Дизайн етикетки
РОЗРОБКА ДИЗАЙНУ ЕТИКЕТКИ - КОМПЛЕКСНЕ ЗАВДАННЯ, ЯКЕ БАЗУЄТЬСЯ НА НАСТУПНИХ КРИТЕРІЯХ
Підтримка загальної концепції
Дотримання єдиного фірмового стилю для підвищення впізнаваності бренду. Етикетка має повністю відповідати стратегії позиціонування та просування бренду.
Відповідність цільової аудиторії
Облік специфіки споживчої аудиторії, щоб відповідати її смакам та уподобанням. Дизайн упаковки формується під впливом особливостей кінцевого споживача (статі, віку, регіону та ін.).
Інформування про конкурентні переваги
Акцент на перевагах продукції для покращення її ідентифікації серед товарів-конкурентів. На етикетці обов'язково присутність мінімального обсягу інформації про товар, форма подачі якої залежить від типу товару та цільового споживача.
Бажаєте замовити дизайн етикетки? Розробка дизайну етикетки на пляшку, банку та інші товари у студії WeLoveBrands. Найкраща ціна за сучасний дизайн.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Розробка дизайну упаковки та етикетки: у чому відмінність?
Етикетка виступає як засіб маркування. Вона прикріплюється до продукції та передбачає наявність упаковки. Якщо не буде тари для зберігання, її не можна буде нікуди наклеїти. У ній не вдасться зберігати продукт. Функції етикетки – ідентифікація товару, залучення клієнтів за рахунок яскравого дизайну, подання інформації про умови та термін зберігання продукції тощо.
А ось упаковка – це засіб захисту продукції від зовнішніх пошкоджень. Коробки, пляшки, тетрапаки і т.д. рятують від впливу сторонніх чинників. Також вона виступає і в ролі засобу просування. З її допомогою можна ідентифікувати товар, визначити виробника, зацікавити споживача, розповісти про умови зберігання продукту. Втім, майже ті ж функції, що і в етикетки.
Поняття упаковки та етикетки дуже схожі між собою. Але етикетка націлена виключно на розкручування товару. А завданням упакування є ще й захист продукту від зовнішніх подразників. Іншими словами, етикетка потрібна для краси, а упаковка – для захисту.
З яких частин складається дизайн етикетки на пляшку (етикетка на горілку, вино, пиво тощо)?
Красива етикетка для напоїв у пляшках має складатися з таких частин:
- Основна етикетка
- Кольєретка
- Контретикетка
Давайте розглянемо кожну з цих деталей докладніше:
Основна етикетка чи корпусна є головною серед цих трьох частин. На ній розміщують найменування продукту, логотип бренду, його назву. А також іншу базову інформацію. Виробник може вибирати як базову інформацію ту, яку вважатиме за потрібну.
Кольєреткою називають етикетку вгорі пляшки. Як правило, вона має невеликі розміри. Тому на ній розміщують мінімум інформації: лише найголовніше. Наприклад, назва товару, символіка, логотип. Якщо це вино чи інший алкоголь, можна розмістити і рік урожаю. Вибір за вами.
Контретикетка знаходиться на звороті пляшки і містить найбільше інформації про напій. На ній зазвичай вказують склад, харчову цінність, обсяг та іншу корисну інформацію для споживача. Якісний дизайн етикетки говорить споживачеві про високу якість продукту. Якщо ви підберете правильний колір, графіку, шрифт та форму, можете сміливо розраховувати на нових покупців та зростання продажів.
Що потрібно врахувати під час розробки дизайну етикеток?
Якщо ви хочете отримати круту етикетку, слід звертати увагу на такі фактори:
- Приємний візуал. Прекрасний зовнішній вигляд етикетки допоможе залучити більше покупців.
- Тактильні відгуки. Крім красивого дизайну, важливо не забувати і про якість етикетки. Не заощаджуйте на якості матеріалу та техніці друку.
- Емоції та асоціації. Ваша етикетка має асоціюватися у споживача з позитивними емоціями. У такий спосіб ви викличете у нього довіру. Налагодьте з ним зв'язок.
- Відповідність до загальної концепції. Етикетка має відповідати вашому корпоративному стилю. Так ваш бренд стане більш впізнаваним.
Також хочемо представити до вашої уваги 5 “золотих” правил вдалої етикетки. Що важливо врахувати під час її створення?
- Нюанси законодавства. Перш ніж вигадувати дизайн етикетки, важливо дізнатися про всі особливості законодавства вашої країни. Тому що в деяких державах є закони, які обмежують використання певної символіки у логотипах. Наприклад, у Білорусі забороняють додавати фотографії людей на етикетку. Хоча на Заході це вважається трендом. Тож якщо ви не вивчатимете нюанси законодавства вашої країни, ви ризикуєте отримати великий штраф.
- Дизайн етикеток конкурентів. “Хто володіє інформацією, той володіє світом”. Навіть на дизайн етикеток ця фраза поширюється. Необхідно вивчити весь ринок та розглянути етикетки всіх конкурентів. І лише потім приступати до створення своєї. Щоб створити щось нове та неповторне і виділитися серед інших.
- Запити цільової аудиторії. При створенні етикетки багато дизайнерів і безпосередньо власників брендів керуються виключно своїми уподобаннями. Вони не враховують побажання своєї цільової аудиторії. І це є грубою помилкою. Оскільки ЦА може мати абсолютно інші смаки. Тому розробляючи дизайн етикетки, спирайтеся не тільки на свою думку. Але й на думку споживачів. Подумайте, які групи людей найчастіше купуватимуть ваш товар. І зробіть етикетку, яка припаде їм до смаку.
- Ідею бренду та його концепцію. Дуже важливо дізнатися у замовника про їхній фірмовий стиль. Можливо, у них у брендбуку вже давно прописано всі вимоги до дизайну. Етикетка має відображати філософію бренду, його ідею. Викликати певні емоції. А також наголошувати на своїх перевагах.
- Сучасні тренди. Не варто забувати і про тенденції. У розробці етикеток також є свої тренди, які роблять зовнішній вигляд продукції сучасним. Зараз важливо швидко перебудовуватися та змінюватися, йти в ногу з часом. А тренди допомагають удосконалювати етикетку.
Як підготувати бриф для розробки дизайну етикетки? Яка інформація потрібна для старту?
Щоб досягти хорошого результату, важливо дізнатися максимум інформації про бренд-замовника. У цьому вам допоможе бриф.
Для тих, хто не знає, бриф це письмова форма постановки завдань. У ній замовник та виконавець домовляються про умови співробітництва. Для виконавця бриф часто є основою для створення нових ідей. Оскільки працівник одразу розуміє, чого від нього хоче клієнт. До речі, із брифом проект виконується швидше. Адже про всі умови домовилися ще “на березі”.
З анкети-брифа необхідно “видудити” таку інформацію:
- Уподобання ЦА замовника
- Дизайни етикеток конкурентів
- Наявність технологічних вимог
- Особливість товару, як виглядає упаковка
Також радимо відповісти на питання, які допоможуть краще зрозуміти філософію компанії. Ось вам кілька прикладів таких питань:
- Яку ідею ви хотіли б донести до споживачів?
- На яких перевагах власного товару ви хочете зробити акцент?
- Які переваги хотілося б виділити?
- Чи плануєте ви у майбутньому виводити бренд на новий рівень та піднімати його статус?
- Чи є у планах розширення своєї цільової аудиторії?
Чим більше уточнень ви зробите зараз, тим менше непорозумінь виникне пізніше при розробці дизайну етикетки. Використання брифа спрощує взаємодію між виконавцем та клієнтом. Адже саме на нього спирається дизайнер під час виконання завдання.
Скільки коштує дизайн етикетки?
У WeLoveBrands ви можете вибрати відповідний пакет послуг, залежно від ваших бізнес-цілей. У нас є як бюджетний варіант розробки дизайну, так і дорожчий:
від 47 $
У цей пакет входить розробка одного варіанта оформлення етикетки, проекція результату на поверхні товару у форматі 3D, вибір ідеального стилю, кольору та шрифту. На виході клієнт отримує вихідні дані у форматі .ai. Готового результату чекатиме протягом 3-5 днів.
від 180 $
Цей пакет включає розробку трьох варіантів дизайну етикетки, проекцію результату на поверхні товару у форматі 3D, вибір ідеального стилю, кольору та шрифту. На виході клієнт отримує вихідні дані у форматі .ai. Готового результату чекатиме протягом 4-7 днів.
від 270 $
Цей пакет включає розробку п'яти варіантів оформлення етикетки, проекцію результату на поверхні товару у форматі 3D, вибір ідеального стилю, кольору та шрифту. На виході клієнт отримує вихідні дані у форматі .ai. Готового результату чекатиме протягом 6-10 днів.
Замовляючи створення дизайну етикетки у вашій компанії, що я отримую?
Ми проведемо вас через усі етапи створення ідеального дизайну. Спеціально для вас розробимо унікальну етикетку, яка точно сподобається цільовій аудиторії.
Ретельно вивчимо інформацію про ваших конкурентів і розберемося в уподобаннях потенційних покупців. Підберемо найкраще оформлення. Розробимо формулу ідеальної етикетки індивідуально під бренд!
Зробимо так, щоб етикетка була унікальною. У неї точно не буде аналогів. Також повністю висловимо ваші цінності через карколомний дизайн. Ми налагодимо емоційний контакт між брендом та споживачем та проконсультуємо вас перед запуском тиражу етикеток до друку.
Крім безпосередньо самого дизайну етикетки, ви отримаєте:
- проекцію етикетки на вашій продукції у 3D-форматі
- підбір ідеального відтінку, шрифту та стилю
- вихідні для друку у форматі .ai
- консалтинг перед печаткою
Ну і, зрозуміло, зможемо відповісти на всі ваші запитання щодо дизайну етикетки!
ДИЗАЙН ЕТИКЕТКИ ЦІНА
Я на 100% знаю, чого хочу, потрібно тільки реалізувати
- 1 варіант дизайну
- Проекція дизайну на поверхні продукції (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Термін розробки 3..5 днів
У мене є вистава, але я не впевнений на 100%
- 3 варіанти дизайну
- Проекція дизайну на поверхні продукції (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Термін розробки 5…7 днів
Я не знаю чого хочу, потрібні варіанти на вибір
- 5 варіантів дизайну
- Проекція дизайну на поверхні продукції (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Термін розробки 7…10 днів