Дизайн пакування
РОЗРОБКА ДИЗАЙНУ УПАКОВКИ В СТУДІЇ WELOVEBRANDS
Перевага перед конкурентами
Розробка дизайну упаковки полягає у наданні товару додаткової переваги перед конкурентами як яскравої відмінності. Саме від підібраних кольорів та графічних елементів залежить перше враження, яке справить на покупця продукт загалом.
Боротьба з плагіатом
Також одним із завдань дизайнера є створення перешкод для підробки розробленої упаковки товару. Цей фактор має важливе значення, вона стане успішним інструментом мерчандайзингу та продажів вашого бренду.
Сучасний дизайн та конструкції
Розробка нової упаковки товару починається з концепції, створення конструкції та закінчується втіленням першого та другого у сучасний дизайн. Сучасним вважатимуться дизайн, який виділить ваш товар серед конкуруючих товарів, приверне увагу покупців. У цьому приверне увагу позитивному сенсі, тобто. товар схочеться купити. Адже є безліч прикладів, коли упаковка привертає увагу, але зовсім не сприяє покупці.
Дизайнери студії WeLoveBrands готові створити оригінальний дизайн упаковки та проконсультувати з усіх питань розробки упаковки.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Яких правил потрібно дотримуватись у процесі розробки дизайну упаковки?
Щоб упаковка «продавала», її дизайн необхідно створювати за певними правилами:
Покупець. Для початку вивчаємо характеристики цільової аудиторії, на яку розрахований товар (стаття, вік, рівень освіти та доходів, ін.). Саме з розрахунком на покупця насамперед розробляється упаковка. Щоб з'ясувати переваги покупця щодо її оформлення, не обов'язково збирати фокус-групу: достатньо поставити типові питання собі.
Колір. При виборі кольору майбутньої упаковки враховуємо призначення продукції та її позиціонування. Наприклад, надійність і статусність товару підкреслюємо шляхом використання чорного кольору в оформленні «обгортки», а якщо йдеться про дизайн упаковки еко-продукту – віддаємо перевагу зеленому, який асоціюється у споживачів із природністю.
Значення простоти. Не варто захаращувати упаковку марною інформацією (краще дотримуватися принципу “менше – значить більше”). Проаналізувавши упаковку конкурентних товарів, намагаємося виділити своє з їхньої фоні (наприклад, додавши трохи у розмірах упаковки за висотою чи шириною з урахуванням допустимих параметрів розміщення на магазинних полицях).
Шрифт. Шрифт написів на упаковці робимо читабельним та відповідним підібраній комбінації кольорів, а для покращення впізнаваності бренду використовуємо різні символи з елементів фірмового стилю.
Макет. На лицьовій стороні упаковки краще розмістити торгове звернення, що спонукає до дії, а на задній панелі — ознайомлювальну інформацію про продукт. Додаємо на упаковку повідомлення (обов'язково правдиве!) про унікальні властивості товару.
За допомогою зображень перетворюємо просту на вигляд упаковку на більш цікаву для очей.
Застосовуємо різноманітні візерунки для оформлення упаковки, щоб вона стала виразнішою і служила відмінністю різних товарів в одній лінійці продукції.
При необхідності надаємо упаковці вишуканість у вигляді додаткових деталей: тканинних чи паперових матеріалів із нанесеним на них логотипом фірми-виробника тощо.
Для вигідного представлення товару в подарунковій упаковці при розробці її дизайну задіємо принцип багатошарової.
Продумуємо зручність використання упаковки споживачем, зокрема, її відкриття/закриття за рахунок наявності спеціальних маркувальних ліній, клямок та інших фіксаторів.
Матеріал. Вибраний матеріал (папір, картон, алюміній, сталь тощо) або їх поєднання повинні найкраще відображати вміст упаковки. Не зайвим буде попрацювати над фактурністю упаковки, забезпечивши приємні тактильні відчуття при торканні її (особливо це матиме ефект серед незрячих людей).
Екологічні аспекти. На упаковці товарів доречно розміщувати меседжі про екологію, зокрема переробку сміття, зміну способу життя з метою перетворення Землі тощо.
А щоб опинитися в тренді, для виготовлення розробленої упаковки варто вибрати один із екологічно чистих матеріалів.
Розробка дизайну упаковки пов'язана з вирішенням як технічних, і маркетингових питань. За проект відповідальна ціла команда, включаючи креативного директора, керівника проекту, дизайнера упаковки, інженера відділу упаковки, юрисконсульта, представника торгового відділу.
Запам'ятайте: щоб зробити товарну пропозицію більш цінною для певної категорії покупців, не скупіться на замовлення якісного та креативного дизайну упаковки. Адже навіть встановивши вигідні ціни на першосортну продукцію, не можна досягти високих показників продажу, пропонуючи товар у непоказному «одязі». А ось упаковка, що «говорить», здатна зробити це найкращим чином!
Яким вимогам має відповідати дизайн упаковки?
- Принцип концентрації Образ продукту має бути простим розуміння покупця, а його створенні рекомендується використовувати невелику кількість інформаційних елементів.
- Читання на відстані. Зовнішній вигляд упаковки повинен закликати потенційного споживача до купівлі товару незалежно від місця розташування на стелажі.
- Індивідуальність. За рахунок створеного дизайну упаковка має помітно виділятись серед існуючих конкурентних аналогів.
- Єдність образу. З метою швидкої ідентифікації товару саме з вашою компанією при розробці дизайну упаковки необхідно дотримуватись загальної концепції бренду.
- Реалістичність. Важливо, щоб зображення на упаковці в жодному разі не обманювало очікування споживача.
- Функціональність. Будь-яка упаковка повинна виконувати свої прямі функції – зберігання товару та захист від механічного впливу.
Щоб зробити спілкування з покупцем через дизайн упаковки максимально ефективним, радимо скористатися такими рекомендаціями:
- Розміщуйте на передній панелі ефективний бренд (великий логотип, цікавий символ, яскравий колір).
- Переконайтеся, що покупець довіряти вашому товару, оформивши його упаковку за допомогою об'ємного, тривимірного дизайну.
- При розробці тексту для пакування намагайтеся надихнути та вразити автора або унікальним смаком, або оригінальною текстурою продукту.
- Зробіть зворотний бік упаковки покупця, що заслуговує на увагу, за допомогою короткого тексту, великого шрифту (зокрема, адреси сайту).
Як підготувати бриф для розробки дизайну упаковки?
Розробка дизайну упаковки – досить складний процес, що вимагає комунікації виконавця із замовником на всіх етапах. Щоб одна сторона чітко «чула» іншу, вона повинна мати перед собою так званий бриф.
Бриф є формою з переліком питань, відповіді на які повинен дати клієнт. Документ розміщується прямо на сайті компанії-розробника або може бути надісланий зацікавленій у послузі особі електронним листом. Заповнений бриф дозволяє впорядкувати бажання замовника у чітку структуру і тим самим у короткі терміни надати потрібний результат.
Для полегшення процесу взаємодії з підрядником з дизайну упаковки необхідно виконати наступні обов'язкові кроки:
Надати дані про вашу компанію та продукт. З метою вибору відповідної дизайнерської концепції та стилю упаковки слід розповісти про еволюцію вашої компанії та особливості запропонованої вами на ринку продукції, надати дизайнеру вже існуючі упаковки продуктів, що випускаються.
Визначитись із цільовою аудиторією. Дизайнеру важливо розуміти, на кого розрахований продукт (за статтю, віком, рівнем доходу, географічним місцезнаходженням, способом життя тощо), а також до якої цінової категорії він відноситься.
Донести до дизайнера, який образ продукту має формувати упаковка. Від емоційного сприйняття «обертки» споживачем безпосередньо залежить його бажання спробувати, що там усередині, а отже, купити товар.
Вказати обов'язкові елементи на упаковці. Ними можуть бути логотип, фотографія продукту, ціна, штрих-код, юридична інформація (у тому числі кількома мовами, якщо продукція розрахована на реалізацію в різні країни) та ін.
Уточнити деталі виготовлення упаковки. Для фахівця в галузі дизайну мають значення такі фактори, як розміри та формат упаковки, тип матеріалу, який клієнт планує використовувати для виготовлення в рамках свого бюджету та ін.
Надати приклади робіт, на які ви орієнтуєтесь. Виходячи з вашого смаку та уподобань, дизайнеру легше знайти ідеальне рішення та підібрати для його візуалізації правильну колірну гаму та інші складові.
Озвучити особливі побажання. Цілком можливо, що у вас є персональні побажання до зовнішнього вигляду майбутньої упаковки, які не належать до стандартних, але також повинні бути враховані під час її роботи над її дизайном.
У кожному окремому випадку бриф може бути доповнений іншими пунктами. Середня кількість питань у ньому зазвичай сягає десяти.
Максимально опрацьовані клієнтом відповіді на кожен з пунктів брифу допоможуть йому найясніше побачити очікуваний кінцевий результат. А менеджеру компанії-виконавця – більш точно розрахувати терміни та вартість виконання замовлення. Тому краще не оминати такий важливий маркетинговий інструмент, як бриф, а поставитися до нього уважно. Команда студії WeLoveBrands робить саме так! А ви?
Від чого залежить вартість дизайну упаковки?
На вартість розробки дизайну упаковки впливає низка факторів:
- Кількість товару. Якщо створити упаковку потрібно не для одиничного товару, а для лінійки продуктів, доведеться заплатити більше.
- Особливості упакування. Ціна буде різною залежно від вимог замовника до графічної складової. Наприклад, дизайн упаковки з розміщенням на ній інфографіки або ілюстрацій коштуватиме дорожче.
- Ціновий сегмент товару. Розробляючи концепцію фірмової упаковки для продукту преміум-класу, дизайнерам доводиться використовувати більше креативних методів та нестандартних рішень, ніж при створенні дизайну упаковки для товару економ-сегменту. Відповідно, вартість послуг у таких випадках вища.
- Рівень конкуренції над ринком. Чим вище конкуренція між брендами в ніші вашого товару, тим важче дизайнерам придумати новий та несхожий на існуючий дизайн. Цей момент також впливає на зростання цін на послуги.
- Строки розробки дизайну. Виконання більш складних та трудомістких завдань займає у команди фахівців більше часу, тому оплачується дорожче.
- Додаткові послуги. Загальна вартість дизайну зростає, якщо необхідно додатково підготувати текстовий блок (наприклад, вигадати слоган для розміщення на упаковці тощо).
Ви можете порадити відповідний варіант післядрукарської обробки з огляду на розроблений дизайн упаковки?
Дизайнери студії WeLoveBrands порадять вам відповідну технологію друку та підготують до неї затверджений макет дизайну упаковки. Це може бути:
- Сухий офсетний друк – полягає в почерговому нанесенні вибраних фарб на гумову пластинку, що вбирає, за допомогою друкованих форм.
- Флексографія – виконується із застосуванням опуклих форм. Один із найкращих варіантів для нанесення зображень на картонні коробки, паперові або поліетиленові пакети.
- Шовкографія – ґрунтується на принципі трафарету: фарба наноситься на поверхню упаковки за допомогою сіток з високою частотою розташування ниток.
- Гаряче тиснення фольгою – застосовується для створення на поверхні упаковки зображень або написів із металевим ефектом. Підходить для упаковок із міцною основою – банок або туб.
- Ламінування – додає глянець на поверхню упаковки шляхом покриття кількома шарами плівки.
- Лакування – створює глянсовий ефект на частини дизайну упаковки шляхом нанесення на відбиток (наприклад, логотип або назву бренду) спотового лаку.
Замовляючи створення дизайну упаковки, що я отримую?
При замовленні у нашій студії дизайну упаковки ви отримуєте:
- Можливість проконсультуватися з досвідченими фахівцями з питань, пов'язаних з дизайном упаковки.
- Професійний підбір стилю, кольору та шрифту.
- Створення ілюстрацій будь-якого рівня складності.
- Написання текстів для блоків, розробку слогану за необхідності за окрему плату.
- Можливість внести редагування (від 3-х до необмеженої кількості залежно від обраного цінового плану).
- Підготовлений до друку макет дизайну з висічками та іншими популярними ефектами, залежно від обраної ідеї упаковки.
ДИЗАЙН УПАКОВКИ ЦІНА
Розробка 1 оригінальної концепції упаковки
- Проекція дизайну упаковки (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Кількість правок – 3 виправлення
- Термін розробки 5…7 днів
Розробка 3 оригінальних концепцій упаковки
- Проекція дизайну упаковки (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Кількість правок – необмежено
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Термін розробки 7…10 днів
Розробка 5 оригінальних концепцій упаковки
- Проекція дизайну упаковки (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Кількість правок – не обмежена
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Термін розробки 10…14 днів