Інтро та аутро
СТВОРЕННЯ ІНТРО І АУТРО ДЛЯ ЮТУБ-КАНАЛУ
Налагодження контакту з аудиторією
Інтро та аутро створює враження доброзичливої атмосфери у відео. За допомогою них ви можете залучити потенційних клієнтів. І допомогти у здійсненні дії, яка вам потрібна.
Універсальне використання
Ви можете використовувати інтро та аутро від WeLoveBrands для відео будь-якої тематики. А також у фірмових презентаціях, прямих ефірах, подкастах та інших відеорядів.
Підвищення запам'ятовності
Якщо ви робитимете незвичайний вступ і висновок для кожного ролика, ваша аудиторія краще запам'ятає вас. І коли люди бачитимуть ваше інтро, відразу зрозуміють, що за ним піде ваш новий ролик.
Моушн-дизайнери студії We❤Brands створять відео заставку для вашого каналу YouTube будь-якої тематики за вигідною ціною і точно вчасно.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Як мені допоможе інтро/аутро у розвитку каналу?
Інтро/аутро заставки допомагають вирішувати безліч завдань. По-перше, воно підвищить впізнаваність компанії. По-друге, безпосередньо бере участь у створенні бренду. Також крутий вступ підігріє інтерес глядача та залучить його до перегляду відео.
Ймовірно, він навіть підпишеться на вас чи замовить ваш товар/послугу. Інтро дозволяє:
- зацікавити глядача та запам'ятатися йому
- підняти кількість переглядів відео в хвилинах
- показати, наскільки ви сучасна компанія / блогер / проект
- переконати користувача зробити необхідну вам дію
Який інтро/аутро мені потрібний?
Вступ може бути виконаний у різних форматах. І тут вам потрібно спиратися на специфіку свого бренду, переваги цільової аудиторії та власні смаки. Інтро/аутро бувають таких видів: Анімація лого. Цей формат підійде брендам, які хочуть підвищити впізнаваність. У ній зазвичай з'являються фірмова назва чи емблема. Заставка у форматі 3D. Крім яскравої анімації, включає тривимірні зображення. Підійде для тих, хто хоче виділитись оригінальними рішеннями. Заставка у 2D. Стандартні двовимірні малюнки. Виглядатиме стильно. У цьому форматі можна буде пограти з яскравими картинками. Комбінація анімованих елементів та реальних кадрів. Цей незвичайний варіант підійде для тих, хто вважає за краще виділятися серед інших. Але водночас не хоче повністю “відриватися від реальності” і, можливо, хоче показати свою серйозність.
Кому потрібне створення інтро/аутро?
Інтро/аутро стане в нагоді кожному, хто планує просувати свій бренд за допомогою відео. Якщо ви хочете публікувати ролики на сайті, в соціальних мережах або на YouTube, інтро та аутро припадуть вам як ніколи до речі. Особливо інтро/аутро стануть у нагоді у цих сферах: У сфері онлайн-шопінгу, де в інтернет-магазині знімають відео огляди на свій товар чи послугу. Компаніям з IT-галузі та digital, де постійно потрібно створювати презентації у відеоформаті для потенційних клієнтів, інвесторів, бізнес-партнерів. Відеоблогерам, чия онлайн-медійність стала бізнесом. Інформаційним агентствам, інтернет-виданням. Втім, брендам, які діляться новинами у форматі відео. Медіа-компаніям, які створюють різноманітні шоу, кінофільми, серіали. А також інші формати для розваг. В інших сферах, де відео використовують як додатковий спосіб взаємодії із цільовою аудиторією.
Які особливості створення інтро/аутро для Youtube?
Youtube-ролики мають свої особливості. Тому їх створення дещо відрізняється від відео, які публікуються на персональному сайті тощо. І інтро/аутро для відео з ютюбу також мають свої нюанси. І якщо неймінг і слоган “миготітиме” у ролику, ваші потенційні клієнти та глядачі почнуть створювати асоціації, пов'язані з вами. В результаті відео стануть популярнішими, глядач запам'ятає ваш бренд. У вступі потрібно показати глядачеві, що на нього чекає у відео Не у всіх є можливість переглядати відео від початку до кінця. Тому в інтро бажано показати, що чекає на глядача у відео. Щоб він перемотав до потрібного моменту, зекономив свій час і віддячив вам підпискою на канал. Не вставляйте в інтро/аутро занадто багато ефектів Не рекомендуємо додавати купу спецефектів. Іноді це дуже дратує глядача і пудрить мозок. Уникайте перебору з ефектами, краще зробіть стриманіше. Так ролик виглядатиме професійніше. Також інтро/аутро для Youtube мають відповідати корпоративному стилю та не бути надто довгими. В ідеалі обійтися 5-8 секунд. Якщо ви зробите вступ занадто затягнутим, аудиторія може втратити інтерес до всього відео в цілому.
Які нюанси є у форматі інтро/аутро?
Формат інтро/аутро має такі особливості: Анімація. Буває у 2D та 3D. Завдяки їй інтро та аутро виглядають більш професійними. А також залучають необхідну аудиторію. Звукова доріжка. Музичне оформлення є найважливішим елементом при створенні інтро та аутро. Залежно від того, які звуки ви підберете, ви зможете викликати певні емоції потенційного клієнта. Лаконічність. Не потрібно створювати інтро та аутро, довжиною в сам ролик. Немає значення, наскільки цікавим буде інтро. Так як у більшості випадків чим довше інтро/аутро, тим менш цікавим буде для глядача. Оптимальна тривалість вступу – 8 секунд. Заклик до певної дії. Обов'язково, щоб в інтро/аутро був присутній певний посил, який запам'ятається глядачеві. Найчастіше в інтро/аутро закликають до передплати каналу або придбання товару чи послуги. Брендбук. Інтро та аутро повинні гармоніювати з вашим корпоративним стилем. Важливо, щоб відео відповідало айдентиці.
Від чого залежить вартість інтро/аутро?
Вартість інтро залежить від складності відеовставки. Якщо ви заходите зробити стандартний інтро/аутро за готовим шаблоном і без додаткової анімації, вартість буде невисокою. Якщо ви захочете розробити інтро/аутро з елементами авторського дизайну та анімації, але все ж таки вирішите залишити шаблонні деталі, вставка буде середньою за вартістю. І середньої за складністю. Якщо у вас є бажання створити інтро/аутро для свого бізнесу “з нуля”, уривок для відео коштуватиме набагато дорожче, ніж стандартне шаблонне інтро. Але й результат вас приємно вразить. Він запам'ятається вашим потенційним клієнтам і змусить думати про ваш бренд знову та знову.
АКЦІЙНА ЦІНА -➊➎% НА YOUTUBE ЗАСТАВКИ
Я на 100% знаю, чого хочу, потрібно тільки реалізувати
- Є дизайн для анімації в .psd або .ai
- Надаємо 1 варіант анімації
- Підбір озвучки та ефектів
- Формат відео 2к, 4к або fullhd
- Зробимо за 5 днів
- –
У мене є вистава, але я не впевнений на 100%
- Робимо графіку для анімації .psd або .ai
- Надаємо 1 варіант анімації
- Можливі 2 інтерації правок
- Підбір озвучки та ефектів
- Формат відео 2к, 4к або fullhd
- Зробимо за 7-10 днів
Я не знаю, чого хочу, необхідно продумати
- Робимо графіку для анімації .psd або .ai
- Робимо Intro та Outro
- Можливі 3 інтерації правок
- Підбір озвучки та ефектів
- Формат відео 2к, 4к або fullhd
- Зробимо за 10-14 днів