Глосарій
22 Березня
Бренд
Бренд (від англ. brand – марка, тавро, знак) – це набір образів, властивостей, емоцій і асоціацій, які роблять продукт унікальним і впізнаваним серед цільової аудиторії, допомагають компанії виділитися серед конкурентів. І якщо товар створюється для підприємства, то бренд народжується у свідомості споживачів.
22 Березня
Кобрендинг
Кобрендинг (від англ. co-branding – об’єднання брендів) – співпраця двох компаній для реклами товарів або об’єднання ресурсів і маркетингового потенціалу декількох брендів для просування спільного продукту, який вони випускають.
22 Березня
Позиціонування
Позиціонування (від англ. positioning) – процес створення образу і бажаного сприйняття компанії, товару чи послуги у свідомості споживачів. З його допомогою бренд займає «комірку» в пам’яті людини, викликає певні асоціації у цільової аудиторії і наголошує на унікальних характеристиках, за рахунок яких виділяється серед конкурентів.
23 Березня
Референс
Референс (з англійської reference – посилання, довідка, згадка) – це візуальні, вербальні чи кінестетичні елементи, які допомагають знайти ідею, визначитися зі стилістичним напрямом, точніше передати деталі у роботі.
23 Березня
Слоган
Слоган (від гельської sluagh-ghairm – бойовий вигук) – це лаконічна унікальна фраза, яка виражає суть рекламного меседжу або відбиває позиціонування бренду.