→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Як створити власну криптобіржу і заробити на криптовалюті

1918

Оцінили: 436

Зміст:
Розмір шрифту:

Як створити власну криптобіржу і заробити на криптовалюті

Одним із найпопулярніших бізнесів у сфері обміну та купівлі-продажу цифрових валют є криптобіржа. Вона дозволяє щодня отримувати хороший прибуток і триматися на плаву навіть під час стагнації чи період занепаду криптовалютного ринку.

 

Тому сьогодні існує безліч бірж і з кожним роком з'являються нові. Вони формують ринок, сприяють збільшенню активності трейдерів та є джерелом доходу.

Заробити на криптовалютах просто, особливо якщо ви відкриєте власну криптобіржу. Торгівля цифровими монетами дає добрий прибуток незалежно від обсягу інвестицій. Отримувати прибуток можна на коливаннях курсу та завдяки комісії від угод.

Особливості криптовалютної біржі

Криптобіржа – це торговий майданчик, що надає послуги з продажу, купівлі та обміну однієї криптовалюти на іншу або цифрових монет на фіатні гроші. За кожну операцію вона бере комісію. За своєю суттю криптобіржа є аналогом фондової, тільки продають і купують тут не акції, а цифрові активи.

Біржі відкриваються на тривалий термін, вимагають великих стартових вкладень та можуть мати високі обороти. Для діяльності необхідно отримати ліцензію та дотримуватися низки правил. Наприклад:

  • забезпечити захист від відмивання грошей;

  • передавати інформацію про підозрілі транзакції органам влади;

  • аналізувати ризики;

  • надавати звіти тощо.

cryptocurrency-exchangecryptocurrency-exchangecryptocurrency-exchange

Для реєстрації краще вибрати розвинену країну зі стабільною економікою та передбачуваним фінансовим законодавством. Звернути увагу слід і на ставлення до криптовалюти (чи дозволені операції, чи є якісь обмеження та ін.).

Хороша криптовалютна біржа має безперебійно працюючий сайт, забезпечує великий обсяг торгівлі та кіберзахист. Всі транзакції проводяться швидко і конфіденційно, а проблеми, що виникли, усуваються оперативно.

Критерії надійного майданчика


cryptocurrency-exchange двофакторна автентифікація;


cryptocurrency-exchange повідомлення по SMS або на електронну пошту;


cryptocurrency-exchange зручний інтерфейс;


cryptocurrency-exchange цілодобова техпідтримка;


cryptocurrency-exchange зашифровані електронні листи;


cryptocurrency-exchange електронні ключі доступу;


cryptocurrency-exchange висока торгівельна активність;


cryptocurrency-exchange захист від атак хакерів.

Також про популярність та успішність криптобіржі говорять відгуки, рейтинг, курси валют, комісії. Користувачів приваблюють майданчики зі зрозумілою навігацією, доступними ставками та невеликим відсотком угод.

Принцип роботи криптобіржі

Платформа приваблює трейдерів, які заробляють на купівлі та продажу криптовалют. Сама ж біржа участі у торгівлі не бере, лише показує пропозиції різних учасників. Користувачі в гонитві за прибутком купують та продають цифрові активи, а майданчик заробляє на комісіях від транзакцій.

Деякі біржі також запроваджують фіатні шлюзи, тому учасники можуть використовувати банківські картки для придбання монет. Для проведення операції необхідно зареєструватися на сайті та пройти верифікацію.

Які послуги надає криптобіржа:


cryptocurrency-exchange купівля-продаж криптовалют;


cryptocurrency-exchange обмін однієї цифрової валюти в іншу чи фіат;


cryptocurrency-exchange стейкінг - альтернатива майнінгу, що дозволяє отримувати пасивний дохід;


cryptocurrency-exchange криптозайми;


cryptocurrency-exchange P2P торгівля – пряма купівля чи продаж монет без посередника;


cryptocurrency-exchange навчальний контент.

Бізнес у сфері криптовалют дуже перспективний. На ринку представлено велику кількість різних криптобірж, що мають різний функціонал, рівень захисту, умови співпраці, набір цифрових монет, обсяг торгів. Одні залучають користувачів зрозумілим інтерфейсом, інші готують навчальні програми для новачків, треті встановлюють невеликі комісії, а четверті націлені лише на професіоналів.

Щоб вибрати свою нішу і створити конкурентоспроможну біржу, необхідно провести аналіз ринку, вивчити сильні та слабкі сторони конкурентів, зрозуміти яку аудиторію ви хочете залучити і скільки плануєте заробляти. Тоді ви зможете обрати правильний напрямок та розробити грамотну стратегію розвитку.

Для чого потрібні біржі криптовалют

Криптовалютні біржі працюють за двома основними напрямками – трейдинг та обмін. Вони пропонують вигідні умови, тому багато учасників не тільки здійснюють операції, але й зберігають монети на платформах, використовуючи їх як електронний гаманець. При цьому деякі майданчики платять за зберігання відсотки, щоб стимулювати клієнтів залишати тут свої заощадження.

cryptocurrency-exchange

Оскільки заробляти на криптовалюті можна з першого дня і без досвіду завдяки коливанням курсу валют, багато трейдерів одержують від угод максимальний прибуток, а власники бірж отримують добрий дохід.

Переваги криптобіржі:


cryptocurrency-exchange вигідний обмін цифрових валют;


cryptocurrency-exchange безпечні транзакції;


cryptocurrency-exchange верифікація облікових записів;


cryptocurrency-exchange великий вибір активів для торгівлі;


cryptocurrency-exchange потужна система захисту від кібератак;


cryptocurrency-exchange безліч варіантів операцій;


cryptocurrency-exchange необмежений обсяг угод;


cryptocurrency-exchange різноманітний функціонал;


cryptocurrency-exchange нижча комісія, ніж у обмінниках наприклад.

Біржа дозволяє проводити великі обсяги операцій та займатися трейдингом на постійній основі. А у комбінації з невеликими комісіями дає більше можливостей заробити на цифрових валютах. Тому криптобіржі і мають підвищений попит як серед професіоналів, так і серед новачків.

Які бувають криптобіржі

У світі налічується понад 1000 криптобірж. Найбільш затребуваними серед користувачів та найприбутковішими для власників вважаються крипто-фіатні платформи. Але незважаючи на складність їх відкриття через особливості прийому платежів та регуляторів, збільшується кількість таких бірж. При цьому з'являються і нові майданчики, які торгують лише цифровими монетами, оскільки їхній запуск набагато простіше.

Основним чинником збільшення кількості криптобірж є прийняття криптовалют владою різних країн та впровадження цифрових технологій у багато сфер життя. У зв'язку з цим найближчими роками очікується відкриття нових платформ по всьому світу.

Усі криптобіржі ділять за видами валют, якими вони торгують. Обмін буває фіатним (майданчики, які підтримують фіат, дозволяють купувати цифрові монети за національні гроші) або між цифровими валютами. Одними з найбільш затребуваних є біткоїн та ефіріум.

Види криптобірж

  1. Централізовані (CEX)

Це майданчики, що дозволяють обмінювати цифрові монети та фіатні гроші. Вони є традиційними та найвідомішими. Керують ними централізовані компанії, що у свою чергу відповідають за безпеку транзакцій та даних, оновлення сервісу, його функціональність.

На таких сервісах можна знайти інструменти вивчення ринку і скористатися таблицею лімітних заявок. Великі біржі відрізняються гарною репутацією та великими обсягами продажів.

  1. Децентралізовані (DEX)

На цих майданчиках торги та операції автоматизовані. Тут продавці та покупці знаходять один одного, а смарт-контракти, що працюють на базі програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом, гарантують безпеку проведення угод. Це дозволяє заощадити кошти, оскільки немає необхідності платити комісію посередникам і підвищує безпеку, оскільки сервіс не має доступу до ключів користувачів та їх заощаджень.

Такі майданчики не можуть бути прикриті владою або регуляторами, але при цьому тут спостерігаються невисокі обсяги торгів, не така велика швидкість проведення перекладів і простий інтерфейс користувача, що ускладнює роботу.

Багато децентралізованих криптоплатформ працюють на популярному блокчейні Ethereum, тому часто тут неможлива торгівля биткоинами.

  1. Гібридні

Це щодо нове явище. Такі платформи містять особливості централізованих та децентралізованих бірж. Найбільш затребуваними є Nash та Qurrex. Вони забезпечують безпеку та хорошу швидкість проведення операцій, але не можуть похвалитися великим обсягом торгів та високою ліквідністю.

Такі майданчики націлені більше на просунутих користувачів, які прагнуть завжди контролювати власні активи та працювати лише з особистими гаманцями.

Крім цього є ще одна класифікація криптобірж. Їх ділять за принципом роботи.

Розрізняють такі основні типи:


cryptocurrency-exchange класичні - функціонують за принципом стандартних фондових бірж та дозволяють обмінювати різні цифрові монети, а також криптовалюту на фіат;


cryptocurrency-exchange P2P біржі – працюють як онлайн-дошки оголошень чи позабіржові сервіси, де можна конфіденційно продавати та купувати активи в інших учасників чи компаній, тобто кожен заходить на платформу, шукає відповідні для себе пропозиції та домовляється про угоду;


cryptocurrency-exchange брокери – допомагають учасникам шукати контрагентів для угод та беруть за свої послуги комісію, забезпечуючи прозорі та безпечні операції;


cryptocurrency-exchange деривативні біржі – тут можна торгувати ціною основного активу, щоб збільшити дохід, а також доступні різні фінансові інструменти.

Оскільки від виду криптобіржі залежить механізм обміну валют, спосіб зберігання цифрових монет, керування ліквідністю, можливість використання фіатних грошей тощо, перед запуском бізнесу треба обов'язково вивчити особливості різних майданчиків та вибрати оптимальний для себе варіант.

Чим відрізняється біржа від брокера

Криптовалютна біржа є своєрідним посередником між продавцями та покупцями цифрових монет, а також дозволяє обмінювати криптовалюту на фіатні гроші. Вона пропонує трейдерам різні валютні пари, а учасники самі обирають, що їм вигідніше. За свої послуги платформа бере комісію.

А криптовалютний брокер є посередником між трейдерами та ринком. Користувачі перераховують кошти на рахунок брокера та отримують доступ до різних продуктів. Вони не обмежені представленими парами, прив'язаними до валюти на їхньому депозиті, а можуть обирати будь-які. Брокер або знаходить контрагента, або сам виступає у цій ролі та проводить угоду.

При великих обсягах цифрових валют можна користуватися послугами брокера. А за бажання торгувати різними цифровими активами, потрібна біржа, оскільки зазвичай вона пропонує більше криптовалют, ніж брокери.

Як заробити на криптовалютній біржі

Основний прибуток криптобіржі – це відсоток проведених угод. Але існують інші способи заробітку в цьому бізнесі. При цьому прибутком платформи вважається сума, отримана шляхом віднімання операційних витрат (обслуговування, розкрутка майданчика, підтримка рівня ліквідності, податки та ін.) із загальних доходів.

cryptocurrency-exchange

Як заробити гроші на криптовалюті:


cryptocurrency-exchange Торгові комісії – найпростіший спосіб, що дозволяє отримувати стійкий дохід. Для цього треба створити сприятливі умови для постійної торгівлі та залучити велику кількість активних учасників. Адже комісії можуть формувати лише реальні трейдери. Причому, що стоїть середня сума операції, то більше вписується в біржа. Комісії можуть становити від 0,2% до 8% угоди залежно від майданчика.

Крім відсотка угод, учасники оплачують послугу виведення коштів. Розмір таких комісійних залежить від активів, суми та виду переказу. При цьому хтось призначає фіксовану вартість послуги, а хтось найчастіше молоді платформи взагалі відмовляється від неї у спробах залучити нову аудиторію.


cryptocurrency-exchange Лістинг – включення нової цифрової монети до біржового списку. За цю процедуру майданчики можуть отримувати 2-5 млн. доларів. При цьому часто вони не афішують, що заробляють на додаванні валюти, або акцентують увагу на тому, що вносять лише монети високого рівня, а не так звані шиткоїни.

Фіксованої плати за лістинг немає, адже для кожної валюти ціна встановлюється індивідуально, а умови співпраці обговорюються окремо. Часто в набір послуг входять просування токенів та технічний аудит.

Є також майданчики, які не беруть комісію від угод, оскільки вважають за краще заробляти лише на лістингу.


cryptocurrency-exchange Маркапи – це націнка за ліквідність та безперебійне проведення угод. Тобто за допомогою просунутих програмних рішень можна покращити якість обслуговування та брати за це додаткову плату. За бажання процес доступний для автоматизації, що особливо актуально для арбітражу.


cryptocurrency-exchange ОТС . Є окремим сервісом для інституційних інвесторів, які розміщують великі ордери. Такі гравці впливають на хід торгів, сприяючи підвищенню або падінню курсу. Це хороший варіант не тільки для інвесторів, а й для тих, хто хоче проводити анонімні платежі, керує великими активами, а також для майнерів.


cryptocurrency-exchange Маржинальна торгівля – надання користувачам торговельного плеча, що є кредитом під встановлений відсоток від переказів. Причому кредитуватися можна за рахунок коштів криптобіржі, а й клієнтськими грошима, які у розпорядженні сервісу.

А при додаванні брокерських функцій платформа пропонує ширший список інструментів для роботи (наприклад, ф'ючерси, деривативи тощо).

Будь-якій криптобіржі потрібні реальні активні трейдери. Саме вони приносять стабільний прибуток власнику платформи. Чим більше таких користувачів ви зможете залучити, тим вищим буде обсяг торгів і тим більше ви заробите. А це допоможе навіть у складні періоди залишатися на плаву та коригувати робочі сценарії.

Скільки заробляють криптовалютні біржі

Все залежить від обсягів торгівлі, комісії та кількості активних учасників. Великі платформи заробляють на відсотках від угод мільйони доларів. Наприклад, популярний майданчик Binance у 2021 році отримав понад 2 млрд доларів доходу. При цьому, вона мала майже 29 млн. активних користувачів, найбільший обсяг торгів склав 76 млрд., а комісії були в діапазоні від 0 до 0,50%.

Як відкрити криптовалютну біржу

Перед запуском бізнесу обов'язково треба вивчити ринок, проаналізувати конкурентів, з'ясувати, які вигоди вони пропонують користувачам, зрозуміти, яку цільову аудиторію буде націлена ваша платформа.

Потім необхідно визначитися з типом біржі, яку ви плануєте створити, скласти бюджет, вибрати регулятор (юрисдикцію), отримати ліцензію для роботи.

Що потрібно, щоб відкрити криптобіржу:


cryptocurrency-exchange Сайт . Платформа має бути потужною, гнучкою, безпечною, з гарним функціоналом, що спрощує роботу, і зрозумілим інтерфейсом. Можна купити готове рішення або розробити сайт із нуля. У першому випадку ви отримаєте майданчик швидше, але для запуску великої біржі доведеться її доопрацьовувати під свої завдання, а готове рішення не завжди дозволяє це зробити. Другий варіант обійдеться дорожче, але ви отримаєте сервіс з потрібним вам функціоналом, потужним двигуном, унікальним дизайном.


cryptocurrency-exchange Програмне забезпечення . Від нього залежить проведення угод, операції з електронним гаманцем, введення та виведення коштів та ін. Вибір ПЗ визначає підсумкову вартість створення біржі. При запуску готового рішення біржа розміщуватиметься на сервері постачальника, що ускладнить просування, адже на цьому сервері можуть знаходитися і конкуренти.


cryptocurrency-exchange Захист від хакерських атак та вразливостей . Усі криптобіржі намагаються зламати хакери, адже вкрасти цифрові активи простіше, ніж відстежувані долари чи євро. Тому платформа повинна забезпечити безпеку перекладів та збереження заощаджень клієнтів. Захист має бути багаторівневим (на кшталт банківського), а код – якісним, написаним досвідченим розробником.


cryptocurrency-exchange Провайдер ліквідності . Ліквідність одна із головних чинників успішності платформи. Щоб скласти конкуренцію іншим гравцям на ринку, важливо забезпечити торговельну активність. Але не варто використовувати фіктивні записи для імітації діяльності, оскільки це зіпсує репутацію. Слід пошукати надійного постачальника ліквідності, який має широку мережу бірж, що працюють.


cryptocurrency-exchange Система платежів . Вони відрізняються часом розрахунку, захистом від шахраїв, комісією та ставками. Краще вибирати варіанти з доступними ставками та низькими відсотками.

Всі ці складові є важливими для нормальної роботи криптобіржі, захисту засобів користувачів, швидкості та надійності проведення транзакцій.

Рівень платформи визначається як обсягом торгів.

Про надійний сервіс говорять і інші критерії :

  • ліквідність;

  • комісії;

  • наявність фіатних грошей;

  • можливість реєстрації користувачів у країні проживання;

  • кількість доступних торгових пар;

  • варіанти поповнення рахунку та виведення грошей;

  • місце зберігання коштів.

Чим простіше учасникам знаходити контрагентів та здійснювати угоди, чим безпечнішим і швидшим буде проведення транзакцій, чим більше інструментів для роботи буде доступним, тим швидше ви зможете залучити бажану кількість активних клієнтів.

Чинники успіху криптобіржі:


cryptocurrency-exchange безпека;


cryptocurrency-exchange різноманітність криптовалют, токенів;


cryptocurrency-exchange проста купівля та продаж монет;


cryptocurrency-exchange різні способи оплати та зняття коштів;


cryptocurrency-exchange простий та зрозумілий функціонал;


cryptocurrency-exchange надійні транзакції;


висока ліквідність;


cryptocurrency-exchange велика кількість активних учасників;


cryptocurrency-exchange декілька мовних версій;


cryptocurrency-exchange цілодобова техпідтримка;


cryptocurrency-exchange функціональність платформи.

Важливо, щоб майданчик був простий у використанні, пропонував різні варіанти в роботі з криптовалютами, містив відповіді на актуальні питання користувачів, мав привабливий та сучасний дизайн, вживав заходів для захисту від хакерських атак та безпеки платежів.

Нюанси створення криптобіржі

p align="justify"> При створенні криптовалютної біржі треба враховувати, що вона складається з модулів. Кожен з них функціонує самостійно і розміщений на окремому сервері (грошові перекази, сервіс користувацьких послуг, інтеграція з інтерфейсом користувача та ін). Тому сама платформа є дуже важливою.

Функціонал криптобіржі:


cryptocurrency-exchange матчинговий движок - система з усіма ордерами на купівлю та продаж монет;


cryptocurrency-exchange торгова платформа – відповідає за функціональність, як реального часу зіставляє ордери і ставки, проводить операції, обробляє дані;


cryptocurrency-exchange інтерфейс - повинен бути простим і зрозумілим, краще, якщо є можливість налаштувати його під себе;


cryptocurrency-exchange адміністративна панель – потрібна для відстеження стану майданчика, трейдерів, операцій, гаманців, зміни/видалення/публікації контенту, бана користувачів, маркетингу;


cryptocurrency-exchange гаманці – дозволяють вносити, зберігати та виводити кошти;


cryptocurrency-exchange авторизація та верифікація – форми для реєстрації та процес підтвердження особистості для забезпечення прозорості операцій та мінімізації шахрайства;


cryptocurrency-exchange особистий кабінет – використовується користувачами для керування своїми коштами, перевірки рахунків та аналітики;


cryptocurrency-exchange історія транзакцій – список закритих ордерів;


cryptocurrency-exchange аналітичні інструменти – допомагають отримати актуальні інформацію про стан ринку, аналізувати тенденції, прогнозувати, перевіряти різні стратегії;


cryptocurrency-exchange оповіщення – повідомляють про новини, акції, оновлення, спеціальні пропозиції, допомагають підтримувати зв'язок з учасниками;


cryptocurrency-exchange управління ліквідністю – передбачає угоду з постачальниками, утворення міжбіржового ринку, винагороду учасникам за допомогу у забезпеченні ліквідності;


cryptocurrency-exchange додаткові процедури та стандарти – необхідні для роботи на тих ринках, де ведеться боротьба з відмиванням грошей (наприклад, KYC, KYT, відповідність AML).

Криптобіржа може містити будь-які інші функції/модулі, які потрібні для вирішення ваших бізнес-завдань. Але незалежно від функціоналу, майданчик повинен бути гнучким, потужним, легко керованим, зручним у користуванні і звичайно ж надійним. Також важливо, щоб вона була сучасною, привабливою, швидко реагувала на запити користувачів, працювала без збоїв.

На випадок, якщо виникнуть технічні проблеми з сайтом, потрібно вжити заходів для збереження коштів учасників.

Серед таких дій можуть бути: повернення операцій при помилках та змінах у роботі, валідація сум, створення резервних копій, доступні логи, повідомлення про підозрілу активність та ін.

Способи створення сайту для криптобіржі:

  1. Готове рішення

Постачальник програмного забезпечення пропонує готовий продукт, що містить механізм узгодження ордерів, торгову платформу, агрегатор ліквідності, а також обслуговування майданчика. Таке рішення допоможе заощадити час та гроші, дозволить запустити біржу майже одразу ж. Але базової комплектації продукту недостатньо для складного проекту, оскільки йому не вистачатиме гнучкості.

  1. Розробка з нуля

Створення майданчика з нуля передбачає процес написання сайту з урахуванням побажань замовника та під завдання конкретного бізнесу. Таке рішення коштуватиме дорожче, а для запуску знадобиться від кількох місяців до року. Над проектом працюватиме команда фахівців, яка розробить майданчик з ефективним функціоналом, зрозумілим інтерфейсом та сучасним привабливим дизайном, що допоможе не лише залучити потрібну аудиторію, а й виділитись на тлі конкурентів.

Процес створення ресурсу включає розробку торгового двигуна, торгової платформи, агрегатора ліквідності, електронних гаманців, індивідуального кабінету та інших модулів.

  1. Готовий продукт із доопрацюванням

Це компроміс між готовим рішенням та розробкою з нуля. Тобто можна взяти шаблон і доопрацювати його під потреби замовника. Такий проект відповідатиме вимогам клієнта, задовольнятиме запити користувачів і водночас матиме необхідні для роботи функції. Майданчик із доопрацюванням обійдеться дорожче, ніж готовий продукт, але дешевше, ніж написання з нуля.

cryptocurrency-exchangecryptocurrency-exchangecryptocurrency-exchange

В цілому, криптобіржа є складним проектом, який поєднує кілька напрямків і різні компоненти. Тут важливо врахувати безліч нюансів – від юридичних тонкощів, ліквідності та фінансової складової до створення сайту, маркетингу, контролю та аналітики.

У якій країні краще відкрити криптобіржу

При виборі юрисдикції необхідно звертати увагу не лише на ставлення до криптовалюти в тій чи іншій країні, а й інші чинники. Серед них – розвиненість інфраструктури, особливості законодавства, відкритість ринку, політична та економічна стабільність.

Країни з оптимальними умовами для криптобіржі:

  1. Мальта

Це європейська країна з мінімальними ризиками для криптобізнесу. Тут немає податку на нерухомість, немає оподаткування електронних активів, створено сприятливі умови для регульованих інвестицій, ICO та роботи криптоплатформ.

cryptocurrency-exchange

  1. Бермуди

Одна з найвигідніших юрисдикцій щодо оподаткування. Тут немає податків на прибуток, приріст капіталу, ПДВ та ін., а ще багато бізнесів не знаходяться фізично на острові (не відкривали офіс). Влада сприяє криптовалютному бізнесу, тут діють стандарти AML і KYC, основним регулюючим документом є Закон про бізнес з віртуальною валютою, а для ICO та деяких інших процедур необхідно отримати дозвіл міністра фінансів.

cryptocurrency-exchange

  1. Швейцарія

Це країна зі стабільною розвиненою економікою, де запустити свій бізнес не лише вигідно, а й вважається найпрестижнішим. Місцева влада прагне створення найбільшої криптовалютної економіки на планеті. Токени на ICO розцінюються як цінні папери, а операцій з биткоинами не потрібна ліцензія. При цьому криптокомпанії сплачують податок на майно, а майнінг і цифрові монети, які отримують як зарплату, оподатковуються.

cryptocurrency-exchange

  1. Словенія

У країні заохочується бізнес, пов'язаний із криптовалютами. Продаж та купівля біткоїнів тут не обкладається податком, а криптобіржі не сплачують податок на приріст капіталу. При цьому користувачі, які купують токени під час комерційної діяльності або майнінгу, мають фіскальні зобов'язання.

cryptocurrency-exchange

  1. Сінгапур

Тут будь-які цифрові валюти, включаючи біткоїн, вважаються товарами, а не грошима, тому всі компанії, які працюють із такими активами, сплачують ПДВ. Криптобіржі можуть ефективно функціонувати без ризику блокування рахунків та санкцій регулятора.

cryptocurrency-exchange

  1. Естонія

Це неформальний європейський лідер із впровадження цифрових валют у звичайне життя та бізнес. Процедура відкриття криптобіржі тут спрощена, але все ж таки доведеться дотримуватися певних вимог. Зокрема, для запуску такого бізнесу треба отримати ліцензію, для проведення транзакцій – зареєструватися як підприємець, який надає послуги, а на дохід від угод із биткоинами доведеться сплачувати податок на приріст капіталу.

cryptocurrency-exchange

Відкрити криптобіржу можна й інших юрисдикціях. Тільки слід спочатку вивчити законодавство країни, щоб зрозуміти, які там умови для ведення бізнесу та чи підходять вони вам. Хорошими варіантами також є Грузія, Японія, Гонконг і Німеччина.

Які документи потрібні для відкриття криптобіржі

Для запуску бізнесу, перш за все, необхідно отримати ліцензію. Умови різні в кожній країні, тож спочатку треба визначитися з вибором юрисдикції, а потім займатися збиранням документів.

Що потрібно для криптобіржі найчастіше :


cryptocurrency-exchange бізнес план;


cryptocurrency-exchange статут та інформація про власників (на запит окремих держав);


cryptocurrency-exchange звіти підприємства;


cryptocurrency-exchange договір оренди офісу;


cryptocurrency-exchange підтвердження походження грошей;


cryptocurrency-exchange схеми механізму контролю за транзакціями;


cryptocurrency-exchange розрахунковий рахунок.

Також ті країни, які борються з відмиванням грошей, вимагають надати докази, що майданчик підтримує ці стандарти, відстежуватиме підозрілі операції та надаватиме інформацію про них у відповідні органи.

Скільки коштує відкрити криптобіржу

Вартість запуску криптовалютної біржі формується з урахуванням низки чинників, серед яких спосіб розробки, програмне забезпечення, особливості дизайну, функціонал, інтеграція зі сторонніми сервісами та ін.

Що впливає на вартість :

  • створення сайту – від $50 000;

  • дизайн – від $5000;

  • інтеграція API – від $50 000;

  • тестування – від $20 000;

  • програмне забезпечення – від $30 000;

  • обслуговування ПЗ – від $200 на місяць;

  • техпідтримка – від $200 на місяць;

  • ліцензія – від $20 000.

Також, до статті витрат під час запуску бізнесу входять витрати на офіс, зарплати співробітникам, забезпечення ліквідності, платіжні послуги та просування.

У середньому вартість створення криптобіржі становить 300 000-500 000 тисяч доларів.

cryptocurrency-exchange

Просування криптобіржі для залучення та утримання клієнтів

Якщо на вашій біржі немає активних користувачів, про прибуток можна забути. Але щоби клієнти з'явилися, після запуску майданчика треба обов'язково розповісти про нього громадськості. Важливо повідомити про умови роботи, доступні види криптовалют, продемонструвати переваги платформи.

Для розкручування розробляється маркетингова стратегія, яка передбачає проведення різноманітних заходів, включаючи SEO, рекламу, стимулювання активності учасників. Але перед цим слід вивчити ринок, визначити сильні сторони свого бізнесу, поставити цілі, підготувати цікавий контент.

Загалом, всі дії щодо просування спрямовані на залучення та утримання аудиторії. У першому випадку створюється корисний контент, задіяна реклама, публікації у ЗМІ, піар-акції, а в другому – розширюється функціонал, додаються нові коїни та торгові інструменти (конкурси, бонуси, партнерські програми, email-розсилки тощо).

Розкручування криптовалютної біржі передбачає:


cryptocurrency-exchange SEO оптимізацію . Потрібна для покращення позицій сайту у пошуковій видачі. Збираються ключові запити на тему і вводяться в текст для підвищення якості контенту. За такими словами та фразами користувачі будуть знаходити платформу у пошуковій видачі та переходити на сайт.


cryptocurrency-exchange Рекламу . Сюди можуть входити різні методи просування (медіа, криптоблогери, баннерна реклама, партнерські програми).


cryptocurrency-exchange PR . Передбачає участь у різноманітних заходах, пов'язаних із функціонуванням біржі (конференції, форуми, інтеграція систем та сервісів, додавання актуальних інструментів).


cryptocurrency-exchange Клієнтські бази . Із користувачами треба працювати. Можна не лише робити розсилки з новинами та акціями, а й стимулювати їх на активність (конкурси для трейдерів, прогнози змагань, голосування, наприклад, за те, яку монету внести до лістингу тощо).


cryptocurrency-exchange SMM . Ведення облікових записів у соціальних мережах дозволяє розширити аудиторію. А для її залучення до спілкування та стимуляції активності слід викладати корисні пости, лайфхаки, огляди, пояснювати складне простими словами, допомагати новачкам швидше опанувати тему, проводити інтерактиви та ділитися прикольними фішками.


cryptocurrency-exchange Розширення функціоналу . Необхідно відстежувати тенденції та будь-які зміни на ринку, щоб оперативно додавати нові функції та вдосконалювати існуючі, щоб вони відповідали запитам учасників (поповнення рахунку, виведення коштів, покращення досвіду користувача).


cryptocurrency-exchange Додавання нових монет . Великим біржам не завжди вигідно додавати ті чи інші токени, але менші майданчики можуть скористатися цим та розширити свій список.

Для просування криптобіржі необхідно зрозуміти чого хоче ваша цільова аудиторія, що її цікавить і що для неї важливо. Адже одні приходять за спілкуванням, а отже, потрібен чат, хтось у гонитві за новими активами, а хтось шукає інтерактивні графіки. Якщо ви дасте людям те, що їм треба, вони будуть приходити до вас знову і знову, а якщо ви ще й не сидітимете склавши руки, а почнете заохочувати активність, залучаючи їх до процесу, то й заробити зможете більше.

Роль назви та логотипу криптобіржі у просуванні

Ім'я та фірмовий знак важливі для створення позитивного образу компанії, підвищення її впізнаваності та відбудови від конкурентів.

Вдала назва криптобіржі легко запам'ятовуватиметься, викликатиме емоції, доноситиме ключову інформацію про діяльність, привертатиме увагу користувачів. Якщо воно буде оригінальним і простим одночасно, коротким, яскравим, актуальним, то люди швидко його запам'ятовуватимуть і асоціюватимуть з вашим майданчиком.

Аналогічно і з лого. Логотип криптобіржі впливає на впізнаваність, імідж, довіру та лояльність аудиторії. Це відмінний знак, враження про бізнес.

Ефективний логотип – це той, який відображає специфіку діяльності, підкреслює індивідуальність, передає головну ідею, є привабливим, унікальним та справляє приємне враження на користувачів. Такий знак запам'ятовуватиметься і виділятиметься на тлі інших платформ.

Для створення назви та логотипу для криптовалютної біржі звертайтесь до студії WeLoveBrands. Наші фахівці працюють з бізнесами у різних сферах та пропонують клієнтам на вибір кілька розроблених варіантів. Щоб дізнатися деталі, зв'яжіться з нами по телефону або напишіть повідомлення в месенджерах.

Топ-9 криптовалютних бірж у світі

  1. OKX – одна з найбільших платформ для обміну, купівлі та продажу криптовалюти. Є можливість маржинальної торгівлі. Щоденний оборот становить $22,6 млрд. Майданчик пропонує понад 400 торгових пар та гарантує безпеку – він жодного разу не був зламаний. Тут немає комісій за депозит та зняття грошей.

cryptocurrency-exchange

  1. KuCoin – платформа з невеликими комісійними, різноманітністю цифрових валют та власною монетою KCS. Тут доступні P2P торгівля, стейкінг, трейдинг бот, купівля валют за допомогою банківських карток.

cryptocurrency-exchange

  1. Binance – лідер на ринку та найпопулярніша криптобіржа у світі. Вирізняється високим обсягом торгів, низькими комісіями, великим вибором цифрових валют (близько 740 торгових пар). Пропонує також власну монету BNB, яка після ICO коштувала $0,1, а зараз оцінюється у 660 доларів.

cryptocurrency-exchange

  1. Currency – офіційна криптовалютна біржа, що приваблює трейдерів, які зацікавлені в інвестуванні та токенізуванні. Тут створено умови для купівлі-продажу фінансових активів, індексів та товарів різних компаній. Для операцій не обов'язково конвертувати цифрові гроші у фіатні. Учасникам доступна як веб-майданчик, так і мобільні програми.

cryptocurrency-exchange

  1. Gate – китайська біржа альткоїнів для досвідчених трейдерів. Вона знаходиться на 7 місці у світовому рейтингу і займає третю позицію на вибір монет (понад 622), має високу ліквідність і великий обсяг торгів. Цей майданчик зацікавить користувачів, які шукають непопулярні валюти для інвестицій.

cryptocurrency-exchange

  1. Ftx – сучасна криптобіржа із власною монетою FTT. Платформа співпрацює з Binance та була розроблена трейдерами для трейдерів.

cryptocurrency-exchange

  1. Huobi . У загальному рейтингу посідає 2 місце і може похвалитися чудовою службою підтримки. Оборот біржі після першого кварталу роботи становив понад $4 млрд, а 2016 року – вже 247 млрд.

cryptocurrency-exchange

  1. Poloniex – затребувана платформа з великим вибором монет та кредитуванням P2P, яка представлена у понад 100 країнах. Тут є більш ніж 200 торгових пар, є умови для маржинальної торгівлі, а ще раз на місяць проходять змагання з призовим фондом від 5 до 50 000 доларів, який ділиться між лідерами. Обсяг щоденних торгів становить $0,5 млрд.

cryptocurrency-exchange

  1. Kraken – вважається однією з найбезпечніших для торгівлі криптовалютою. Платформа пропонує обмін монет, маржинальну торгівлю, невеликі комісії, що змінюються, торгівля ф'ючерсами. Тут висока ліквідність та відмінна служба підтримки, що обробила вже понад 2 млн заявок.

cryptocurrency-exchange

Загалом у світі налічується кілька десятків надійних та популярних криптобірж серед тисяч існуючих. Вони пропонують для користувачів хороші умови та різні варіанти для заробітку. Ви можете переглянути найкращі майданчики для натхнення, оцінки діяльності та пошуку оптимального рішення для свого бізнесу.

Система блокчейн є однією з найперспективніших, а цифрові валюти стали цінним активом, тому багато хто хоче увійти на цей ринок для заробітку. І вигідним рішенням у цій справі стане відкриття власної криптовалютної біржі.

Загалом, така платформа є об'ємним непростим проектом. Тому краще, якщо над ним працюватиме команда професіоналів, включаючи розробників, дизайнерів, копірайтерів, маркетологів, юристів та ін.

Якщо ви хочете створити ефективну криптобіржу, унікальний і стильний візуальний образ, придумати назву майданчика, що запам'ятовується, і зайнятися її розкруткою для залучення клієнтів, звертайтеся в студію WeLoveBrands . Наші спеціалісти допоможуть вам досягти мети не за всі гроші світу. Зателефонуйте нам або напишіть у месенджери для отримання консультації.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 436

Середня оцінка 4.4 / 5