Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Покупки через інтернет вже стали звичною справою для більшості користувачів. Це й не дивно. Можливість попереднього замовлення, доставка додому, необмежений асортимент товарів, економія часу, можливість зробити замовлення в будь-який час дня та ночі – все це робить шопінг зручним.
Вигідна торгівля онлайн та для бізнесу, адже дозволяє зменшити витрати, розширити географію продажів, автоматизувати бізнес-процеси та збільшити впізнаваність бренду. А ще це легкий та бюджетний спосіб розпочати свою підприємницьку діяльність.
Багатьом може здатися, що відкрити інтернет-магазин з нуля не так просто, особливо якщо немає досвіду у продажах офлайн або через соціальні мережі. Частка правди у цьому є. Адже власний бізнес, у тому числі й онлайн, потребує зусиль, часу та вкладень, хоч і не таких величезних.
Що стосується конкуренції, то вона є як в інтернеті, так і в офлайн сфері. Але при виборі вузької ніші ви можете виявитися одним із небагатьох магазинів, що працює у своєму напрямку, а це збільшує ваші шанси на успіх. Тому якщо розробити ефективний інтернет магазин, правильно налаштувати його роботу і регулярно займатися просуванням, у вас не буде проблем з покупцями.
Не всі інтернет-магазини, які з'являються на ринку, є успішними. Багато хто закривається протягом перших двох-трьох років. А успішність онлайн-прощадок загалом становить 30%. Щоб утриматися на плаву та створити ефективний бізнес, який приносить дохід, необхідно не тільки грамотно продумати структуру, функціонал та дизайн самого сайту, а й провести серйозну підготовчу роботу. Вона полягає у складанні бізнес-плану, аналізі ринку, вивченні потреб цільової аудиторії та ін.
План дій включає:
Вибір ніші та асортименту.
Визначення цінового сегмента.
Дослідження ринку.
Вивчення конкурентів.
Складання портрета цільової аудиторії.
Розробка інтернет-магазину.
Якщо ви не наважуєтеся створити сайт із нуля, можете почати з продажу у соціальних мережах. Для цього заведіть обліковий запис у Facebook і Instagram. Щоб набрати обертів, давайте рекламу, регулярно публікуйте корисні пости, цікавий контент і якісні фото товару. Коли з'явиться стабільний попит, можете перейти на інший рівень – створити інтернет-магазин в Україні.
Але перед тим, як розпочати розробку сайту, необхідно подивитися на конкурентів, знайти їх слабкі та сильні сторони, врахувати їхні помилки та за бажання перейняти фішки. Не менш важливою є і цільова аудиторія.
Обов'язково слід визначити, хто буде вашим клієнтом, для кого ваш товар, які у цих людей бажання та потреби.
Це допоможе у просуванні та збільшенні продажів. І звичайно ж, складіть бізнес-план. У ньому потрібно прописати ідею бізнесу, цінності, філософію, кроки до досягнення мети, асортимент, цінову політику, витрати та доходи.
Важливо вибрати ту нішу, в якій вам було б цікаво працювати або в якій ви добре знаєтеся. Ваше захоплення допоможе пережити кризу або простий бізнесу на перших етапах. Також у сфері мають бути можливості для розширення – збільшення асортименту. А ще подивіться на конкурентів. Що вони продають? Як підходять до справи? Які у вас є переваги на їхньому фоні?
Якщо ви не вирішили, що продавати, скористайтесь статистикою спеціалізованих ресурсів, наприклад Google Trends. Виходячи із запитів, які часто вбивають у пошукову систему, людей переважно цікавлять продукти харчування, одяг, взуття, товари для дітей, вироби для дому та городу, фітнес, зоопродукція, медичні товари, косметика та засоби особистої гігієни.
Вибравши нішу, переходьте до пошуку категорії товару. Він повинен відповідати таким вимогам:
малоконкурентний;
знайомий вам;
невеликих розмірів та зручний у транспортуванні;
унікальний;
позасезонний;
потребує повторної купівлі.
Залучайте клієнтів фірмовою упаковкою, невеликим сувеніром на замовлення, акцентом на ексклюзивності, акціями та знижками.
Націнка на товари у різних категоріях відрізняється. Якщо на одяг та взуття – 100%, то для косметики – 30%, а на товари для дому – 10%. Тому цей фактор також слід враховувати, підбираючи продукцію для продажу.
Пам'ятайте, що відразу охопити всю нішу не вийде, тому варто визначитися, з яким ринковим сегментом ви працюватимете: дешевим, середнім або дорогим. Від цього залежить цільова аудиторія, рекламні кампанії, час прийняття рішення (чим дорожчий товар, тим довше людина замислюється над його покупкою), методи розкручування.
Вибравши товар і визначившись із цінами, вам потрібно знайти свого клієнта. Для цього складіть аватар цільового покупця. Це допоможе підготувати чіткіше послання, продумати тригери та канали просування.
Треба врахувати соціально-демографічні ознаки :
підлога;
вік;
освіта;
місце проживання;
сімейний стан;
професійна діяльність;
інтереси.
Вийде досить широка аудиторія.
Щоб її звузити, задайте собі такі питання:
З якою метою купують товар? Навіщо він потрібен? Які емоції викликає?
Яку основну потребу задовольняє?
Які загальні характеристики поєднують ваших покупців?
Відповіді на ці та подібні питання підкажуть, хто ваш основний клієнт. З їхньою допомогою ви зможете будувати маркетингову кампанію. Таргетинг, ефективні меседжі, вплив тригерів, канали реклами – все залежить від того, хто заходитиме на ваш сайт та робитиме замовлення.
Однак не варто працювати лише з основною цільовою аудиторією. Щоб отримати максимум конверсій в інтернет-магазині, зверніть увагу на представників непрямої, широкої та вузької аудиторії. Вони можуть стати вашими постійними покупцями. Але їм потрібно сформувати окремий меседж від вашого бізнесу.
Так, для інтернет-магазину весільних суконь основна аудиторія – це нареченої, а непряма – ті, з ким вони радяться при виборі (мама, подруга, сестра тощо). У широку аудиторію входять усі нареченої, а у вузьку – лише ті, хто шукає пряму не пишну білу сукню з мереживним ліфом, наприклад. Для всіх цих людей потрібне різне посилання, гачок, що чіпляє увагу і стимулює вибрати саме ваш магазин.
Важливим кроком на шляху запуску онлайн-магазину є пошук постачальників. Від того, наскільки добре опрацьована ця база, залежить якість та різноманітність асортименту товарів, терміни постачання, наявність можливості робити додаткові замовлення та отримувати продукцію за низькими цінами.
Ви можете знайти постачальників серед виробників та офіційних дилерів. Тому переглядайте видачу Google та спільноти у соціальних мережах, перевіряйте спеціалізовані каталоги, сервіси спільних закупівель, відвідуйте тематичні заходи. Зверніть увагу на ті компанії, які працюють із вашими конкурентами. І звичайно ви можете скористатися китайськими стоковими сайтами, наприклад, AliExpress. Тільки будьте уважні: гарантії якості та докази справжності товару може надати лише виробник чи офіційний постачальник. Тому віддавайте перевагу закупівлі останнім.
Складіть список постачальників і перевірте його за такими критеріями :
якість товарів;
наявність офіційних документів продукції;
чи є описи та фотографії товарів;
закупочні ціни;
можливість відстрочення оплати;
хто відповідає за ремонт чи заміну за гарантією;
як доставляється – терміни та стабільність;
умови доставки – мінімальна сума чи партія для замовлення;
асортимент;
маркетингова підтримка;
сервісне обслуговування.
Виберіть тих, хто здасться більш відповідальним, надійним і тих, хто відповідатиме вашим вимогам, задовольняти запити. Дуже важливо, щоб це був не один постачальник, а краще 2 чи 3 для початку. Коли ви їх оберете, можете розпочинати переговори, домовлятися про схему співробітництва та пільгові умови.
Перед створенням інтернет-магазину залагодьте всі юридичні питання, щоб захистити свої права та розпочати законну діяльність.
Для реєстрації бізнесу необхідно :
вибрати форму власності;
стати на облік у податковій інспекції;
відкрити розрахунковий рахунок;
вказати вид діяльності з КВЕД.
Для торгівлі підійде ФОП чи ТОВ. ФОП слід обирати тим, хто хоче відкрити інтернет-магазин з нуля поодинці без залучення інвесторів, вільно розпоряджатися прибутком, а у разі невдачі – ліквідувати підприємство. ТОВ відкривають ті, хто готовий до тривалого процесу оформлення діяльності, не проти вести бізнес із засновниками, мати партнерів та можливість переоформлення чи продажу інтернет-магазину. ФОП ризикує власними коштами, а ТОВ – лише власною часткою у статутному капіталі.
Також потрібно вибрати систему оподаткування. Наприклад, загальний податок дорівнює 18% прибутку плюс військовий збір. Спрощена ж система передбачає для ФОП виплату 20% від мінімальної заробітної плати, а для ТОВ – 5% від коштів, що надійшли, або 3% плюс 20% ПДВ з продажу. Другий варіант підійде, якщо потрібна максимальна простота під час бухгалтерії.
Відкриття розрахункового рахунку дозволяє здійснювати безготівковий розрахунок, укладати договори з оптовиками, кур'єрськими службами. Розрахунковий рахунок – це також імідж компанії. Він обов'язковий як ФЛП, так ТОВ.
Крім цього, треба визначитися з видами діяльності КВЕД відповідно до обраної ніші та категорії товарів, які ви збираєтеся продавати. Перевірте, чи ваша продукція підпадає під Закон України «Про ліцензування окремих видів підприємницької діяльності». Якщо це так, доведеться оформити ліцензію.
свідоцтво про реєстрацію бізнесу;
свідоцтво платника податків;
ліцензія на торгівлю для певних товарів або сертифікат якості продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації.
Не зайвою стане й реєстрація торгової марки, отримання прав на сайт та його матеріали. Ці свідчення видає Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Продаж товарів регулюється Законом України «Про захист прав споживачів», тому надавайте на сайті тільки достовірну інформацію про компанію, товари, умови продажу та розробіть механізм отримання зворотного зв'язку від клієнтів.
При створенні інтернет-магазину ви маєте два шляхи – скористатися готовим шаблоном або створити сайт з нуля. Перший варіант простіший і доступніший, але ви будете обмежені по можливостях і не зможете виділитися на тлі конкурентів через стандартне оформлення. А другий хоч і обійдеться дорожче, але дозволяє отримати ті структури, функціонал та дизайн, які будуть зручні для користувачів та ефективні в роботі. При цьому при розробці інтернет-магазину слід враховувати, що існує кілька платформ, на яких вони можуть працювати. І кожна CMS має свої нюанси.
Magento – це найпопулярніша CMS як в Україні, так і за кордоном. Підійде великим торговим компаніям. Її переваги – функціональність та здатність витримувати великі навантаження. Мінуси – висока вартість, вимогливість до ресурсів хостингу та дефіцит у розробниках, які її налаштовують.
Opencart – це безкоштовна CMS, на якій можна створити інтернет-магазин швидко та без фінансових витрат. Це все плюси. Мінуси - самостійно потрібно встановлювати плагіни, через що двигун починає повільно працювати, потребує доробок, а завантаження товарів часто збоїть, з'являються проблеми з SEO.
1C-Bitrix – це CMS, яка має кілька редакцій з різними тарифами та набором функцій, має потужний захист. Тут присутня адаптивна верстка, можна налаштовувати пошукову оптимізацію, є можливість створювати власні групи з різними правами. Мінуси – дорожнеча як ліцензії, так і послуг розробників, а через некоректну установку падає продуктивність, система починає повільно працювати і трапляються збої.
WordPress - ця безкоштовна широкопрофільна CMS підійде для інтернет-магазину тільки в тому випадку, якщо у вас не більше 1000 товарів. Вона зручна, адаптивна, швидко встановлюється, має багато плагінів і тим, SEO-спрямована, має відкритий код та інші переваги. Серед мінусів – несумісність оновлень, за нові теми треба платити, низькі показники безпеки, немає офіційної техпідтримки та інтеграції з 1С, обмеженість у базових інструментах.
Конструктори та шаблони сайтів для інтернет-магазинів – це безкоштовне та швидке рішення для запуску бізнесу. Але з іншого боку у вас будуть обмежені можливості та інструменти, тобто ви не зможете налаштувати сайт під завдання свого бізнесу, у вас з'являться проблеми із просуванням та CTR.
Для забезпечення ефективної роботи онлайн-майданчика краще використовувати розробку з нуля та підібрати оптимальну CMS. Якщо не знаєте, яку краще, вам підкажуть розробники.
Назва інтернет-магазину допомагає збільшити впізнаваність, говорить про специфіку діяльності, формує враження та впливає на імідж. Тому воно має бути коротким, зрозумілим, легким для сприйняття та унікальним. Такий нейм швидко запам'ятовуватиметься і привертатиме увагу аудиторії.
Важливо також доменне ім'я – адреса сайту в Інтернеті. В його основі може бути назва компанії або головний ключовий запит на тему. Саме воно відображатиметься в адресному рядку під час переходу на сайт.
Доменне ім'я можна придбати на аукціоні або зареєструвати нове. Купівля імені з гарною історією - це розумне вкладення, але влетить у копійчину. При цьому тут треба бути обережнішим, оскільки обраний домен може перебувати під санкціями. А ось нове ім'я – надійне і коштує недорого.
40px 0 60px;">
добре сприймається на слух і запам'ятовується;
короткий, лаконічний, легко вимовляється;
зрозуміло для публіки;
має нескладну транслітерацію;
присутні тематичні чи ключові слова.
Вибравши доменне ім'я, перевірте, чи воно вже не зайняте. Після цього купіть домени у всіх популярних зонах, а також схожі назви з перенаправленням на основний ресурс. Так ви уникнете кіберсковоттингу і тайпсквоттінгу конкурентів (іншими словами, плагіату, шахрайства, крадіжки назви).
Якщо ви не знаєте, яке ім'я вибрати, немає часу або бажання ламати голову над цим питанням, скористайтеся послугами професійних неймерів студії WeLoveBrands. Фахівці розроблять відкриту для розвитку вашого бізнесу назву, яка максимально відповідає філософії бізнесу, викликає позитивні емоції, орієнтується на широку аудиторію. Детальніше про неймінг, етапи розробки назви, терміни і ціну ви можете дізнатися за цим посиланням .
Головна мета інтернет-магазину – це продаж. Тому оформляючи торговий майданчик, потрібно дотримуватись лаконічності, впізнаваності, інтуїтивної зрозумілості. Також сайт повинен відповідати фірмовому стилю компанії, тобто на сторінках слід розмістити логотип та назву магазину, а в оформленні використовувати корпоративні кольори.
Що стосується структури, то вона повинна бути логічною, зручною для користувача, без дублів сторінок і блоків контенту, що повторюються. Послідовне розміщення розділів та зрозумілі категорії товарів спрощують пошук та навігацію, сприяють тому, щоб аудиторія затрималася на сайті довше та зробила замовлення.
Меню . Дозволяє швидко перейти в потрібний розділ: про компанію, категорію товарів, умови оплати та доставки, кошик, контакти і т.д.
Каталог . Товари при невеликій кількості розміщують на одній сторінці, а за широкого асортименту ділять на групи з окремими сторінками для кожної. Фотографії потрібні якісні, унікальні, багаторакурсні. Тому має сенс найняти професіонала.
Картки товарів . Тут має бути інформація про:
споживчі властивості продукту;
ціні;
гарантії;
термін придатності;
правила використання;
виробнику;
стані.
Відгуки . Збільшуйте довіру до продавця, тому попросіть своїх клієнтів залишати розгорнуті коментарі.
Контакти . Вказуються на окремій сторінці та у шапці сайту. Вони дозволяють покупцям швидко зв'язуватися з вами. А для оперативного звернення та отримання відповідей на запитання підійде чат. Розмістіть повідомлення про нього на кожній сторінці сайту.
Кошик . Дозволяє переглянути додані товари та перевіряти ще раз замовлення, спрощує покупку.
Фільтри та сортування . Допомагають користувачеві швидше знайти потрібний продукт, відкидаючи те, що його не цікавить.
Крім звичних блоків інформації можна додати додаткові, які залучать більше покупців, наприклад, список акційних чи популярних товарів, розділ поширених питань та відповідей на них, блог з корисними статтями, порадами, лайфхаками, оглядами та трендами.
Обов'язково використовуйте яскраві банери та кнопки із закликами до дії: купити, замовити, передплатити. Для зручної навігації підключіть функцію пошуку сайту.
Подбайте і про унікальне оформлення. Адже воно впливає на враження про магазин та конверсію.
Продуманий дизайн привертає увагу, підвищує лояльність, полегшує процес покупки.
При цьому головне тут не стільки креатив, скільки юзабіліті, турбота про клієнта.
Щодо колірного оформлення, то використовуйте не більше 2-3 відтінків. Якщо у вас є корпоративні кольори – чудово. Якщо їх немає, зверніться до студії WeLoveBrands для створення фірмового стилю. У послугу входить створення логотипу, відповідної сфери діяльності кольорової гами, шрифтів, стилеутворюючої графіки. Детальну інформацію ви знайдете на цій сторінці .
Товари на веб-сайт можна додавати вручну. Однак це не є доцільним. Знадобиться самостійно виконувати монотонну роботу, яка займає велику кількість часу. До того ж, інформація про асортимент має постійно оновлюватися і можуть знадобитися виправлення. Якщо у постачальника, з яким ви працюєте, є готова вітрина товарів, імпортуйте дані на свій сайт.
Стандартний імпорт . Він безкоштовний і вони мають більшість CMS. Для цього створюються файли з форматами CSV, XLS, YML та ін. Використовуючи їх, можна скопіювати основні дані про товар і перемістити їх на свій сайт. Однак складніші пункти та окремі опції стандартний імпорт може не потягнути. Їх доведеться вносити вручну. Для того щоб перенести дані, потрібно:
зайти до адміністративної панелі інтернет-магазину;
перейти до основного розділу каталогу;
знайти розділ про імпорт даних;
скачати готовий файл;
завантажити його на власний веб-сайт.
Обмін даними через 1С . Це найбільш структурований варіант. Проте трапляються збої, особливо при імпорті понад 10 000 одиниць товару. До того ж, таке завантаження повільніше за стандартний імпорт.
Індивідуальний механізм імпорту . Цей спосіб досить дорогий, але повністю відповідає потребам щодо парсингу контенту. Так у вас з'являться розширені можливості каталогу і ви зможете ефективніше його застосовувати. Однак до розробки персонального механізму імпорту краще залучити спеціаліста.
Щодо фото, то їх можна завантажити зі свого комп'ютера вручну. Головне, щоб вони були якісними, із різних ракурсів. Це необхідно для детальнішого вивчення продукту та мінімізації відмов.
Після того, як ви завантажили товар до інтернет-магазину, переходьте до налаштування варіантів оплати. Вона буває двох видів: оплата готівкою та безготівковий розрахунок. У першому випадку покупець оплачує товар при отриманні поштою чи самовивезення з пункту видачі (накладений платіж), тоді як у другому – попередньо на карту чи розрахунковий рахунок.
Для оплати товарів в інтернет-магазині часто використовуються послуги інтернет-еквайрингу, платіжні шлюзи та оператори електронних коштів, а також агрегатори.
Інтернет-еквайринг – це переказ грошей між рахунком покупця та продавця за допомогою картки. Вважається одним із найбезпечніших способів. Договір із екваєром можна укласти лише як юридична особа. Оформлення займає 24 години через ретельну перевірку персональних даних.
Популярні в Україні сервіси Liqpay, IPay, EasyPay вже інтегровані в більшість CMS, наприклад Magento, OpenCart, 1C-Бітрікс. Підключаючи інтернет-еквайринг до свого сайту, ви отримуєте доступ до функцій партнерів Apple Pay, Google Pay, Приват24, а також Masterpass. Популярні інтернет-еквайєри для Європейського Союзу та США – MyCommerce, Stripe.
Електронні гаманці є альтернативою банківській карті із широкими можливостями. Ними можна користуватися скрізь, незалежно від країни, де перебуваєш. А ось вивести гроші з електронного гаманця проблематично. Будьте готові до цього. Можлива виплата фіксованої суми чи грошей за певний період.
В Україні використовуються PayPal, Masterpass, Paymentwall для оплати в інтернет-магазинах. У США використовують PayPal та Google Wallet. У ЄС популярність того чи іншого електронного гаманця відрізняється від країни до країни. Наприклад, у Німеччині використовують Klarna, у Франції віддають перевагу PayPal, а в Нідерландах – iDEAL.
Менш популярний спосіб оплачувати товари через інтернет – це платіжні шлюзи . Вони не прив'язані до банків або електронних гаманців, а підключення витратне за часом та грошима. Популярні шлюзи, які працюють з більшістю CMS – FONDY та Opayo.
Тобто найпопулярніші способи оплати – це банківські картки та електронні гаманці. Тому варто інтегрувати ці платіжні системи у вашу CMS, якщо вони були передбачені спочатку.
Щоб не втратити клієнта, який не знайшов зручний спосіб отримати замовлення, рекомендуємо підключити до інтернет-магазину кілька способів доставки. Так ви виявите турботу про замовників, підвищите лояльність та довіру.
Найпопулярніші варіанти:
кур'єрська доставка, зокрема власні кур'єри інтернет-магазину;
самовивіз із магазину, складу, відділення (якщо такий є);
використання послуг пошти та служб доставки.
Те, які служби вибрати, оцінюйте за такими критеріями: кількість відділень, терміни доставки, наявність мобільного додатка, API, програми лояльності, можливість міжнародної доставки, перевезення великогабаритних вантажів та інших характеристик, які вам важливі, наприклад, фулфілмент або доставка за тимчасовими інтервалами .
Коли ви визначитеся зі службами доставки, з якими захочете працювати та підпишіть договори про співпрацю, залишиться лише інтегрувати готові модулі до інтернет-магазину шляхом вставки простого коду.
Найпопулярнішими службами, з якими співпрацюють інтернет-магазини в Україні, є Нова Пошта, Укрпошта, Інтайм, Міст Експрес, Делівері, Делфаст, Атолюкс, Zruchna. В усіх, крім Делфаст та Zruchna, є послуга міжнародної доставки. Наприклад, для відправки товарів клієнтам з країн ЄС чи США Нова Пошта розробила окремий сервіс «Нова Пошта Глобал», Міст Експрес – «Shop Service myMeest», а Укрпошта є членом Світової поштової спілки, що дозволяє їй доставляти посилки до інших країн через 192 міжнародні оператора.
Перше, що потрібно зробити після створення інтернет-магазину, – це попрацювати з конверсією – співвідношенням кількості покупок до кількості відвідувачів на сайті.
Високий відсоток конверсії безпосередньо залежить від функціональності онлайн-майданчика: юзабіліті, наявності акцій та знижкових програм, вичерпних описів товарів, маркерів, наприклад, «часто запитують», простого оформлення покупки, можливості купити в 1 клік, отримувати повідомлення про забутий кошик, порівнювати товари і т.д.
Відразу підключіть аналітичні програми для відстеження відвідувань та продажів, наприклад Google Analytics. Так ви зможете визначити популярні позиції, кількість відвідувачів, які купують товар, джерело трафіку, розрахувати середній чек, дізнатися про вплив акцій та знижок на інтенсивність продажів.
Для збільшення кількості відвідувачів на сайті його слід просувати. Для цього використовуються різні інструменти та канали залучення трафіку.
вивантажте кілька ходових позицій на маркетплейс: Rozetka, Prom;
інтегруйте сайт із прайс-агрегаторами: hotline.ua, price.ua;
ведіть сторінки у соціальних мережах та месенджерах: Instagram, Facebook, Telegram, Viber, TikTok;
залишайте коментарі на тематичних форумах, розповідайте про себе тим, хто шукає товари, які ви пропонуєте;
купуйте таргетовану, контекстну рекламу, робіть ремаркетинг;
замовте SEO оптимізацію для свого сайту;
підключіть сервіси Google: Карти, Бізнес, Шопінг.
Спосіб реклами, який виявиться найефективнішим, залежить від специфіки товару. Наприклад, якщо ви займаєтеся продажем та купівлею грамот, нагород, монет, марок, можливо, вам варто дати рекламу магазину в одну з місцевих газет.
Одним із найефективніших способів залучення аудиторії є безумовно SMM.
Якщо вас цікавить, як створити свій інтернет-магазин у соціальних мережах, звертайтесь до нашої компанії. Популярність соцмереж та активність користувачів дають бізнесам додаткові можливості для реклами. Запустивши профілі в Instagram і Facebook і регулярно публікуючи корисний контент, що залучає, ви збільшите кількість передплатників і переходи у ваш інтернет-магазин. Наші фахівці допоможуть створити вам стильні сторінки із привабливим дизайном та цікавим контентом, щоб ви змогли зацікавити ще більше споживачів.
Витрати на запуск інтернет-магазину відрізняються залежно від способу створення, типу та кількості товарів, особливостей дизайну та ін.
Домен і хостинг коштуватимуть приблизно 40$ на рік, а підключення займе не більше 15 хвилин.
Створення сайту залежить від низки факторів:
Безкоштовний конструктор з абонплатою за обслуговування - 10 $ на місяць. Час створення – від 4 годин.
Готовий шаблон з адаптацією коштуватиме 550-570$. Час розробки – 7-21 день.
Індивідуальний дизайн із базовим набором функцій – 2000-3000$. Терміни – 2 місяці.
Сайт з індивідуальним дизайном та спеціальним набором функцій, інтеграцією з необхідними системами та доопрацюванням вимагатиме в середньому 5000$. Час – від 3 місяців.
Наповнення інтернет-магазину товарами при замовленні послуг копірайтера коштуватиме приблизно 1$ за 1 позицію. Ціна може залежати від способу завантаження товарів, обсягу контенту для 1 позиції обробки фотографій.
Закупівля продукції - приблизно 500 $. Дозакупівля проводиться з урахуванням попиту та продажу.
Реклама обійдеться в середньому 200 $ на місяць.
Мобільний зв'язок та інтернет - від 5-6 $ на місяць.
Це приблизні ціни, оскільки вартість розробки залежить від різновиду CMS, функціоналу та інших особливостей.
Крім того, вам доведеться виділити бюджет на покупку комп'ютера та окремого мобільного телефону для прийому замовлень, зарплату співробітникам. Також знайдіть приміщення під склад. Його оренда включається до щомісячних витрат.
Рекомендуємо спланувати витрати на розвиток та рекламу на перші півроку роботи інтернет-магазину. Зазвичай у період немає великих обертів. Потрібні інвестиції. Весь перший прибуток йтиме на розширення асортименту та покриття обов'язкових витрат. Але після перших 6 місяців роботи за оптимістичного сценарію ви почнете отримувати чистий дохід.
Створення інтернет-магазину – перспективне заняття, яке приноситиме прибуток. Але для цього треба провести ретельну підготовчу роботу, вивчити ринок, прорахувати витрати, а ще любити продажі та запустити надійний онлайн-майданчик, який функціонуватиме без збоїв. Для розробки сайту, дизайну та контенту звертайтесь до студії WeLoveBrands . Допоможемо запустити та розкрутити бізнес, залучити клієнтів та виділитися на тлі конкурентів. Щоб отримати консультацію та уточнити вартість послуги, зателефонуйте нам або напишіть у месенджерах.