ви не будете ні від кого залежати, головне, щоб поряд була зручна транспортна розв'язка. Що стосується центру, то тут важливий паркінг та зручний заїзд для авто.
Оскільки косметологічний салон надає навіть медичні послуги, існують певні вимоги до приміщення. Зокрема, воно має бути просторим, світлим, добре провітрюваним, чистим і таким, що відповідає гігієнічним нормам.
Слід вибирати таке приміщення :
одне робоче місце займає щонайменше 4 кв/м, а краще – 8 кв/м;
є простір для зони очікування, гардеробу, підсобного приміщення та санвузла – 60 кв/м;
підключено всі інженерні комунікації;
стіни і підлога оздоблені матеріалами, що легко миються: плиткою, лінолеумом;
температура повітря усередині – 16-21 градусів;
відповідає санітарно-гігієнічним нормам.
Все робоче обладнання має бути сертифіковано та проходити перевірку з частотою, зазначеною у нормативних документах. Інструменти та препарати слід купувати у перевірених постачальників, які відповідають за їхню безпеку та якість. Робоча кушетка і крісло повинні мати покриття, що миється, а в приміщенні слід поставити бактерицидну лампу.
Також вам потрібно отримати дозвіл на роботу від пожежної та санітарно-епідеміологічної служби. Для цього встановіть протипожежну сигналізацію, закупіть вогнегасники, приведіть до норми санітарні зони.
Базовий перелік обладнання залежить від спеціалізації салону та виду послуг. Вимоги щодо нього прописані у Постанові МОЗ №739. Основне – це метрична перевірка у центрі метрології.
Необхідне обладнання для основних процедур :
апарат для ультразвукового чищення шкіри - від 537 $;
прилад для мезотерапії - від 38 $;
апаратний масажер - від 840 $;
апаратура для пресотерапії - 980 $;
прилад для корекції фігури - від 112 $;
апарат для ударно-хвильової терапії - від 2100 $;
прилад для газорідинного пілінгу - від 460 $;
косметологічний комбайн - від 340 $;
лазер Дарсонваль - близько 70 $.
Що потрібно мати косметологу :
кушетка косметологічна - 200 $;
захисний чохол на кушетку - 10 $;
стілець для майстра - від 30 $;
маніпуляційний візок - від 50 $;
лампа-лупа - 40 $.
Основні вимоги до меблів – безпека, функціональність, зручність та практичність. Найкращий варіант – це металевий каркас та оббивка з матеріалу, який легко чиститься, миється та дезінфікується.
Щодо витратних матеріалів, то найкраще вибрати компанію-виробника косметичних засобів з відмінною репутацією та сертифікованими препаратами, щоб укласти з нею договір на оптові поставки.
Якщо ви маєте намір відкрити повноцінну косметологічну клініку, вам не обійтися без найманих робітників. Вони повинні мати медичну спеціальну середню або вищу освіту. Також ви можете найняти косметологів, які закінчили профільні курси. Однак вони не мають права проводити процедури, пов'язані з проникаючими впливами на шкіру.
Уколи, корекції та мікрооперації можуть робити лише фахівці, які мають диплом лікаря. Вони ж проводять консультації та призначають курс лікування. Тому, наймаючи на роботу косметолога, переконайтеся, що документ, який свідчить про його кваліфікацію, акредитований у МОЗ навчальних закладів. Він знадобиться вам, щоб отримати ліцензію.
Інші майстри та помічники лікаря-косметолога можуть і не мати вищої медичної освіти. Однак сертифікати про проходження курсів, де вони отримали теоретичні та практичні знання з косметології, мають бути.
Ви можете найняти майстрів широкого профілю або фахівців для кожного конкретного напряму:
лікар косметолог;
масажист;
майстер манікюру та педикюру.
Також вам знадобляться послуги адміністратора та прибирача.
Оскільки у сфері косметології постійно з'являються нові інструменти, косметичні засоби та технології, подбайте про те, щоб співробітники регулярно навчалися та проходили курси підвищення кваліфікації. Найкраще проводити освітні заходи за рахунок компанії.
Кваліфікований персонал – це основа будь-якого успішного бізнесу. Від професіоналізму працівників залежить не лише репутація вашої клініки, а й здоров'я клієнтів. Щоб вони поверталися, подбайте про найм професіоналів і забезпечте хороший сервіс.
Назва косметологічного кабінету – це більше ніж ім'я. Адже він впливає на впізнаваність, враження, репутацію бренду. Щоб ваш нейм не злився в загальну масу з іншими в ніші, він має бути унікальним, цікавим, лаконічним. Якщо назва викликає позитивні емоції та асоціації з бізнесом, легко вимовляється та запам'ятовується, незалежно від мови, то виділятиметься серед конкурентів та залучатиме цільову аудиторію. А щоб підкреслити якість послуг та використання інноваційних методик, слід зробити ім'я стильним та сучасним, що відображає красу та свіжість.
Якщо маєте кілька заготовок, проаналізуйте їх за такими критеріями :
наскільки назва звучна і легко запам'ятовується;
чи відображає сферу бізнесу;
чи знаходить позитивний відгук у цільової аудиторії;
чи не має подвійних смислів чи негативного відтінку;
як звучить і сприймається іноземними мовами;
чи співзвучно з назвами конкурентів чи воно одне у своєму роді.
Якщо результати аналізу задовольняють вас, сміливо використовуйте обраний нейм. Однак якщо у вас немає ідей або вигадана назва не відповідає критеріям, зверніться до студії WeLoveBrands. Спеціалісти з неймінгу мають великий досвід у генерації унікальних і відомих назв, відповідних специфіці конкретного бізнесу. Ви отримуєте кілька варіантів і вибираєте той, який найбільше сподобається. Докладніше про етапи неймінгу та вартість послуги ви можете дізнатися на нашому сайті за посиланням .
Пам'ятайте, що назва косметологічного кабінету буде присутня на вивісці, документах, формі персоналу, сайті, фігуруватиме в інтер'єрі, рекламі та соціальних мережах. Тож підходьте до питання вибору імені закладу відповідально.
Створення фірмового стилю – перший етап побудови бренду. За елементами корпоративного стилю ваш косметологічний кабінет, салон, центр чи клініку дізнаватимуться скрізь. Тому подумайте заздалегідь про логотип, колірну гамму, що відображають характер компанії шрифти. Ці елементи дуже важливі, адже вони формують певний візуальний образ, що впливає на цільову аудиторію та викликає інтерес до продукту.
Крім того, фірмовий стиль присутній у всій рекламній продукції, на сувенірах, документах, бланках, формі персоналу, на сайті або соціальних мережах, в інтер'єрі закладу. Це дозволяє збільшити впізнаваність салону, справити потрібне враження на споживачів, створити відчуття сучасної та успішної компанії, що у свою чергу підвищуватиме довіру та лояльність до салону.
При оформленні косметологічного центру рекомендується використовувати спокійні та витримані тони, щоб відвідувачі розслабилися та отримали задоволення від процедур. На стіни можна повісити фотографії з результатами робіт, дипломи спеціалістів, нагороди та грамоти клініки, наприклад. Не зайвим буде дзеркало, щоб клієнти могли оцінити результати після сеансу.
Якщо у вас є офіційний сайт та облікові записи в соціальних мережах, оформіть їх відповідно до фірмового стилю для створення єдиного гармонійного образу. Якщо ні – створіть обов'язково хоча б сторінки у Facebook та Instagram для просування послуг та публікації корисного для аудиторії контенту. Це допоможе вам розширити клієнтську базу та підвищити довіру до салону.
Щоб отримати унікальний фірмовий стиль, який збільшує пізнаваність бізнесу, доручіть роботу професіоналам WeLoveBrands.
Фахівці розроблять атрибути айдентики, які допоможуть виділитися серед конкурентів і привернути увагу споживачів. Більше про етапи розробки корпоративного стилю та вартості послуги ви зможете дізнатися тут .
Навіть якщо у вас невеликий кабінет або ви орендуєте місце у салоні, не нехтуйте айдентикою. Наявність візуальних елементів допоможе підкреслити індивідуальність, відобразити цінності та основну ідею бізнесу.
Найефективніший канал реклами косметологічного центру – це «сарафанне радіо». Але для того, щоб воно запрацювало, вашими послугами повинні скористатися перші клієнти. Щоб залучити їх, підключіть різні канали реклами.
Можна використовувати такі способи розкручування :
роздавати листівки до відкриття;
розмістити рекламні банери по місту;
створити офіційний сайт, на якому треба публікувати актуальну інформацію про роботу салону, акції та гарячі пропозиції, корисні статті з лайфхаками, оглядами, порадами з догляду, трендами, рейтингами тощо;
вести сторінки в соціальних мережах – розміщувати корисний, цікавий та залучаючий контент для підвищення довіри, лояльності та стимулювання бажання скористатися послугами (види послуг, використовуване обладнання та препарати, фото до та після, відео як проходять процедури, рекомендації щодо догляду за шкірою обличчя та тіла , показання та протипоказання до процедур, а також ігри, загадки, інтерактиви для підігріву інтересу до облікового запису);
розміщувати контекстну та таргетовану рекламу;
проводити майстер-класи.
Коли ви відкриєтеся, можете організовувати такі маркетингові заходи, як конкурси, розіграші та акції. Не зайвою буде участь у подіях на тему косметології та пластичної хірургії (симпозіуми з естетичної медицини, семінари, форуми та ін.), а також спонсорування проведення акцій, пов'язаних зі здоров'ям та спортом.
Якщо ж ви найматимете фахівців зі своєю базою клієнтів, то значно заощадите на рекламі. Також вам на руку зіграє вдале розташування салону - у багатолюдному місці з розрахунком на випадкових відвідувачів "з вулиці".
Законом не забороняється відкривати косметологічний бізнес вдома. Для цього потрібно офіційно оформити діяльність та обладнати окрему кімнату під робочий кабінет за встановленими стандартами. Однак такий формат не є перспективним. Адже в такому разі вам не видадуть медичної ліцензії, навіть якщо ви кваліфікований лікар-дерматолог.
Тому в домашніх умовах ви зможете виконувати лише найпростіші процедури, такі як:
масаж;
обгортання;
фарбування волосся, брів та вій;
нарощування нігтів;
маски;
косметичний татуаж;
Спа процедури;
комплексний догляд за шкірою;
манікюр та педікюр;
легке чищення шкіри обличчя.
Будь-які інші послуги, які супроводжуються проникаючими діями на шкіру та вимагають медичної ліцензії, робити вдома незаконно. Хоча саме вони приносять основний прибуток косметологу. Тому для їх виконання орендують спеціальне приміщення та обладнають його згідно з вимогами МОЗ.
Серед інших мінусів – домашній бізнес неможливо масштабувати. Все одно доведеться розглядати варіанти оренди, облаштування приміщення в торговому центрі або місця в салоні краси.
До того ж не кожен погодиться йти до косметолога додому. Але якщо ви маєте базу постійних клієнтів, можете скуштувати такий формат.
Загалом косметологічний бізнес – цікавий та перспективний. Він поєднує у собі красу, естетику, творчість та медицину. Косметологи допомагають людям вирішувати естетичні проблеми, покращувати стан шкіри, усувати різні недосконалості, спричинені віковими змінами чи проблемами зі здоров'ям. Тому створення власного косметологічного кабінету буде вигідною справою за умови, що вам подобається цим займатися, ви хочете не тільки заробляти, але й приносити користь споживачам, маєте необхідні знання і готові контролювати бізнес-процеси.
Якщо ви рішуче налаштовані і плануєте відкрити косметологічний салон або клініку, вам потрібен сайт і сучасний візуальний образ. Для розробки привабливого та зручного дизайну веб-ресурсу, унікального фірмового стилю та назви, що викликає інтерес, звертайтесь до студії WeLoveBrands . Щоб отримати консультацію та уточнити вартість послуг, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в месенджери.